Profiel Naam: Darren Criss Partner: You're my special one, Sid. Vereniging: None suits me.
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 12:18 am
Wat XD Het klinkt het echt raar 8D Je pakte een cakeje van gewoon een jongen af?
Iana
Profiel Naam: Iana Partner: None. Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 12:19 am
HAAAAAAAY DUDES >D
Nick
Profiel Naam: Nick di Destino Partner: - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 12:23 am
Ugh, ik ben best brak eigenlijk... Gister schoolfeest, daarna afterparty was wel super leuk ;D Alleen er was een zo'n gozer die aan een paar vriendinnen van me en aan mij heeft gezeten, een vriend van me is naar buiten gegaan omdat hij die gast anders echt een klap had gegeven
Darren
Profiel Naam: Darren Criss Partner: You're my special one, Sid. Vereniging: None suits me.
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 1:12 am
Brr wat erg zeg! Wat het verders wel leuk?
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 1:29 am
Ja, dat was wel echt heel vervelend... Die vriend van me voelt zich nu schuldig, dat hij die gast bijna een klap heeft gegeven maar dat is echt nergens voor nodig. Die gast maakte het er echt naar --'
Verder was het heel leuk ;D
Iana
Profiel Naam: Iana Partner: None. Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 1:31 am
Ieuw. Je leeft gelukkig nog Daphne xD Whaha, wel goed dat je er een vriend bij had, moest waarschijnlijk ook wat veiliger aanvoelen :3 & Blij dat je je hebt geamuseerd!
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 1:35 am
Haha, ik had niet ander verwacht hoor dan dat ik nog zou leven Er waren meerdere vrienden van me, die vriend van mij was al naar buiten toen die gast aan mij ging zitten ben maar naast een andere vriend van me in de gaten. Maar die hadden niet zo in de gaten wat er gebeurde, maar ja... Voelde ook wel veiliger dat je toch met andere jongens ben, die je altijd wel zullen helpen (:
Dankje ^^, ja ik heb me zeker geamuseerd ;D
Craig
Profiel Naam: Craig Peiperchazz Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 1:53 am
Man ik zou echt een hartaanval hebben gehad! xD Mooi dat de rest wel leuk was! CCCC:
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 2:05 am
En toen had je je rapport T_T
Alice
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 2:07 am
Je hebt wel vaker dat soort gasten als je uit gaat, maar deze wist gewoon niet van ophouden... --' Uhu ^^
@Caro: Is het zo erg? Hug! (aa)
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 2:10 am
Te erg voor woorden :c
Darren
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 2:12 am
HOEZO D:
Whut happend!? Wat zei je mentor dinges tegen je ma? D:
Emilie
Profiel Naam: ~ Emilie Di Ponte ~ Partner: Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 2:12 am
Kenneth schreef:
Ohnooo.. Echt klote :/ Wat zeiden ze..?
Kenneth
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 2:14 am
Emilie schreef:
Kenneth schreef:
Ohnooo.. Echt klote :/ Wat zeiden ze..?
Nou, gewoon dat ze niet wisten wat er met me gebeurd was enzo omdat ik normaal wel goeie punten had.Ik lag daar lekker stom te huilen, even later begon mijn moeder ook nog is maar dat was om een andere reden. Komt er dus op neer, ik moet een tandje bij steken of ik haal men jaar niet.
Laatst aangepast door Kenneth op vr dec 23, 2011 2:18 am; in totaal 1 keer bewerkt
Craig
Profiel Naam: Craig Peiperchazz Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 2:15 am
Kenneth schreef:
Fck dude dat ken ik, heb zelf ook 6 of 7 tekorten (je mag er maar 2).. Man, klote voor je! D:
Alice
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 2:46 am
@Caro: Aw, dat is echt kut!
Darren
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 2:48 am
@Caro Sterkte man D:
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 2:54 am
Awh da's kut Caro!
@Daphne: hahah ik geef zulke gasten gewoon zelf een beuk. :')
Iana
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 2:55 am
WHOESHJ. TOEN HAD JE EEN GOED RAPPORT >D
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 2:59 am
OMG IK BEN ZO BLIJ. Het cijfer van m'n mondeling van Engels is van een 4,7 naar een 5,4 gegaan, en nu sta ik voldoende. Alsnog een 4,8 voor wiskunde, dus ik sta nogsteeds op niet overgaan T_T
Alice
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 3:03 am
Dat was in dit geval niet zo'n goed idee, en ze lieten ons sowieso niet met rust... Ja uiteindelijk wel, maar dat was ook tegen sluit een xtje, ach ja we zijn er uiteindelijk goed vanaf gekomen
Nog genoeg tijd om op te halen, is die voor wiskunde ook je enige onvoldoende dan?
Ayanna
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 3:05 am
Ooh daar denk ik nooit over na of het een goed idee is of niet. Het is m'n enige onvoldoende, en als het een 5 was geweest was ik ook nog gewoon overgegaan volgens dit rapport.. Maar inderdaad, nog genoeg tijd om het op te halen en ik ga bijles krijgen! (:
Maarrr ik ga richting de stad, even in 2 uurtjes de helft van m'n 100,- giftcard verdienen.
Emilie
Profiel Naam: ~ Emilie Di Ponte ~ Partner: Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 3:05 am
@ Caro, Everything's gonna be alright ♥
Craig
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 23, 2011 3:23 am
Ik wil een trio-relatie RPGen. HAHAHAH. Nee grapje xD Al lijkt Jay me daar wel echt het type voor. :'D Sterkte, Logan.
Darren