Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 9:36 am
Argh, verschrikkelijk nummer dat. :')
Iemand die zo lief is om mijn Engelse boekverslag + cartoonanalyse te maken? T_T
Esther
Profiel Naam: Esther Marylin Campbell. Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging: Die Hard! - r.i.p.
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 9:36 am
Sarah schreef:
Lyron schreef:
Maaikeeeee, wilt Sarah met Lyron naar het prom (aa')?
Word wel vreemd trouwens. Lyron zit niet op MH, dus moet als introducée uitgenodigd worden, dus moet Sarah hém vragen.... xd?
Jaaa tuurlijk wilt ze met Lyron! ;D
Maar je hebt gelijk haha xD Dat wordt nieuw voor Sarah, iemand op date vragen in plaats van zelf gevraagd te worden..
Gelukkig vraag je Jeremy niet, want anders word ik gek! XD Sowieso al met Kenneth met Charlene, dusja! xD
Darren
Profiel Naam: Darren Criss Partner: You're my special one, Sid. Vereniging: None suits me.
Iemand die zo lief is om mijn Engelse boekverslag + cartoonanalyse te maken? T_T
Yeah, wil ik wel! Ga jij dan voor mij 250 franse woordjes leren en een mondeling voorbereiden over mij, mijn werkweek en een land waar ze frans spreken?
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 9:41 am
Mij wil je geen mondeling laten voorbereiden :') Had een 4,7 voor m'n Engelse mondeling. En voor m'n Franse mondeling vorig jaar een 5,1 ofzo.. Ik ben niet goed in buitenlands praten. Maar Franse woordjes leren, graaaag Echt jammer dat ik perse biologie wil, anders had ik voor Frans gekozen. <3
Darren
Profiel Naam: Darren Criss Partner: You're my special one, Sid. Vereniging: None suits me.
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 9:41 am
IK HEB LEKKER NO SCHOOL >D NO HOMEWORK XD. Tot 20 januari dan begint het weer D:...
Iana
Profiel Naam: Iana Partner: None. Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.
Mij wil je geen mondeling laten voorbereiden :') Had een 4,7 voor m'n Engelse mondeling. En voor m'n Franse mondeling vorig jaar een 5,1 ofzo.. Ik ben niet goed in buitenlands praten. Maar Franse woordjes leren, graaaag Echt jammer dat ik perse biologie wil, anders had ik voor Frans gekozen. <3
Haha, ik mag gelukkig wel het blaadje erbij houden, daar ben ik wel blij mee ! Maar zoals altijd zit ik veel liever op internet dan aan mn schoolwerk ^^. Als je iets moet doen is internet altijd opeens 100 x interessanter.. In ieder geval, succes met je engels dingetjes!
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 9:45 am
Lyron schreef:
En dan zegt Lyron: Nee, ik ga al met Serena
ja dat zou de grootste domper ever zijn xD Sarah voor eeuwig een trauma aan jongens vragen, waah D:
Craig
Profiel Naam: Craig Peiperchazz Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 9:47 am
AHAHHA. Geniaal. :'D
RANDOM FEIT; een van mijn personages op een andere RPG heeft een krab knuffeltje (en hij is 15 of zo xD). En hij houd van dat ding. En hij is altijd chagrijnig. En die knuffel heet Crabby. Oh, Kar, u so original.
Ayanna
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 9:47 am
Lyron schreef:
Ayanna schreef:
Haha, ik mag gelukkig wel het blaadje erbij houden, daar ben ik wel blij mee ! Maar zoals altijd zit ik veel liever op internet dan aan mn schoolwerk ^^. Als je iets moet doen is internet altijd opeens 100 x interessanter.. In ieder geval, succes met je engels dingetjes!
Dat ken ik zo goed, helaas. :') Ik heb sowieso dat ik iets móet doen, ik uiteindelijk van alles doe behalve wat ik moet doen (wat ik ook ontzettend vaak heb met posten hier ) Maar dankuu, jij succes met je franse woordjes/mondeling. :'D
Esther
Profiel Naam: Esther Marylin Campbell. Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging: Die Hard! - r.i.p.
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 9:50 am
Ik snap trouwens niet waarom dit bij de Linkpartners staat:
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 9:52 am
JONGENS IK BEN BIJNA JARIG
10 DAGEN <3
Craig
Profiel Naam: Craig Peiperchazz Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 9:52 am
Esther schreef:
Ik snap trouwens niet waarom dit bij de Linkpartners staat:
@ Dianta; Nog meer foutjes aan het forum, mevrouw? (:
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 9:55 am
Lyron schreef:
@ Sarah: 't zou wel grappig zijn >=D..
Haha, ergens heb ik heel erg het gevoel dat het incest is, omdat jij beide accounts speelt.. Maar dat is het niet, omdat ze verschillend zijn en helemaal niks met elkaar te maken hebben. Maartoch, het voelt/klinkt raar xD
Edit: doe het trouwens maar niet D:
Laatst aangepast door Sarah op wo dec 21, 2011 9:58 am; in totaal 1 keer bewerkt
Esther
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 9:57 am
Lyron schreef:
@ Dianta; Nog meer foutjes aan het forum, mevrouw? (:
Hmm.. neh, nog niet opgemerkt. Maar tis wel droog dat Ties dat erbij heeft gezet!
Ayanna
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 9:59 am
Misschien maakt die site wel reclame voor MH? Want het is toch de regel dat als je ergens reclame voor maakt, op die site ook een linkje naar MH moet staan? D: Edit: niet dat ik denk dat dat zo is hoor, maar dat zou wel moeten dus xD.
Darren
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 10:00 am
WOESH DARREN GAAT MET IANA NAAR PROMM
Ayanna
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 10:01 am
Hahah zal Nick leuk vinden xD.
Esther
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 10:02 am
Ayanna schreef:
Misschien maakt die site wel reclame voor MH? Want het is toch de regel dat als je ergens reclame voor maakt, op die site ook een linkje naar MH moet staan? D: Edit: niet dat ik denk dat dat zo is hoor, maar dat zou wel moeten dus xD.
..
D:
Alsof er iemand bij die verzekering zit die denkt.. ''NOU, IK GA IS FF LEKKER RPG'N!'' .. ..
.. D:
Darren
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 10:03 am
Ayanna schreef:
Hahah zal Nick leuk vinden xD.
Woesp indeed Maar ze gaan als vrienden *fluit*
Iana
Profiel Naam: Iana Partner: None. Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 10:03 am
Oeioeioei.. Ik vraag me af wat Daphne gaat zeggen .. O.O
Darren