Profiel Naam: Auburn Mercedes Fellar Partner: I'd rather be happy single, then brokenharted Vereniging: /
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 10:38 am
Ik wil een topic maken, maar ben te inspiloos
Craig
Profiel Naam: Craig Peiperchazz Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 10:49 am
WOEHOE. Weer gepost met Craig! ;D
Sorry Joke, internet doet klote. :'< Ik weet niet of jij iets van me ontvangt of dat ik gewoon niks ontvang.. D:
Profiel Naam: Darren Criss Partner: You're my special one, Sid. Vereniging: None suits me.
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 12:24 pm
WOSHH INDERDAAD
Wow ik ging weg om de hond uit te laten en daarna hele ruzie met mij vader en wow. Dus sorry vor de mensen waar mee ik op msn zat (Joke). Want ik had dus een mega figth met mijn vader. En het begon alleen maar om dat de hond vies was -.-'
Ouhhnn <3 I'm here for you .. Al moet ik nu echt gaan T__T POST JIJ GEWOON BIJ IAAN, dat helpt waarschijnlijk >D
Darren
Profiel Naam: Darren Criss Partner: You're my special one, Sid. Vereniging: None suits me.
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 12:35 pm
Haha lieverd <3 Dankjewel hoor. Ik heb weer een beetje een glimlach op mijn gezicht. Met Darren posten helpt wel altijd :3 Al moet ik wel nog douche en shit T.T
Ik ben ook wel blij dat Iaan en Darr samen naar Prom gaan en dat ze weer vrienden zijn
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 10:19 pm
Het is kerstmis jongens, maak me geaaak! =3
Darren
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 11:57 pm
Shit! Ik word denk ik ziek! Nee niet net in mijn vakantie T.T
Vince
Profiel Naam: vince Eversmann Partner: I married the u.s army Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 21, 2011 11:59 pm
Hopelijk komt Eloisa weer online.. anders heb ik geen date voor de prom D:
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 22, 2011 12:33 am
Vince schreef:
Hopelijk komt Eloisa weer online.. anders heb ik geen date voor de prom D:
Lol, denk het niet. Daphne is enorm druk tegenwoordig en ze heeft nogal veel topic's te gaan, dus op een nieuw topic kan je niet rekenen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Woeii, alweer uit.. soort van! xd Nee, de rest van m'n klas heet nu uur lang pauze en dan start de les weer, maar aangezien ik om 2 uur in Lutjebroek moet zijn voor beroepsprestatie (dan zal je wel denken: HUH, ALWEER?! Maar dat is omdat ik deze prestatie bloemschikken met ouderen 8 keer heb ofzo op iedere donderdag van de week ) moet ik wel naar huis zodat m'n ma me kan brengen met de auto. Fietsen is onhaalbaar.. xd
Darren
EDIT: Daphne komt zondag weer actief op MH. Ze had nu veel te doen, moest veel ergens naar toe gaan ^^ Dus, geen nood. Die gaat zeker wel posten overal -AA-
Craig
Profiel Naam: Craig Peiperchazz Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 22, 2011 1:07 am
Oehoehoehoe! :3 Ik zit nog op school, dammit D: Moek dalijk mensen interviewen. ;3;
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 22, 2011 1:10 am
Yaaaay ik zat vandaag maar tot 10 over 11. En morgen tot een uur of 12. EN DAN EINDELIJK FUCKING VAKANTIE. =D Morgen na school naar de stad met een vriendin om cadeautje te kopen voor een andere vriendin, dan om 15:00 moet ik bij de coolcat zijn (moet de nieuwe webshop beoordelen en krijg daar 100 euries voor :3) en dan 's avonds naar die verjaardag en daar blijf ik slapen en zaterdag dan vroeg weer weg en naar m'n verzorgpaarden en huiswerk maken en gourmetten en zondag naar m'n opa en oma kerst vieren en dan blijf ik daar een paar dagen slapen en dan woensdag/donderdag/vrijdag/zaterdag naar m'n verzorgpaarden want de eigenaresse gaat op vakantie en zaterdag dan ook nog Oud&Nieuw en dan komen m'n tante en oom hierheen. En DAN, een week niks doen en hopelijk tijd hebben om te posten. :') Dus jullie moeten nog meer dan een week wachten .
Wahah XD Ik heb vakantie dus .. >D & Ik heb gepost ;3
Darren
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 22, 2011 1:13 am
Ik heb morgen vakantie Joke je hebt je post op Iana <3
Craig
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 22, 2011 1:14 am
Ihihihi. ;D Houd op met inspiratieposten. Nu heb k zin om te posten maar kan het niet door mn mobiel D:
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 22, 2011 1:15 am
Oeh en vergeten erbij te zetten, vanavond uiteten met m'n klas + mentor. Zo tof, iedereen bij mij op school moet zelf dingen maken en in een saai klaslokaal zitten, en wij gaan lekker uiteten op de kosten van school. 8D
Iana
Profiel Naam: Iana Partner: None. Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 22, 2011 1:20 am
Abi: Ik hou van Isis en Craig <3 Marjo: Ik hou van Darren en Iana xD Ik ben al aan het terugposten >3
Charlene Prom Queen 2011
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 22, 2011 1:22 am
*wacht vol smart op topic van Darren die hij nog steeds moet openen*
Iana
Profiel Naam: Iana Partner: None. Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 22, 2011 1:24 am
Volgens mij zend Iana de verkeerde signalen naar Darren.. FACK XD