Profiel Naam: Virginia Lovely Partner: Decisions, decisions c: Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox wo dec 28, 2011 11:14 am
Grmbl, hatelijk dat ik de Header in mooie kwaliteit maak, maar Actieforum het weer verneukt door de link niet te accepteren van DA en hem vervolgens onscherp maakt als ik hem bij het Beheerderspaneel upload. Háát aan dit. Nja, binnenkort komt toch de oude Header terug en zal die voorlopig blijven ook! (:
Und kon net ffies Sobat knuffelen, die heel effies z'n kennel uit mocht, maar wel aan een riem en halsband zodat ie niet kon springen en al die shit. Hij lijkt nu net een halve mislukte poedel, omdat natuurlijk vanaf zijn pols naar zijn borst kaal is geschoren om te opereren. En hij piept zo zielig, maarja. <3
& zal binnenkort wel kijken voor een videokaart, Skyrim is nog net niet helemaal optimaal, blijft lichtelijk haperen. Niet dat je je er ongelofelijk aan stoort, maar ook net weer dat je denkt: Grmbl, doe normaal ofzo! Nja, zie nog wel. Ben toch enorm verslaafd aan Photoshop & RPG, dus betwijfel het of ik veel spellen zal spelen tegenwoordig. =D
Darren
Profiel Naam: Darren Criss Partner: You're my special one, Sid. Vereniging: None suits me.
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 29, 2011 1:55 am
Fack ben super ziek D: WHYYYYY D: IN MY HOLIDAY
Craig
Profiel Naam: Craig Peiperchazz Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 29, 2011 3:22 am
Ik heb al 8 keer geniest vandaag en ik ben sinds 2 uur wakker. fml.
Nicole
Profiel Naam: Nicole Storey Partner: Somebody get me through this nightmare.. Vereniging: Don't wanna. ×
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 29, 2011 4:42 am
@Craig: Jouw setje maakt mijn dag weer goed. xD
Moet nog steeds een naam hebben. Ach, kan nu toch niet op de lapt boven dus die verzin ik vanavond en dan maak ik r wel aan. Heb t setje al ongeveer klaar, dus ja. c: Heb sinds 1 uur JD3 gespeeld. Is vermoeiend.
Christian Prom King 2011
Profiel Naam: Christian Farnese Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy... Vereniging: Die freakin' Hard
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 29, 2011 4:47 am
En nu kan ik hier aan de slag =D
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Mijn beentjes doen al pijn >D Vandaag twee pony's gereden en de laatste was toch wel een ander kaliber xD Dat is een pony die naar niets kijkt, je treitert door naar een stel balken te lopen en ze dan droogjes te ontwijken .. T__T Ook wilt dat beest niet plooien en gaat draaien nogal moeilijk. Ik kan nu al zeggen dat mijn handen bebloed zijn van de blaren XD Gelukkig kon ik op m'n vertrouwde pony en ging dat wat beter .. :3
/Niet dat het iemand interesseert XD
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 29, 2011 6:24 am
Ayse schreef:
Pff Dianta doe niet zo moeilijk
Lol, waar slaat dat nou weer op? Ik meld gewoon dat Prom allang al had moeten beginnen, en omdat ik gewoon zin heb in het bal en de verkiezingen.
Nja, ik ben avondeten! Al heb ik totaal geen honger en is het maar een simpel stokbroodje.. >.>
Hahah mijn verzorgpaard wint. :3 Die besluit dat galop veel leuker is op een uitgestrekt zandpad dan stap, om vervolgens met geen mogelijkheid terug te nemen is en ook gewoon op asfalt doorgaloppeerd en leuk z'n eigen pezen kapotloopt (of gewoon doodleuk onderuit gaat). En als je hem dan tegen een boom of hek stil wilt zetten, denkt hij dat hij daar doorheen kan. xd Wat resulteert in schaafwonden bi hem en mezelf. Maar hij is wel heel lief hoor. <3
Ghaha, gezellig paard xD Lijkt een beetje op Junior .. >D
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 29, 2011 6:31 am
Charlene schreef:
Ik meld gewoon dat Prom allang al had moeten beginnen, en omdat ik gewoon zin heb in het bal en de verkiezingen.
Het spijt me het te moeten zeggen Dianta, maar bij deze: wij hebben ook nog een leven. Je weet best dat we er druk mee bezig zijn geweest, en dat jij nou posts in een kwartier kan typen wilt niet zeggen dat iedereen dat kan of wilt. Zoals Jeanine al zei: de dag is nog niet voorbij. Hou je enthousiasme asjeblieft in toom en wacht nou maar gewoon af.. Ik vind het heel vervelend hier op zo'n manier op te moeten reageren :/
Ach, daar is het ook een Arabier voor haha xd. En hij heeft ook dagen dat hij echt super goed loopt. Hm, nouben ik nieuwsboden naar die Junior haha als hij op Ramiro schijnt te lijken.
Nicole
Profiel Naam: Nicole Storey Partner: Somebody get me through this nightmare.. Vereniging: Don't wanna. ×
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 29, 2011 6:46 am
Mijn avond ging zo:
/Meet taille. "72cm, yeay! ;D" /Meet tiet. "Fml. Val dood allemaal." /Loopt naar boven.
Ach, daar is het ook een Arabier voor haha xd. En hij heeft ook dagen dat hij echt super goed loopt. Hm, nouben ik nieuwsboden naar die Junior haha als hij op Ramiro schijnt te lijken.
Ik heb mijn beeldscherm opgemeten want meetlint lag er nog van taille + tiet opmeten, en ben erachter dat hij niet 100 % vierkant is .. Hij is 34 cm in breedte en 28 in hoogte xD
Hij ziét er een schatje uit xD Super braaf om mee te rijden, behalve als je wilt galopperen xD Hij springt SUPER graag :p Doet hij lastig dan moet je hem laten springen, dan pas doet hij weer normaal XD
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous