'Ja, is goed, tot zo,' zei Embry en hij legde zijn hoofd tegen de muur en dacht even na. Hij grinnikte even toen hij de blik van Liberty weer terug herhaalde. Hij had niet verwacht dat ze al meteen op die manier zou kijken naar hem. Of nou ja, eerder naar zijn borstkas. Hij was wel blij dat ze er niet zo moeilijk over deed. Maar wat kon dat ook, met zo'n sixpack? Oké, hij overdreef. Hij klopte op zijn borstkas en keek toen naar het plafond. Hij had geen zin om vanavond uit te gaan, maar hier de hele tijd zitten, daar had hij ook niet echt zin in. Hij zou na Liberty wel even gaan douchen. De douche was zijn inspiratiebron. Het klonk vreemd, maar in de douche kon hij precies uitstippelen hoe hij zijn volgende dag of de avond zou doorbrengen. Hij wou net iets zeggen tegen Liberty, toen hij haar in haar lingerie zag. 'O,' rolde over zijn lippen en hij wendde zijn blik af. Dit soort dingen wou hij dus niet zien. Hij vond het niet echt erg, maar keek er ook liever niet als een malloot naar. Meiden konden snel de verkeerde ideeën krijgen als hij dat zou doen en dat wou hij dus voorkomen, voordat hij een of ander boos vriendje op zijn dak had. Hij wreef over zijn achterhoofd en rekte zich uit. 'Ik weet het nog niet,' mompelde hij tegen Liberty. 'Ik ga ook even snel een douche nemen,' zei hij en hij pakte een handdoek, zijn andere benodigdheden, deed de deur op slot en sprong onder de douche. Hij waste zich snel en sprong er toen weer onderuit. Hij wist precies wat hij ging doen. Hij deed een afgeknipte spijkerbroek aan, droogde zijn haar en kamde het weer opnieuw, spoot wat deodorant op en liep toen naar de kamer. 'Ik denk dat ik gewoon eens helemaal niks ga doen,' zei hij lachend en hij schudde zijn hoofd wild heen en weer, zodat een paar spetters van zijn hoofd vlogen en op de grond vielen. Hij keek er even naar, haalde zijn schouders op en ging toen op zijn bed zitten. 'Of had jij nog toevallig plannen voor vanavond?' vroeg hij en hij keek Liberty vragend aan. Het was morgen waarschijnlijk weekend, dus zou het wel eens goed kunnen dat Liberty wel naar buiten ging. Hij wist niet zeker. Misschien als Liberty een leuk plan had, dat hij wel meeging. Dat lag er natuurlijk ook aan of ze hem in haar buurt wou hebben of niet, maar meestal trok hij zich daar niet echt veel van aan. Tenzij ze met een vriendje uitging, dan ging hij natuurlijk niet mee. Hij had geen zin in geklef en al helemaal niet een jongen die hem de hele tijd op zijn vingers keek of hij wel van zijn vriendin zou afblijven. Nou moe, nee, daar had hij dus echt geen zin in. Maar als Liberty bijvoorbeeld naar een disco ging of zo, zou hij wel twee keer nadenken. Hij zuchtte en liet zich achterover vallen. Wat was het leven van een puber toch chaotisch. Niet af en toe, maar heel de tijd!