Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I'm Late [Open]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Scarlett

Scarlett


Posts : 63

Profiel
Naam:
Partner:
Vereniging:

I'm Late [Open] Empty
BerichtOnderwerp: I'm Late [Open]   I'm Late [Open] Icon_minitimema aug 08, 2011 10:04 am

Gehaast liep Scarlett door de gangen, ze was te laat. Normaal zou ze zich er niet zoveel zorgen over maken, maar als ze geen goede punten had, of te vaak te laat kwam, en die dingen, dan moest ze terug naar huis. Iets wat ze niet wou. Wat was er in dat boerengat nu te beleven, niks dus! Ze stopte bij haar kluisje en wou het snel openen. Maar door haar haast kreeg ze het niet snel genoeg open. Kwaad klopte ze met haar vuist tegen het kluisje, een actie die ze niet zou uitvoeren in het bijzijn van andere mensen. Daar was ze te verlegen voor, en als ze werd aangesproken of iets zou ze zich zo fel schamen, en willen dat ze door de grond zou kunnen zakken. Ze zuchtte eens en streek een verdwaalde lok haar uit haar gezicht, en nadat ze rustig had geprobeerd haar kluisje te openen, lukte het wel. Ze haalde haar wiskunde uit haar kluisje en stopte haar camera in haar kluisje. Ze liep snel verder, haar lokaal was gelukkig niet te ver weg, maar ze was er ook weer niet enorm snel. En toen ze er was en de deur opende schudde haar leraar het hoofd. ‘Te laat Scarlett, ga je melden en ik zie je in de volgende les weer.’ Scarlett zuchtte en sloot de deur weer, fijn, ze mocht zich dus gaan melden. Traag bracht ze zichzelf voort naar dat kantoor-achtig ding waar ze zich moest gaan melden en hoorde dat de man nog met iemand bezig was, dus ze ging maar wachten. Even later kwam er iemand naar buiten en keek de man bijna rood van woede. Scarlett schudde haar hoofd en ging het kantoortje binnen. ‘Ik moest me melden,’ Zei Scarlett. ‘omdat ik te laat was gekomen.’ Sloot ze haar zin af. ‘Naam’ zei de man kort, en nogal onvriendelijk. Oké, hij had zijn beste dagje waarschijnlijk niet. ‘Scarlett Doriston.’ Zei Scarlett terug. De Man schreef iets op en zei toen ‘Niet te laat komen volgende keer.’ Scarlett knikte en verliet het kantoortje. Scarlett liep verder naar haar kluisje en opende het, daar pakte ze haar digitale spiegelreflex camera en liep naar een bankje. Daar keek ze eens rond, het leek niet alsof er veel te fotograferen was, maar dat was er wel. Die kluisjes, om te beginnen, waren geweldig mooi. Met graffiti en bijna iedereen had het kluisje naar eigen stijl gemaakt. Scarlett verzette haar instellingen totdat de foto’s goed zouden uitkomen en nam enkele foto’s, ze zagen er bijna allemaal best goed uit. Ze was wel tevreden over wat ze al had geleerd over fotografie. Ze keek eens rond en richtte haar blik weer verveeld voor zich uit, haar camera stopte ze terug in de hoes en terwijl ze dat deed merkte ze niet dat er iemand aan kwam.

-open voor iedereen-
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Posts : 282

Profiel
Naam: vince Eversmann
Partner: I married the u.s army
Vereniging:

I'm Late [Open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm Late [Open]   I'm Late [Open] Icon_minitimedi aug 09, 2011 7:07 am

Verveeld zat Vince in de wacht kamer te wachten, hij keek naar zijn sneakers en haalde zijn hand even over zijn gemillimeterd haar. Hij had geen idee dat hij naar het loket moest lopen, hij had de opdracht gekregen daar naar toe te gaan, verder niks. Maar toen er een jongen naar het loket ging omdat hij eruit was gestuurd snapte hij de procedure. Hij pakte het mapje met allemaal papieren en liep naar het loket toe en ging achter de jongen staan. Zijn ogen gleden over het bruine haar van de jongen tot aan zijn rode sneaker. Niet veel tellen later was hij aan de beurt. "Ik kom hier voor mijn papieren klaar te maken, sir zei hij, dat sir zat er gewoon nog zo ingeprent en het zou lang duren voordat het eruit kwam, zo had hij nog wel meerdere van die gewoontes. De man keek hem even verbaasd aan dat hij met zoveel respect werd behandeld, tenminste hij werd zelden tot nooit sir genoemd. Even bladerde hij wat door de papieren, en knikte als bevestiging dat alle papieren in orde waren. "Als je deze formulieren invult kan ik je rooster geven, en kan je weer in je oude klas instromen, je kan ze op je gemak in de kantine of buiten invullen" zei de man kalm. Meteen zei Vince erna uit automatisme Roger that. Vince had niet eens door dat de man hem verbaasd aan keek, hij had zijn blik al over de formulieren laten glijden. Hij draaide zich om en zag nu pas dat er een meisje achter hem stond, hij knikte even. Hij was benieuwd waarom ze hier was, ze zag er niet echt uit als een meisje dat er was uitgestuurd omdat ze telkens ongehoorzaam was. Zijn verlangen waren al snel gevoed toen hij hoorde dat ze te laat was. Vince liet zijn ogen door de gangen glijden, dit was bekend voor hem maar toch weer niet. De kluisjes waren veranderd, andere graffiti tekening ect. In een half jaar kan veel gebeuren. Vince vulde de papieren in en liet af en toe zijn donker bruine ogen door de hal glijden. Hij vloekte binnensmond toen hij voor de derde keer de zelfde vraag voor geschoteld kreeg maar dan net iets anders geformuleerd. Hij schreef grommend op dat ze bij vraag 11 moesten kijken. Hoe dom konden ze zijn, hij wou gewoon weer terug stromen in klas 11a, wat okal lang besloten was. En dus nu voor de 3de keer werd opgeschreven. Effectief waren ze hier zeker niet, in het leger was het gewoon veel makkelijker. Naam, leeftijd, bloedgroep, adres ziektes, en handtekening zetten. Nee hier kreeg je 2 a 4tjes met vragen voorgeschoteld. Hij rolde even met zijn ogen en zag het meisje wat te laat was gekomen nu met een camera in haar handen staan. Moest ze niet naar de les. Maar het was niet zijn zaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm Late [Open]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Open your own Zoo
» The new me. [open]
» Open Podium
» Open your eyes.
» Open my eyes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Kluisjes-
Ga naar: