Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The new me. [open]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jasmine

Jasmine


Posts : 56
Naam : Claire

Profiel
Naam: Jasmine Moore
Partner:
Vereniging:

The new me. [open] Empty
BerichtOnderwerp: The new me. [open]   The new me. [open] Icon_minitimeza jun 11, 2011 3:33 am

Gekleed in een zacht roze jurkje met daaronder zwarte hakken stapte Jasmine de Zanzibar binnen. Ze was een tijdje weer terug geweest bij haar ouders, en dat had haar zeker goed gedaan. Ze had ze erg gemist, maar eigenlijk wilde ze ook wel weer terug naar Monica High. Ze had een aantal vrienden gemaakt, waarvan helaas een aantal alweer uit zicht was verdwenen. Ze had hier geleerd om niet meer zo verlegen te zijn, en om gewoon op iemand af te stappen als ze diegene wel zag zitten. Ze was een tijdje zelfs verliefd geweest op een jongen, maar dat was een van degene die niets meer van zich liet horen, dus klaar ermee. Natuurlijk was het jammer dat ze geen contact meer hadden, ze had ten slotte bijna wat met hem gehad, en had een paar keer met hem gezoend, maar verder kon ze er niks aan doen. Hij was vast niet de laatste man op aarde. In tegendeel zelfs; ze stond nu in een prachtige club met allemaal jongens om haar heen; genoeg keus dus. Eerst schonk ze de portier een lief glimlachje toen hij haar binnen had gelaten, en daarna liep ze gelijk door naar de bar. Om de avond maar even normaal te beginnen bestelde Jasmine een cola. Ze gooide het geld in de hand van de barman, die het niet aannam, en zei dat het 'van het huis' was. "Dankje" zei Jasmine, en glimlachte naar hem. Zulke mensen konden haar dag weer goed maken; gewoon aardig zijn, ook als je onder druk stond. Ze haalde haar mobiel uit haar zak en bekeek zichzelf even in de weerspiegeling van het beeldscherm. Het was 10 uur, nog best wel vroeg dus. Voor haar dan. Meestal ging ze pas naar het uitgaanscentrum rond 12 uur, maar vanavond had ze zich zo verveeld dat ze er ee uitzondering van had gemaakt. Ze stond op van de barkruk en botste per ongeluk tegen een lang iemand aan. "oh, sorry!" zei ze verontschuldigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The new me. [open]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Open your own Zoo
» Open Podium
» Open your eyes.
» Open my eyes
» I'm Late [Open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Zanzibar-
Ga naar: