Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 We're way to old too be playing games like this

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

We're way to old too be playing games like this Empty
BerichtOnderwerp: We're way to old too be playing games like this   We're way to old too be playing games like this Icon_minitimema jul 25, 2011 6:35 am

Met zijn rug stond hij tegen zijn kluisje geleund en zijn ogen scanden het mailtje van zijn moeder, vol met gebruikelijke moederlijke zorgen. Hij glimlachte om de vragen van zijn moeder over of hij wel goed voor zichzelf zorgde en of hij het wel naar zijn zin had hier en besloot later wel te antwoorden. Nu had hij het geduld er niet voor. Zijn mobiel stopte hij weer terug in zijn zak en keek verveeld voor zich uit. De eerst volgende les op de planning was wiskunde, maar de leraar had hem gezegd dat als hij zijn huiswerk af had hij deze les niet hoefde te komen, dus had hij daar dankbaar gebruik van gemaakt. Alleen had hij er geen rekening mee gehouden dat zijn geen van zijn vrienden die woorden van de leraar gehoord had, dus nu was hij verdoemd zijn tussenuren in zijn eentje op te vullen. Het geluid van tikkende hakken op de grond verbrak de stilte die in de gangen heerste. Nieuwsgierig keek hij wie het geluid geproduceerd had en zijn rustige blik verstrakte even toen hij zag wie het was. Het was één van de mooiste meisjes van school, Regina. Precies wie hij nodig was. Hij drukte zichzelf weg van zijn kluisje en liep regelrecht op Regina af. Één van zijn vrienden had vanochtend verontwaardigd gevraagd waarom hij niet verteld had dat hij met Regina gezoend had. Het grappige was alleen dat hij nooit met haar gezoend had. Natuurlijk was het geen belediging, maar toch had hij liever niet dat er dingen over hem verspreid werden die niet waar waren. Toen hij dicht bij Regina was blokkeerde hij haar de weg. "Regina, kan ik je even storen?" vroeg hij vriendelijk, om het gesprek niet meteen op een verkeerde voet te beginnen. Hij betwijfelde of Regina het zelf gezegd had, maar misschien wist zij wel wie het dan verspreid had. Hij kon zich ook voorstellen dat zij het ook niet echt waardeerde. Aan aandacht hadden ze waarschijnlijk allebei geen gebrek, maar hij vroeg zich af wie er plezier in zou hebben om dit soort dingen rond te verspreiden.

[&Regina]


Laatst aangepast door Ty op ma jul 25, 2011 8:33 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

We're way to old too be playing games like this Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're way to old too be playing games like this   We're way to old too be playing games like this Icon_minitimema jul 25, 2011 7:00 am

Met haar mobiel in haar hand en haar ogen gericht op het kleine beeld van haar mobiel terwijl ze door de gangen paradeerde richting haar kluisje. Ze had het les hiervoor tussenuur en nu moest ze haar boeken pakken voor het volgende vak.. Hoe heette dat ook alweer? Ohja, dat afgrijzelijke wiskunde. Een zucht verliet haar keel terwijl haar hakken een cliché geluid maakten. Ze checkte even haar mail, waarna ze haar smsjes opende. Haar blonde lokken deinsden achter haar zwarte jurkje aan en haar tas die met het dure merk eigenlijk niet als schooltas geschikt was bungelde om haar arm, samen met de armbanden die soms rinkelend tegen elkaar aan knalden. Ze zat te denken om het laatste uur te skippen, wat kon wiskunde haar eigenlijk schelen. Ze had wel wat beters te doen dan in zo'n les zitten en iets maken waar ze toch niks van snapte. Plotseling hoorde ze een stem die zo te horen afkomstig was van een jongen, of het moest een of ander manwijf zijn, waardoor ze opkeek. Het was een jongen, wat dan ook vrijwel logisch was, en knikte. "Euhm, jahoor." zei ze terwijl ze hem vragend aankeek. Als het een meisje was geweest had ze haar gewoon keihard genegeerd en gewoon langs haar heen gelopen. Eigenlijk deed ze dit nooit bij jongens, maar die moest je dan ook als meisje een beetje voortrekken, hield ze zichzelf voor. Ze drukte op het bovenste knopje van haar nieuwste editie Blackberry waardoor het beeld zwart werd, waarna ze hem in haar tas stopte. De jongen kende haar naam wel, maar hij kwam haar opzich niet echt bekend voor. Ze had hem vast wel eens door de school zien lopen, maar een naam erop stempelen kon ze zo even niet. Er verscheen een geamuseerde glimlach op haar gezicht terwijl ze haar hand even door haar haar haalde. "Wat wil je?" vroeg ze hem. Het klonk niet bot, eerder gezegt best wel vriendelijk voor haar doen, iets wat ze dan ook meestal aan jongens overhield. Dat 'wat wil je' kon je dan ook wel wat verkeerd opvatte, het klonk net alsof een of andere hoer die de deur opendeed en naar een volgende 'klant' keek. Whatever, wat maakte het ook allemaal uit, hij snapte wel wat ze bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

We're way to old too be playing games like this Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're way to old too be playing games like this   We're way to old too be playing games like this Icon_minitimewo jul 27, 2011 12:30 pm

De manier waarop Regina vaak de school liep was alsof ze de koningin zelf was en hij wist dat veel mensen daar behoorlijk van onder de indruk waren. Zelf vond hij het vooral vermakelijk om te zien, maar hij liet zich niet zo makkelijk overheersen. Hij had half verwacht dat ze hem af zou katten, maar de manier waarop ze vroeg wat hij wilde was vriendelijk, dus verscheen er een glimlach rond zijn lippen. Het feit dat ze vroeg wat hij wilde gaf al aan dat zij de roddel waarschijnlijk niet eens gehoord had en hem dus al helemaal niet de wereld in geholpen had. Twijfelend keek hij haar aan, hij kon de roddel nu omhoog brengen, maar hij kon ook doen alsof hij haar ergens anders over had willen spreken. Uiteindelijk besloot hij het te combineren, hij was benieuwd wat haar reactie op de roddel zou zijn. ‘Jij hebt ook wiskunde zo meteen toch? In dat geval hoef je er niet naar toe, gewoon doen alsof je al je huiswerk gedaan hebt, dan hoef je niet,’ zei hij op een vriendelijke toon tegen haar. Vervolgens keek hij het knappe meisje even nieuwsgierig aan voor hij verder ging. ‘En waar ik je eigenlijk over wilde spreken.. Ik vroeg me af of jij soms weet wie door de school verspreid heeft dat we gezoend hadden in de Zanzibar afgelopen weekend?’ Wat hem betreft was Regina net zo onvoorspelbaar als een toverbal, dus was hij heel erg benieuwd naar haar reactie. Haar reactie zou misschien gepaard gaan met een ernstige belediging voor hem, of juist het tegenovergestelde. Hij kon zich voorstellen dat er veel dingen over Regina gezegd werden die helemaal niet waar waren, dus misschien was ze het ook wel gewend. Zijn ogen volgden even een verdwaalde leerling die door de gang liep en stiekem blikken op hen wierp. Hij keek het meisje fronsend na, die zich weg haastte toen ze door had dat Ty naar haar keek. Tevreden richtte hij zijn blik weer op Regina. Waarschijnlijk zou ze dankbaar gebruik maken van het feit dat ze niet naar de wiskunde les hoefde, hij schatte haar niet in als een type dat van een wiskundeles genoot. Er verscheen kort een grijns rond zijn lippen bij die gedachte, maar hij herstelde zich weer toen hij besefte dat zij niet wist waarom hij grijnsde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

We're way to old too be playing games like this Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're way to old too be playing games like this   We're way to old too be playing games like this Icon_minitimewo jul 27, 2011 8:04 pm

Haar Blackberry lag nog steeds in haar hand en zachtjes voelde ze hem trillen en op het normaalgesproken zwarte beeldscherm verscheen kleur. Oh, ze had een nieuw smsje. Ze besloot hem maar later te bekijken omdat ze nu met.. Met.. Ohja, Ty stond te praten. Plotseling kwam hij haar wel bekend voor, iets wat blijkte dat hij bij haar in de klas moest zitten. Oh, eigenlijk had ze dat niet eens opgemerkt. Ze stopte haar mobiel in haar tas om er voor even geen aandacht aan te schenken en nadat ze dit gedaan had keek ze weer richting Ty die meldde dat als je je huiswerk afgemaakt had dat je dan niet naar de les hoefte. Eigenlijk was ze toch niet van plan te gaan, maar dat betekende dat ze als ze er achterkwamen dat ze spijbelde ze vast weer iets van een strafmiddag ofzo kreeg en nu hoefde dat niet. Vaak wist ze er zich op de één of andere manier vaak onder straffen uit te praten maar omdat ze soms leerlingen strikte voor werkstukken te maken scoorde ze daar wel weer hoog mee. En het huiswerk was ook niet bepaald iets wat ze uit haarzelf maakte. School was gewoon niks voor haar. Ze was dan ook blij dat ze in het laatste jaar zat. "Oh oké, dat komt mooi uit dan." zei ze hem, net als bij hem een glimlach rond haar lippen spelend. "En waar ik je eigenlijk over wilde spreken.. Ik vroeg me af of jij soms weet wie door de school verspreid heeft dat we gezoend hadden in de Zanzibar afgelopen weekend?" Oh, dat. Ze had er eigenlijk niet meer over nagedacht, ze wist toch wel dat het niet waar was. Wie het had bedacht of zogenaamd had gezien wist ze eigenlijk niet. "Oh, dat heb ik ook gehoord ja. Ik heb echt geen flauw idee wie dat gezegd heeft.." zei ze nadat ze haar schouders even had opgehaald. Hij had het dus sowieso ook niet gedaan en tsja.. Wie het gedaan zou moeten hebben.. Ze had echt geen idee. Er gingen wel vaker dingen rond die allesbehalve waar waren en dan wist ze bijna ook nooit wie het had gezegt. Eigenlijk maakte het haar ook niet zo héél veel uit welke leip dacht dat hij of zij leuk was door dingen te verzinnen. Ach ja. "Maar hoezo, vind je het een belediging dan dat je zogenaamd met mij gezoend moet hebben?" vroeg ze hem op een dan nog best wel vriendelijk toontje terwijl ze hem vragend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

We're way to old too be playing games like this Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're way to old too be playing games like this   We're way to old too be playing games like this Icon_minitimedo jul 28, 2011 12:52 am

Instemmend knikte hij, hoewel hij school helemaal niet erg vond was het heerlijk om af en toe geoorloofd niet naar de lessen te hoeven. Zelf had hij zijn toekomst nogal hoog zitten, dus ging hij ook voor de hoge cijfers. Lang had hij niet op Monica High gezeten, want hij zou al bijna naar de universiteit doorstromen. Blijkbaar was de roddel haar inderdaad niet ontgaan, maar zoals verwacht gaf ze er ook niet zo veel om. "Jammer, ik ben dan altijd wel nieuwsgierig naar wie er zo verveeld is dat ie dat soort dingen gaat verzinnen," zei hij terwijl zijn gedachtes even afdwaalden. Dat soort mensen waren meestal niet zo dapper meer als je ze echt aansprak en hij vond het stiekem altijd wel leuk om ze er mee te confronteren. Alleen had hij nu niet zo veel zin om heel veel moeite te gaan doen om er achter te komen. Het was tenslotte niet zo'n hele bijzondere roddel geweest, er waren wel ergere dingen gezegd. Het geluid van haar stem haalde hem weer terug en hij lachte onbewust om haar woorden. Hoofdschudden gaf hij antwoord op haar vraag. "Nee, natuurlijk niet," reageerde hij met een brede glimlach. "Ik zou wel gek zijn, toch?" Behalve dat Regina er om bekend stond dat ze nogal als een bitch uit de hoek kon komen was er helemaal niks mis met haar. Daarbij had hij zelf haar evil kant nog nooit ervaren, dus veroordeelde hij haar daar niet om. "Maar, als er te veel van dat soort roddels ontstaan is dat niet zo heel goed voor mijn reputatie," legde hij vervolgens iets serieuzer uit. Reputatie was een belangrijk iets voor hem en hij wist dat het aardig lange lijstje van meisjes dat hij nu had bij veel mensen al bekend was. Daar hoefden wat hem betreft niet ook nog allemaal verzonnen scharrels bij.. Inmiddels was hij al een quarterback die een beetje op de player tour ging, maar het viel nu nog wel te overzien. "Maar jou boeit het niet zo dat ze dat soort dingen verzinnen, of wel?" vroeg hij nieuwsgierig aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

We're way to old too be playing games like this Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're way to old too be playing games like this   We're way to old too be playing games like this Icon_minitimedo jul 28, 2011 11:41 pm

Ze was eigenlijk wel blij dat ze niet naar Wiskunde hoefde aangezien ze dan gewoon de hele middag vrij had. Eigenlijk had ze haar huiswerk helemaal niet gedaan maar als je toch niet hoefde te komen kon hij het toch niet controleren. En als hij dat een les daarna zou doen had ze pecht, of ze kon het nog altijd later maken. Niet dat ze daar behoefte aan had. "Ja, ik soms ook wel. Het is altijd leuk om dat persoon dan daarna aan te spreken en dan weet hij of zij niet welke kant hij uit moet." zei ze hem met een glimlach. Ja, dat was meestal wel grappig. Hadden ze van die opheffende praatjes maar uiteindelijk bleek dat persoon als je er achter kwam dat hij of zij het bedacht had niks te durven zeggen en zo snel mogelijk probeerde weg te komen. Ach, ze deden maar. Ze trok zich er toch niks van aan en vond dat persoon dan toch gewoon zielig. Alleen als het echt iets vervelends was kwam ze wel eens in 'actie', maar dit kwam ook zowat nooit voor. Dit was - naar haar mening - niet zo heel erg bijzonder en nou echt een probleem had ze er niet mee. Of hij er zo over dacht wist ze natuurlijk niet, maar het leek haar vrijwel onlogisch als dat wel het geval was want echt bepaald heftig ofzo was het niet. Ze grinnikte even om zijn vervolgende woorden. "Mooizo, dan ben je inderdaad wel gek want ik kan namelijk geweldig zoenen." zei ze instemmend en zag er de humor wel van in. Tenminste, humor.. Eigenlijk was het gewoon waar. "Hmm, ja, dat kan inderdaad wel vervelend zijn." zei ze waarna ze een pluk haar achter haar oor streek. Enkele mensen liepen ondertussen langs, ook wat leraren maar veel schonken er niet veel aandacht aan. De volgende les was blijkbaar weer begonnen want het was op die paar mensen na vrij rustig in de gangen bij de kluisjes en een paar minuten geleden was er een geluidje te horen geweest dat liet weten dat de nieuwe les begonnen was. "Nee, eigenlijk niet.. Tenzij het iets ergs is natuurlijk." zei ze hem met een glimlach. Maar ach, wie had dat niet? Als iemand door de school liep te lullen dat je drugs gebruikte of iets in die richting werd niemand blij. Gelukkig was dat niet echt iets wat vaak voorkwam op hun school, want dat was iets waar ze echt geen zin in had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

We're way to old too be playing games like this Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're way to old too be playing games like this   We're way to old too be playing games like this Icon_minitimezo jul 31, 2011 6:45 am

Instemmend knikte hij, blijkbaar dacht Regina er net zo over als hij wat dat betreft. “Ja, klopt, daar kan ik me ook prima mee vermaken,” zei hij grijnzend. Niet dat hij er perse plezier in had om het mensen ongemakkelijk te maken, maar tegen dat soort mensen kon hij gewoon niet. Daarbuiten zag hij zichzelf gewoon als een vriendelijk persoon. Op zijn gezicht verscheen een frons, maar zijn lach verraadde dat hij niet echt gemeend was. “Ja, kan je geweldig zoenen Regina? Dat wil ik best geloven,” reageerde hij grinnikend. Waarschijnlijk had ze inmiddels zoveel ervaring met zoenen dat ze er best wel goed in geworden was. Om bewijs ging hij echter niet vragen, hij was niet van plan de roddel waarheid te laten worden. De volgende les was inmiddels al begonnen en hij was blij dat hij niet in zijn oersaaie wiskunde lokaal hoefde te zitten. Begrijpend knikte hij na het horen van haar woorden. “Ja, maar echt erge roddels gaan hier gelukkig niet rond.” In ieder geval niet waar hij van gehoord had, maar er ontgingen hem veel van dat soort dingen. “Al plannen voor het uurtje dat je nu vrij hebt gekregen door wiskunde?” vroeg hij vriendelijk aan Regina, die wat hem betreft prima gezelschap was om saaie uurtjes mee door te komen. Hij haalde een hand door zijn haar en trok zijn rugzak die over één schouder hing weer wat hoger op. “Voor mij staat er enkel een eenzaam uurtje van verveling op me te wachten,” zei hij terwijl hij een extra zielige blik opzette. Natuurlijk een beetje overdreven, hij zou zich echt wel vermaken.. Maar een tussenuur was altijd gezelliger om door te brengen met iemand anders dan alleen. Daarbij was hij stiekem heel erg nieuwsgierig naar hoe Regina echt was. Ze was tot nu toe erg vriendelijk, helemaal niet wat hij eigenlijk achter haar gezocht had. Maar dat kon misschien ook te maken hebben met het feit dat hij een jongen was en haar waarschijnlijk niet echt in de weg stond. Hij knikte groetend naar Mike die langs liep en richtte zich volledig weer helemaal op de blondine voor zijn neus.

[Sorry, mijn inspiratie heeft me in de steek gelaten Sad ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

We're way to old too be playing games like this Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're way to old too be playing games like this   We're way to old too be playing games like this Icon_minitimezo jul 31, 2011 7:09 am

Hij zei dat hij zich er ook prima mee kon vermaken en met een glimlach rond haar glanzende gelipglossde lippen knikte ze. Het was vooral geweldig om te zien als het een meisje was, die dan ook meestal een bepaalde roddel de wereld in hielp. Die wisten al helemaal niet waar ze kijken moesten, iets wat haar eigenlijk wel irriteerde. Dachten ze dat ze zo leuk waren om iets te bedenken wat niet waar was maar als het er op neer kwam dat er wat tegen hun gezegt werden hielden ze ze hun mond en waren ze binnen no-time nergens meer te bekennen. Ach, ze liet ze maar lekker zielig wezen. Alleen als het op iets echt beledigends terechtkwam kregen ze wel een andere reactie, dan konden ze echt lachen. Toch zaten ze niet in een één of andere reality-soap en hoefde ze niet op zoiets te rekenen omdat zoiets toch weinig tot niet voorkwam. "Nee, daar heb je inderdaad gelijk in." zei ze instemmend op het feit dat hij zei dat er niet veel erge dingen verzonnen werden. “Ja, kan je geweldig zoenen Regina? Dat wil ik best geloven,” klonk zijn stem grinnikend, iets waardoor ze grijnsde. "Mooizo." zei ze hem en net als hem grinnikte ook zij even. Iemand die zijn kluisje schijnbaar naast de plek waar ze stond bleek te hebben liep om hun heen om zich naast haar te wurmen om bij zijn kluisje te kunnen en ze zette een stapje opzij zodat hij er bij kon. "Nee, eigenlijk heb ik niks te doen." antwoordde ze op zijn vraag of ze iets te doen had. Hij zo te horen ook niet aangezien hij vertelde dat het een eenzaam uurtje ging worden. "Ik heb verder niks te doen hoor, als je zin hebt kun je wel wat met mij doen?" vroeg ze hem. Ach, ze had toch niks in gedachten om te doen en ze had verder ook geen afspraken of wat dan ook. Dus wat haar betreft maakte het niet uit dat ze een uurtje van haar tijd zou besteden aan hem, als hij daar ook zin in had dan.

[Bij mij ook ben ik bang Laughing]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





We're way to old too be playing games like this Empty
BerichtOnderwerp: Re: We're way to old too be playing games like this   We're way to old too be playing games like this Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
We're way to old too be playing games like this
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Just playing volleybal
» Just playing somethin'
» Algemene games topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Kluisjes-
Ga naar: