Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 5:32 am
Sarah schreef:
@ Abi; ik ben benieuwd hoe je het haar gaat laten doen.. Op de klassieke manier, of iets origineels.. =D
Nou, stiekem plast Sawyer al maanden in een zwembad en ze gaat zorgen dat ze zichzelf kan verdrinken in d'r eigen urine.
... Ze snijd d'r polsen. Maar dan horizontaal. Want ze is dom. :'D
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 5:33 am
Sarah schreef:
HAHAHHA xd Ik moet wát? Ö
Je móet op MSN komen >:]
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 6:07 am
EnchantedSkeleton said the following:
Nou kijk ik ben ongesteld (ja ja, boeiend xD) maar omdat er niemand thuis was liet ik de deur van de badkamer gewoon open. Wat doet die kat? Die komt naar binnen, rent op mijn vieze opgerolde maandverband af.. Rent keihard - MET DAT DING IN ZIJN MOND - weg en begint te grommen. Ik dus meteen alles regelen en daarna achter hem aanrennen. Die kat rent door het hele huis als een mongool en zit te grommen van "NKBFDHFKS NGRRR" en ik zo "NOES GIMME" xD
Dat was het.
Duke
Profiel Naam: Duke Wiliams Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 6:30 am
Hmm, ik bedenk net dat ik Vince nog heb ;X
Emilie
Profiel Naam: ~ Emilie Di Ponte ~ Partner: Vereniging:
AAAAAAAAAAH IK HEB CHORD OVERSTREET EN DIANNA AGRON LIVE 'LUCKY' HOREN ZINGEN, WANT MN BESTE VRIENDIN ZIT BIJ GLEE IN LONDEN EN ZE GING ME BELLEN TERWIJL HUN AAN HET ZINGEN WAREN EN AAAAAAAAAH NOU BEN IK HYPERRRRRR.
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 9:45 am
Sorry dat ik vandaag niet veel gepost heb, tis voor mij weer tijd om naar bed te gaan, morgen weer werken en waarschijnlijk post ik morgenavond dan weer! Vandaag niet zo'n hele.. geweldige dag gehad, had ook wel verwacht toen ik gebeld werd door m'n ex-mentrix van Lijn 5, dat ze wel een ietsjepietsje enthousiaster zou zijn -.-' En m'n ma zeikte vandaag enorm veel, ze lijkt wel ongescheld. Bovendien heb ik ook geen zin om te werken morgen, ze is er toch niet.
~Truste and sweet dreams! «33 ♥
Mitchell
Profiel Naam: Mitchell Joes Partner: I'm desperate for you Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 10:26 am
POTC4, maar nu kan ik voor dat ik op vakantie gaan niet meer posten, soowwryy huys
Charlene Prom Queen 2011
Onderwerp: Re: Babbelbox vr jul 01, 2011 12:27 am
Hmpf, still three hours work to go. En dan eindelijk genieten van vrijdag!
Nope, they does seem a waste... ~ Mrs. Lovett (aka HBC) Ze rockt gewoon! ^^
Tom
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox vr jul 01, 2011 12:52 am
Charlene schreef:
Nope, they does seem a waste... ~ Mrs. Lovett (aka HBC) Ze rockt gewoon! ^^
Wait, Mrs. Lovett van Sweeney Todd, The Demon Barber of Fleet Street? Die film is awesome <3
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr jul 01, 2011 1:35 am
@ Ayse: woah, vet cool dat die vriendin van je daarheen was..! Ö Had ze je niet mee kunnen smokkelen? ='D
Woehpie, weekend! Na vandaag nog 3 toetsen weg kunnen strepen, maandag de laatste 2.. Wat zou ik blij zijn als dit over is zeg..! xd Iedereen om mij heen heeft al vakantie, haha x') Gelukkig vanavond een verjaardag met hele leuke mensen & daarna uit. Dus daar heb ik wel zin in.. ;D
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr jul 01, 2011 1:53 am
Boeken ingeleverd en volgende week met de klas naar Den Haag
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox vr jul 01, 2011 1:54 am
Internet is weer gemaakt Veel eerder dan ik had verwacht ^^
Tom
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox vr jul 01, 2011 1:54 am
Over 3 uur moet naar de bus toe om op tijd bij een eindexamenfeest te zijn ...
In die tijd moet ik mijn kamer hebben opgeruimd + eten + omkleden ><
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr jul 01, 2011 1:56 am
Mijn tas is vermoord Ik moet de bon zoeken die zoek is O.o En m'n kamer is een grote puinhoop xD
@ Ayse: woah, vet cool dat die vriendin van je daarheen was..! Ö Had ze je niet mee kunnen smokkelen? ='D
Woehpie, weekend! Na vandaag nog 3 toetsen weg kunnen strepen, maandag de laatste 2.. Wat zou ik blij zijn als dit over is zeg..! xd Iedereen om mij heen heeft al vakantie, haha x') Gelukkig vanavond een verjaardag met hele leuke mensen & daarna uit. Dus daar heb ik wel zin in.. ;D
Ik zou misschien zelfs meegaan, maar m'n moeder vond het te duur. T_T
Ian
Onderwerp: Re: Babbelbox vr jul 01, 2011 3:19 am
Gottago
Chester
Profiel Naam: Chester Massri Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush Vereniging: xfml
Onderwerp: Re: Babbelbox vr jul 01, 2011 3:52 am
Ik haat geïnfecteerd tandvlees. Want flossen doet pijn. :C
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox vr jul 01, 2011 4:27 am
Ayse schreef:
Sarah schreef:
Ik zou misschien zelfs meegaan, maar m'n moeder vond het te duur. T_T
OMG DAT IS ZO AWESOME NU BEN IK ZOO JALOERS WANT DAT IS ZO AWESOME <3
EN IK BEN ZELF OOK HELEMAAL HAPPY WANT IEMAND VAN HARRY POTTER IS IN NEDERLAND. D:
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr jul 01, 2011 4:38 am
Regina schreef:
EN IK BEN ZELF OOK HELEMAAL HAPPY WANT IEMAND VAN HARRY POTTER IS IN NEDERLAND. D:
Als dat Helena Bonhem Carter is moet je oppassen dat Dianta je nu niet aanvliegt om die informatie uit je los te maken o.O
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox vr jul 01, 2011 4:42 am
Sarah schreef:
Regina schreef:
Als dat Helena Bonhem Carter is moet je oppassen dat Dianta je nu niet aanvliegt om die informatie uit je los te maken o.O
Haha, nee, het is een blonde zei m'n moeder. Waarschijnlijk Maldifus of een andere blonde ^^ En het was een jongen :'D
Rupert is in Nederland! =D En die's niet blond. :')
Wat waren het toch een baby's met HP1. xD
Charlene Prom Queen 2011
Onderwerp: Re: Babbelbox vr jul 01, 2011 4:59 am
@Tom, HAHA ECHT WEL JA! Echt kut dat Johnny later HBC in die kutoven gooide -.-'' Daardoor haat ik hem in die film. Maar ze spelen echt vet vaak samen in verschillende films Komt zeker door Tim Burton..
@Reginaa, taaah wat jammer dat het HBC niet is, anders was ik zeker weten erheen geweest!
@Sarah, Moewhaha, ohja echt hoor!
__
Hmpff.. ben moe en alles doet zeer van m'n werk, en dat terwijl ik eigenlijk niet zo'n hele zware dag heb gehad. Achja Nu een nieuw Esther-persoontje vinden op DA, vind deze nogal.. afgezaagd worden en wil weer inspiratie hebben. Dus als iemand suggesties en/of zoektochten wilt houden met goede uitkomsten, dan dankjewel O:
Alain Admin
Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr jul 01, 2011 6:29 am
Ik kreeg vandaag pas te horen of ik geslaagd ben of niet... En ik ben geslaagd xD Niet heel erg vanuit gegaan ofzo, want geen fuck voor gedaan ook.. Maar ik weet nu ook niet wat ik volgend jaar nog ga doen =0