Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Babbelbox

Ga naar beneden 
+54
Joël
Niels
isolé
Isobel
Matt
Acilie
Isis
Stephanie
Esmee
Kenley
Samanta
Chester
Andie
Ayanna
Yvan
Emilie
Alain
Mitchell
Optimism
Iris
Luna
Noud
Ian
Serena
Bryce
Nick
Malin
Maja
Nils
Mike
Ayse
Sarah
Doug
Jessica
Alice
Abel
Hyde
Joey
Tyler
Emily
Zoey
Regina
Kenneth
Sophia
Jade
Lyron
Yenna
Nova
Charlene
Sawyer
Duke
Bibi
Tom
Rogee
58 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Maja

Maja

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 2:56 am

Ik zit op Dust, maar wacht welke Dust?xo
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 2:57 am

@Duke: Ja, idd voor het zelfde geld was het echt in het huis ingeslagen. Dan hadden we een probleem gehad o.0

@Sammy: Currydekutter? XD Creatief Razz Maar ja, dat is het zeker --'
Regina

Regina

Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 2:58 am

@ Maja: Dust, Dust met de meganische lay-out en over dat je een mens én dier bent ^^

@ Alice: Creatief hè? De creativiteit spat gewoon van me af Razz
Alice

Alice

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 2:59 am

Evenals de bescheidenheid (aa)
Yvan

Yvan

Profiel
Naam: Yvan jackson
Partner: Zolang de liefde mij niet kent, ken ik de liefde niet!
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 3:00 am

Pff de eerste van de drie voorstellingen van mij musical geweest. nu vanavond nog en morge
Andie

Andie

Profiel
Naam: Andie West
Partner: Dance is my love and nothing else
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 3:05 am

Regina schreef:
@ Maja: Dust, Dust met de meganische lay-out en over dat je een mens én dier bent ^^

Een vriend van mij zit daar op
Maja

Maja

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 3:12 am

Ik zit wel op een Dust maar dat is die van Nicole. Smile
Regina

Regina

Profiel
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 3:15 am

Maja schreef:
Ik zit wel op een Dust maar dat is die van Nicole. Smile

Welke Dust is dat? =D
Maja

Maja

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 3:17 am

Dust Souls Smile
Alice

Alice

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 3:38 am

Alle laatste berichtjes van de topics waar ik in zit naar word gekopieerd, nu kan ik ze thuis verder typen ^^ Dus als ik weer op internet kan, heb ik waarschijnlijk aardig wat postjes getypt (aa)
Kenneth

Kenneth

Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 3:42 am

Ik wil mijn oude msn weer terug. Sad
Alice

Alice

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 3:50 am

Wat is er mis met deze dan?

Damn, ik wil thuis gewoon internet hebben --'
Malin

Malin

Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 3:57 am

Compleet uitgeput -.-'' en nog niet klaar met huiswerk.

I'm gonna die! Moet je nagaan dat ik al vanaf half 10 tot nu non stop aan huiswerk zit.
Kenneth

Kenneth

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 4:04 am

Ik kan niet werken met Windows Live Essentials
Sawyer

Sawyer

Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 4:13 am

... En toen had ik Photoshop vernaggeld.

Edit: Bij Naomi hebben we bedacht dat Sawyer.. poging tot zelfmoord doet. Maar dat gaat mislukken. Maar ze beland wel in het ziekenhuis. :'D
Kenneth

Kenneth

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 4:42 am

Hey ho. Dan gaat Kenneth in shock Surprised
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron

Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 4:45 am

* Heeft Kenneth wel recht van spreken dan x')?
Tom

Tom

Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 5:02 am

Sarah schreef:
Ik denk dat de Drapes wel andere types zijn dan de Die-Hard types, eigenlijk Smile Die-Hard lui zijn ff iets grover, die Drapes komen op me over als een stelletje hangjongeren zoals je ze echt had in.. in Grease xD Jaren '70, '80? (volgens mij is dat ook jouw bedoeling Quint, of niet? What a Face )
Anyway, volgens mij zijn ze op een schaal van 1 tot 10 te zetten op 7, terwijl Die-Hard op 10 staat. Beetje lui dat wel stoer doet, maar niet veel meer doet dan 'stoer rondhangen' pirat
In principe zou het moeten kunnen, een vereniging die wel op de ander lijkt maar het net-niet-helemaal is: kijk maar naar Famous & L8 Nights. Het probleem is alleen -zoals Abi zegt- de animo. Maar zolang Quinty genoeg mensen kan vinden om een groepje mee op te richten, vind ik een extra vereniging erbij alleen maar leuk :'3

Exact goed geraden (: Maar alsnog twijfel ik of ik 'm wel ga aanvragen ><

Ben de stad in geweest (: Nieuwe schooltas te pakken gekregen + gegeten bij MacDrek, again, xD Nu posten Smile
http://unknown-diva.deviantart.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah

Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 5:17 am

@ Abi: om eerlijk te zijn vind ik 't wel vet! Very Happy Ik bedoel, Sawyer is er meer het type voor dan iemand als bijv. Sarah, en het idee is gewoon.. heel realistisch enzo Surprised Vooral nu dat met Kenneth&Charlene.. Niet dat ik Sawyer ken in de RPG en Sarah erom kan gaan rouwen, maar het lijkt me wel interessant om zelf te lezen! =D
Btw, dan gaat er wel flink over je geroddeld worden, haha xd

@ Quinty: je kan het altijd proberen of bewaren voor de toekomst! Wink Uiteindelijk zullen we het met z'n 3en overleggen, dus ik zou dan wel zorgen dat je dan op onze tegenargumenten voorbereid bent. Bijv. originaliteit van de vereniging, activiteit, genoeg leden etc. Als je denkt "En nóu kan ik het Cool" zou ik niet twijfelen met aanvragen (:
Tom

Tom

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 5:20 am

Sarah schreef:
@ Quinty: je kan het altijd proberen of bewaren voor de toekomst! Wink Uiteindelijk zullen we het met z'n 3en overleggen, dus ik zou dan wel zorgen dat je dan op onze tegenargumenten voorbereid bent. Bijv. originaliteit van de vereniging, activiteit, genoeg leden etc. Als je denkt "En nóu kan ik het Cool" zou ik niet twijfelen met aanvragen (:

Weet je, jij moet een opleiding voor Maatschappelijk Werkster gaan volgen x'd
Dank je (:

Eerst mijn posts op Ws afmaken, daarna hier posten >D
Sarah
Sarah

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 5:20 am

HAHAHHA xd
Ik moet wát? Ö
Regina

Regina

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 5:21 am

Tom schreef:
Sarah schreef:

Weet je, jij moet een opleiding voor Maatschappelijk Werkster gaan volgen x'd
Dank je (:

Eerst mijn posts op Ws afmaken, daarna hier posten >D

Ik heb me nu serieus echt voorgenomen écht actief te worden én blijven op mijn nieuwe WS-account Sinéad..
Máár dan moet ik wel even eerst een leuk karakter bedenken enzo en een setje.. En dan kan het WS-spectakel beginnen Very Happy

En ik kom zo ook eventjes meteen bij Tommie posten (A)
Sawyer

Sawyer

Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 5:23 am

Sarah schreef:
@ Abi: om eerlijk te zijn vind ik 't wel vet! Very Happy Ik bedoel, Sawyer is er meer het type voor dan iemand als bijv. Sarah, en het idee is gewoon.. heel realistisch enzo Surprised Vooral nu dat met Kenneth&Charlene.. Niet dat ik Sawyer ken in de RPG en Sarah erom kan gaan rouwen, maar het lijkt me wel interessant om zelf te lezen! =D
Btw, dan gaat er wel flink over je geroddeld worden, haha xd

Ja maar Sawyer had voor een tijdje dat ze helemaal niks at omdat ze zichzelf lelijk vond. Ik heb haar heel impulsief gemaakt. Heel 'spur-of-the-moment' weet je? :'D Dus zodra ze bepaalde dingen leert is het zo van.. "Ik wil niet meer leven" en dan krijgt ze er achteraf spijt van xD Maar ja, heeft Monica weer iets om over te praten! Very Happy

Lyron schreef:
* Heeft Kenneth wel recht van spreken dan x')?

ZEKER NIET. :'D Kenneth ook zo van 'hij wou haar niet kwijt als beste vriendin'.. Kenneth zoent met een ander en dan moet Sawyer nog normaal met hem om kunnen gaan? (aa')

Kenneth schreef:
Hey ho. Dan gaat Kenneth in shock Surprised

Karma's a bitch. What a Face
Tom

Tom

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 5:26 am

Sarah schreef:
HAHAHHA xd
Ik moet wát? Ö

Maatschappelijk werkster (: Kinderen en mensen helpen die in de problemen zitten. Ik moest ooit naar zo'n mens toe, sindsdien heb ik een trauma aan haar ><

@Spamzel: I wish you luck xD
Sarah
Sarah

Profiel

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitimedo jun 30, 2011 5:30 am

Tom schreef:
Sarah schreef:
HAHAHHA xd
Ik moet wát? Ö
Maatschappelijk werkster (: Kinderen en mensen helpen die in de problemen zitten. Ik moest ooit naar zo'n mens toe, sindsdien heb ik een trauma aan haar ><

@Spamzel: I wish you luck xD
Hahahaha awwh xd
"Ja, als je zelfmoord pleegt.. Het is wel heel realistisch enzo! En best interessant om te lezen. Ik bedoel, niet dat ik om je zou rouwen ofzo, ik ken je niet eens zo goed ofzo maar toch.." *brabbelt tegen een cliënt met zelfmoordneigingen*
Btw, een vriendin van me wilt een opleiding psychologie doen na 't middelbaar, en laatst dacht ik "Goh, da's ook nog best interessant! Surprised" maar.. dan moet je de hele dag naar probleemverhalen van mensen luisteren; zoveel blije & vrolijke mensen gaan er namelijk niet naar een psychiater :/ En als je ook maar één ding verkeerd zegt hebben die arme kinderen inderdaad een trauma aan je.. (a')

@ Abi; ik ben benieuwd hoe je het haar gaat laten doen.. Cool Op de klassieke manier, of iets origineels.. =D
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 17 Icon_minitime

Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 17 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: