Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 3:38 am
Alle laatste berichtjes van de topics waar ik in zit naar word gekopieerd, nu kan ik ze thuis verder typen ^^ Dus als ik weer op internet kan, heb ik waarschijnlijk aardig wat postjes getypt (aa)
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 3:42 am
Ik wil mijn oude msn weer terug.
Alice
Profiel Naam: Alice Pioggia Partner: Nobody said it was easy.. Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 3:50 am
Wat is er mis met deze dan?
Damn, ik wil thuis gewoon internet hebben --'
Malin
Profiel Naam: Tom Hanson - McQuaid Partner: Samanta ღ Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 5:02 am
Sarah schreef:
Ik denk dat de Drapes wel andere types zijn dan de Die-Hard types, eigenlijk Die-Hard lui zijn ff iets grover, die Drapes komen op me over als een stelletje hangjongeren zoals je ze echt had in.. in Grease xD Jaren '70, '80? (volgens mij is dat ook jouw bedoeling Quint, of niet? ) Anyway, volgens mij zijn ze op een schaal van 1 tot 10 te zetten op 7, terwijl Die-Hard op 10 staat. Beetje lui dat wel stoer doet, maar niet veel meer doet dan 'stoer rondhangen' In principe zou het moeten kunnen, een vereniging die wel op de ander lijkt maar het net-niet-helemaal is: kijk maar naar Famous & L8 Nights. Het probleem is alleen -zoals Abi zegt- de animo. Maar zolang Quinty genoeg mensen kan vinden om een groepje mee op te richten, vind ik een extra vereniging erbij alleen maar leuk :'3
Exact goed geraden (: Maar alsnog twijfel ik of ik 'm wel ga aanvragen ><
Ben de stad in geweest (: Nieuwe schooltas te pakken gekregen + gegeten bij MacDrek, again, xD Nu posten
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 5:17 am
@ Abi: om eerlijk te zijn vind ik 't wel vet! Ik bedoel, Sawyer is er meer het type voor dan iemand als bijv. Sarah, en het idee is gewoon.. heel realistisch enzo Vooral nu dat met Kenneth&Charlene.. Niet dat ik Sawyer ken in de RPG en Sarah erom kan gaan rouwen, maar het lijkt me wel interessant om zelf te lezen! =D Btw, dan gaat er wel flink over je geroddeld worden, haha xd
@ Quinty: je kan het altijd proberen of bewaren voor de toekomst! Uiteindelijk zullen we het met z'n 3en overleggen, dus ik zou dan wel zorgen dat je dan op onze tegenargumenten voorbereid bent. Bijv. originaliteit van de vereniging, activiteit, genoeg leden etc. Als je denkt "En nóu kan ik het " zou ik niet twijfelen met aanvragen (:
Tom
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 5:20 am
Sarah schreef:
@ Quinty: je kan het altijd proberen of bewaren voor de toekomst! Uiteindelijk zullen we het met z'n 3en overleggen, dus ik zou dan wel zorgen dat je dan op onze tegenargumenten voorbereid bent. Bijv. originaliteit van de vereniging, activiteit, genoeg leden etc. Als je denkt "En nóu kan ik het " zou ik niet twijfelen met aanvragen (:
Weet je, jij moet een opleiding voor Maatschappelijk Werkster gaan volgen x'd Dank je (:
Eerst mijn posts op Ws afmaken, daarna hier posten >D
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 5:20 am
HAHAHHA xd Ik moet wát? Ö
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 5:21 am
Tom schreef:
Sarah schreef:
Weet je, jij moet een opleiding voor Maatschappelijk Werkster gaan volgen x'd Dank je (:
Eerst mijn posts op Ws afmaken, daarna hier posten >D
Ik heb me nu serieus echt voorgenomen écht actief te worden én blijven op mijn nieuwe WS-account Sinéad.. Máár dan moet ik wel even eerst een leuk karakter bedenken enzo en een setje.. En dan kan het WS-spectakel beginnen
En ik kom zo ook eventjes meteen bij Tommie posten (A)
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 5:23 am
Sarah schreef:
@ Abi: om eerlijk te zijn vind ik 't wel vet! Ik bedoel, Sawyer is er meer het type voor dan iemand als bijv. Sarah, en het idee is gewoon.. heel realistisch enzo Vooral nu dat met Kenneth&Charlene.. Niet dat ik Sawyer ken in de RPG en Sarah erom kan gaan rouwen, maar het lijkt me wel interessant om zelf te lezen! =D Btw, dan gaat er wel flink over je geroddeld worden, haha xd
Ja maar Sawyer had voor een tijdje dat ze helemaal niks at omdat ze zichzelf lelijk vond. Ik heb haar heel impulsief gemaakt. Heel 'spur-of-the-moment' weet je? :'D Dus zodra ze bepaalde dingen leert is het zo van.. "Ik wil niet meer leven" en dan krijgt ze er achteraf spijt van xD Maar ja, heeft Monica weer iets om over te praten!
Lyron schreef:
* Heeft Kenneth wel recht van spreken dan x')?
ZEKER NIET. :'D Kenneth ook zo van 'hij wou haar niet kwijt als beste vriendin'.. Kenneth zoent met een ander en dan moet Sawyer nog normaal met hem om kunnen gaan? (aa')
Kenneth schreef:
Hey ho. Dan gaat Kenneth in shock
Karma's a bitch.
Tom
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 5:26 am
Sarah schreef:
Maatschappelijk werkster (: Kinderen en mensen helpen die in de problemen zitten. Ik moest ooit naar zo'n mens toe, sindsdien heb ik een trauma aan haar ><
@Spamzel: I wish you luck xD
Onderwerp: Re: Babbelbox do jun 30, 2011 5:30 am
Tom schreef:
Sarah schreef:
Maatschappelijk werkster (: Kinderen en mensen helpen die in de problemen zitten. Ik moest ooit naar zo'n mens toe, sindsdien heb ik een trauma aan haar ><
@Spamzel: I wish you luck xD
Hahahaha awwh xd "Ja, als je zelfmoord pleegt.. Het is wel heel realistisch enzo! En best interessant om te lezen. Ik bedoel, niet dat ik om je zou rouwen ofzo, ik ken je niet eens zo goed ofzo maar toch.." *brabbelt tegen een cliënt met zelfmoordneigingen* Btw, een vriendin van me wilt een opleiding psychologie doen na 't middelbaar, en laatst dacht ik "Goh, da's ook nog best interessant! " maar.. dan moet je de hele dag naar probleemverhalen van mensen luisteren; zoveel blije & vrolijke mensen gaan er namelijk niet naar een psychiater :/ En als je ook maar één ding verkeerd zegt hebben die arme kinderen inderdaad een trauma aan je.. (a')
@ Abi; ik ben benieuwd hoe je het haar gaat laten doen.. Op de klassieke manier, of iets origineels.. =D