Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitimedi jun 14, 2011 7:01 am

Hellow mensies Smile

Omdat ik Tom alleen nogal saaitjes vind, ben ik van plan om zijn broer te zoeken. Technisch gezien zijn het stiefbroertjes, maar iedereen vindt dat ze gewoon te goed met elkaar omgaan. Dus worden ze vaak aangezien als echte broers ^^'

Persoonlijke informatie:
Naam: Douglas
Roepnaam: Doug
Achternaam: Penhall [Officieel] - McQuaid [Kom ik later op terug]
Leeftijd: 18
Familie: Vader [Dood]. Tom [Stiefbroer]. Judy [Geadopteerde zus]. Moeder [Dood]

Uiterlijk:
Doug is een stevige jongeman. Hij is ongeveer 1.90 lang en weegt bijna tegen de 90 kilo aan. Hij is zeker niet dik! Eerder stevig en een brok spieren. Met zijn chaotische bruine haar en lichte ogen lijkt hij niet echt op de broer van Tom, al denken veel mensen van wel.

Karakter:
Doug is een echte vrije vogel. Hij heeft het niet zo op regeltjes, ondanks dat hij zijn stief-pa[de vader van Tom dus] wel hielp met enkele politiezaken. Hij vindt het leuk om 's avonds een biertje te drinken en is zo iemand die altijd met condooms op zak loopt. Je weet immers maar nooit wat voor een leuke griet je tegen komt. Hij heeft tot nu toe geen serieuze relaties gehad, maar probeert wel altijd een meisje te versieren. Al vinden de meeste dames Tom leuker, omdat 'ie wat kinderlijker eruit ziet. [x'd]

Geschiedenis: Doug was 7 jaar oud toen zijn vader hem en zijn moeder alleen liet. Twee jaar later kreeg zijn moeder een nieuwe vriend, Andrew Hanson, de vader van Tom. De twee jongens konden, ondanks het kleine leeftijdsverschil, geweldig goed met elkaar omgaan. Ze deden alles en waren al snel bekend in de buurt waar ze opgroeide.
Toen Doug een jaar of 17 was, Tom was toen 16, mochten ze van Tom's vader helpen bij een politiezaak. Toen waren de broertje McQuaid geboren. Ze moesten een ruig stel spelen om een cocaïne zaak in een school op te rollen. Echter bevielen de rollen zo goed dat ze de naam McQuaid aanhielden en zich af en toe nog wel eens zichzelf zo voorstellen.
De McQuaid broertjes:

Setje:
-Die maak ikzelf. Aangezien ik de officiële speler in ere wil houden Wink En anders stuur ik je de plaatjes door, dat kan ook nog xD

Eisen:
Ik neem zeker niet de eerste de beste aan, aangezien ik wel wil dat Doug goed gespeeld word! Ik ben dan ook zeer kieskeurig over wie 'm mag spelen.
Verdere eisen zijn bekend!

Eventuele handige informatie:


Enige achtergrond info over de doen en laten van de McQuaid brothers Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitimedi jun 14, 2011 8:01 am

ike ike ike. Ben best wel goed in klerenkasten te spelen, en onghoorzaam.

Weet dat ik laatste tijd beetje afwezig was, maar dat kwam door persoonlijke redenen.die ik je wel via pb wil sturen
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitimedi jun 14, 2011 8:05 am

Ik hou in het oog Wink
Je maakt zeker kans, maar zou je een postje kunnen maken? Je mag Godmodden voor Tom Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Joël

Joël


Posts : 449
Naam : Carolien c:

Profiel
Naam: Joël Luzac
Partner: Cause when you left, my whole world crashed
Vereniging:

[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitimedi jun 14, 2011 8:33 am

*Kijkt twijfelend naar het topic*

Ik wil ook wel een poging proberen? Doug lijkt me wel cool. Twisted Evil
Heb hier wel een aantal posts op Joël, en tja voor de rest kijk je maar op Kenneth, Niels en de rest.

*Verdwijnt weer*
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitimedi jun 14, 2011 8:43 am

Caro, right?

Ook jij mag een postje maken, godmodden voor Tom is toegestaan, en die naar me doorsturen Wink ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitimedi jun 14, 2011 8:45 am

Die post maak ik morgen voor je Quinty Smile
Mijn hoofdpijn maakt me nog eens dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitimedi jun 14, 2011 8:47 am

Vind ik best heuwr ^^'
Ben allang blij dat mensen hem willen spelen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitimedi jun 14, 2011 8:25 pm

moet ik hem pbe of hier neerzetten ?

P.s vandaag hoor ik als ik geslaagd ben voor me eindexamen bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitimewo jun 15, 2011 12:56 am

Ik heb me post al een paar uur af. Zal hem dan maar hier posten.

Vanochtend was Doug uit bed gerold rechtstreeks onder de douche en toen in zijn afgetrapte spijkerbroek, die al over de stoel hing, en daarover een wit tshirt wat ook eigenlijk zijn beste jaren had gehad. Terwijl hij een banda over zijn hoofd bond, stapte hij in zijn tevens afgetrapte schoenen. Veel mensen zouden zich in deze kleding schamen maar het zat lekker. Uit de koelkast haalde hij een bak cornflakes en slurpte die naar binnen. Nu hing hij verveeld tegen de kluisjes, hij nam de breedte van 3 lockers in beslag. Hij grijnsde even naar Tom, zijn stiefbroer die hij een tijd had moeten missen omdat hij het idiote idee had om naar Monica High te gaan, wat hij overgens nu begreep als hij die meiden hier zag rondlopen. Toen er een meid overdreven heupwiegend langs liep, die vroeg er gewoon om om na gefloten te worden, floot Doug door zijn tanden. Het meisje keek hem beledigd aan, maar hij wist dat ze het wel leuk vonden; vrouwen vinden dat altijd leuk. Toen de bel ringelde met een zeer irritante toon bleef Doug nog gewoon even tegen de kluisjes hangen afwachtend wat Tom ging doen. Nee hij was geen puppy die Tom de heletijd volgde maar misschien zouden ze wel lol gaan trappen, hoewel school ene kant wel belangrijk is omdat hij cop wil worden. Alle jongeren gingen op weg naar hun klaslokaal, de hele gang was inbeslag genomen door drommende mensen. Een meisje met lang blond haar botste tegen hem op omdat ze even niet oplette. Doug knipoogde even en het meisje begon te blozen. Doug schonk haar weer een glimlach waarop ze nog meer bloosde, eens kijken als hij wat kon regelen dacht hij grijnzend. Hij maakte het Call me gebaar en hoopte dat ze haar 06 zou geven maar ze liep al weer vlug door. Langzaam aan begonnen hij en Tom, die alles met een grijns had zien gebeuren, naar het lokaal. Great geschiedenis dacht hij, dit zou een saai lesje worden. Tom en hij schoten tegelijk in de lach toen ze zagen dat het meisje wie hij probeerde te regelen ook in deze klas zat, toen het meisje hem doorhad begon ze rood aan te lopen. Langzaam slenterde Doug naar de plaats achterin, voorin zitten zou een vloek voor hem zijn. Verveeld legde hij zijn voeten op het tafeltje, wat de leraar wel irriteerde maar er geen aandacht aan bestede. Er moesten stencils worden uitgedeeld, en heel “toevallig” bood het blonde meisje met een geweldige voor en achtergevel zich aan, snel krabbelde ze wat op een papiertje. Het was maar goed dat Doug toch verveeld door de stelsel bladerde want hij vond een klein blaadje met 06-25836912 xxx kelly Doug schoot toen hij het gevonden had zachtjes in de lach en liet het briefje aan Tom zien. Niemand kan hem weerstaan dacht hij bij zich zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitimewo jun 15, 2011 3:41 am

Oh god x'd
Kijk, dit zocht ik nou :'3 Dit is hoe ik Doug voor me zie, exact zoals hij in 21 Jump Street reageert. Masterlijk, echt masterlijk ^^'
ALLEEN, WAAROM HEEFT NIEMAND HET MCQUAID GEVOEL ERIN GEZET D:

Je maakt een grote kans Jacky! Ik wacht nog tot morgen als iemand 'm wilt spelen ^^'

MCQUAID BROTHERS! HAH!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitimewo jun 15, 2011 10:13 am

Damm je bent erg bedankt trouwens. vDoorjou ben ik verslaafd aan de serie geraakt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitimewo jun 15, 2011 10:14 am

Mooi zo, dan is mijn doel bereikt :3
Ik lieft de serie, daarom ben ik dit begonnen. *Gaat heel erg off-topic*

MENSEN KUNNEN ZICH NOG TOT MORGENMIDDAG 12 UUR OPGEVEN!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitimedo jun 16, 2011 12:22 am

oeeh het is 12 uur geweest

zit hier te duimen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitimedo jun 16, 2011 1:45 am

Whahahahahaha :'3

Alright people! Ik heb gekozen, wie mijn geliefde Doug Penhall gaat spelen. *Dit klinkt heel erg vreemd x'd*
*Trommel geroffel*

Diegene die Doug mag spelen is Jacky! Je mag het account aanmaken :'3 Ik stuur je ASAP het setje door ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Doug

Doug


Posts : 54

Profiel
Naam: Doug penhall [McQuaid]
Partner: Love is a nice thing, but more girls is only nicer. And every night a girl is the nicest.
Vereniging:

[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitimedo jun 16, 2011 3:40 am

Hello ! brother here i am Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitimedo jun 16, 2011 4:44 am

Geweldig ^^
Dan mag op dit topic een slotje, de rest bespreken we wel over msn/PB Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid   [Gezocht] Doug Penhall - McQuaid Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Doug Penhall - McQuaid
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Gezocht] Van alles.
» [Gezocht] Een broer/zus
» [gezocht] Stimulatie
» [Gezocht] The One
» [Gezocht] Zus

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: