Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Gezocht] Zus

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

[Gezocht] Zus Empty
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Zus   [Gezocht] Zus Icon_minitimedi jun 14, 2011 6:35 pm

[Gezocht] Zus
Ik zou graag een zus voor Emble willen.
Ik heb niet echt eisen veder voor de gene die haar gaat spelen

Naam: Jaya catysa maduela jones
Naam account: Jaya
Geboorteplaats: Engeland
Familie: moeder: in newyork Vader: Engeland
Klas:11b

Karakter:
Ze is eigenweis en nieuwschierig. Ze is net als Emble emo, dus is ook weg van Hardcore muziek. Ze is sterk, en heeft 4 jaar lang kickbox training gehad. Ze houd van uitgaan.

GESCHIEDENIS:
emble werd emo, en haar moeder werd bang van haar. Emble werd overgeplaatst naar Monicahigh. Jij wou ook mee, maar dat mocht niet van hun ouders. Later gingen haar ouders uit elkaar. Jaya woonde bij haar moeder. Haar moeder werd kon er niet tegen dat jaya de vader weg was, ze hielp neregns mee, en sprak alleen maar slechte dingen over hun vader. Jaya was het zat en verhuisde naar haar vader. Haar vader kreeg een vriendin. Ze was echt afschuwelijk. Ze sloeg Jaya, en drijgde haar als ze wat tegen haar vader zou zeggen dat het dan het einde betekende voor Emble. Jaya verhuisde terug naar haar moeder. Langzaam werd ze emo. Maar haar moeder hield van haar, maar was nog bang voor emo's. Jaya mocht naar Monica

Uiterlijk:
Avatar:
Spoiler:
Profielplaatje (hier moet de tekst nog weg maar dat kan ik nu niet doen):
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Zus
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Gezocht] The One
» [Gezocht] Soulmate
» Gamer gezocht! ^^
» [Gezocht] Gregory
» (gezocht) vriendengroepje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: