Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 (gezocht) vriendengroepje

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Jasmine

Jasmine


Posts : 56
Naam : Claire

Profiel
Naam: Jasmine Moore
Partner:
Vereniging:

(gezocht) vriendengroepje Empty
BerichtOnderwerp: (gezocht) vriendengroepje   (gezocht) vriendengroepje Icon_minitimema feb 07, 2011 11:01 am

Haai allemaal!
Ik ben voor Jasmine zei maar op zoek naar een vriendengroepje. Gewoon eentje van een paar gezellige meiden die alles samen doen enzo.
Het moet niet zo'n heel groot groepje worden, naar gewoon iets van 3 of 4 ofzo.

Dus wie wil in het über coole vriendengroepje =]
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

(gezocht) vriendengroepje Empty
BerichtOnderwerp: Re: (gezocht) vriendengroepje   (gezocht) vriendengroepje Icon_minitimedi feb 08, 2011 5:33 am

Ik weet niet of Jasmine misschien een beetje de bitchie kant op is? =]
Ik weet d'r karakter niet precies, maar Regina zou wel willen ^^

- Regina is überend bitchie, dus kijk maar =D -
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmine

Jasmine


Posts : 56
Naam : Claire

Profiel
Naam: Jasmine Moore
Partner:
Vereniging:

(gezocht) vriendengroepje Empty
BerichtOnderwerp: Re: (gezocht) vriendengroepje   (gezocht) vriendengroepje Icon_minitimedi feb 08, 2011 5:35 am

Ik had eigenlijk nog niet echt een karakter voor haar bedacht, maar nu is ze nog een beetje van 'ik wil erbij horen..'. dus het kan allemaal nog veranderen, maar ik denk niet dat ze een über bitch wordt.. maar eerder iets als Cady uit Mean Girls. Gewoon alle twee de kanten.

Maar op zich zou ik het niet erg vinden om vrienden met Regina te worden, hoor (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

(gezocht) vriendengroepje Empty
BerichtOnderwerp: Re: (gezocht) vriendengroepje   (gezocht) vriendengroepje Icon_minitimedi feb 08, 2011 6:31 am

Oke, dat kunnen we doen! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloisa

Eloisa


Posts : 209

Profiel
Naam: Eloisa Iglesio
Partner: Vince, there are no good-byes, where ever we are, you'll always be in my heart.
Vereniging: x

(gezocht) vriendengroepje Empty
BerichtOnderwerp: Re: (gezocht) vriendengroepje   (gezocht) vriendengroepje Icon_minitimedi feb 08, 2011 6:56 am

Ik zou ook wel willen ^^
Maar Eloisa gaat geen vrienden worden met Regina (aa) Daar is ze namelijk totaal het type niet voor xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmine

Jasmine


Posts : 56
Naam : Claire

Profiel
Naam: Jasmine Moore
Partner:
Vereniging:

(gezocht) vriendengroepje Empty
BerichtOnderwerp: Re: (gezocht) vriendengroepje   (gezocht) vriendengroepje Icon_minitimewo feb 09, 2011 2:14 am

Tsja, ik weet eigenlijk nog niet echt wát ik Jasmine voor character wil geven.
Ik vind er namelijk qua uiterlijk helemaal niet bitcherig uitzien, en ik hou niet echt van een bitch spelen.. dus ik twijfel.

Misschien kunnen we er een soort van verhaaliets van maken, dat Jasmine vriendinnen is met Eloisa én Regina, alleen dat die twee elkaar wel kunnen schieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloisa

Eloisa


Posts : 209

Profiel
Naam: Eloisa Iglesio
Partner: Vince, there are no good-byes, where ever we are, you'll always be in my heart.
Vereniging: x

(gezocht) vriendengroepje Empty
BerichtOnderwerp: Re: (gezocht) vriendengroepje   (gezocht) vriendengroepje Icon_minitimewo feb 09, 2011 5:58 am

Hmm.. mij maakt het niet zo veel uit (aa) Vind het op zich wel een goed idee Wink
Zullen we met Jasmine en Eloisa alvast een topic openen, of wil je nog even wachten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmine

Jasmine


Posts : 56
Naam : Claire

Profiel
Naam: Jasmine Moore
Partner:
Vereniging:

(gezocht) vriendengroepje Empty
BerichtOnderwerp: Re: (gezocht) vriendengroepje   (gezocht) vriendengroepje Icon_minitimewo feb 09, 2011 6:58 am

Ja is goed, ik maak hem wel bij.. uhm.. iets strand-achtigs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloisa

Eloisa


Posts : 209

Profiel
Naam: Eloisa Iglesio
Partner: Vince, there are no good-byes, where ever we are, you'll always be in my heart.
Vereniging: x

(gezocht) vriendengroepje Empty
BerichtOnderwerp: Re: (gezocht) vriendengroepje   (gezocht) vriendengroepje Icon_minitimewo feb 09, 2011 7:00 am

Oké is goed ^^ Pb me de link anders maar als je klaar bent (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

(gezocht) vriendengroepje Empty
BerichtOnderwerp: Re: (gezocht) vriendengroepje   (gezocht) vriendengroepje Icon_minitimewo feb 09, 2011 7:56 am

Ohja, da's een goed idee! =D Dan ben jij met allebei bevriend maar Regina haat Eloisa -ghehe- <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloisa

Eloisa


Posts : 209

Profiel
Naam: Eloisa Iglesio
Partner: Vince, there are no good-byes, where ever we are, you'll always be in my heart.
Vereniging: x

(gezocht) vriendengroepje Empty
BerichtOnderwerp: Re: (gezocht) vriendengroepje   (gezocht) vriendengroepje Icon_minitimewo feb 09, 2011 8:02 am

Mwuhaha dat word wat Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmine

Jasmine


Posts : 56
Naam : Claire

Profiel
Naam: Jasmine Moore
Partner:
Vereniging:

(gezocht) vriendengroepje Empty
BerichtOnderwerp: Re: (gezocht) vriendengroepje   (gezocht) vriendengroepje Icon_minitimewo feb 09, 2011 8:10 am

Is goed.
Regina, wij dan ook maar een topic samen?
Maak jij 'm of ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





(gezocht) vriendengroepje Empty
BerichtOnderwerp: Re: (gezocht) vriendengroepje   (gezocht) vriendengroepje Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
(gezocht) vriendengroepje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Gezocht] Zus
» [Gezocht] The One
» [Gezocht] Een ex-vriendje
» [Gezocht] Jeugdvriend
» [Gezocht] Voetballers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: