Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Gezocht] Een ex-vriendje

Ga naar beneden 
+6
Chle
Lyron
April
Jimmy
Dylan
Virginia
10 plaatsers
AuteurBericht
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimedo maa 10, 2011 9:44 am

Intro:

Jaa mensen, ik wil Virginia weer wat tot leven brengen, ik heb al een tijdje niet meer op haar gepost en dat werd weer eens tijd! Dus ik had een ideetje (oh my gosh! O.O) om weer wat inspiratie op te bouwen en weer wat te posten met Virginia.

Wat mijn ultra-genius-geweldige ideetje is:

Ik dacht eraan om wat met het verleden van Virginia te spelen, dat ze een ex-vriendje (lover) heeft gehad die erg dicht bij haar stond, continue ook voor haar klaar stond als ze hem nodig had en dat ze samen pure liefde hadden, niks kon hun meer uit elkaar halen. Totdat er wat 'dat-mag-jij-niet-weten' zaakjes ontstonden bij de jongen (zoals bijv. drugs of wapenhandel, wat je zelf ook maar verzint). En ze zo langzamerhand uit elkaar groeiden, doordat ze vaak vochten en zij grof gezegd 'mishandeld' werd. Jaren lang hadden ze elkaar niet meer gezien, waar Virginia erg opgelucht over was. Maar tot nu hier in Santa Monica komen ze hier elkaar weer tegen...

Dus straight to the point:

Zou er iemand met een jongens account dat leuk lijken om de evil ex-boyfriend te spelen? Het mag al een bestaand account zijn, maar dan geen soft/pussy karakter natuurlijk. Maar je kan ook een account aanmaken. Zolang hij maar een stevige bouw van een lichaam en ofcourse dat 'niemand-maar-dan-ook-niémand-houdt-me-tegen-dus-donder-lekker-op' karakter heeft.

PS. De eerste en de beste die hier post hoeft niet te betekenen dat die gelijk word aangenomen >:]


Laatst aangepast door Virginia op do maa 10, 2011 9:48 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Dylan

Dylan


Posts : 83
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Dylan Servaes
Partner: Music is my love, I don't need a woman x
Vereniging: x

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimedo maa 10, 2011 9:47 am

Op zich zou ik Dylan hier wel voor willen inzetten.
Merendeels omdat hij dat rotte karakter ook heeft. Alleszins weer heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimema maa 14, 2011 8:25 am

Dylan schreef:
Op zich zou ik Dylan hier wel voor willen inzetten.
Merendeels omdat hij dat rotte karakter ook heeft. Alleszins weer heeft.

Het zou kunnen, maar ik denk toch dat Virginia op andere jongens valt dan hoe Dylan eruit ziet. Niet lullig bedoeld hoor, maar dat is gewoon totaal niet haar type. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimema maa 14, 2011 8:56 am

Ik zou opzich wel willen, maar hoe ver gaat het mishandelen O.o

Ben niet echt een held in uber lange posten maar op een ander RPG forum lukt het steeds beter als andere ook lange post schrijft lees 400 woorden..

Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimema maa 14, 2011 8:58 am

Jimmy schreef:
Ik zou opzich wel willen, maar hoe ver gaat het mishandelen O.o

Ben niet echt een held in uber lange posten maar op een ander RPG forum lukt het steeds beter als andere ook lange post schrijft lees 400 woorden..


Hahaha, ik denk ook niet dat dat gaat.. want in dat topic bij 'How 'bout partying' slaat Jimmy hem juist, dus dat word hem niet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimema maa 14, 2011 9:00 am

Virginia schreef:
Jimmy schreef:
Ik zou opzich wel willen, maar hoe ver gaat het mishandelen O.o

Ben niet echt een held in uber lange posten maar op een ander RPG forum lukt het steeds beter als andere ook lange post schrijft lees 400 woorden..


Hahaha, ik denk ook niet dat dat gaat.. want in dat topic bij 'How 'bout partying' slaat Jimmy hem juist, dus dat word hem niet xD

Ochja even vergeten :$:$ .... dom van me
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimema maa 14, 2011 9:00 am

Jimmy schreef:
Virginia schreef:
Jimmy schreef:
Ik zou opzich wel willen, maar hoe ver gaat het mishandelen O.o

Ben niet echt een held in uber lange posten maar op een ander RPG forum lukt het steeds beter als andere ook lange post schrijft lees 400 woorden..


Hahaha, ik denk ook niet dat dat gaat.. want in dat topic bij 'How 'bout partying' slaat Jimmy hem juist, dus dat word hem niet xD

Ochja even vergeten :$:$ .... dom van me

Maakt niet uit Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
April

April


Posts : 85

Profiel
Naam: April Scott
Partner: x.
Vereniging: x.

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimedi maa 15, 2011 5:06 am

Ik wil wel een nieuw accountje aanmaken. Ik heb geen problemen met lange posts en mij maakt de naam ook niet zo veel uit, als je wilt kun je hem zelf kiezen. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimedi maa 15, 2011 5:10 am

April schreef:
Ik wil wel een nieuw accountje aanmaken. Ik heb geen problemen met lange posts en mij maakt de naam ook niet zo veel uit, als je wilt kun je hem zelf kiezen. XD

Jeeh x3 Hmm.. als de naam je ligt, dan het liefste Bryan :') En een blonde jongen, beetje grote bouw.. Maar als je dat liever niet hebt, dan laat ik het aan jou over! Zolang hij maar zeg maar 'een van de lekkerste hunks' op school is, zeg maar zo'n karakter. De populairste-achtige-jongen, die ook vaak met de eer strijkt en elk meisje van de school kan krijgen >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimedi maa 15, 2011 5:12 am

Virginia schreef:
April schreef:
Ik wil wel een nieuw accountje aanmaken. Ik heb geen problemen met lange posts en mij maakt de naam ook niet zo veel uit, als je wilt kun je hem zelf kiezen. XD

Jeeh x3 Hmm.. als de naam je ligt, dan het liefste Bryan :') En een blonde jongen, beetje grote bouw.. Maar als je dat liever niet hebt, dan laat ik het aan jou over! Zolang hij maar zeg maar 'een van de lekkerste hunks' op school is, zeg maar zo'n karakter. De populairste-achtige-jongen, die ook vaak met de eer strijkt en elk meisje van de school kan krijgen >:]

Eh.. Dat kan niet hoor D=
Want we hebben Lyron al! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimedi maa 15, 2011 6:03 am

Lyron schreef:
Virginia schreef:
April schreef:
Ik wil wel een nieuw accountje aanmaken. Ik heb geen problemen met lange posts en mij maakt de naam ook niet zo veel uit, als je wilt kun je hem zelf kiezen. XD

Jeeh x3 Hmm.. als de naam je ligt, dan het liefste Bryan :') En een blonde jongen, beetje grote bouw.. Maar als je dat liever niet hebt, dan laat ik het aan jou over! Zolang hij maar zeg maar 'een van de lekkerste hunks' op school is, zeg maar zo'n karakter. De populairste-achtige-jongen, die ook vaak met de eer strijkt en elk meisje van de school kan krijgen >:]

Eh.. Dat kan niet hoor D=
Want we hebben Lyron al! Cool

So what? o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Chle

Chle


Posts : 31

Profiel
Naam: Chloe Saunders
Partner: Never ever.. Never! ^^
Vereniging: Die Hard

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimewo maa 16, 2011 4:52 am

Vind ik prima. Ik ben alleen echt geen superheldin in plaatjes zoeken sorry.
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimewo maa 16, 2011 9:12 am

Chle schreef:
Vind ik prima. Ik ben alleen echt geen superheldin in plaatjes zoeken sorry.

Als ik het goed begrijp ben jij dus ook April, én Brian die net is aangemaakt? :')

EDIT: Sorry, foutje! Brian is totaal iemand anders Wink Zo te zien heb je het account 'Bryan' nog niet aangemaakt? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Mia

Mia


Posts : 94

Profiel
Naam: Mia Torreto
Partner: If you can handle up and downs.
Vereniging:

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimedo maa 17, 2011 7:52 am

sorry dat mijn naam zo op de zijne lijkt, wist niet dat jullie een Bryan wilde..
Terug naar boven Ga naar beneden
April

April


Posts : 85

Profiel
Naam: April Scott
Partner: x.
Vereniging: x.

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimedo maa 17, 2011 8:10 am

Ow Nee, Embarassed wist nog niet of ik hem mocht krijgen, maar.. eum 'Bryan' zal nog wel te krijgen zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimedo maa 17, 2011 8:33 am

April schreef:
Ow Nee, Embarassed wist nog niet of ik hem mocht krijgen, maar.. eum 'Bryan' zal nog wel te krijgen zijn?

Jep, die naam is nog niet bezet, dus die kàn je aanmaken. Tenminste, als je nog wilt. Het hoeft niet persè, dat is je eigen beslissing. Je moet namelijk wel actief zijn en aan de eisen voldoen die Bryan's karakter heeft. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimedo maa 17, 2011 8:38 am

Eventueel wil ik best de accountnaam aanpassen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimedo maa 17, 2011 8:44 am

Alain schreef:
Eventueel wil ik best de accountnaam aanpassen?

Ehhm, Brian is iemand anders. April moet het account nog aanmaken xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Gast
Gast




[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimedo maa 17, 2011 8:47 am

Heb hem aangemaakt, maar Bryan was kon niet meer genomen worden, dus heb ik er even maar iets van gemaakt, maar zo erg is het niet. En ik wist meteen een karakter wat goed bij hem paste, hoop dat je me plaatjes oké vind?
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimedo maa 17, 2011 8:50 am

Bryian schreef:
Heb hem aangemaakt, maar Bryan was kon niet meer genomen worden, dus heb ik er even maar iets van gemaakt, maar zo erg is het niet. En ik wist meteen een karakter wat goed bij hem paste, hoop dat je me plaatjes oké vind?

Hmm.. de naam Bryan bestaat nog niet hoor. Misschien dat Alain hem wilt aanpassen! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimedo maa 17, 2011 10:14 am

Bryian schreef:
Heb hem aangemaakt, maar Bryan was kon niet meer genomen worden, dus heb ik er even maar iets van gemaakt, maar zo erg is het niet. En ik wist meteen een karakter wat goed bij hem paste, hoop dat je me plaatjes oké vind?
Ik vind dat je prachtige plaatjes hebt hoor, maar die gozer is al bezet door Carolien's Niels.. pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimevr maa 18, 2011 4:47 am

Even voor de duidelijkheid, ik heb dus nieuwe plaatjes. Maakt niets uit hoor. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitimevr maa 18, 2011 5:12 am

Ew ja.. sorry ben er vandaag niet helemaal bij.. maar Niels, leuk dat ik de plaatjes kan houden, vind ze trouwens prachtig die van je.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Gezocht] Een ex-vriendje Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Een ex-vriendje   [Gezocht] Een ex-vriendje Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Een ex-vriendje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Gezocht] 'gansta vriendje' en andere mensen.
» [Gezocht] The One
» [Gezocht] Zus
» [Gezocht] Vera :D
» [gezocht] Sister

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: