Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [gezocht] Stimulatie

Ga naar beneden 
+2
Mandy
Duke
6 plaatsers
AuteurBericht
Duke

Duke


Posts : 193

Profiel
Naam: Duke Wiliams
Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment
Vereniging:

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimeza jun 25, 2011 6:47 am

Duke heeft vroeger altijd gedanst bekijk zijn karakter omschrijving maar. Maar doordat hij veel ongeluk in het dansen heeft gehad is hij ermee gestopt. Hij wil nooit meer dansen omdat het alleen maar gezeik geeft in zijn ogen. Wat eigenlijk wel zonde is want hij heeft een enorm talent in street/break dance. Hij heeft dan ook echt Heimwee naar het dansen en het crew gevoel, maar durft het toch niet aan vanwege alle pech die het oplevert.

Nu zoek ik dus iemand die Duke wilt stimuleren om weer te gaan dansen. Dit mag of een oude bekende zijn die al weet hoe goed hij kan dansen. Of iemand zijn die hem bv per ongeluk heeft zien dansen en hem erg goed vond. En de bedoeling is eigenlijk dat hij dan langzaam aan weer gaat dansen ect.
Dit mag een bestaand of nieuw account zijn en geslacht maakt ook niet uit. En het mogen ook meerdere mensen zijn :+

Eisen.

Graag actief
En redelijke post schrijven zodat ik terug kan posten.

Ik kijk even af wie er allemaal gaat reageren. Het is niet zo dat de eerste en beste hem krijgt.


Laatst aangepast door Duke op za jun 25, 2011 9:35 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mandy

Mandy


Posts : 13

Profiel
Naam: Mandy McCain
Partner:
Vereniging:

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimeza jun 25, 2011 9:12 am

Ik wil wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Duke

Duke


Posts : 193

Profiel
Naam: Duke Wiliams
Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment
Vereniging:

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimeza jun 25, 2011 9:14 am

als je een postje wilt maken. Je mag godmodden :+
Terug naar boven Ga naar beneden
Mandy

Mandy


Posts : 13

Profiel
Naam: Mandy McCain
Partner:
Vereniging:

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimeza jun 25, 2011 9:15 am

Oke maakt het uit waar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Duke

Duke


Posts : 193

Profiel
Naam: Duke Wiliams
Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment
Vereniging:

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimeza jun 25, 2011 9:16 am

k bedoel een voorbeeld post. zal maar zeggen. die je dan hier post dan kan ik kijken als je geschikt ben. en je mag zelf beslissen hoe Duke reageert ect. (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mandy

Mandy


Posts : 13

Profiel
Naam: Mandy McCain
Partner:
Vereniging:

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimeza jun 25, 2011 9:17 am

O haha is goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mandy

Mandy


Posts : 13

Profiel
Naam: Mandy McCain
Partner:
Vereniging:

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimeza jun 25, 2011 9:32 am

Mandy liep door de straten van Santa Monica. Ze was hier nog geen dag en nu verveelde ze zich al.
Ze pakte haar mp3 speller en deed de oordopjes. Al snel klonk haar lieveling nummer in haar oren.
Mandy liep een steegje in. Eerst leek die dood te lopen maar al snel was er neen bocht.
Voorzichtig en op haar hoede liep ze verder. Ze kwam bij een soort basketbal veld terecht. Nieuwsgierig als ze was zag ze een jongen staan. Ze bekeek hem van een afstandje en zag hem aarzelen. Maar al snel kwam de jongen in beweging en begon hij te dansen.
Met open mond keek ze toen. Wow hij is goed. Dacht ze. Vroeg danste ze ook. Maar niet op die manier. Mandy keek een tijdje toe. En zag de een na de andere dans move. Ze schrok toen hij haar ontdekte. 'Wow wat ben jij goed.'Zei ze. De jongen keek haar boos aan. Mandy wou dat ze nooit die steeg in was gelopen. 'Sorry ik had niet mogen kijken.'Zei Mandy voorzichtig.


Hier is die. Ik hoop dat die goed is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Duke

Duke


Posts : 193

Profiel
Naam: Duke Wiliams
Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment
Vereniging:

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimeza jun 25, 2011 9:36 am

ik vind hem wel goed. Miss kan je reageren op mijn topic in de stad @ exploring the rooftops #BFABB (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mandy

Mandy


Posts : 13

Profiel
Naam: Mandy McCain
Partner:
Vereniging:

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimeza jun 25, 2011 9:40 am

Oke Is goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Duke

Duke


Posts : 193

Profiel
Naam: Duke Wiliams
Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment
Vereniging:

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimeza jun 25, 2011 9:54 am

om elkaar leren te kennen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Andie

Andie


Posts : 34

Profiel
Naam: Andie West
Partner: Dance is my love and nothing else
Vereniging:

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimezo jun 26, 2011 3:45 am

Andie wil ook wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail

Abigail


Posts : 57

Profiel
Naam: Abigail Knight
Partner: Love come, love go.
Vereniging: x.

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimezo jun 26, 2011 6:32 am

Ik wil ook wel, hoewel ik denk dat ik een beetje te laat ben. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Duke

Duke


Posts : 193

Profiel
Naam: Duke Wiliams
Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment
Vereniging:

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimezo jun 26, 2011 9:48 am

ooewh andie is van step up 2 haha
en hoe meer mensen hem aan het werk zetten hoe beter. Van andie zou ik graag nog een voorbeeld topic willen en abigail ook. Hoewel ik dat wel geloof maar toch.

En mandy het spijt me zeer maar als je post niet langer worden en meer inhoud krijgen dan sla ik je toch af...
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily


Posts : 24
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Emily Switch
Partner: My daddy would kill you.
Vereniging: x

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimezo jun 26, 2011 10:08 am

Misschien kan Emily je stimuleren alleen doet ze aan ballet weet niet of ik dat beter in hiphop kan veranderen voor jou?
Terug naar boven Ga naar beneden
Duke

Duke


Posts : 193

Profiel
Naam: Duke Wiliams
Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment
Vereniging:

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimezo jun 26, 2011 10:25 am

maakt mij niet uit. Het is toch me bedoeling om later als ik het plan heb uitgewerkt een dans studenten vereniging te maken. En graag net als de andere even een voorbeeld post te maken.

Godmodden is toegestaan !
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily


Posts : 24
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Emily Switch
Partner: My daddy would kill you.
Vereniging: x

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimezo jun 26, 2011 10:33 am

Zal ik hier een stukje schrijven of zal ik een topicje openen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Duke

Duke


Posts : 193

Profiel
Naam: Duke Wiliams
Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment
Vereniging:

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimezo jun 26, 2011 10:49 am

hier a.u.b of pm
Terug naar boven Ga naar beneden
Nils

Nils


Posts : 46

Profiel
Naam: Nils motylicka 'Booboo for the friends'
Partner: Pha, nobody want's an junk like me!
Vereniging:

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimema jun 27, 2011 4:24 am

Ik wil wel met Fivel ^^

Zal zo een postje maken.
Je ziet het wel verschijnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emily

Emily


Posts : 24
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Emily Switch
Partner: My daddy would kill you.
Vereniging: x

[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitimema jun 27, 2011 4:56 am

Haar langverwachte uitvoering was dan eindelijk aangekomen. Ballet was haar passie haar leven haar alles. Het hielp haar op de been wanneer ze weer eens verdrietig was je kunt er gewoon zoveel energie passie en emotie instoppen. Het is niet een eenvoudige dans die je een twee drie kunt leren. Nee je moet het van begin af aan doen anders kom je nergens, dan blijf je hangen en kom je niet bij de pro's.De lichten van het toneel scheen op Emily en felle witte licht was op haar gerecht helemaal op haar en op niemand anders, langzaam begon de muziek te draaien. Haar armen deden de passen die ze geleerd had, ze leek een marionetten alsof er een of andere perfecte ballet juffrouw boven met de touwtjes aan het spelen was. Alles ging goed de pirouette, op de spitzen lopen, de lift alles bleek perfect haar dag leek niet kapot te kunnen. Totdat haar dans partner haar in de lucht liet vallen. Op dat moment leek alles in slow motion te gaan. Mensen in het public stonden op, ze draaide haar hoofd nog om naar haar lerares maar kwam al snel neer. Met een doffe klap viel ze met haar rug op de grond. Heel even was alles stil, alsof alle herrie was verdwenen ze kon niets meer horen. Met haar ogen dicht lag ze daar op de grond, te wachten tot iemand haar kon helpen met opstaan. Want ze wou verder ze wou niet opgeven. Opgeven was niets voor haar, het was altijd opstaan en doorgaan hoe hard de klap ook was. Maar het lukte haar niet, haar moeder kwam het podium oprennen en tilde haar voorzichtig op. Ze legde haar armen rond om haar nek en legde haar hoofd tegen haar borst aan.

Nu zo'n 5 jaar later is er geen steek veranderd. Ze danst nog steeds valt en staat op en is 24/7 actief bezig met het oefenen van haar pasjes. Haar moeder zegt vaak genoeg dat ze moet oppassen dat het allemaal te veel voor haard word maar in tegendeel. Elke les word ze beter, elke dag is ze weer een stukje dichterbij het kampioenschap. En wanneer ze dat gewonnen heeft gaat ze haar eigen balletschool openen. Ze wilt andere leren dansen met gevoel en heel hun hard. Ze witl kleine kinderen leren hoe ze een pirouette moeten doen en hoe ze hun voeten moeten neerzetten wanneer ze voor het eerst op spitzen gaan lopen. Ze wilt hun zie groeien zoals haar moeder haar ziet groeien. Maar zover is ze nog lang niet. Ze moet eerst die kampioenschap winnen voordat ze ook maar kan dromen over een goede dansschool. Langzaam stopte ze de oortjes van haar mp3 speler in haar oren en drukte ze haar muziek aan.

-Dit is dan een stukje waar ik inspiratie heb, zolang ik wat met jou posten kan blijf ik zo schrijven Very Happy-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[gezocht] Stimulatie Empty
BerichtOnderwerp: Re: [gezocht] Stimulatie   [gezocht] Stimulatie Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[gezocht] Stimulatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Gezocht] The One
» [Gezocht] Zus
» [Gezocht] Soulmate
» Gamer gezocht! ^^
» [Gezocht] Gregory

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: