Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Cheerleaders!

Ga naar beneden 
+14
Abigail
Nate
Ayanna
Stephanie
Tyler
Zane
Jacky
Alain
Vince
Sarah
Eloisa
Charlene
Sawyer
Serena
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 12:03 am

Charlene schreef:
Ik heb een vraagje.. Hoeveel Cheerleaders laat je in totaal toe? Anders vind ik het zo ontzettend druk worden als er op een gegeven moment een stuk of 20 in één team zitten! o.o

Een stuk of 20 zullen het er niet worden Laughing..
Volgensmij halen we de tien niet eens (aa').. En lang niet iedereen is even actief, dus het RPG'en word gewoon heel laid-back. (:

@ Abigail: Abigail is goed hoor Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 12:06 am

@Abigail ik denk dat het leuker is als er een cheerleader bij is, dus ik zou ook Abigail doen als ik jou was. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 12:15 am

Omg.. ik heb nu ineens een spring-bui (misschien door het feit dat ik verslaafd ben aan een liedje van het Eurovision Songfestival) en heb ontzettend zin in dat Cheerleader kamp!

Wanneer begint het? (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 12:19 am

Christian komt lekker indringer spelen. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail

Abigail


Posts : 57

Profiel
Naam: Abigail Knight
Partner: Love come, love go.
Vereniging: x.

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 12:24 am

Damn ik wou Bryan er ook bij, gaat dat misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 12:37 am

@Abigail, tuurlijk, als jij ze allebei actief kan posten! Zijn meerdere mensen die met meerder accounts komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail

Abigail


Posts : 57

Profiel
Naam: Abigail Knight
Partner: Love come, love go.
Vereniging: x.

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 12:54 am

Dan ga ik dat zo doen. Thanx for information
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 3:08 am

Eloisa gaat mee Very Happy Ik zag haar al in het lijstje staan, met een vraagteken erachter dus die mag nu weg (aa)
En Nick gaat gezellig met de andere jongens het kamp binnen dringen Twisted Evil Dus het vraagteken achter zijn naam mag ook weg Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 4:17 am

Sinds wanneer beslist iemand anders ._. ?

@ Alice: Okey! Ik zal de vraagtekens weghalen Very Happy

En ik hoop dat we snel genoeg mogen beginnen. Misschien moeten we Ties even achter zijn kont aan zitten en zeggen dat hij snel het subforum aan moet maken, want dat willen we toch xD?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 4:30 am

Ik beslis niks hoor =O Lijkt me alleen niet dat er voor iedereen andere regels gelden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 4:34 am

Ik denk dat het handig is als we even op een rijtje zetten wat er moet gebeuren & wat we nou precies willen voor het kamp, aangezien de meningen er afentoe nogal over verdeeld zijn.. xd

Om te beginnen denk ik dat een subforum inderdaad handig is. We zouden het Ties makkelijker kunnen maken door een beschrijving hiervoor te maken + een afbeelding te zoeken (ik ben al hard bezig met dat laatste, alleen kan ik zo snel niet echt iets geschikts vinden Surprised)
Ook moeten we hem dan even zeggen dat het toelaten van cheerleaders nu makkelijker moet worden gemaakt, aangezien volgens mij de helft van de opgegeven mensen nog niet in het sterrenteam zit xd
Dan weet Ties ook een beetje waar ie aan toe is, want volgens mij heeft hij het nog druk met examens enzo.. (:

Verder is volgens mij de enige vraag nog of er trainers komen, maar ik heb het idee dat alleen Jeanine hier heel erg positief over is, en de rest liever gewoon de indringers ziet komen? xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 4:37 am

Wel als het ene account sinds 3 april niet meer online is gekomen (Abigail)
En het andere account maar 6 posts heeft, waarvan 3 in de RPG, en waarvan ze nog 1 topic open heeft staan waar ze sinds 1 mei niet meer in gepost heeft. (Bryan)

Ik wil niemand voortrekken, echt niet, ben gewoon reeël bezig. Wil niet dat het verhaallijn doodvalt. (:

@ Sarah: Over het Subforum heb ik nog niet veel mensen horen praten.. maar ik denk dat het geen probleem is als die er zou komen (:
Dat eerder toelaten van Cheerleaders, daar was hij zelf ook al mee bezig! Dus dat hoeft hem niet meer verteld te worden Very Happy.. Alleen heeft niet iedereen zich aangemeld bij de sterrenteams, volgensmij xd
En ik denk niet meer dat de trainers er komen.. Neutral


Laatst aangepast door Serena op zo mei 15, 2011 7:08 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 4:39 am

Well, then I'm sorry!

Hmm dan zal Stephanie wel even daar bij die sterrenteams melden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 5:00 am

Hm, ik meld Sarah niet aan bij 't sterrenteam maar laat haar wel mee op kamp gaan, omdat ik het er niet zo makkelijk af wil brengen..
Ik wil haar een beetje de groep in laten stromen en in het vervolg misschien het sterrenteam laten joinen.. Very Happy
Dit kamp wordt dus een soort test voor haar.. xd

Heb btw een beetje gezocht naar leuke plaatjes, maar ik heb niet exact kunnen vinden wat ik zocht.. Surprised Vandaar het aantal opties xd
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 6:04 am

Cheerleaders die zeker mee gaan:
- Sawyer
- Charlene
- Jacky
- Eloisa
- Stephanie
- Ayanna!
- Sawyer (onder voorwaarde)

-- 'K sta nu twee keer in het lijstje. En je zegt "Wel als het ene account sinds 3 april niet meer online is gekomen (Sawyer)" maar ik kom nog bijna elke dag met haar online? In iedere geval ben ik wel online geweest in Mei o___o;; Dus ik denk dat je er twee door elkaar haalt? :L
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 7:08 am

Oh grapje! Dat account heet Abigail en dan.. dan moet ik automatisch aan jou denken xd.
Haha, faal _O_
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 15, 2011 8:39 am

Is het misschien handig/leuk om het in de eventuele zomervakantie te houden? Aan de andere kant, misschien is dat ook weer lastig i.v.m. prom. Want dan moet dat er eerst nog helemaal voor en ik denk dat jullie het toch wel één deze dagen willen doen?

Nuja, even aangeven dat de mogelijkheid er is Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
April

April


Posts : 85

Profiel
Naam: April Scott
Partner: x.
Vereniging: x.

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimema mei 16, 2011 2:50 am

ik speel Abigail & Bryan. Ik had niet veel met mijn account 'Abigail' gedaan,
maar als er zo'n verhaallijn komt wil ik heel zeker er voor zorgen dat ik actiever
op haar zal zijn, ik wil er gewoon zeker bij zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimedi mei 17, 2011 3:50 am

@ April: Hmm, ik geef je het voordeel van de twijfel. Wat mij betreft mag je dus gewoon met beide accounts meedoen, als je dat vol kan houden Very Happy!

@ Ties: is inderdaad leuk! Maar we kunnen het ook gewoon in een random vakantie doen, omdat een schooljaar vast wel meer vakanties heeft dan alleen de voorjaarsverkantie (Springbreak) en zomervakantie xd. Dat de examens ná het cheerleaderskamp beginnen, en dat er daarna zomervakantie is ofzo? Very Happy Het moet er anders eerst allemaal voor, idd xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
April

April


Posts : 85

Profiel
Naam: April Scott
Partner: x.
Vereniging: x.

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimedi mei 17, 2011 3:51 am

Doe ik Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimevr mei 20, 2011 5:31 am

Nog nieuws?
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimedi jun 21, 2011 8:17 am

Oehoeh?! Komt er hier nog leven in? >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitimewo jun 22, 2011 5:56 am

Ik heb geen flauw idee of het al begonnen is..

Maar anders zou ik met Regina mee willen doen! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cheerleaders! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cheerleaders!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Gezocht] Cheerleaders!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: