Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Cheerleaders!

Ga naar beneden 
+14
Abigail
Nate
Ayanna
Stephanie
Tyler
Zane
Jacky
Alain
Vince
Sarah
Eloisa
Charlene
Sawyer
Serena
18 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 12:46 am

Misschien kennen jullie de "Bring it on" films wel. Dit zijn films waarin cheerleaders naar een 'cheerleader-kamp' gaan of waar er een soort toernament gehouden word om te kijken welk cheer-team het beste is van de verschillende scholen.
Nu is deze vraag specifiek gericht naar de cheerleaders of degene die het graag willen worden: Wat zouden jullie ervan vinden om dit een soort van na te spelen hier, op Mh? Ik weet dat ik eerder heb geprobeerd het cheerleaden echt in de RPG te brengen en dat het toen ook niet gelukt was, maar ik kan het altijd nog een keer proberen! :B

Topic-ideën:

Cheerleaders die zeker mee gaan:
- Sawyer
- Charlene
- Jacky
- Eloisa
- Stephanie
- Ayanna!
- Abigail

Nog-niet-Cheerleaders die misschien mee gaan:
- SARAH =D

Indringers:
- Ty
- Lyron
- Nick
- Bryan


Laatst aangepast door Serena op di mei 17, 2011 3:57 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 1:34 am

Wat je zegt, we kunnen het zeker proberen! :B
Alleen weet ik niet of Cheerkamp zo'n goed idee is xd.. Want dan kan je nergens anders meer de RPG in buiten het cheerkamp zelf (dat dan in een bepaald gebied zou zijn, neem ik aan). Dan heb ik liever een toernament of zo :"D Het lijkt mij in elk geval erg leuk om te doen! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 2:30 am

Mij lijkt het me echt een top idee! Zo vind er ook veel meer activiteit plaats, hoop ik, en is er weer eens wat afwisseling in plaats van de standaard trainingen. Die er trouwens niet superveel zijn. De soort van kampen, in houten huisjes?, zijn geweldig! Vooral als je ze op tv ziet, in een cartoon of iets. Ik vind het een geweldig idee! Very Happy *enthousiastheid heerst*
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloisa

Eloisa


Posts : 209

Profiel
Naam: Eloisa Iglesio
Partner: Vince, there are no good-byes, where ever we are, you'll always be in my heart.
Vereniging: x

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 3:14 am

Oeh, ik vind het echt een super leuk idee ^^
Maar je zit idd met, waar wil je het doen? Op zich kan het gewoon op MH worden gehouden, maar ergens anders is waarschijnlijk wel leuker... Maar hoe had jij het dan voor je gezien, ik denk dat je wel een beetje een ideetje er over had? (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 3:20 am

Ik heb de Bring it on films eigenlijk niet gezien, maar het idee van een activiteit wat de sporters betreft vind ik wel heel leuk! Very Happy
Maar zoals Eloisa al zegt; hoe zie jij het precies voor je? (a') Want ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik me erbij voor moet stellen xD
Wel is het idee dat er iets gaat gebeuren al heel leuk, aangezien ik Sarah wil laten opklimmen tot een cheerio, en dit een leuke gelegenheid kan zijn om haar daarin te trainen ofzo Very Happy Vind ik wat realistischer dan haar pats-boem in één keer cheerleader te laten worden xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 3:37 am

Nou, het cheerleader kamp..
Zie ik zegmaar voor me dat het niet in Santa Monica zelf is xd. Dat ze een lang stuk moeten reizen in zo'n gele schoolbus (yeah Cool..) en dat ze dan op een plek komen waar bossen zijn, en vooral veel open velden zijn waar ze zegmaar kunnen oefenen. Een soort bootcamp, maar dan voor cheerleaders. Maar dan is het probleem zoals Abi al vermeld heeft, dat je nergens anders in de RPG kunt reageren, maar misschien kunnen we gewoon doen dat het cheerleader kamp in de zomervakantie is, en dat we dat nu gewoon al RPG'en? (Ik hoop dat jullie me nog kunnen volgen xd..)

De competitie tussen de scholen kan gewoon in een gymzaal, desnoods die van MH zelf xd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloisa

Eloisa


Posts : 209

Profiel
Naam: Eloisa Iglesio
Partner: Vince, there are no good-byes, where ever we are, you'll always be in my heart.
Vereniging: x

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 3:40 am

Misschien in Topanga State Park, en dan doen alsof het ergens een gebied heel erg ver weg is? (aa) Ik blijf het echt een heel leuk idee vinden ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Posts : 282

Profiel
Naam: vince Eversmann
Partner: I married the u.s army
Vereniging:

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 3:41 am

Ik zou met Jacky best wel mee willen doen. Wou van haar een echte cheerleader maken, maar is inactief geworden omdat er niks met cheerleaden te doen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 3:42 am

En als dit jaar het cheerkamp nu in Santa Monica of ergens in L.A. wordt gehouden? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 3:51 am

Oh, vind het prima om het in MH te houden, hoor Razz..
Moeten er wel luxe appartementen beschikbaar zijn voor ieder cheerteam Cool..

En voor de normale leden, die geen cheerleader zijn: Misschien kunnen jullie bij mij solliciteren als trainer? Denk er eens over na, de jongens onder ons zouden het vast fantastisch vinden om in een kamp te zijn vol met meisjes. Voor normale mensen is er namelijk geen toegang Razz..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 3:54 am

Serena schreef:
Voor normale mensen is er namelijk geen toegang Razz..
Haha, als er wanhopige jongens zijn die héél graag mee willen: Sarah zoekt nog een tassendrager.. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 3:55 am

Serena schreef:
Oh, vind het prima om het in MH te houden, hoor Razz..
Moeten er wel luxe appartementen beschikbaar zijn voor ieder cheerteam Cool

Ik zat te denken bij het kamp aan houten hutjes etc, da's juist grappig. Stapelbedden met twee á drie meisjes in één hutje?
En word het dan in het Topanga State Park gehouden, of wat had je dan in gedachten? Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 3:58 am

haha.. en dan "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH!!! een spin" Razz geef mij maar lux appartement
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 4:03 am

@ Charlene: Ja, houten huisjes! Maar niet met stapelbedden. Wel dat er dan meteen een heel cheerteam in een huisje gaat, dus een echte bungalow. En deze bungalow is dan wat luxer dan het standaart houten huisje dat in de bossen staat. Het is tenslotte Santa Monica..
Dit moet dan zegmaar wel in de Topanga State Park.. Dat gebied is heel wijd dus die open velden en de bebossing waar de huisjes tussen staan, is er vast wel Razz

Ik zit erover te denken om Lyron mee te laten doen als trainer.. het is wel wat voor 'm. Whistling
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 4:06 am

Is het niet meestal zo dat een van de cheerleaders, de captain, alles bedenkt en traint? Misschien dat jullie er onderling kunnen uitkomen wie dat dan moet gaan worden of dat er weer een verkiezing komt voor deze positie/status?

Persoonlijk denk ik dat het leuker is dat zo'n kamp voor cheerleaders-only is. Maar dat mogen jullie helemaal zelf bepalen. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 4:09 am

@Serena, ja dat idee is denk ik ook beter over de bungalow!

@Alain, ik vroeg me af of de lijstjes bij Sterrenteams nog aangepast worden, of moeten we nu zelf uitzoeken wie er een cheerleader word en wie niet? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 4:16 am

Alain schreef:
Is het niet meestal zo dat een van de cheerleaders, de captain, alles bedenkt en traint? Misschien dat jullie er onderling kunnen uitkomen wie dat dan moet gaan worden of dat er weer een verkiezing komt voor deze positie/status?

Persoonlijk denk ik dat het leuker is dat zo'n kamp voor cheerleaders-only is. Maar dat mogen jullie helemaal zelf bepalen. Smile

Nou, ik bedacht hier juist een variatie op Razz.. Want zoals je misschien al kan zien is het aantal cheerleaders niet geweldig groot. Uiteindelijk loopt het hele topic vast als we alleen maar met zo'n klein groepje kunnen RPG'en, dus daarom bedacht ik het idee van de 'trainers' Smile.. Zo RPG'en we met een stuk meer mensen en word het een groter succes! =D
En het levert grappige momenten op als er een aantal jongens meegaan >=D..

Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 4:22 am

Als je het appartementen-idee doortrekt lijkt het me logisch als er ook bezoek mag komen? Dus, zorgen als jongen (of meisje natuurlijk) dat je kan worden uitgenodigd.

@ Charlene: Ik zal het zo aanpassen... Normaal zou ik je niet direct toevoegen, gezien je aantal posts. Maar ik begrijp dat jullie het cheerteam zo compleet mogelijk willen hebben. Mocht het kamp dus komen, wat aannemelijk is, dan zal ik ruim toelaten. Nu nog niet. Wanneer je na het kamp echter inactief wordt, kan je er ook zo weer uitgezet worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 4:32 am

Nou.. nee xd.. Zo heb ik het niet in gedachten.
Het zijn zowiezo geen appartementen, maar bungalows xd. Daar zit je met een heel cheerteam, en er lopen genoeg mensen rond die patroulleren en opletten of er geen buitenstaanders bij de meiden komen. En, als dat niet werkt, is Topanga State nog altijd groot genoeg en is het kamp moeilijk te vinden als je de weg niet weet ._.
Anywayz, er mogen wat mij betrefd gewoon geen buitenstaanders bij, behalve in de vorm van trainers. Weet niet of de rest het daar mee eens is? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 4:35 am

Serena schreef:
Nou.. nee xd.. Zo heb ik het niet in gedachten.
Het zijn zowiezo geen appartementen, maar bungalows xd. Daar zit je met een heel cheerteam, en er lopen genoeg mensen rond die patroulleren en opletten of er geen buitenstaanders bij de meiden komen. En, als dat niet werkt, is Topanga State nog altijd groot genoeg en is het kamp moeilijk te vinden als je de weg niet weet ._.
Anywayz, er mogen wat mij betrefd gewoon geen buitenstaanders bij, behalve in de vorm van trainers. Weet niet of de rest het daar mee eens is? Razz

Ik ben het dan meer hier mee eens. Ik weet niet waarom er bezoek zou komen, dat is in het echt toch ook niet? Of mis ik nou echt iets.. xD Ik weet niet, dit idee spreekt me persoonlijk iets meer aan.. P:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 4:38 am

Ik heb geen cheerleader, dus als jullie het op die manier willen, dan gebeurt het op die manier Very Happy

Het is wel zo dat cheerleaders makkelijker toegelaten moeten worden, toch? Of zit ik er daar ook naast? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 4:42 am

Ik denk dat ik me aansluit bij het idee van Serena & Sawyer.. Very Happy
Ik heb zelf niet echt een idee voor ogen gehad, maar met de aanvullingen & ideeën die iedereen geeft ontstaat er steeds meer echt een plaatje in mijn hoofd. Het lijkt me inderdaad grappig als we in één grote bungalow zitten en als dat 'verboden terrein' is voor buitenstaanders. Dat maakt het juist des te grappiger dat er mensen mee mogen als trainer: ik denk dat er dan één melige boel ontstaat omdat er dan 1 mannelijke trainer bij zit, ofzo xd
Of we laten het idee van trainers er ook buiten en laten dit -zoals Ties voorstelde- over aan een 'echte' cheerleader, misschien wat realistischer (: Maar een leuke aanvulling zou dan zijn (om nog even het melige & de jongens erin te houden =D) dat er op een gegeven moment een groep jongens is die binnen probeert te dringen =D
...
Mijn meisjesbrein slaat op hol xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 4:44 am

Het maakt mij niet uit, maar ik vind wel dat de grenzen voor buitenstaanders dicht moeten blijven, en dat het een groep jongens toch nog lukt die grenzen binnen te dringen. Illegaal of legaal, dat maakt mij niet uit Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloisa

Eloisa


Posts : 209

Profiel
Naam: Eloisa Iglesio
Partner: Vince, there are no good-byes, where ever we are, you'll always be in my heart.
Vereniging: x

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 4:46 am

Ik denk dat als we een aardig groepje cheerleaders hebben, we het ook wel zonder trainers actief kunnen houden.. Ik heb zelf juist vaak dat als er veel mensen in 1 topic zitten, ik minder actief erin word. Omdat je veel moet lezen, en je nooit precies weet wanneer je moet reageren. Maat dat kan ook aan mij liggen xD

Toen ik het verstuurde zag ik dat Maaike al weer had gereageerd xD Als je het zo bekijkt is het idd wel grappig als een een groepje jongens komt, of er één of twee mannelijke trainers zijn. In dat geval meld ik Nick aan Cool

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitimewo mei 11, 2011 5:22 am

Ik vroeg me ook af, als het topic in Topanga State Park komt.. En als die trainers, zoals Lyron en Nick Cool ook komen, komt er dan een soort van voorlopige 'Sticky' topic? Zodat er meerdere topic's geopend kunnen worden over het kamp, zoals de slaapkamers, trainingen.. Eventuele party's, after party's, after.. after party's Cool. En dat allemaal niet in één topic word gestopt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cheerleaders! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cheerleaders!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Gezocht] Cheerleaders!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: