Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Cheerleaders!

Ga naar beneden 
+14
Abigail
Nate
Ayanna
Stephanie
Tyler
Zane
Jacky
Alain
Vince
Sarah
Eloisa
Charlene
Sawyer
Serena
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Zane

Zane


Posts : 28

Profiel
Naam: Zane Hoggard
Partner: Like all the boys before, like all the boys boys boys..
Vereniging: x

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 11, 2011 5:36 am

Charlene schreef:
Ik vroeg me ook af, als het topic in Topanga State Park komt.. En als die trainers, zoals Lyron en Nick Cool ook komen, komt er dan een soort van voorlopige 'Sticky' topic? Zodat er meerdere topic's geopend kunnen worden over het kamp, zoals de slaapkamers, trainingen.. Eventuele party's, after party's, after.. after party's Cool. En dat allemaal niet in één topic word gestopt?

Dat lijkt mij persoonlijk het handigst, aangezien het anders heel onoverzichtelijk wordt.

@Eloisa: Vind je? Ik vind het juist altijd fijn om met veel mensen in een topic te zitten. Heb ik altijd wat te reageren als ik inspiratieloos ben ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 11, 2011 5:47 am

Haha als er íets is wat Ty geweldig zou vinden dan is het meegaan op een kamp vol met cheerleaders Smile Als binnendringer/trainer of iets dergelijks..
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 11, 2011 11:16 pm

En dan heb ik nog meer vragen.. (wil duidelijkheid)

Zijn er een aantal hoeveelheid dagen dat ze blijven, zoja.. komt er dan per dag zo'n topic te staan?
Dat er trainingentopic's komen, en ook vrije tijds topic's?
Eventuele party's?
Komen er nu trainers, en misschien binnendringers?
En verblijven die dan ook in de bungalow, de trainers?
Is het gewoon één cheerleader kamp, of zijn er meerdere kampen (zoals muziekkamp, weet ik veel)?

(aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 11, 2011 11:35 pm

Het lijkt mij ook erg leuk! Dit karakter was ook een echte cheerleader en ik ben toch van plan om haar weer op te pakken.
Ze is nu niet actief genoeg om in het sterrenteam te komen, maar hopelijk over een tijdje wel Smile .
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 12, 2011 1:51 am

Mij lijkt het echt geweldig. En dat een paar jongens een plan maken om binnen te dringen zie het helemaal voor. Ik ben helaas ook te inactief voor sterrenteam maar word door het kamp hopelijk weer actief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 12, 2011 2:18 am

Charlene schreef:
Zijn er een aantal hoeveelheid dagen dat ze blijven, zoja.. komt er dan per dag zo'n topic te staan?
Ik denk het niet.. Ik denk dat Ties het 't beste bovenaan de site kan zetten, en dat het kamp dan bijvoorbeeld 2 weken duurt. In die tijd mag je topics openen, na die tijd mag je geen nieuwe meer openen maar mag je wel door RPG'en in de bestaande. Dat vind ik altijd wel een leuke tactiek.. Very Happy
Als je per dag een nieuw topic aanmaakt valt het al vrij snel dood en moet iedereen als een gek gaan zitten posten wil je per dag een topic actief houden xd Dat zie ikzelf eerlijk gezegd niet zo zitten.. (a') Bovendien ben ik ook niet de snelste wat terugposten betreft, dus ik denk dat je daar gewoon teveel gedoe in krijgt xd

Charlene schreef:
Dat er trainingentopic's komen, en ook vrije tijds topic's?
Hm, ik denk dat het 't leukste is als iedereen hier vrij in is? Dat als we bijv. een trainer aanstellen dat deze dan een trainingstopic opent, terwijl de rest vrij is om een topic aan te maken dat ze wat rond de bungalow hangen of iets anders. Je krijgt hierdoor wel een boel topics, maar als dit idee door zou gaan, zou er in Topanga misschien een sub-forum kunnen komen dat Cheerleaders-kamp heet, ofzo? Heb geen idee, eigenlijk.. xd

Charlene schreef:
Eventuele party's?
Oooh reken maar dat die er komen.. Cool
Als we het idee doorzetten dat er geen enkele buitenstaander in mag, is het misschien leuk om een eindfeest te houden waar ze wel welkom zijn? Of niet, ik denk dat we daar de mening van anderen voor nodig hebben xd

Charlene schreef:
Komen er nu trainers, en misschien binnendringers? En verblijven die dan ook in de bungalow, de trainers?
Ik denk sowieso wel één van de twee.. Ik denk zelf dat het 't leukst is als we een groepje jongens hebben die zeggen "Yeaah, we gaan inbreken in het cheer-kamp!" dan dat we een paar trainers hebben die zelf eigenlijk geen flauw benul hebben van cheerleaden..
Zolang de trainers mannelijk zijn mogen ze de bungalow niet in, lijkt me? xd Dan hebben ze hun eigen houthakkershutje.. Very Happy

Charlene schreef:
Is het gewoon één cheerleader kamp, of zijn er meerdere kampen (zoals muziekkamp, weet ik veel)?
Wij regelen hier nu het cheerkamp, als andere mensen een muziekkamp op willen richten lijkt me dat geen probleem? Razz Als de footballers een kamp willen moeten ze dat zelf maar regelen, we zijn geen kampen-commissie pirat


...
Dat was even mijn interpretatie van het cheerkamp.. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 1:00 am

Zo.. even als reactie op alles waar ik nog niet in heb gereageerd:

Over de meerdere topics:
Lijkt mij erg leuk Very Happy! Het is handig dat hiervoor een subforum word aangemaakt, maar aangezien iedere Cheerleader-activiteit in Topanga State Park word aangemaakt is het niet heel erg nodig. Áls er meer mensen een subforum willen, stel ik voor om er een tijdelijke van te maken.
Verder is het misschien handig om niet uit de wilde weg topics aan te maken, maar om dit onder overleg te doen? Dan post je in dit topic, of in een speciaal aangemaakt topic, het idee wat je hebt en keur ik/anderen het goed en kan het topic dan pas aangemaakt worden Very Happy? Anders krijgen we veel te veel topics waar amper in gereageerd word! Dat er bijvoorbeeld een topic is met trainers waarin de cheerleaders getraind worden, dat er een topic is waarin ze in het huis zitten en dat er een topic is met.. eh.. nachtzwemmen in een meer ofzo? xD

Over de hoeveelheid dagen dit voort gaat duren:
Het lijkt mij handig om als richtlijn 2 weken te nemen. Er is veel variatie qua topics wat je rondom dit cheerleaderskamp kan bedenken, dus ik ben zowiezo voorlopig niet uit ge-RPG't. Als het na twee weken nogsteeds actief is, kunnen we tijdsduur altijd nog wat verhogen..

Indringers/trainers:
Ik zou graag van de mannelijke accounts onder ons willen weten wie zich er aanmeld als trainer of binnendringer! Mijn Lyron word zowiezo een trainer tongue.. Ik zat te denken aan 2 trainers en de indringers moeten er met minimaal 2 zijn Razz.. Ook niet al te veel, want dan vallen ze te veel op.
De trainers verblijven in een bungalow, en de indringers zullen zelf een plekje om te overnachten moeten zoeken.. Dus een tip voor de indringers: Neem een tentje mee. Twisted Evil

Sarah is niet zo enthousiast over de trainers.. Zijn er meerdere die liever een groep indringers zien dan een groep trainers en indringers? Of alleen een groep trainers? Neutral

Party's:
Natuurlijk zijn die er! We moeten nog een speciaal thema verzinnen of iets speciaals aan het feest, omdat het anders saai is. En het lijkt me leuk om dit open te stellen voor ook de andere mensen! Dan word het deels ook een event voor heel Monica High, word het hier eens wat levendiger Razz..

Hoeveel kampen?
Tot nu toe alleen het cheerleaderskamp! Er zullen ook geen fictieve kampen zijn, dus kampen die er wel zijn maar die we niet spelen.. Gewoon alleen de cheerleaders Very Happy!

Ik heb in de beginpost een spoiler neergezet met een paar ideetjes erin voor topics tijdens dit Cheerkamp! Gelieve hier op te reageren en je mening te geven Very Happy!
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 1:21 am

Ik vind het idee van binnendringers leuker dan trainers! Vooral omdat die trainers waarschijnlijk minder van cheerleaden af weten dan de cheerleaders zelf. Aangezien er een 'sterrenteam' is, ga ik er vanuit dat die mensen die daar in zitten op hoog niveau zitten. Voor zo ver ik weet worden de trainingen ook vaak geleid door de teamcaptain zelf.

Dus ik zou het zelf vreemd vinden als de cheerleaders training krijgen van Lyron, of is ie een stiekem cheerleader talent? ^^
Hoewel het me geniaal lijkt om Lyron een cheerleader routine voor te doen, zie ik het niet helemaal voor me nog..
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 1:23 am

Lyron staat iedere dag met pompoms in zijn handen op zijn kamer te oefenen voor een levensgrote spiegel, maar dat weet niemand.. pirat

Nee oké, ik begrijp het wel xd.. Alleen de indringers dus? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 1:26 am

Ik vind dat idee van indringers echt helemaal top. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate

Nate


Posts : 173

Profiel
Naam: Nate Raden
Partner: There's no such word in my vocabulary ..
Vereniging:

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 1:45 am

Serena schreef:
Lyron staat iedere dag met pompoms in zijn handen op zijn kamer te oefenen voor een levensgrote spiegel, maar dat weet niemand.. pirat

Nee oké, ik begrijp het wel xd.. Alleen de indringers dus? (:

De stiekemerd =O !
Haha ja, wat mij betreft wel alleen indringers..
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 3:22 am

De topic ideeën klinken helemaal gaaf! Heb er geen kleine minpuntjes of iets over, helemaal toppie!

En ik dacht misschien zelf nog (doordat ze in een grote bungalow zitten) dat de meiden een eigen snoezel-avondje konden doen, zoals haren invlechten.. gewoon gezellig hangen op de bank bij de openhaard, kaarsjes aan. Leuk kletsen, misschien make-up? Allemaal in pyjama's, of joggingbroeken.. wat je ook maar wilt! Misschien zoiets? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 3:23 am

Oh je bedoeld een slumber-party? Yeah sure! ^^
Ik zet het erbij.. Dan kunnen we later uit die topics kiezen Razz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 7:47 pm

Ik vind allen ideën wel gaaf. Maar misschien juist een trainer innemen die ons op conditie houd en zorgt dat we gezond eten.

Plus hoe zit het met de begleiders (neem aan dat die er zijn op z'n kamp) en de securiteit. Zijn die gewoon firtueel??
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 11:34 pm

Ik denk dat de trainers, begeleiders en de security gewoon allemaal fritueel zijn Very Happy!

Cheerleaders die zeker mee gaan:
- Sawyer
- Charlene
- Jacky
- Eloisa
- Stephanie
- Ayanna!
- Abigail

Nog-niet-Cheerleaders die misschien mee gaan:
- SARAH =D

Indringers:
- Ty
- Lyron
- Nick
- Bryan


Laatst aangepast door Serena op di mei 17, 2011 3:56 am; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 11:38 pm

Ayanna gaat mee. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 11:42 pm

Charlene gaat ook zeker weten mee! ^^ Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 11:42 pm

ik ga zeker mee Hungry
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 11:45 pm

Stephanie ook zeker weten, ik weet niet of het heel onhandig is om met twee karakters te gaan, moet ik nog even over nadenken, maar anders Annalyne misschien ook Smile .

Maar als ik ook met Ty ga indringen betwijfel ik of dat wel zo slim is, met 3 karakters daar rond waggelen O.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 11:47 pm

Hahahahah xd..
Echt, grappig jullie :")..

Maargoed Very Happy!
@ Stephanie: Tenzij je echt heel erg superenthousiast bent zoals ik ben, kan je best meer dan 1 karakters rond laten waggelen. Ik hou het op twee, ook omdat ik geen ander karakter heb om mee te laten doen, en het me niet leuk lijkt om twee cheerleaders te hebben.. Maar je moet het helemaal zelf weten Very Happy! Alleen moet je ze wel actief houden >=D
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail

Abigail


Posts : 57

Profiel
Naam: Abigail Knight
Partner: Love come, love go.
Vereniging: x.

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 11:52 pm

Ik wil met Abigail zeker meedoen. Very Happy
Houten huisjes, ja, maar dan zou ik er meer als zo'n 10 tal gebruiken, ligt er eigenlijk aan hoeveel cheerleaders er meegaan. Als je er meer als 10 zou gebruiken kun je bij degene op de kamer met wie je het liefst wilt. Misschien moet je, Serena, een lijstje maken met mensen die meedoen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 11:54 pm

_O_ *jawdrop*

Ik heb op de vorige pagina een lijstje staan xd!!

Maargoed.. Ik vraag me af of je actief genoeg blijft, Abigail. Maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd Very Happy! We kunnen altijd nog schrijven dat je bent ontvoerd door een bruine beer, ofzo Hungry
En het is het idee dat iedereen samen in één huisje gaat. Dat bevorderd de teamspirit Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 11:58 pm

Ik heb een vraagje.. Hoeveel Cheerleaders laat je in totaal toe? Anders vind ik het zo ontzettend druk worden als er op een gegeven moment een stuk of 20 in één team zitten! o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 14, 2011 11:59 pm

@Serena, ja ik heb wel twee cheerleaders, maar ik denk dat het niet heel chill is om steeds met twee karakters op dezelfde dingen te moeten reageren, dus ik denk dat ik het hou op Ty&Stephanie. Zo te zien zijn er namelijk genoeg cheerleaders om het actief te maken Smile .
Terug naar boven Ga naar beneden
Abigail

Abigail


Posts : 57

Profiel
Naam: Abigail Knight
Partner: Love come, love go.
Vereniging: x.

Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 15, 2011 12:02 am

@Serena: als het de bedoeling is om ook jongens mee te nemen zou ik graag Bryan ook mee nemen, maar dat word lastig. Je kunt kiezen, Bryan of Abigail, op Bryan ben ik de laatste tijden meer actief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Cheerleaders! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Cheerleaders!   Cheerleaders! - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cheerleaders!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Gezocht] Cheerleaders!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: