Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Volgende feestdag

Ga naar beneden 
+32
Alice
Christian
Sophia
Tylor
Avalana
Celine
Lyron
Abel
Regina
Iana
Isa
Iris
Clive
Adina
Blake
Brooklyn
Ian
Sawyer
Jayda
Kiara
Damian
Vivianna
Autumn
Steve
Emilie
Madison
Fara
Sarah
Morzan
Kenneth
Ruby
Alain
36 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 4:33 am

Ik ben het best met Abel eens.
En ik ben het met Jeanine eens.

Ik zie overigens ook niet in dat de leden die Regina niet kennen, haar een kado zouden kopen of zo. Ik denk dat dit feest minder volk gaat krijgen dan anders, gewoon omdat de titel eigenlijk "Regina's birthdayparty" kan zijn. Het draait wel helemaal om Regina, en ik heb liever een algemeen thema. Bovendien gaan er best wel leden kunnen zijn die zeggen: En gaan we dan nu "Piets feestje" doen? Of "Mia's feestje?".. Je snapt het waarschijnlijk wel Wink
Dan kan je beter een feest bedenken dat uitgaat van school, met een andere reden. Er gaan meer mensen komen naar een algemeen feest dan naar een feest dat in feite - moeten we toegeven - om één persoon gaat. Je hoeft dan niet per se met Regina te RPG'en, maar het is wel zo dat je om haar op dat feest bent. That'd be a no-go for me ..
Het is dus beter een feest te organiseren zodat iedereen wel een reden heeft om te komen, zoals zo'n overwinningsfeestje. Daar is heel de school wel bij betrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 4:41 am

Ik denk dat je het topic gewoon zou moeten openen, maar er geen officieel schoolfeest van zou moeten maken. Maak reclame in de Babbelbox, in je verhaallijnentopic en nu ook al wat hier en je krijgt vast wel een zooi aan mensen in je topic. Het zal echter geen sticky of officiele mededeling krijgen, als het aan mij ligt. Wink


@ Lyron: Max had ooit het idee om een soort sportkamp te organiseren waar de sportteams van Pacific High (en misschien enkele andere scholen) naar Monica High kwamen voor een belangrijke mini-competitie. Als we dat idee iets verder kunnen uitwerken zou dat top zijn! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 4:46 am

Sportevenementen zijn altijd gezellig. Ik zou zeggen dat je die moet doorvoeren.
Of misschien ook een dag dat de school geld inzamelt met auto's wassen ofzo? Dat lijkt me ook een leuk evenement >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 4:48 am

@ Ties; ik heb geen probleem met het aanpassen/wijzigen van mijn idee Very Happy. Misschien dan een samenvoeging van die twee, een sportkamp en daarna de overwinning van Monica? Ik zal dan niet veel deel nemen in het eerste deel, omdat ik maar 2 accounts heb die iets van sport doen :")

@ Ian; dan gaat Lyron zékerweten relaxed aan de kant zitten om te kijken hoe de meiden de auto's wassen Cool. Geweldig! Ik zie het al helemaal voor me xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 5:04 am

Dhú, daarom opper ik het ook. En op het einde het water over de koppen van de meiden gieten >]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 5:15 am

Het idee van een nieuwe feest-dingest is leuk, al moet ik zeggen dat -ondanks dat ik bij het lezen van Regina's idee dacht "Yeah, leuk!" Very Happy- de normale dansfeesten niet zo populair meer zijn, naar mijn idee. Het eerste gala ter ere van het 100 jarig bestaan was echt een succes, maar langzamerhand kreeg ik het gevoel dat de feesten qua populariteit afnamen. Vooral met Spring Break werd er volgens mij echt niks gedaan; het werd afentoe terloops vermeld in een topic, maar meer niet. Volgens mij omdat het allemaal een beetje van hetzelfde was..

Een heel ander idee zoals Lyron oppert vind ik daarom leuk: het feest heeft dan een leuke en originele reden, en vooral de toevoeging van auto's wassen vind ik heel grappig xD
Het is weer eens heel wat anders, en lijkt me vooral leuk voor in de RPG Smile

Mijn enige twijfel zit bij het feit of er mensen op het eventuele sportevenement zelf gaan afkomen..? x')
Sarah bijv doet helemaal geen sport, en ik kan me voorstellen dat er meerdere zijn die hun char geen sport hebben gegeven..?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 6:20 am

Sarah schreef:
Mijn enige twijfel zit bij het feit of er mensen op het eventuele sportevenement zelf gaan afkomen..? x')
Sarah bijv doet helemaal geen sport, en ik kan me voorstellen dat er meerdere zijn die hun char geen sport hebben gegeven..?

Opzich kunnen we het sporten zelf wel overslaan, maar dat we een topic aanmaken op Flat Roof waar we het vieren. Omdat we voor het eerst in alle sporten het beste waren kan iedere sporter daar complimenten ontvangen en kunnen de anderen daar gewoon zijn als excuus om hard uit te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 6:39 am

[Ik ben Sammy/Regina. Dan weten jullie het -ghehe-]

Ik doe het nu inderdaad gewoon in een 'normaal' topic en inderdaad, reclame kan dan wel helpen en de mensen die het leuk vinden kunnen dan gewoon komen ^^

En dat sportidee lijkt me heel leuk!
@ Ian: Als jij het waagt water over Regina te gooien >'] Dat word serieus je dood! *evil laugh*
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 7:53 am

Muwhaha, het lijkt me zowiezo moeilijk om te schrijven dat je sport ^^. Dus misschien is het idd wel handig dat het sporten overgeslagen word. Misschien kunnen we meerdere liefdadigheids-werkjes organiseren? Zo kan je het wassen van auto's doen, wat Lyron helemaal geweldig vind om toe te kijken :").. En het lijkt me ook leuk om zoals ze op de kermis wel 'ns doen, zo'n zoententje, of kustentje, waarin je ter betaling van wat geld een kusje kan krijgen Very Happy. Muwhaha, Lyron gaat dat tentje dan echt miljoenen keren bezoeken, hij word gewoon #1 sponsor xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 31, 2010 8:20 am

@ Jeanine: Jaaaaaaaaaaaw :3
Regina gaat auto's wassen in een smexi pakje!
Terug naar boven Ga naar beneden
Celine

Celine


Posts : 140

Profiel
Naam: Celine Ciren
Partner: x
Vereniging: x

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Ideetje (oudjaarsavond)   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimezo jan 02, 2011 9:01 am

Hmm, ik weet niet of 't al bestaat of dat 't idee al eerder is voorgesteld. Maar is het misschien leuk om een oudjaars avond te doen hier op Monica High. Net zoals Valentijn, zoiets. Gewoon een soort feestje bouwen op het strand, alle leerlingen kunnen natuurlijk komen, en dan natuurlijk om 12 een vuurwerk show, aan het water. Dat zou toch heerlijk zijn? En aangezien het net in real dan is geweest, vroeg ik het me af. Het is slechts een idee, ik zou graag jullie reactie willen weten Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.disturbia.actieforum.com
Avalana

Avalana


Posts : 97

Profiel
Naam: Avalana Daunté
Partner: /
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimezo jan 02, 2011 10:35 pm

Lijkt me leuk!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tylor

Tylor


Posts : 122

Profiel
Naam: Tylor Stinson
Partner: ...
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimema jan 03, 2011 12:41 am

Lijkt mij ook leuk.

Alleen kun je het volgensmij in dit topic al voorstellen om dit als volgende feestdag te gebruiken, klik hier

Volgensmij vieren de amerikanen trouwens ook july 4th(klinkt zo leuker) met vuurwerk etc. Maar dat is in de zomervakantie...
Maar dat zoiets zou ook leuk zijn Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimema jan 03, 2011 2:16 am

Tylor schreef:
Alleen kun je het volgensmij in dit topic al voorstellen om dit als volgende feestdag te gebruiken, klik hier

Topics samengevoegd Smile
+1 voor uitleg =)


Tylor schreef:
Volgensmij vieren de amerikanen trouwens ook july 4th(klinkt zo leuker) met vuurwerk etc. Maar dat is in de zomervakantie...
Maar dat zoiets zou ook leuk zijn Smile

Volgens mij is vuurwerk niet iets van de VS, tenminste niet zelf afsteken. Bedrijven en de overheid zullen denk ik voor de pijlen moeten zorgen daar.


Ik denk dat we eerst het eerste idee, met een sportfeest moeten houden en dat we daarna gaan kijken wat we daarna gaan doen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimedo jan 13, 2011 8:42 pm

Ik had opzich nog wel een idee.. ^^

Misschien een gemaskerd bal? Dat is een Amerika wel erg populair volgens mij. Dan gaan gewoon alle leerlingen die komen met een (oog)masker op naar een bepaalde plek en gaan daar gewoon lekker feest vieren Cool Dat leek me wel leuk om te doen. Op het strand of in een discotheek ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimevr jan 14, 2011 5:31 am

Hmm.... *twijfelt*
Ik moet zeggen dat we de al best veel feesten hebben gehad, die we op die manier vierden.. x')
Ik bedoel; 100 jarig bestaan (gala), Halloween, Valentijn en in feite ook Springbreak. Ik heb juist het idee dat dit soort evenementen niet zo heel erg populair zijn, doordat de opbouw ervan vrijwel hetzelfde is: je hebt een feest, je komt er binnen, gaat aan de bar zitten/dansen/haalt wat punch, en de rest van de avond doe je niet veel anders xD
Ik weet of het aan mij ligt dat ik dit een beetje eentonig vind worden (want ja, het kan ook aan mij liggen, ik ben nogal snel dingen zat Razz) maar ik zie toch echt liever zo'n dagje die we eerder hebben voorgesteld, dat de sportteams kampioen zijn geworden Smile

Als we daar dingen bijpleuren als auto's wassen & liefdadigheidsdingen doen (zouden we wel leuke liefdadigheidsdingen moeten kunnen verzinnen natuurlijk...) dan lijkt me dat weer eens heel wat anders, en daarbij misschien ook juist leuker Very Happy


Overigens vind ik een gemaskerd bal wel een leuk idee hoor xD
Ik zie Sarah al met een of andere noob dansen, heel gezellig.. En dan om 12 uur als iedereen z'n masker af moet doen, flipt ze compleet omdat.. nouja Surprised
Omdat het een noob is =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Adina

Adina


Posts : 171

Profiel
Naam: Adina Levenstein
Partner: Virginia, lovely!
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimevr jan 14, 2011 7:57 am

Ik zeg: we maken een compleet losgeslagen party à la American Pie! Smile Zelfde idee, minder saai, haha! Razz
Nee zonder dollen, ik vindt feestjes altijd wel leuk, in RPG ook omdat je elkaar dan in theorie zou leren kennen via het feest; daarom stem ik voor een gemaskerd bal trouwens, dat is wel heeel erg cool! (heb ik zelf gehad laatst, was doodvet! Very Happy )
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimevr jan 14, 2011 11:26 pm

Adina schreef:
Ik zeg: we maken een compleet losgeslagen party à la American Pie! Smile Zelfde idee, minder saai, haha! Razz
Nee zonder dollen, ik vindt feestjes altijd wel leuk, in RPG ook omdat je elkaar dan in theorie zou leren kennen via het feest; daarom stem ik voor een gemaskerd bal trouwens, dat is wel heeel erg cool! (heb ik zelf gehad laatst, was doodvet! Very Happy )
Heb gisteren op een filmavondje met vriendinnen American Pie 1 nog eens gekeken Very Happy ik denk dat die van 1999/2000 is, en als je dan de laatste American Pie net hebt gezien, zie je wel dat veel meer dingen getolereerd worden door de maatschappij enzo, wel leuk.
Maar laat mij even bij de les blijven.

Ik zou, net zoals Sarah, ook graag eens een 'ander' feest hebben Smile En ik denk dat Sarah het al genoeg heeft uitgelegd wat ze daar precies mee bedoelt, dus ik sluit me daarbij aan !
Terug naar boven Ga naar beneden
Celine

Celine


Posts : 140

Profiel
Naam: Celine Ciren
Partner: x
Vereniging: x

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimeza jan 15, 2011 5:50 am

Ik sluit me ook aan bij Sarah's geconcludeerde verhaaltje. Er zijn inderdaad wel veel dezelfde feesten gehouden, en bij gemaskerd bal is het juist leuk met wie je dan aant dansen ben. Dat zie je dan tenslotte wel zelf bij de ava en naam enzo, maar als persoon in het RPG verhaal niet ;D Het is dan altijd een verassing met wie je dan aant dansen bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.disturbia.actieforum.com
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimezo feb 20, 2011 2:17 am

We hadden nog een sportfeest in de planning staan. Voor de nieuwe leden, of degene die zich het niet meer precies herinneren:
''Ieder jaar wordt er een sportweekend georganiseerd tussen Monica High, Pacific High, Hollywood High en Malibu High. Dit jaar is het voor het eerst dat iedere sport door ''de Rooien'' van Monica High worden gewonnen. Na het weekend is er een groot feest op Flat Roof en worden alle deelnemende sporters geëerd. Voor de anderen kan het natuurlijk een mooi excuus voor een feest zijn.''

Voor alle duidelijkheid, het weekend zelf zal niet worden geRPGt, enkel het feest om de sporters te eren.


Wanneer zullen we dit houden?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimeza feb 26, 2011 2:47 am

@ Alain,

Wat dacht je van 8 Maart?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 01, 2011 8:37 am

Lijkt me beter om op een vrijdag of zaterdag te beginnen. Iemand problemen met 11 maart? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 01, 2011 8:40 am

11 maart komt voor mij mooi uit, dus mijn stem heb je voor die dag.. Very Happy

Jammer dat het gemaskerde auto feest niet doorgaat Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian
Prom King 2011
Christian


Posts : 504

Profiel
Naam: Christian Farnese
Partner: Bad guy? Good guy? Make your pick! But I'll always be your guy...
Vereniging: Die freakin' Hard

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 01, 2011 8:55 am

Ik stem tegen, ik ben de 11ste er niet. Sad
Dan ga ik voor 12 Maart in de avond, dan ben ik weer thuis. (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 01, 2011 8:57 am

Gehe, 11 maart begínt het.. (:
Vervolgens heb je een heel weekend om te rpg'en Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Volgende feestdag - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Volgende feestdag
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Discussie-
Ga naar: