Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Volgende feestdag

Ga naar beneden 
+32
Alice
Christian
Sophia
Tylor
Avalana
Celine
Lyron
Abel
Regina
Iana
Isa
Iris
Clive
Adina
Blake
Brooklyn
Ian
Sawyer
Jayda
Kiara
Damian
Vivianna
Autumn
Steve
Emilie
Madison
Fara
Sarah
Morzan
Kenneth
Ruby
Alain
36 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Emble

Emble


Posts : 406

Profiel
Naam: Emble catysa maduela jones
Partner: Love??
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 20, 2011 9:05 am

Gala is een goed idee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Volgende feestdag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 20, 2011 9:26 am

Een gala of prom o.i.d. lijkt mij ook wel leuk! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 20, 2011 9:53 am

Het probleem met prom: eindejaars. En Ties wil niet dat er accounts zijn die slagen of falen [en dan nog vrij door Monica rondrennen]. Lijkt me wel grappig dat je een date moet hebben om binnen te komen en anders gewoon.. niet. xD Maar ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 20, 2011 11:03 am

Sawyer schreef:
Het probleem met prom: eindejaars. En Ties wil niet dat er accounts zijn die slagen of falen [en dan nog vrij door Monica rondrennen]. Lijkt me wel grappig dat je een date moet hebben om binnen te komen en anders gewoon.. niet. xD Maar ja.

Tease is niet de enige die hier beslist...

Ik heb er serieus over na gedacht om dit ter discussie te stellen, laatst. Om dus ook de prom te maken en dus ook een jaar verder te gaan, waar iedereen voor zich kan beslissen of je slaagt of zakt. Zak je, is er niets aan de hand. Slaag je uit de 12e, dan ben je van school en dus niet meer welkom in het gedeelte binnen ''Monica High School''. Maar in de overige fora natuurlijk wel, je kan je karakter dan dus gewoon blijven spelen. Vanaf dan zouden er ook karakters tot en met 19 jaar gemaakt kunnen worden en karakters die dus al geslaagd zijn.
Op dat moment kan je ook een eigen huisje in Monica High kopen, enzovoorts...

Ik zeg niet dat ik beslis dat dit gaat gebeuren, slechts dat ik het nu ter discussie stel. Ik weet zelf nog niet of ik voor of tegen ben in dat geval, moet ik nog even over nadenken.

I've said it before, and I'll say it again... Al was ik fel tegen, dan zou ik nog steeds niet de enige zijn die erover beslist. Niet alles op de site is vastgeknoopt om wat ik wil, in tegendeel, ik wil juist dat mensen mij tegenspreken. Anders zou ik een hypocriete zak zijn, mijn grootste ergernis op andere fora waren admins die vingers in de oren hadden en heel hard ''LALALALALALALALA, IK LUISTER LEKKER TOCH NIET'' riepen. I've said it before, and I'll say it again.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 20, 2011 12:08 pm

Alain schreef:
Sawyer schreef:
Het probleem met prom: eindejaars. En Ties wil niet dat er accounts zijn die slagen of falen [en dan nog vrij door Monica rondrennen]. Lijkt me wel grappig dat je een date moet hebben om binnen te komen en anders gewoon.. niet. xD Maar ja.

Tease is niet de enige die hier beslist...

Ik heb er serieus over na gedacht om dit ter discussie te stellen, laatst. Om dus ook de prom te maken en dus ook een jaar verder te gaan, waar iedereen voor zich kan beslissen of je slaagt of zakt. Zak je, is er niets aan de hand. Slaag je uit de 12e, dan ben je van school en dus niet meer welkom in het gedeelte binnen ''Monica High School''. Maar in de overige fora natuurlijk wel, je kan je karakter dan dus gewoon blijven spelen. Vanaf dan zouden er ook karakters tot en met 19 jaar gemaakt kunnen worden en karakters die dus al geslaagd zijn.
Op dat moment kan je ook een eigen huisje in Monica High kopen, enzovoorts...

Ik zeg niet dat ik beslis dat dit gaat gebeuren, slechts dat ik het nu ter discussie stel. Ik weet zelf nog niet of ik voor of tegen ben in dat geval, moet ik nog even over nadenken.

I've said it before, and I'll say it again... Al was ik fel tegen, dan zou ik nog steeds niet de enige zijn die erover beslist. Niet alles op de site is vastgeknoopt om wat ik wil, in tegendeel, ik wil juist dat mensen mij tegenspreken. Anders zou ik een hypocriete zak zijn, mijn grootste ergernis op andere fora waren admins die vingers in de oren hadden en heel hard ''LALALALALALALALA, IK LUISTER LEKKER TOCH NIET'' riepen. I've said it before, and I'll say it again.

Hm, I agree.. Maar ergens zou dit niet alleen voor de laatstejaars (die dan het 'echte leven instappen') maar ook het hele forum een grote verandering zijn.
Als je nu al ziet hoeveel mensen 11 & twaalfde klas verkiezen.. Dan doet je dat al verder denken: er gaan veel niet-schoolgangers komen en verliest het forum dan zijn doel niet? Of zijn.. Naam ? xD
Ik zeg niet dat ik het niet leuk zou vinden om de mogelijkheid hier te hebben huisje-tuintje-.. te kunnen doen; maar dan zou het forum op zich ook moeten uitbreiden.. En wat is het gezelligst, denk je nu eigenlijk zelf: in een kamer van the living building of een eigen villa van het geld van je ouders; de erfenis van je tante of een kadootje van je broer? Ik heb gekozen ;D
Om er even bij te blijven: deze verandering zou sowieso ervoor zorgen dat Monica een metamorfose ondergaat xD Het draait hier tenslotte om een school, niet? En er gaan sowieso liefhebbers zijn om meteen als 19 jarige te beginnen en zo niet naar school te hoeven gaan.
Misschien dan een regel opstellen die ervoor zorgt dat je niet meteen in 'het echte leven' terecht komt ?


Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 20, 2011 7:01 pm

Alain schreef:
Sawyer schreef:
Het probleem met prom: eindejaars. En Ties wil niet dat er accounts zijn die slagen of falen [en dan nog vrij door Monica rondrennen]. Lijkt me wel grappig dat je een date moet hebben om binnen te komen en anders gewoon.. niet. xD Maar ja.

Tease is niet de enige die hier beslist...

Ik heb er serieus over na gedacht om dit ter discussie te stellen, laatst. Om dus ook de prom te maken en dus ook een jaar verder te gaan, waar iedereen voor zich kan beslissen of je slaagt of zakt. Zak je, is er niets aan de hand. Slaag je uit de 12e, dan ben je van school en dus niet meer welkom in het gedeelte binnen ''Monica High School''. Maar in de overige fora natuurlijk wel, je kan je karakter dan dus gewoon blijven spelen. Vanaf dan zouden er ook karakters tot en met 19 jaar gemaakt kunnen worden en karakters die dus al geslaagd zijn.
Op dat moment kan je ook een eigen huisje in Monica High kopen, enzovoorts...

Ik zeg niet dat ik beslis dat dit gaat gebeuren, slechts dat ik het nu ter discussie stel. Ik weet zelf nog niet of ik voor of tegen ben in dat geval, moet ik nog even over nadenken.

I've said it before, and I'll say it again... Al was ik fel tegen, dan zou ik nog steeds niet de enige zijn die erover beslist. Niet alles op de site is vastgeknoopt om wat ik wil, in tegendeel, ik wil juist dat mensen mij tegenspreken. Anders zou ik een hypocriete zak zijn, mijn grootste ergernis op andere fora waren admins die vingers in de oren hadden en heel hard ''LALALALALALALALA, IK LUISTER LEKKER TOCH NIET'' riepen. I've said it before, and I'll say it again.

Je reageerde zo geïrriteerd toen Jeanine dat vroeg, ik ging er vanuit dat je er niks van moest weten :') En meestal als we met je in discussie gaan houd je vol op een reden om het niet te laten komen.. x) Maar ja, blijkbaar wel dus :'D
Dat vind ik persoonlijk een logisch idee. :\ Dat je gewoon slaagt of whatever en dan een beetje rond hobbelt in het gedeelte die niks met de school heeft te maken ^^... En dan zouden we een eindbal mogen houden. Al is het probleem met prom dat alleen eindejaars er heen mogen, dus zouden we het iets moeten aanpassen? D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 6 Icon_minitimewo apr 20, 2011 7:54 pm

Ik vind het opzich een beetje stom om een ‘Prom’ te gaan organiseren. We weten allemaal wat er met zo’n topic gebeurt. Je komt binnen, je haalt wat te drinken, klets wat en dan loopt het topic vast. Wel is het zo dat je met dat slagen gelijk hebt. Misschien dat je daar nog een nieuw gebied voor kan aanmaken; Huisjes voor geslaagde leerlingen ofzo?
Ik vind dat de eerstejaars niet op het prom mogen komen. Omdat ze nog maar net eerste jaars zijn en omdat ze er nog maar net zijn x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 6 Icon_minitimedo apr 21, 2011 12:40 am

Ian schreef:
Ik vind het opzich een beetje stom om een ‘Prom’ te gaan organiseren. We weten allemaal wat er met zo’n topic gebeurt. Je komt binnen, je haalt wat te drinken, klets wat en dan loopt het topic vast. Wel is het zo dat je met dat slagen gelijk hebt. Misschien dat je daar nog een nieuw gebied voor kan aanmaken; Huisjes voor geslaagde leerlingen ofzo?
Ik vind dat de eerstejaars niet op het prom mogen komen. Omdat ze nog maar net eerste jaars zijn en omdat ze er nog maar net zijn x)

Lekker is dat, als je hoofdpersonage in 10A/B zit of zo. Ik vind dat het wel mag anders is het gewoon zwaar naaiend voor mensen die in 10 zitten :\
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 6 Icon_minitimedo apr 21, 2011 1:11 am

Sawyer schreef:
Ian schreef:
Ik vind het opzich een beetje stom om een ‘Prom’ te gaan organiseren. We weten allemaal wat er met zo’n topic gebeurt. Je komt binnen, je haalt wat te drinken, klets wat en dan loopt het topic vast. Wel is het zo dat je met dat slagen gelijk hebt. Misschien dat je daar nog een nieuw gebied voor kan aanmaken; Huisjes voor geslaagde leerlingen ofzo?
Ik vind dat de eerstejaars niet op het prom mogen komen. Omdat ze nog maar net eerste jaars zijn en omdat ze er nog maar net zijn x)

Lekker is dat, als je hoofdpersonage in 10A/B zit of zo. Ik vind dat het wel mag anders is het gewoon zwaar naaiend voor mensen die in 10 zitten :\
Hm dat is wel zo. Maar in werkelijkheid wordt dat sowieso gedaan, dat is toch net het concept? En; als één van beide in twaalf zit mag de andere partner meekomen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Volgende feestdag - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Volgende feestdag
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Volgende week Spring Break..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Discussie-
Ga naar: