Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Volgende feestdag

Ga naar beneden 
+32
Alice
Christian
Sophia
Tylor
Avalana
Celine
Lyron
Abel
Regina
Iana
Isa
Iris
Clive
Adina
Blake
Brooklyn
Ian
Sawyer
Jayda
Kiara
Damian
Vivianna
Autumn
Steve
Emilie
Madison
Fara
Sarah
Morzan
Kenneth
Ruby
Alain
36 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 18, 2010 7:51 am

Ik vind het gala nu al erg geslaagd, het heeft ons een hoop activiteit bezorgd en nog steeds groeien we. Waar ik enkele dagen terug al blij was met 20 accounts online in 24 uur hebben we er nu al twee dagen boven de 30! Kortom, het gaat erg goed met de site.

Vandaag of morgen komt er nog geen nieuwe feestdag, maar het lijkt me niet dat het kwaad kan om alvast te bespreken wat de volgende feestdag gaat worden.


Enkele mogelijkheden met tussen haakjes de datum IRL:
- Halloween (31 oktober) Wordt gevierd als een gala, in plaats van een smoking een eng kostuum en een chique gymzaal een hoop duisternis.
- Thanksgiving (vierde donderdag van november) Op deze avond is het gebruikelijk dat je met selecte groep vrienden gaat eten, bij studenten betekend dat dus meestal geld verslinden in een duur restaurant.
- Valentijn (14 februari) Wordt officieus gevierd door de studenten door middel van cadeaus geven aan je dierbaren of een liefde.
- Bonte avond (-) Een feest waar iedereen zich aan kan melden om een leuke show op te voeren op het podium, waar je no limit maf kan doen terwijl je de volgende dag er niet voor uitgelachen word omdat simpelweg iedereen maf heeft gedaan.


Ikzelf vind het persoonlijk totaal geen probleem om er een chronologische zooi van te maken, anders zouden we ons ook met seizoenen veel te strikt aan het echt moeten houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 18, 2010 7:58 am

Ik vind het leuke ideeën! Bonte avond alleen niet zo héél erg, maar dat komt omdat ik Ruby niet zo snel in een apenpak op het toneel zie staan..

Ook wil ik nog wat zeggen over Halloween; jij ziet het als een gala. Ik zie het anders x"). Ik zie het namelijk als 'Iemand is alleen thuis en geeft een Halloween feest', en dat het een soort kostuumparty is.. Meisjes verkleed in sexy verpleegterspakjes, of konijnenpakjes. Zoiets als dit. Ik zou het jammer vinden als zoiets werd vervangen door een spooky gala o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 18, 2010 8:03 am

Daar heeft ze eigenlijk wel gelijk in. Voor zover ik weet werden de meeste Halloween feestjes niet op school gegeven maar bij iemand thuis. Oh ja even. Naar Halloween gaan mijn gedachten eens te meer. Simpel weg omdat Kenneth eng is.^^ En ik vind dat gewoon het leukste idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 18, 2010 8:55 am

Kenneth schreef:
Daar heeft ze eigenlijk wel gelijk in. Voor zover ik weet werden de meeste Halloween feestjes niet op school gegeven maar bij iemand thuis. Oh ja even. Naar Halloween gaan mijn gedachten eens te meer. Simpel weg omdat Kenneth eng is.^^ En ik vind dat gewoon het leukste idee.

Oh noh, jullie kijken te weinig tekenfilms o.0

Halloween is in de VS een schoolfeest in een gymzaal meestal, hoe je verkleed komt moet jij weten :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Morzan

Morzan


Posts : 128

Profiel
Naam: Morzan
Partner: I have everything I need a girlfriend is unnecessary
Vereniging:

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 18, 2010 9:02 am

Ik ben voor alle feestjes behalve bonte avond Oo Ik heb hekel aan bonte avonden maar dat boeid niet Laughing Maar goed plan =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 18, 2010 9:40 am

Ik moet zeggen dat de bonte avond mij ook het minst aanspreekt, maar dat is omdat ik er in RL ook een hekel aan heb... x']

Verder vind ik de overige ideeën voor feesten en alles echt geweldig.
Ik ben wel van mening dat het (net als dit feest) langer moet duren dan één dag, zodat je meerdere dagen kan RPG'en Very Happy
& aan het einde van het jaar moet er ook een prom komen, met een Prom Queen & King verkiezing What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 18, 2010 9:54 am

Sarah schreef:
Ik ben wel van mening dat het (net als dit feest) langer moet duren dan één dag, zodat je meerdere dagen kan RPG'en Very Happy

Sowieso, als je een leuke verhaallijn hebt en je niet no life tijd hebt kan je wel een week in een leuk topic zitten met een ander Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 18, 2010 10:32 am

Alain schreef:
Kenneth schreef:
Daar heeft ze eigenlijk wel gelijk in. Voor zover ik weet werden de meeste Halloween feestjes niet op school gegeven maar bij iemand thuis. Oh ja even. Naar Halloween gaan mijn gedachten eens te meer. Simpel weg omdat Kenneth eng is.^^ En ik vind dat gewoon het leukste idee.

Oh noh, jullie kijken te weinig tekenfilms o.0

Halloween is in de VS een schoolfeest in een gymzaal meestal, hoe je verkleed komt moet jij weten :')
Nee, hier heb jíj het fout. Misschien kijk je gewoon te weinig cewle films? :')
Het word niet op school gegeven, maar bij iemand thuis. En dit gebeurt in de VS.. Waar haal jij het dan vandaan dat het ín de Vs, óp school in de gýmzaal word gegeven?

Kyle schreef:
Sarah schreef:
Ik ben wel van mening dat het (net als dit feest) langer moet duren dan één dag, zodat je meerdere dagen kan RPG'en Very Happy

Sowieso, als je een leuke verhaallijn hebt en je niet no life tijd hebt kan je wel een week in een leuk topic zitten met een ander Smile

Volgens mij moet het 'no life bent' zijn.. aangezien 'no life' een levensstijl is.. geek
Maargoed, ik denk dat ze het topic openen bedoelt. Want nu mogen we een topic openen tot zaterdag en daarna nog zo lang doorgaan als we willen, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 18, 2010 11:19 am

Ruby schreef:
Volgens mij moet het 'no life bent' zijn.. aangezien 'no life' een levensstijl is.. geek
Maargoed, ik denk dat ze het topic openen bedoelt.

Jup en in mijn post sloot ik me er in mijn woorden bij aan.


Ruby schreef:
Want nu mogen we een topic openen tot zaterdag en daarna nog zo lang doorgaan als we willen, toch?

Ja.

---> Over Halloween zat ik er naast...


Ik stel voor dat dan Zanzibar word afgehuurd door de studenten van Monica High tijdens Halloween?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Fara

Fara


Posts : 66

Profiel
Naam: Fara Heart
Partner: Catch me if you can >=D
Vereniging:

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 18, 2010 11:31 am

Helemaal voor ^^ Zolang niet alle feesten in een maand worden gepropt vind ik het best =D (Morzan spreekt hier)
Terug naar boven Ga naar beneden
Madison

Madison


Posts : 124

Profiel
Naam: Madison Evans
Partner:
Vereniging:

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 18, 2010 10:43 pm

Ruby schreef:
Ik vind het leuke ideeën! Bonte avond alleen niet zo héél erg, maar dat komt omdat ik Ruby niet zo snel in een apenpak op het toneel zie staan..

Ook wil ik nog wat zeggen over Halloween; jij ziet het als een gala. Ik zie het anders x"). Ik zie het namelijk als 'Iemand is alleen thuis en geeft een Halloween feest', en dat het een soort kostuumparty is.. Meisjes verkleed in sexy verpleegterspakjes, of konijnenpakjes. Zoiets als dit. Ik zou het jammer vinden als zoiets werd vervangen door een spooky gala o.O

Ik sta aan haar kant. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimedo aug 19, 2010 7:28 pm

Ben voor Halloween ^^
Niet omdat ik op 31 oktober verjaar, hoor king
Ik hou van Halloween Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve

Steve


Posts : 238

Profiel
Naam: Steve Stifler
Partner:
Vereniging:

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimema aug 23, 2010 2:20 am

Valentijn is dat juist niet meer iets met een officieel dans?

Maar hoe zit het met kerstmis en Nieuw jaar, zijn dan alle studenten naar huis of word het ook op school gehouden?

Vind overigens deze dingen erg goed, net zoals Gala geniaal was. Altijd leuk een activiteit Very Happy

btw, volgensmij is het verschillend dat Halloween geval. De ene school zal wel meer dan dan de andere...
En zoweizo word het ook thuis gevierd Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumn

Autumn


Posts : 18

Profiel
Naam: Autumn Sköld
Partner: -
Vereniging:

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimema aug 23, 2010 3:35 am

Madison schreef:
Ruby schreef:
Ik vind het leuke ideeën! Bonte avond alleen niet zo héél erg, maar dat komt omdat ik Ruby niet zo snel in een apenpak op het toneel zie staan..

Ook wil ik nog wat zeggen over Halloween; jij ziet het als een gala. Ik zie het anders x"). Ik zie het namelijk als 'Iemand is alleen thuis en geeft een Halloween feest', en dat het een soort kostuumparty is.. Meisjes verkleed in sexy verpleegterspakjes, of konijnenpakjes. Zoiets als dit. Ik zou het jammer vinden als zoiets werd vervangen door een spooky gala o.O

Ik sta aan haar kant. Very Happy

Me too, zeker weten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vivianna

Vivianna


Posts : 27

Profiel
Naam: Vivianna Zaragoza
Partner: De continenten kunnen ons nooi scheiden. Domonico, hou altijd van jou
Vereniging:

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimema aug 23, 2010 10:25 pm

Over halloween. Scholen kunnen ook de dag voor halloween bedenken om er een soort gala voor te organiseren, zodat het gewoon thuis/op de kamers geviert kan worden op de dag zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Posts : 498
Naam : Job

Profiel
Naam: Damian Johnson
Partner: Carter, love you!
Vereniging:

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimedi aug 24, 2010 7:17 am

Waarom staat Jobdag er niet tussen? o.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimedi aug 24, 2010 7:26 am

We hebben het over feestdagen niet over rouwdagen...?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Damian

Damian


Posts : 498
Naam : Job

Profiel
Naam: Damian Johnson
Partner: Carter, love you!
Vereniging:

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 25, 2010 3:32 am

Dat is waar ook Razz
Maar ik word gezien als spammertje laat ik dan ook even zeggen dat ik het wel goede ideetjes vind ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 25, 2010 3:36 am

Waarom kunnen we niet een pep-rally doen als feestdag? Een toernooi tussen Park High en Santa Monica High? Ik bedoel, Red vs. Blue in een grote sportwedstrijd is waarschijnlijk wel reden tot feest, denken jullie niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve

Steve


Posts : 238

Profiel
Naam: Steve Stifler
Partner:
Vereniging:

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 25, 2010 7:00 am

Max schreef:
Waarom kunnen we niet een pep-rally doen als feestdag? Een toernooi tussen Park High en Santa Monica High? Ik bedoel, Red vs. Blue in een grote sportwedstrijd is waarschijnlijk wel reden tot feest, denken jullie niet?
Zeer amerikaans, zeer grappig.... Ik zeg doen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 25, 2010 7:20 am

De eerstkomende lijkt me Halloween, vrijdag 3 september het topic openen of 10 september of 17? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 25, 2010 7:27 am

10 september lijkt mij het best, dan hebben we net iets meer tijd om voor te bereiden ^^

Ik ben trouwens de 17e volgende maand jarig :O :O
Terug naar boven Ga naar beneden
Vivianna

Vivianna


Posts : 27

Profiel
Naam: Vivianna Zaragoza
Partner: De continenten kunnen ons nooi scheiden. Domonico, hou altijd van jou
Vereniging:

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 25, 2010 7:47 am

Alain schreef:
De eerstkomende lijkt me Halloween, vrijdag 3 september het topic openen of 10 september of 17? Smile
Dus dan verander je het seizoen ook in herfst? Want anders zou het niet meer kloppen (a) (ik weet niet wat ik met die seizoenen heb. Ik heb het er steeds over ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimewo aug 25, 2010 8:34 am

Ja, dan zal het één deze dagen ook herfst worden Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitimevr aug 27, 2010 5:29 am

Iemand iets tegen 10 september? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Gesponsorde inhoud





Volgende feestdag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Volgende feestdag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Volgende week Spring Break..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Discussie-
Ga naar: