Profiel Naam: Abigail Knight Partner: Love come, love go. Vereniging: x.
Onderwerp: Re: Wie van Monica? ma maa 28, 2011 4:50 am
Zane schreef:
* Kan het best ontwerpen (avatars enz.)? Ik f*ck the rest of you, I'm better.
Ik heb de slappe lach, laat da tekstje tovh staan.
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Wie van Monica? zo apr 03, 2011 10:08 pm
3.
Wie van Monica:
* Heeft de meeste humor in zijn onderschrift staan? Jeanine, ik vind zowel de quotes van Ruby als Lyron leuk (: * Is de grootste bitch? (Kan ook positief zijn hoor xD) Denise xD * Is het grootste doetje? Joke..? x') * Zou je zo tegen kunnen komen in een kroeg? ik denk Ties.. xd * Kun je op de planken zien schitteren? Daphne * Gaat als hij/zij oud is achter de geraniums zitten? Diantaaa >:] * Wie is een echte muziek kenner? Jeanine! * Heeft de hipste huisdieren? denk Denise.. (: * Zou je wel een avond mee op stap willen? Jeanine * Zou jou een kusje mogen geven? ;o * Zou jij op de bek willen pakken? hmm, laten we die maar overslaan x') * Kan het best posten? Jeanine ;D * Zal het snelst ruzie met jou zoeken? ik denk dat niemand ruzie met mij wilt >:] * Is de meest geweldige duo? (Partners dus) Ties en Rebecca =D * Kan het best ontwerpen (avatars enz.)? Jeanine&Abii ^^ * Heeft de hipste/ mooiste avatar? euhm.. Ayse denk (: * Heeft de hipste/ mooiste onderschrift? Cayla, ik ben dol op dat effect.. =D * Heeft het mooiste gezicht van Monica? Jeanine (: * Zal het journaal gaan presenteren? hehe, Daphne? xd * Wordt de eerste vrouwelijke minister president? Denise * Wordt de beste president van Amerika?
4.
Wie van Monica:
* Woont later in een krot? Tease! >D * Wordt het snelst gedumpt door zijn of haar vriend/ vriendin? hehe, Tease.. * Belandt geheid in een gekkenhuis? Rebecca =D * Zal een fikkie stoken dat ontketend in een bosbrand? ook Rebecca xd * Denkt dat hij/zij kan vliegen? Joke * Wordt als eerste uit huis getrapt? hahaha, agree with Abi xD * Wordt beste maatjes met de duivel? Rebecca ;o * Wordt de bitch van God? Dianta >=D * Beslist om niet meer te gaan douchen? hahaha, Ties xD * Wordt professor aan een universiteit? ... ;o * Zal als eerste van Monica zijn die de maan gaat bereiken? Abi * Sterft als eerste een natuurlijke dood? Caro (: * Geeft zijn of haar lichaam aan de wetenschap? Joke ;o * Is zeker een donor? Ines? xd * Is een van je beste maatjes hier op MH? Jeanine (kom terug kom terug kom terug! =D) * Gaat een tekenfilm ontwerpen/uitwerken? hm... pas * Gaat een klacht indienen over de Teletubbies? Rebecca xD * Gaat een bestseller schrijven? hm... Jeanine =D * Heeft de meeste mensen op msn? Jeanine * Heeft de leukste vakantie (gehad)? Jeanine en ik @ wintersport! * Zal in 1 keer slagen voor zijn rijexamen (auto mensen)? nou Denise in iedergeval niet xD Jeanine dan? * Wordt hysterisch bij het zien van een spin? ik gok Dianta xd
Onderwerp: Re: Wie van Monica? ma apr 04, 2011 12:21 am
1.
Wie van Monica:
* Heeft de leukste gebruikersnaam? Ayse * Heeft de leukste naam (gewone naam dus) Vince * Heeft de leukste karakter/personage?Virginia * Maakt het meeste kans op de prijs voor de Vrede? Ikke!! * Maakt het meeste kans op de Nobelprijs? Sarah * Zou zo in een film mee kunnen spelen? Sarah * Zou als eerste de wereld willen overnemen? Christian?? * Wordt een seriemoordenaar? Chester?? * Is de grootste komediant? Abigail * Kan het best met een discussie om gaan? ik * Gaat traditioneel trouwen? (kerk, witte jurk, zwarte pak enz.)Iris * Eindigt als een rijke man/vrouw? Ayse (Ikke ben al rijk ) * Zal later de meeste auto’s krijgen? Regina * Eindigt als wetenschapper? Elizabeth * Zal in de hemel belanden? James * Gelooft in spoken? Isis * Zal later de meeste kinderen krijgen? Milla * Zal in de hel belanden? Luciano? * Is de beste dichter/ dichtster? Tease * Is de beste verhalen schrijver/ schrijfster? Ikke! * Gaat een nummer 1 hit scoren? Ikke
2.
Wie van Monica:
*Staat over 5 jaar voor het altaar met zijn/haar geliefde? Ezio *Gaat als eerste van MH samenwonen met zijn/haar geliefde? Ezio *Zou zo naar het rampengebied gaan in Japan? Emble *Zou een vliegtuigkaping weten te voorkomen? Elizabeth *Gaat een tatooshop beginnen? Ylidia grootste milieuactivist? Ikke huist voorgoed naar Hollywood? Eloisa *Gaat zijn/haar naam veranderen? Kayleigh *Wordt de nieuwe beste regisseur van de wereld? Nick *Vertrekt zonder wat te zeggen en komt nooit meer terug? Nick *Wordt een spirituele leider? Joke *Gaat een nieuwe godsdienst beginnen? Tease?? *Gaat ervoor zorgen dat we op andere planeten kunnen wonen? Cloud? *Gaat beslissen waar de volgende meeting is? Met z'n alle *Gaat een stunt uithalen op de volgende meeting? Abigail *Zou terug in de tijd gaan om de Geschiedenis te veranderen? Ceveriche *Wilt dat vrouwen weer in de keuken komen te staan? Chester *Wilt dat mannen meer in de keuken staan? Ikke *Heeft later de coolste beroep? Ik *Gaat in een sekte wonen?Malin? *Wordt de nieuwe modekoning(in)? Ik zie je dat niet X'D *Gaat luchtjes/parfum ontwikkelen? Sarah 3.
Wie van Monica:
* Heeft de meeste humor in zijn onderschrift staan? Echt geen idee * Is de grootste bitch? (Kan ook positief zijn hoor xD) Emble * Is het grootste doetje? ...... * Zou je zo tegen kunnen komen in een kroeg? Kaley * Kun je op de planken zien schitteren? Ik * Gaat als hij/zij oud is achter de geraniums zitten? Zane * Wie is een echte muziek kenner? Jeanine * Heeft de hipste huisdieren?....... Geen idee * Zou je wel een avond mee op stap willen? James * Zou jou een kusje mogen geven? James * Zou jij op de bek willen pakken? ................ Volgende * Kan het best posten?....... Geen idee * Zal het snelst ruzie met jou zoeken? Esther * Is de meest geweldige duo? (Partners dus) Geen idee * Kan het best ontwerpen (avatars enz.)? Jeanine? * Heeft de hipste/ mooiste avatar? Vince * Heeft de hipste/ mooiste onderschrift?Yasmine! * Heeft het mooiste gezicht van Monica? weet ik niet * Zal het journaal gaan presenteren? Sarah * Wordt de eerste vrouwelijke minister president? ehum.... * Wordt de beste president van Amerika? Ik
4.
Wie van Monica:
* Woont later in een krot? Tease * Wordt het snelst gedumpt door zijn of haar vriend/ vriendin? Tease * Belandt geheid in een gekkenhuis?Kenneth * Zal een fikkie stoken dat ontketend in een bosbrand?Kenneth * Denkt dat hij/zij kan vliegen?Kenneth * Wordt als eerste uit huis getrapt? Abigail * Wordt beste maatjes met de duivel? Emble * Wordt de bitch van God?Kenneth * Beslist om niet meer te gaan douchen?Kenneth * Wordt professor aan een universiteit? Elizabet * Zal als eerste van Monica zijn die de maan gaat bereiken? Abigail? * Sterft als eerste een natuurlijke dood? Caro?? * Geeft zijn of haar lichaam aan de wetenschap? Ylidia * Is zeker een donor? Ik * Is een van je beste maatjes hier op MH? James???(was een tijdje weg dus ja) * Gaat een tekenfilm ontwerpen/uitwerken? ..... Geen idee * Gaat een klacht indienen over de Teletubbies? Kenneth * Gaat een bestseller schrijven? Abigail * Heeft de meeste mensen op msn? Nick * Heeft de leukste vakantie (gehad)? Ik * Zal in 1 keer slagen voor zijn rijexamen (auto mensen)? Nick? * Wordt hysterisch bij het zien van een spin? ik