Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Wat vind jij aantrekkelijk?

Ga naar beneden 
+11
Sawyer
Emilie
Tylor
Brooklyn
Regina
Ian
Malin
Serena
Sarah
Alain
Ruby
15 plaatsers
AuteurBericht
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimezo feb 06, 2011 9:59 am

Tahah, ik zag dit topic op Ws en vond het komisch.. Dus ik ben benieuwd wat júllie aantrekkelijk in een man/vrouw vinden! Very Happy

Ikzelf:
- Donkergekleurd haar, hoewel ik soms nog wel eens een uitschieter heb en naar blond neig ^^.
- Knap koppie =D
- Lekker lichaam.. Niet zo'n dunne spriet, want dan heb ik niks om te knuffelen. Hungry
- Ruikt lekker (zeker pluspunt!)
- Kan me aan het lachen maken ^^.
- Lief, maar niet ik-werp-me-voor-je-voeten-lief. Ik moet mijn best voor hem moeten doen Whistling
- .. Dat is niet geschikt voor het openbaar.. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimezo feb 06, 2011 10:40 am

- Moet inderdaad lekker ruiken, maar je hebt ook meiden die met parfum lijken te douchen. Dat hoeft ook niet. o.0
- C (Eigenlijk wel de perfecte, B en D zijn ook te doen.)
- Moet niet compleet hersenloos zijn, maar mag absoluut niet slimmer zijn dan ik! o.0
- Arrogant is veel beter dan niet zelfverzekerd.
- Mooie huid is serieus underrated! =D
- Krullen of stijl haar, niet vaag golvend ertussenin.
- Grof gebekt is een pluspunt.
- Heldere ogen, niet zo grauw of zo zwart dat je het verschil tussen pupil en iris niet kan zien.
- Niet bang zijn voor spinnen of mieren, dat is annoying o.0
- Je moet een eigen mening hebben, niet altijd het met mij eens zijn of juist oneens zijn omdat ik of je beste vriendin dat zo vindt.


Nou ja, dit is over het algemeen, maar nu ik erover na denk voldoen er weinig meiden die ik leuk vindt aan deze beschrijving. Is grappig lijstje om te maken, though! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimezo feb 06, 2011 10:58 am

- Zijn ogen moeten mooi zijn.. Ze moeten kunnen spreken en vrolijkheid kunnen uitstralen, niet van die duffe ogen die niks uitstralen xd Oh, en het liefst blauw of groen =D
- Knap koppie Cool
- Vrolijk, of tenminste positief Smile Geen pessimisten.. xd
- Hij moet behalve mijn vriendje ook mijn beste vriend zijn =D Het gevoel hebben dat je alles bij 'm kwijt kan en hem altijd kan vertrouwen (:
- Goed lichaam =D Zoals Jeanine al zegt: geen dunne spriet, hij moet te knuffelen zijn xd Hij hoeft niet compleet afgetraind te zijn, maar op vetrolletjes knap ik wel af What a Face
- Met 'm kunnen lachen vind ik ook belangrijk Smile
- Hij hoeft geen gymnasium te hebben gedaan en ingewikkelde studies willen volgen, maar het is wel zo fijn als hij op z'n minst een beetje intelligent is. Hij moet me trouwens niet om de haverklap willen verbeteren, want daar kan ik heel slecht tegen xd
- Hij moet zijn best voor me willen doen.. Niet zo'n type dat een "jammer dan, ik ga nu wel naar die blonde daar" gedachtengang heeft :p
Verder hoeft hij niet super romantish te zijn, maar is het wel fijn dat hij je afentoe op zijn eigen manier laat weten dat jij zijn vriendinneje bent, en niemand anders Smile

...
Lol, dat zijn heel veel eisen xD
Ik denk dat het idd leuker was om zo'n lijstje te maken, dan dat ik echt zo'n iemand ga tegenkomen.. :p

Ruby schreef:
.. dat is niet geschikt voor het openbaar.. =D
haha xd Op een of andere manier moet ik nu denken & lachen om de teennagels van Henri? xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimezo feb 06, 2011 1:00 pm

Alain schreef:
- Moet niet compleet hersenloos zijn, maar mag absoluut niet slimmer zijn dan ik! o.0

Slimmer zijn dan jou? Lieverd, er is een verschil tussen slim zíjn en je slim voor doen. Wanneer leer je dat eens Smile?

@ Maaike: hahaha xd. Ja ik had het o.a over Henry's schimmeltenen xd. Misschien moet ik 'persoonlijke hygiëne aan mijn lijst toevoegen Err.
Gash, bedankt, nu is mijn eetlust weg. Niet dat ik die nodig heb op dit tijdstip, maargoed =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimezo feb 06, 2011 9:26 pm

Haha xD persoonlijke hygiëne is bij iedereen wel een must denk ik xD

- knap koppie Idd. Beetje stevige kaak, maar moet ook een beetje dat lieve hebben. Dan ben ik alle tijden van de maand tevreden xD ( ja er zit een hele theorie achter de aantrekkelijkheid van mannen en de tijd van de maand bij vrouwen xD)
- blauwe ogen vind ik het mooist maar de groene ogen van vriendlief doen het ook goed.
- een beetje getraind is een must. Ik wil geen zoutzak en ook geen dunne spriet.
- humor is belangrijk maar flauwe humor kraak ik af. Dat moet ik vriendlief maar eens gaan vertellen xD
- het liefst niet roken en niet elke avond dronken (is me ook niet gelukt xD)
- hij moet niet de hele dag achter mijn kont aan wandelen. Beetje initiatief tonen kan geen kwaad.
- moet qua discussie en intelligentie beetje op 1 lijn met me zitten. Ik hou wel van een uitdaging.
- lief maar niet overdreven lief xD moet nog wel een beetje man in zitten.
- moet met mijn bindingsangst om kunnen gaan
- massages (a)
- en tsja goed in bed is natuurlijk mooi meegenomen xD

wat ernstig eisen Omg xD en met Rowan zit ik toch op een paar punten mis :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimema feb 07, 2011 4:03 am

~ Absoluut niet stinken.
~ Mooie gave huid die licht getint is of mooi blank.
~ Geen arrogante kwal
~ Mooi haar; Blond of bruin of donkerbruin.
~ Mooie ogen; Blauw bij voorkeur
~ Een persoonlijkheid hebben. Niet iemand die andere volgt als een jonge hond.
~ Vriendelijk en sportief.
~ Moet goed kunnen zoenen Rolling Eyes
~ Iets langer als ik of van dezelfde lengte
~ Iemand die niet rookt of drinkt.
~ Grof gebekt met een klein hartje Very Happy
~ Iemand die me respecteert om mijn mening.
~ Geen dun persoon. Er mag best wel wat vlees op de botten liggen Smile
~ En natuurlijk niet bang zijn om zich met mij in het openbaar te vertonen.

Dat was het wel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimema feb 07, 2011 4:07 am

Alain schreef:
- Moet inderdaad lekker ruiken, maar je hebt ook meiden die met parfum lijken te douchen. Dat hoeft ook niet. o.0
- C (Eigenlijk wel de perfecte, B en D zijn ook te doen.)
- Moet niet compleet hersenloos zijn, maar mag absoluut niet slimmer zijn dan ik! o.0
- Arrogant is veel beter dan niet zelfverzekerd.
- Mooie huid is serieus underrated! =D
- Krullen of stijl haar, niet vaag golvend ertussenin.
- Grof gebekt is een pluspunt.
- Heldere ogen, niet zo grauw of zo zwart dat je het verschil tussen pupil en iris niet kan zien.
- Niet bang zijn voor spinnen of mieren, dat is annoying o.0
- Je moet een eigen mening hebben, niet altijd het met mij eens zijn of juist oneens zijn omdat ik of je beste vriendin dat zo vindt.


Nou ja, dit is over het algemeen, maar nu ik erover na denk voldoen er weinig meiden die ik leuk vindt aan deze beschrijving. Is grappig lijstje om te maken, though! Very Happy

Dan mag je Regina wel hebben Laughing Behalve die spinnen en mieren enzo dan :'D

- Sociaal/aardigachtig zijn. [Alsjeblieft niet té aardig en slijmerig :'D]
- Moet wel een beetje hot zijn natuurlijk 8D
- Haarkleur maakt opzich niet uit..
- Mooie/sprekende eyes.
- Wel zelfverzekerd en geen overdreven dom iemand [Dat mag alleen ik zijn]
- Gewoon zelf je mening geven en gewoon jezelf zijn.
- Niet vreemdgaan, met andere zoenen of zoiets stoms >3
- Moet mij wel beschermen van enge dingen [Wilt hier een bitchie smiley neerdroppen maar die is er niet :'D]
- Het liefst een 6-pack.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brooklyn

Brooklyn


Posts : 284
Naam : I will give a cookie if you guess right

Profiel
Naam: Brooklyn Webber
Partner: True love doesn't exist, get used to it
Vereniging:

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimedo feb 10, 2011 4:43 am

Dit is echt fun om te doen Razz
- Moet groter zijn dan mij en het liefst ook ouder
- Hij moet niet elke week dronken willen zijn.
- Moet niet de hersens van een pinda hebben
- Niet stinken maar ook niet teveel deo ophebben, dat je hem van 5 meter afstand ruikt
- Liefst donker haar, in ieder geval niet heel licht blond
- Niet z'n hele gezicht onder de puistjes
- Iemand die niet bang is voor spinnen, muizen enz.
- Ik heb een zwak voor muzikanten
- Moet een beetje engels kunnen praten
- Lieve glimlach is een total pluspunt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tylor

Tylor


Posts : 122

Profiel
Naam: Tylor Stinson
Partner: ...
Vereniging:

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimedo feb 10, 2011 6:07 am

Wat ik aantrekkelijk vind in een meisje als jonge:

-Mooi lijf
- Over de borsten ben ik het met ties eigenlijk wel eens
- Bruine of blonde haren
- Mooie ogen
- Waar je mee kunt lachen

Zo, hier heb je een stukje wat ik vind Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimedo feb 10, 2011 6:53 am

Mijn eisen =D
En ik houd me daar wel aan.. als ik m'n ex'en bekijk.. Smile

# Niet afgetraind, licht zichtbare blokjes mogen wel; langs de andere kant vind ik een klein buikje schattig ^^
# Groter dan mij, liefst op z'n minst half hoofd, kan ik als ik zin heb hoge hakken dragen zonder op hem neer te kijken.
# Alcohol, roken, smoren, niets op tegen, maar zware drugs & comazuipen, no go =)
# Moet me vrijheid geven, zit niet graag in het 'kooitje' van relatie, bij mij moet het deurtje open staan =D
(# Moet niet gaan lopen zagen als 'ie niet in m'n MSNnaam staat of op een netwerksite bij relatiestatus staat, doe ik gwn niet)
# Kledingsmaak is wel een pluspunt, maar anders ga ik wel eens met hem shoppâh =)
# Ouder dan mij, mag niet jonger zijn of in een lager jaar op school zitten, geeft me een raar gevoel, no-go..
# Als hij gamet, mag hij gamen, net als ik dingen doe als ik dingen wil doen. Sms'jes de hele dag door elke halve minuut maakt m'n hoofd helemaal gek. En bovendien.. Dan voel ik me weer opgesloten =)
# Bruine/donkerbruine haren, geen sproeten (afknapper), mooie tanden en een leuke lach
# Die leuke lach moet hij veel gebruiken, goede humor is noodzakelijk =)
# Moet tegen mijn pesterijtjes kunnen (AA') Terug durven pesten is een pluspunt =D
# Moet me niet zien als een stuk porselein .. Op alle vlakken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimedo feb 10, 2011 7:04 am

Emilie schreef:
(# Moet niet gaan lopen zagen als 'ie niet in m'n MSNnaam staat of op een netwerksite bij relatiestatus staat, doe ik gwn niet)

Saint! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimedo feb 10, 2011 9:34 am

- Het liefst blank, niks tegen donkere mannen maar daar val ik gewoon niet voor. xD
- Laat zijn haar knippen! (Er zijn van die mensen die nooit hun haar knippen.. blech)
- Wast zijn haar, dat mag ook wel eens (ik heb een fobie aan de ex-vriend van een vriendin) xD
- Het liefst niet heel erg dun, maar ook niet abnormaal dik. Jack-Black vorm. Mollig. XD
- Moet ook tegen mijn dikheid kunnen. XD
- Moet er tegen kunnen dat ik vaak en veel om mijn eigen grapjes lach :'D
- No smelly smelly man.
- Oogkleur maakt niet uit, maar ik zink weg bij grijs xD
- Hoeft niet van dezelfde muziek te houden, als hij 't mijne maar niet afkraakt.
- Het liefst iemand die hand in hand met me loopt en niet met een dode blik voor zich uit staart.
- Ik hou van verassingen Very Happy
- Moet een beetje moeite voor me doen xD [treinreizen en zo, al ligt dat aan waar ie woont]
- Als we op MSN of zo zitten dat ik niet een heel gesprek voer en hij alleen "xD". Das irritant, je weet zelf.
- Groter dan mij, maar dat is bijna nooit een probleem [ik ben 1.62 xD]
- NIET TE GROOT. Als je 1.80 bent of zo kan ik er niet bij om je af te lebberen _O_
- Ik stalk je altijd als ik van je hou, pas op :l

Hoge eisen. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimedo feb 10, 2011 10:39 am

Ik wilde na 2 jongere vriendjes een oudere maar daar heb ik me wederom niet aan kunnen houden. Gelukkig is hij wel langer dan ik. Dat is ook wel fijn xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasmine

Jasmine


Posts : 56
Naam : Claire

Profiel
Naam: Jasmine Moore
Partner:
Vereniging:

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimeza feb 12, 2011 5:47 am

Emilie schreef:
Mijn eisen =D
En ik houd me daar wel aan.. als ik m'n ex'en bekijk.. Smile

# Niet afgetraind, licht zichtbare blokjes mogen wel; langs de andere kant vind ik een klein buikje schattig ^^
# Groter dan mij, liefst op z'n minst half hoofd, kan ik als ik zin heb hoge hakken dragen zonder op hem neer te kijken.
# Alcohol, roken, smoren, niets op tegen, maar zware drugs & comazuipen, no go =)
# Moet me vrijheid geven, zit niet graag in het 'kooitje' van relatie, bij mij moet het deurtje open staan =D
(# Moet niet gaan lopen zagen als 'ie niet in m'n MSNnaam staat of op een netwerksite bij relatiestatus staat, doe ik gwn niet)
# Kledingsmaak is wel een pluspunt, maar anders ga ik wel eens met hem shoppâh =)
# Ouder dan mij, mag niet jonger zijn of in een lager jaar op school zitten, geeft me een raar gevoel, no-go..
# Als hij gamet, mag hij gamen, net als ik dingen doe als ik dingen wil doen. Sms'jes de hele dag door elke halve minuut maakt m'n hoofd helemaal gek. En bovendien.. Dan voel ik me weer opgesloten =)
# Bruine/donkerbruine haren, geen sproeten (afknapper), mooie tanden en een leuke lach
# Die leuke lach moet hij veel gebruiken, goede humor is noodzakelijk =)
# Moet tegen mijn pesterijtjes kunnen (AA') Terug durven pesten is een pluspunt =D
# Moet me niet zien als een stuk porselein .. Op alle vlakken.


Precies hetzelfde, eigenlijk...
Terug naar boven Ga naar beneden
James

James


Posts : 76
Naam : Bjorn

Profiel
Naam: James Adams
Partner: I Need To Make A Choice 3 Girls 1 Love
Vereniging:

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimeza feb 19, 2011 12:56 am

ff gekopieerd ^^

Omdat ik een jongen ben en hetro mijn perfecte vriendin =)
Uiterlijk :
Mooi Kontje :p
Blond liefst of Brunette
Blauwe,Groene of bruine ogen
Ongeveer even groot :p ben zelf 1.70 :p
Stijl hebben
Knap zijn.
Persoonlijk:
Lief
Niet al te grote bek
Kunnen omgaan met haar familie
Met mijn vrienden kunnen omgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimeza jul 02, 2011 7:35 am

*Bump xD*

Emilie schreef:
# Niet afgetraind, licht zichtbare blokjes mogen wel; langs de andere kant vind ik een klein buikje schattig ^^
# Groter dan mij, liefst op z'n minst half hoofd, kan ik als ik zin heb hoge hakken dragen zonder op hem neer te kijken.
# Alcohol, roken, smoren, niets op tegen, maar zware drugs & comazuipen, no go =)
# Moet me vrijheid geven, zit niet graag in het 'kooitje' van relatie, bij mij moet het deurtje open staan =D
(# Moet niet gaan lopen zagen als 'ie niet in m'n MSNnaam staat of op een netwerksite bij relatiestatus staat, doe ik gwn niet)
# Kledingsmaak is wel een pluspunt, maar anders ga ik wel eens met hem shoppâh =)
# Ouder dan mij, mag niet jonger zijn of in een lager jaar op school zitten, geeft me een raar gevoel, no-go..
# Als hij gamet, mag hij gamen, net als ik dingen doe als ik dingen wil doen. Sms'jes de hele dag door elke halve minuut maakt m'n hoofd helemaal gek. En bovendien.. Dan voel ik me weer opgesloten =)
# Bruine/donkerbruine haren, geen sproeten (afknapper), mooie tanden en een leuke lach
# Die leuke lach moet hij veel gebruiken, goede humor is noodzakelijk =)
# Moet tegen mijn pesterijtjes kunnen (AA') Terug durven pesten is een pluspunt =D
# Moet me niet zien als een stuk porselein .. Op alle vlakken.

Same (: Al vul ik er een paar aan;

# Het liefst donkere ogen [als is blauw of grijs ook nooit mis Smile]
# Schouder lang, krullend, haar is lief <3 Kort koppie mag ook altijd. [Liefst bruin]
# LANGER! Wat nog best lastig is, aangezien ik zelf erg lang ben xD

*Ben ik lastig?*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Samanta

Samanta


Posts : 199

Profiel
Naam: Samanta McWoud.
Partner: Tom, you've stolen my heart ♥
Vereniging:

Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitimeza jul 02, 2011 9:01 am

Jongens.

-Lief.
-Niet te knap ook niet te lelijk.
-Mooie ogen.
-Grote dan mij.
-Zich zelf zijn.
-Niet dun ook niet te dik.
-Mij mijn gang laten gaan en niet vaak smsen wat ik doe en zo.
-Niet snel jaloers.
-Mooi kontje.
-Een goeie prater.
-Muziek. Het liefst Rock, Pop en Rap.

Meiden.

-Lief.
-Niet te knap ook niet te lelijk.
-Mooie ogen.
-Niet kleiner dan mij.
-Haar zelf zijn.
-Niet dun ook niet te dik.
-Mijn gang laten gaan en niet vaak smsen met wat ik doe en zo.
-Niet snel jaloers.
-Mooi kontje.
-Mooie borsten het liefts B, C of D cup.
-Een goeie prater.
-Muziek. Het liefst Rock, Pop en Rap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat vind jij aantrekkelijk? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vind jij aantrekkelijk?   Wat vind jij aantrekkelijk? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat vind jij aantrekkelijk?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat vind je van Monica High?
» Wat vind je van Monica High? (Deel 2)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: