Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuw begin dus nieuwe kamer.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Nieuw begin dus nieuwe kamer. Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw begin dus nieuwe kamer.   Nieuw begin dus nieuwe kamer. Icon_minitimedi jan 25, 2011 5:10 am

Ze stapte de school in. Lotte rolde snel met haar ogen langs de gang heen. Het was hier eenorm dacht ze al meteen. Ze trekte een blad uit haar broek zak en bekeek het nou keurig. Er stond een soort van route op naar haar kamer. Ze begreep er helemaal niks van. Ze haalde snel haar hand door haar haar heen en bekeek het nog eens. 'Oke, ik begrijp hier niks van maar ik kijk wel waar ik teregt kom.' Mombelde ze tegen zich zelf. Ze begon wat arselent naar voorren te lopen en de trap op. Daarna weer voorruit en bocht om weer voorruit weer een bocht om. Toen belande ze bij een grootte gang met allemaal deuren. Ze zuchte diep. en bekeek het blad weer. Ze liep langzaam voorruit en volgde de instruksies van het blad. Toen ze bij de deur stond deet ze haar blad weer in haar broek zak. En mompelde weer zacht tegen zich zelf 'Oke, hier gaat tie dan.' Ze trok de deur open en vervolgens weer dicht. Ze belande in een best wel grote kamer met meerdere beden. ze liep naar het laatste bed toe en gooide haar tas er op. Ze maakte haar tas open en pakte als eerst har zomerjurkje. Ze draaide zich om en zach een kast staan. Ze dee het open en legde netjes het jurkje er in. Vervolgens pakte ze meerdere dingen: 3 korte broeken 2 spijkerbroeken 1 rokje 7 t-shirts. Ze stopte dat ook netjes in de kast en haalde ook haar andere spullen er uit en stopte het in de kleding kast. De overige dingen wat er in der tas zat deet ze onder haar bed. Ze zuchte nog eens diep en pakte haar laptop er bij. Ze surfde een beetje op internet tot dat ze de deur open hoorde gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw begin dus nieuwe kamer.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe nacht, nieuw land, nieuwe school... Nieuw leven?
» Nieuwe kamer
» Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203
» A new begin
» ~ Begin ~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: