Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Yvan

Yvan


Posts : 88

Profiel
Naam: Yvan jackson
Partner: Zolang de liefde mij niet kent, ken ik de liefde niet!
Vereniging:

Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Empty
BerichtOnderwerp: Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203   Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Icon_minitimedo mei 19, 2011 8:30 am

Yvan zat op bed in zijn zwembroek. Hij was net terug van zijn ochtent zwemmen. Dat deed hij vaak vroeger. Hij ging altijd naar de zee of het zwembad, maar in dit geval naar de zee. Hij zat in een twee persoons kamer, dat betekende in iedergaval wel dat hij een kamergenoot kreeg. Hij was gister aan gekomen en deze kamer toegewezen, niet wetende dat hij een kamergenoot zou krijgen. Zijn kamergenoot zou vandaag komen, had hij gehoord. Hij zad op bed. Een beetje niks te doen. Hij staarde vooruit. Toen hoorde hij een sleutel in het sleutel gat gaan. Oeps dit was niet de bedoeling. Hij zat nog in zijn zwembroek! Je kon zo zijn spieren en zo zien. Yvan schepte niet er overop. Hij trainde niet om spieren te hebben maar voor de leut, en een gespiert ligaam kreeg je er nou enmaal gratis bij.

(geen idee of die lang is zit op mijn Ipod)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203   Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Icon_minitimedo mei 19, 2011 9:09 pm

Hier baalde Jacky dus flink van ze moest verhuizen en kreeg een kamer genoot, dat was niet erg. Maar ze had zo veel kleding dat het nooit ineen keer verhuisd zou kunnen worden met haar oorspronkelijke koffer. Daarom had ze 2 XXL koffers gekocht en natuurlijk haar oude koffers, ze was 2 dagen mee bezig geweest om alles uit te zoeken. Want het was natuurlijk een mooie kans om kleding die ze niet meer mooi vond weg te doen en wat ze te vaak al aan had ook weg te doen, behalve haar sweaters waar ze zo gehecht aan is.

Met 3 zware trolly koffers achter haar aan liep ze over de gang, ze werd af en toe raar aangekeken maar dat deed haar niks. Ze zou haar spullen daar even gaan dumpen en dan naar de sportschool gaan om op de loopband ect te gaan. Ze draaide het slot om en ging naar binnen, "Yvan" riep ze vrolijk uit toen ze zag wie haar kamergenoot was. Hij was wel gespierd dacht ze maar ze ging niet staren. "K ga meteen door sporten, ga je mee" zei ze vriendelijk met iemand anders sporten was altijd leuker. Ze wachtte op antwoord en zei "ik kleed me even om:" Ze pakte wat uit haar koffers en liep naar de badkamer toe. Haar sportpakje liet haar figuur mooi uitkomen, natuurlijk had ze er nog een kort broekje onder zitten. Ze kwam vrolijk de badkamer weer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yvan

Yvan


Posts : 88

Profiel
Naam: Yvan jackson
Partner: Zolang de liefde mij niet kent, ken ik de liefde niet!
Vereniging:

Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203   Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Icon_minitimevr mei 20, 2011 1:29 am

"Yvan" riep een meiden stem. Yvan zag dat het Jacky was. 'uh...Hoi' Zei Yvan. "K ga meteen door sporten, ga je mee?" Vroeg Jacky. 'Oké' Zei Yvan. "ik kleed me even om" Zei Jacky. Yvan knikte. Hij trekt een t-shirt aan. Hij zag dat Jacky in een sportpakje de badkamer uit kwam lopen. Yvan bekeek Jacky. 'Uhm... Kan ik zo mee?' Vroeg Yvan. Hij wou niet haar reputatie verpesten. Hij pakte zijn borstel en haalde hem gou door zijn haar, zodat zijn lok weer voor zijn ogen viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203   Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Icon_minitimeza mei 21, 2011 9:39 pm

Yvan klonk even verward en daar moest Jacky wel val lachen, ze dumpte haar 3 XXL koffers en zou die na het sporten uitpakken. "Hoe is het ermee" vroeg ze terwijl ze naar de badkamer liep om zich om te kleden. Toen ze klaar was vroeg Yvan als ie zo mee mocht. "Natuurlijk, maakt mij niet uit" zei ze met een big smile. Het was veel leuker als er iemand mee ging naar de sportschool. Helaas had school geen cardio apratuur (?) en moesten ze dus naar de stad. Ze haalde de sleutels van haar ford f350 te voorschijn.

Ze liep met Yvan naar haar auto (rechts). En stapt in, het was misschien niet echt een meisje auto maar wel beter voor haar want af en toe kon ze nog wel eens blond zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yvan

Yvan


Posts : 88

Profiel
Naam: Yvan jackson
Partner: Zolang de liefde mij niet kent, ken ik de liefde niet!
Vereniging:

Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203   Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Icon_minitimeza mei 21, 2011 10:19 pm

Natuurlijk, maakt mij niet uit" zei Jacky. Yvan lachte, en liep mee. Hij ging zitten, in de mooie, groten auto. 'Mooie auto' zei Yvan. hij had zelf een Americaanse V8 en een limo maar die had hij in new york, maar hij vond het wel leuk maar te overdreven. Hij stapte uit bij de sportschool, en liep mee naar binnen. 'Wat doen we eerst?' Vroeg Yvan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203   Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Icon_minitimeza mei 21, 2011 10:28 pm

Jacky liet haar blik over het verkeer glijden het was gelukkig niet zo druk dus konden ze lekker door rijden, ze hield zich natuurlijk wel aan de maximum snelheid. Bij de sportschool aangekomen, liet ze haar pasje zien en melde dat Yvan mee kwam en dat ze het maar op haar rekening moest zetten, geld had ze toch zat. "Zeg maar, loopband, kickboxen, of steps" zei ze met een glimlach. Dat was wat ze vandaag zou gaan doen, om haar lichaam in vorm te houden. Voor het Cheerteam moest je veel over hebben maar het was wel echt leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yvan

Yvan


Posts : 88

Profiel
Naam: Yvan jackson
Partner: Zolang de liefde mij niet kent, ken ik de liefde niet!
Vereniging:

Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203   Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Icon_minitimezo mei 22, 2011 12:26 am

"Zeg maar, loopband, kickboxen, of steps" zei Jacky. 'Kies jij maar' Zei Yvan. Hij ging altijd naar een andere sportschool, daar trainde hij altijd met gewichten, maar die hadden ze hier niet echt. Hij keek rond, er waren niet echt veel mensen een stuk of 5 waren echt met iets bezich. Hij keek naar de zaaie grijze vloerbeteking. Hij negeerde de saaie kleuren.

(no inspi X_X)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203   Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Icon_minitimezo mei 22, 2011 8:44 pm

Jacky wachtte op het antwoord van Yvan terwijl ze haar ogen door het gebouw liet gaan , ze was hier al zo vaak geweest maar lette niet echt op hoe het er uit zag, het was haar wel al opgevallen dat alles grijs was. Een lekkere saaie boel dus, maar ja je kan moeilijk alles roze of geel maken. Het was gelukkig niet zo druk in de sportschool want daar had ze altijd z'n hekel aan, dan stonk het zo naar zweet en je moest dan wachtten tot je toestel vrij was. Yvan was dus niet van plan om wat te kiezen, Jacky zuchtte even plagerig met een blik daar heb ik wat aan en grinnikte toen." Zullen we anders eerst op apparaat* " zei ze met een glimlachje, die vond ze altijd het irritantste daarom deed ze die als eerst, anders zou ze na de rest echt geen zin meer hebben. Ze zette haar tas met douche spullen en schone kleding op de bank en haalde er een waterflesje uit, ze had altijd geleerd dat je goed moest drinken onder het sporten. Ze keek Yvan aan met een blik van kom je mee en liep naar het apparaat , ze dacht even na hoeveel minuten ze in moest stellen en welke zwaarte, en legde het uit aan Yvan. Daarna begon ze met de warming-up, en bedacht zich even waarom ze dit juist het minst leuke trainingstoestel vond, waarschijnlijk omdat je kont zo bewoog en de jongens hier zich er niet voor schaamde om er naar te kijken. Alsof je het over de duivel had ze voelde een blik naar haar kont staren maar ze negeerde het gewoon en begon nu echt met de training, "En lukt het " vroeg ze aan Yvan, ze wist niet als hij dit al een keer gedaan de oefening duurde 20 minuten en ondertussen kletste Jacky wat en keek ze jongens vuil aan die overduidelijk naar haar kont staarde.
apperaat* weet naam niet

edit: fouten


Laatst aangepast door Jacky op zo jun 05, 2011 4:22 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yvan

Yvan


Posts : 88

Profiel
Naam: Yvan jackson
Partner: Zolang de liefde mij niet kent, ken ik de liefde niet!
Vereniging:

Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203   Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Icon_minitimedi mei 24, 2011 8:06 am

." Zullen we anders eerst op apparaat* " zei Jacky. Yvan knikte en liep met zijn flesje naar het step apperaat. Jacky vertelde dat het 20minuuten duurde, teminste dat ze het 20minuuten zouden doen. "En lukt het " vroeg Jacky. Yvan knikte. Hij nam een slok van zijn water. Hij deed dit cardio apperaat wel vaker als op watming. Ook de crosstrainer, de loopband en de fielts gebruikte hij als op warming. Hij was meestal bij de gewichten te vinden, maar een keer wat anders doen was ook wel leuk! Na de 20 minuuten stapte Yvan van het stepapperaat af. 'wat gaan we nu doen?' Vroeg Yvan en keek Jacky vrolijk aan. Een glimlach stond op zijn gezicht, terijl hij wachte op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203   Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Icon_minitimezo jun 05, 2011 4:28 am

Jacky merkte op dat Yvan niet zo spraakzaam was, misschien omdat hij buitenadem was. Maar dat leek er niet zo op, het leek er eerder op dat hij dit ook wel eens had gedaan. "Al eens eerder gedaan" vroeg ze, zelf deed ze dit 2 a 3 keer in de week voor haar team. Ze moest er goed uit zien en goed op conditie blijven. Ze moest niet te dik zijn maar wel gespierd, zelf was ze niet zo als een paar cheerleaders die bijna anorexia hadden, ze lette wel op met eten maar meestal kwam ze niet aan. Ze zuchtte nog eens toen een jonge te opvallend naar haar keek, oke soms vond ze het wel leuk maar niet altijd. Yvan vroeg welk apparaat ze zouden gaan doen nu, want ze waren klaar. Zelf deed ze meestal eerst de fiets en dan de loopband. Want ze vond de crosstrainer en loopband te veel op elkaar lijken om meteen achterelkaar te doen. Ze glimlachte even en knipoogde bij de woorden "Volg mij maar" na deze training was ze wel toe aan een frisse duik, gelukkig had ze altijd haar bikini bij en had hij een zwembroek aan. "Zullen we inplaats van de loopband gaan zwemmen" zei ze toen ze aan het fietsen was. Nog eens liet ze haar blik op de jongen vallen. Misschien kon dit wel iets meer als een vriendschap worden, misschien werd het wel iets voor een paar nachten, maar een vaste relatie was ze niet aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yvan

Yvan


Posts : 88

Profiel
Naam: Yvan jackson
Partner: Zolang de liefde mij niet kent, ken ik de liefde niet!
Vereniging:

Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203   Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Icon_minitimezo jun 12, 2011 4:07 am

"Al eens eerder gedaan" vroeg Jacky. Yvan knikte. 'Ja' Antwoorde hij, kort maar krachtig. "Volg mij maar" Zei Jacky. Noud knikte en volgde haar. Ze kwamen bij de fietsen. Noud stelde de fiets in en begon. "Zullen we in plaats van de loopband gaan zwemmen?" Vroeg Jacky. Yvan knikte, 'Goed idee' Zei Yvan vervolgens. Toen ze klaar waren liepen ze richting het zwembad. Noud zei dat hij Jacky zo zou zien bij het zwembad, en liep de kleedkamer in. Hij trok zijn t-shirt uit en hing hem op. Hij moest ook nog naar de wc, jah dat moest ook gebeuren. Yvan keek rond. Het hokje was super klein. De muren waren wit geweest maar geel geworden van rook. Spinnen webben hingen aan de muur, en er zat schimmel in het houten plafond, ook stonk het verschrikkelijk in die wc. Hij liep de wc uit. Hij wachte op Jacky bij het zwembad. 'Ogeen dicht ik heb een verassing..' Zei Yvan. Hij wachte tot Jacky haar ogen dicht had. Hij pakte Jacky op en sprong samen met haar het zwembad in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203   Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Icon_minitimezo jun 12, 2011 11:34 pm

Rustig liepen ze samen naar het zwembad, zoals gewoonlijk zwiepte haar blonde haar losjes over haar schouder. Haar tas had ze in een hand en zwiepte wat heen en weer, bij het zwembad aangekomen, gingen ze beide een andere kant op. Zei ging opzoek naar een kleedkamer en hij waarschijnlijk ook. Ze zocht in haar tas naar haar bikini en trok deze aan. Haar huid was aardig bruin en het stond precies goed bij elkaar al zei ze het zelf. Met een badlaken in haar hand zocht ze een plekje op om haar spullen te dumpen. Ze zag Yvan staan en ze liep er met haar gewoonlijke pas – heupwiegend zoals elk meisje - naar hem toe, op haar gezicht stond een speelse glimlach. Yvan zei dat ze haar ogen dicht moest doen, ze haalde even haar schouders op en deed het toch maar. Voor ze het wist werd ze opgetild, het verbaasde haar dat hij zo sterk was. Ze slaakte een klein gilletje toen ze het koude water op haar lichaam voelde, wat haar ook wel goed deed. Ze schoot even in de lach en probeerde hem toen kopje onder te duwen waarna ze snel weg zwom voor hij zijn revenge kon nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203   Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: