Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuwe kamer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Liahm

Liahm


Posts : 28

Profiel
Naam: Liahm Ponte Bonito
Partner: Andala , She's the one
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimevr dec 17, 2010 10:23 am

Liahm ligt op bed , plots schiet hij recht. 'ik ga maar eens achter een nieuwe kamergenoot vragen ' zei hij tegen zijn eigen. Hij sprong onmiddellijk recht en liep naar zijn deur en ging naar de directie. Hij klopte op de deur en ging binnen. ' Zou ik een andere kamergenoot mogen? De andere is vertrokken. ' zei hij op een deftige manier. ' Van het moment als we iemand hebben krijg je iemand' zei de directie. Liahm ging schuifelend de kamer uit en sloot de deur achter zich. Hij liep de trap weer op om naar zijn kamer te gaan . Hij hoopte er op dat misschien emilie zijn nieuwe kamergenoot kon zijn. Hij miste zijn zusje ontzettend. Het liefste had hij haar maar die kans zat er waarschijnlijk niet in , hij maakte er eigenlijk niet zo veel uit , zolang hij maar niet alleen zat op een kamer .
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimevr dec 17, 2010 10:27 am

Andala liep richting de balie. Ze wou een nieuw kamergenoot hebben. Moest je je hier dan niet voor aanmelden? Toen ze een jongen een vraag hoorde stellen, liep ze gauw naar hem toe. Ze stak haar hand uit, om zich vervolgens op een beleefde manier voor te stellen. 'Hallo, ik ben Andala,' glimlachte Andala. 'Ik heb je vraag gehoord. Ik wil wel je nieuwe kamergenoot zijn, als jij dat wilt,' zei Andala rustig, terwijl ze glimlachte. Ze leunde tegen de balie. Ze sloeg haar armen over elkaar heen, terwijl ze de jongen in een snelle blik van top tot teen bekeek. Het leek haar wel een aardige jongen.

- Inspi op! XD -
Terug naar boven Ga naar beneden
Liahm

Liahm


Posts : 28

Profiel
Naam: Liahm Ponte Bonito
Partner: Andala , She's the one
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimevr dec 17, 2010 11:01 am

Liahm kwam net de directie buiten toen op een bepaald moment een meisje zijn richting uit liep. Hij hoorde haar woorden knikte en schudde haar hand ' ja prima , ik ben trouwens Liahm , kom,neem anders je spullen al mee naar mijn kamer , dan zal ik je rondleiden.' zei liahm enthousiast . Ze gingen samen de trap op richting de kamer van Liahm. ' Is het niet te zwaar , moet ik niet helpen ?' vroeg liahm bezorgd. Toen ze aangekomen waren aan zijn kamer opende hij de deur voor haar en hielp haar de tassen naar binnen te dragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimevr dec 17, 2010 11:10 pm

Andala luisterde naar de jongen en schoot in de lach. Zijn naam was Liahm en hij was ontzettend enthousiast. Lachend pakte ze haar spullen op. Ze had maar een koffer bij, maar daar zat redelijk veel in. Andala sjouwde haar spullen mee de trap op, terwijl ze ondertussen naar Liahm luisterde. 'Nee hoor. Toch bedankt,' hijgde Andala en ze glimlachte. Ze vond het erg aardig van hem dat hij de deur opende en toen haar koffer overnam. Ze volgde hem. 'Zet daar maar neer hoor,' zei Andala, terwijl ze naar een leeg best wees en glimlachte. 'Oh, mijn volle excuses! Mijn naam is Andala,' zei Andala glimlachend. Daarna wierp ze een blik door de kamer. Het was groot. 'Aardig van je dat je mijn koffer naar binnen hebt gebracht. Ik heb weinig zulke aardige jongens gezien,' glimlachte ze naar Liahm. Daarna wierp ze een blik naar buiten. Het was nog niet helemaal donker, maar de schemering viel al langzaam. Dat vond ze wel mooi. Ze keek Liahm aan. 'Ze, Liahm, zin in een etentje? Ik trakteer, omdat je zo aardig bent,' grinnikte ze, terwijl ze uitnodiging richting de deur keek.

- Als Liahm 'ja' zegt, open ik even een topic bij Santa Monica Pier. Dan kunnen we als we in dat topic klaar zijn gewoon weer hier posten en dan zeggen dat we net binnenkomen of zo Razz -
Terug naar boven Ga naar beneden
Liahm

Liahm


Posts : 28

Profiel
Naam: Liahm Ponte Bonito
Partner: Andala , She's the one
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimema dec 20, 2010 9:44 am

Liahm liep met andala haar koffer de kamer binnen en legde die op de plaats die zij had aangewezen. Hij draaide zich om toen het meisje zich excuseerde en keek diep in haar ogen. 'Mooie naam' zei liahm gemeend en glimlachte even naar haar. ' En graag gedaan , het was iets van niets.'reageerde hij toen zij zei dat ze het aardig vond dat hij haar koffer naar binnen had gebracht.Liahm volgde haar blik even naar buiten toen zij naar buiten keek en glimlachte enthousiast naar haar toen ze voorstelde een etentje te hebben tussen hen getwee, en dat ze zelfs zou trakteren. "Het zou een eer zijn om met je te mogen gaan eten, maar ik sta erop dat ik betaal",grijnsde liahm , terwijl hij haar ononderbroken aankeek om tenslotte zijn blik even af te wenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimedo dec 23, 2010 8:31 am

Andala sloeg haar armen om zijn heen en zoende hem innig. Een verliefd gevoel schoot door haar heen en ze wist het zeker: Liahm was de man voor haar. Daarna liet ze hem los en keek ze hem ondeugend aan. 'Wordt vervolgd in de slaapvertrekken,' zei ze ondeugend en ze schoot in de lach. Ze pakte zijn hand beet en rende toen richting de school, die niet erg ver van hun aflag. Ze moest uitkijken hoever Liahm wou en hoever haar grenzen waren. Bij de school aangekomen deed ze hun kamer open en ging zoenend binnen. Ze zoende Liahm innig en trapte de deur dicht. Voor de privacy draaide ze de deur in het slot. Daarna duwde ze Liahm zachtjes in een hoekje van de kamer en zoende ze hem. 'Ik zie jou ook graag,' zei ze toen glimlachend. Daarna gaf ze hem nog een voorzichtige zoen. Ze wankelde achteruit en viel op haar bed. Lachend keek ze Liahm aan. 'Je maakt me helemaal week, weet je dat?' vroeg ze toen melig. Daarna kwam ze overeind en keek ze hem aan. 'Sorry dat ik dit heerlijke moment moet verbreken met mijn behoeftes, maar ik wil douchen,' zei ze, terwijl ze haar tong uitstak. Ze snelde, met haar nachthemd in haar hand, naar de douches en sprong onder de douche. Na een tijdje was ze klaar, föhnde haar haren en deed ze het nachthemd aan. Ze kwam overdreven tuttig uit de badkamer gelopen, haar heupen goed zwierend en viel toen met een 'oeh' op het bed. Lachend keek ze hem aan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Liahm

Liahm


Posts : 28

Profiel
Naam: Liahm Ponte Bonito
Partner: Andala , She's the one
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimedo dec 23, 2010 8:46 am

Toen andala de badkamer uitkwam, viel ze op het bed. Dit was gewoon heerlijk vond liahm. Speels sprong liahm op andala's bed , en kwam naast haar liggen. Hij wou weten hoe ver hij kon gaan, dus ging hij boven haar hangen en kuste haar uitbundig. Het was heel intiem, maar dat maakte liahm helemaal niet uit . Hij kon haar niet weerstaan. ' Als je wil kunnen we onze bedden in een groot ruilen.' zei hij stil. Stilaan rolde ze met elkaar van links naar rechts en omgekeerd. Liahm wou meer maar wou andala dat . Hij wist niet goed wat doen , wat als zij het niet wou , hij wou haar absoluut niet overvallen. Hij twijfelde , zou hij verder gaan of zou hij wachten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimedo dec 23, 2010 8:54 am

Andala schoot in de lach en zoende Liahm even. 'Nee, ik blijf vannacht bij jou in bed slapen, pech gehad!' zei ze en ze stak haar tong uit. Ze speelde met zijn tong, toen zij hem kuste en aaide toen zachtjes zijn wang. Een lichte huivering ging door haar heen toen Liahm haar had gekust. Zou ze...? 'Wacht even,' zei Andala. Ze sprong op en rukte haar toilettas mee. In haar toilettas zat een soort pleister. Voor als het nodig was. Andala plakte de pleister op haar arm en glimlachte. Ze kon beter voorzichtig zijn dan met een baby rondlopen. Ze keek Liahm aan vanaf het hoekje van de badkamer. Oh jee... Ze wou het ontzettend graag. Maar of Liahm het wou... Ach, dat zou ze van eigen wel zien. Ze kon het aan zijn lichaamstaal zien. Ze begaf zich bij Liahm en zoende hem innig. Ze keek hem onzeker aan, maar trok toen het nachthemd over haar lichaam uit, waarna al een stuk naakt werd geshowd. Ze glimlachte en drukte haar lijf tegen die van Liahm aan. Ze begon hem zachtjes te strelen en keek hem speels aan. 'Bang?' vroeg ze toen uitdagend, terwijl ze haar tong langs zijn hals liet gaan. Ze grinnikte en keek hem toen diep in zijn mooie ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liahm

Liahm


Posts : 28

Profiel
Naam: Liahm Ponte Bonito
Partner: Andala , She's the one
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimedo dec 23, 2010 9:12 am

Liahm merkte opeens dat andala wel wou en hij zag zijn kans. Hij trok wild zijn t-shirt uit terwijl hij andala hevig kuste. ' Wil je dit echt ?' vroeg liahm haar . Hij wou haar niet overvallen. Zou hij het echt doen ? Hij wou absoluut, dat wist hij zeker. Andala lag boven op hem en keek hem diep in zijn ogen. Zij was zo verleidelijk . Zo snel als hij kon trok hij de rest van andala's kleren uit en daarna die van hem. Daar lagen ze dan naakt en spelend. Maar zou het wel meer worden dan enkel gewoon spelen. Liahm hield zielsveel van haar. Hij was gewoon gek van haar, ze had hem helemaal in haar macht. Enkel andala moest het gevolg maar bepalen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimedo dec 23, 2010 7:13 pm

Andala glimlachte. Ze lagen allebei even later naakt op elkaar. 'Ja, dit wil ik,' beantwoordde ze zijn vraag, waarna ze hem weer zoende. Ze streelde zijn lichaam en hoopte dat het niet voor een avond was.

- Uh, zip XD -

Hijgend, na haar kleren weer terug aan te hebben getrokken, wat niet echt veel was, keek ze glimlachend naar Liahm. De temperatuur leek nu wel pas te zakken. Het zweet liep op haar voorhoofd, maar ze had het fijn gevonden. Glimlachend keek ze in zijn ogen en gaf ze hem een kusje. Ze zoende hem nogmaals en glimlachte toen. 'En nu ben ik moe,' zei ze, om nog maar eens melig te doen. Ze stond op en rekte zich uit. Ze had genoten, maar van zoiets werd je echt moe. Ze keek Liahm diep in zijn ogen aan en een glimlach verscheen. Daarna sprong ze op het bed en duwde Liahm tegen het bed aan, waarna ze haar hoofd liet rusten op zijn borstkas en tegen hem aankroop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liahm

Liahm


Posts : 28

Profiel
Naam: Liahm Ponte Bonito
Partner: Andala , She's the one
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimevr dec 24, 2010 12:41 am

Ze hadden een geweldige nacht gehad. Liahm was er moe van en andala ook. Andala was echt een geweldige iemand. Ze was gewoon perfect. Toen andala tegen hem kwam liggen , schoof liahm wat op en sloeg zijn armen rond andala en kuste haar verschillende keren. Zijn leven kon gewoon niet meer stuk. Andala was alles voor hem. Daar lagen ze dan arm in arm al kussend . opeens stond liahm op en ging naar de badkamer.'ik ga even douchen' zei liahm . Even later kwam liahm de badkamer uit en sprong op het bed en kuste andala zachtjes. Op een bepaald moment begon liahm andala te kietelen en nam haar op . ' Nu heb ik je terug' zei hij lachend .
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimevr dec 24, 2010 1:49 am

Andala knikte en legde zich toen neer op het bed, starend naar het plafond. Eerst was ze ontzettend bang geweest om nogmaals deze ervaring met iemand zou beleven, maar nu voelde het juist fijn. Liahm leek niet iemand die meteen als hij zoiets beleefd had naar zijn vrienden zou gaan, nee, helemaal niet. Ze keek starend naar boven, toen opeens de deur openging. Lachend zag ze hoe hij op het bed sprong en ging mee in de zoen. Ze schoot in de lach toen Liahm haar begon te kietelen. Ze probeerde hem terug te pakken, maar ze moest veel te hard lachen. Ze maakte zich na een tijdje los en legde zich uitgeput neer. 'Slapen!' commandeerde ze toen, maar ze schoot in de lach ,waaraan je kon zien dat ze een grapje maakte. Andala trok Liahm naast zich en drukte zich tegen hem aan. Heel haar rillende lichaam kwam tegen hem aan en ze glimlachte. Daarna keek ze hem vol liefde aan. Ze trok de dekens een stukje op hun lichaam en haar ogen begonnen langzaam dicht te vallen. 'Welterusten, ik hou van...' begon ze sloom, maar toen vielen haar ogen dicht en haar hoofd viel op Liahm's borstkas, waar het bij haar woorden evne boven gezweefd had. Een glimlach was op haar gezicht verschenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liahm

Liahm


Posts : 28

Profiel
Naam: Liahm Ponte Bonito
Partner: Andala , She's the one
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimeza dec 25, 2010 6:37 am

Andala was inslaap gevallen . Dus ging liahm ook maar slapen. Hij was tenslotte ook moe. Na enkele minuten viel hij uiteindelijk als een blok in slaap. Enkele uren nadien kwam de zon op en scheen door het raam. De lichtstralen raakten liahm's gezicht en werd wakker. het was gewoon perfect hij had uitstekend geslapen en werd wakker naast zijn droommeisje. Dromerig staarde liahm voor zich uit. Tot hij plots iets voelde , het was andala die zich draaide. Heel voorzichtig draaide hij zich naar andala en legde zijn arm zachtjes , beschermend over andala . Hij wou haar absoluut niet kwijt , zij was alles voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimeza dec 25, 2010 9:46 pm

Andala draaide zich een keer om. Langzaam werd ze wakker. Ze voelde iets rond zich heen. Ze opende haar ogen en keek recht in het gezicht van een jongen. Liahm! Waar was ze? Oh nee... Ze kon zich niet herinneren dat ze had gedronken. Toen dacht ze even verder terug. Het uitje met Liahm, de ervaring. Andala glimlachte. 'Goedemorgen,' zei ze schor. Ze gaf Liahm een kus. Ze glimlachte en drukte zich tegen hem aan. 'Ik heb lekker geslapen. Je bent warm, weet je dat?' vroeg ze lachend, terwijl ze zijn wang streelde. Gisteren was het heerlijk geweest. Ze was niet gedwongen of zo. Hij had haar niet ruw behandeld. Dat was een hele verandering dan tegen vroeger. Ze ging met haar vinger achter zijn oor en streelde het randje van zijn oor. Ze keek hem glimlachend aan. 'Oh, sweetheart, laat me nooit meer gaan,' zei ze toen melig en ze drukte zich nogmaals tegen hem aan. Lachend keek ze naar hem. 'Dat meende ik...niet.' Ze zag zijn gezicht en schoot in de lach. 'Natuurlijk meende ik dat wel. Typisch mij weer om je zo te plagen. Oh, ik ben gemeen hè?' vroeg ze toen met een laag stemmetje. Ze grinnikte en zoende hem. 'Je bent mijn droomjongen,' zei ze toen en ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liahm

Liahm


Posts : 28

Profiel
Naam: Liahm Ponte Bonito
Partner: Andala , She's the one
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimezo jan 30, 2011 4:19 am

Andala werd stilaan wakker. Tot op dat moment ze een beetje schrok. Het was een super nacht geweest. Hij had nog nooit een meisje gehad dat zo sensueel en romantisch was. Zij was het gewoon voor liahm. Ze was gewoon gemaakt voor hem. Zijn moeder zei vroeger altijd , 'niemand is perfect' , maar Andala wel. Hij kon niets slechts over haar bedenken, enkel goede dingen kwamen in hem op als hij aan haar dacht. 'Ik warm ? ' zei hij lachend. ' Toen andala haar tegen liahm aandrukte , kwamen er tintelingen in liahm's buik. Voor de eerste keer was hij zo verliefd, meer kon je van niemand houden. Tot op een bepaald moment Andala zei dat ze het niet meende dat liahm haar nooit meer moest laten gaan . Daar schrok hij wel van , uiteindelijk bleek het toch maar een grapje van Andala te zijn. Hij voelde zich super bij haar. Na al die jaren voelde hij zich weer goed. Liahm ging even recht zitten tegen de muur en trok andala tegen zich aan en begon haar zachtjes te kussen in haar nek. Zijn dag kon niet meer stuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimezo jan 30, 2011 4:46 am

Andala keek Liahm aan en voelde zich verliefd. Hij was gewoon diegene van wie ze heel erg hield. Ze begon te lachen en naar het plafond te kijken toen Liahm haar in haar nek zoende. Ze sloot genietend haar ogen en kon een kleine kreun niet binnenhouden. Ze voelde dat haar hand omhoog ging en zich rond Liahm's nek sloot. Ze liet haar handen langs zijn lichaam afglijden. Ze voelde haar hand langzaam terug zakken naar haar lichaam en merkte dat ze niks aanhad. Het boeide haar op dit moment ook niet echt veel. Ze trok de dekens iets hoger op en ging met haar benen gespreid op Liahm's dijen zitten. Ze sloeg haar armen om zijn nek en zoende hem op zijn mond. Ze streelde langs zijn wang af en streelde zijn borstkas zachtjes. Ze keek hem verliefd aan en voelde een heerlijke hitte in zich opkomen. Ze zoende hem nogmaals en keek hem diep in zijn ogen aan. Hoe dan ook, haar dag kon in elk geval niet meer stuk. Ze keek naar Liahm en voelde zich verliefd. Hij was gewoon die ene voor haar en niemand zou dat kunnen veranderen. Andala keek naar Liahm en voelde dat hij gewoon perfect voor haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liahm

Liahm


Posts : 28

Profiel
Naam: Liahm Ponte Bonito
Partner: Andala , She's the one
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimezo jan 30, 2011 5:05 am

Toen liahm andala in haar nek kuste , nam zij liahm vast . Liahm voelde een warme gloed binnen in hem op dat moment. Ze was nog steeds naakt , liahm ook. Maar dat kon hem niet schelen. Sensueel draaide liahm zich zodanig dat hij boven andala kwam te liggen en weer omgekeerd, iets nadien begon hij haar sneller en sneller te kussen. Hij kon gemakkelijk weer zo'n beleving als vanacht hebben , maar aan andala te zien had ze niet echt zin meer in meer dan gewoon kussen . Dus dwong liahm haar ook niet . Wat zij hadden was gewoon niet meer kalverliefde , dit was echt. Zachtjes nam liahm andala vast en trok haar tegen zijn lichaam en streelde haar nadien over haar hele lichaam. ' Je bent gewoon perfect' fluisterde liahm haar in haar oor. Dat was nu eenmaal de waarheid.


-inspi op xp-
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimezo jan 30, 2011 5:42 am

Andala keek naar Liahm en voelde nog steeds die heerlijke hitte in zich. Ze vond het dan ook fijn toen Liahm haar tegen zich aantrok. Ze rollebolde maar een beetje met hem. Ze vond het fijn. De nare herinneringen van vroeger begonnen langzaam te verdwijnen. Zijn woorden deden haar goed. Ze keek naar Liahm en kuste hem weer innig. Ze zoende hem in zijn nek en voelde een heerlijkheid in haar opkomen. 'Jij ook,' fluisterde ze verliefd tegen Liahm. Ze trok hem op haar. Als het moest en als Liahm wou, zou ze zo de beleving van vannacht weer willen herhalen. Ze zou het totaal geen probleem vinden. Alleen wou ze Liahm niet dwingen. Ze kreeg even een beeld op dat Liahm haar zou dumpen en zou verdergaan met iemand anders, maar verdrong dit beeld. Dit beeld was opgekomen uit angst, angst om hem te verliezen. Ze wou Liahm dus absoluut niet kwijt. Verliefd keek ze naar hem. Ze sloeg haar armen om zijn nek heen en zoende hem weer innig. Ze keek hem diep in zijn ogen aan en hoopte nogmaals diep in haarzelf dat hij haar niet zou dumpen. Zij hem in elk geval niet. Ze keek hem aan en zorgde dat al haar charmes in haar blik verwerkt waren.

- Wheei! HEb geen inspi met Andala XD Ik denk dat ik is nodig afspraken met mijn posts moet maken Razz
Ik zit trouwens te twijfelen of ik een ander profielfoto pak met haar; Wat vind jij? -
Terug naar boven Ga naar beneden
Liahm

Liahm


Posts : 28

Profiel
Naam: Liahm Ponte Bonito
Partner: Andala , She's the one
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimezo jan 30, 2011 6:59 am

Vanaf het moment dat Andala liahm tegen haar aantrok, zag liahm zijn kans. Liahm wou die belevenis nog een meemaken. Maar hij wou andala niet dwingen. Daar zag hij haar te graag voor. ' Wil je weer?' vroeg hij fluisterend in haar oor terwijl hij haar sensueel en zachtjes haar aanraakte over heel haar lichaam. Hij kreeg het gevoel dat hij snakte naar haar, ook al lag ze in zijn armen. Liahm keek in haar ogen en kuste haar meerdere keren snel en sensueel. Tot hij op een moment even stopte en draaide zich boven op andala en begon haar over haar hele lichaam te kussen sneller en sneller. Iets nadien vertraagde hij. Liahm kon dit wel uren volhouden. Maar hij was zo bang om iets verkeerd te doen zodat hij andala zou kwijtraken en dat wou hij absoluut niet dat is het laatste wat hij wou. Maar wat wou andala ?

-totaal geen inspi. En tja misschien wel , maar het is jou keuze-
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimezo jan 30, 2011 7:14 am

Andala keek naar Liahm. Ze hoorde zijn vraag en richtte haar blik even naar het plafond. Ze voelde zijn kussen over haar lichaam en genoot ervan. Ja, ze wou weer. 'Ja,' zei ze nu, licht hijgend. Ze keek naar Liahm en drukte hem dichter tegen haar lichaam aan. Ze liet zich helemaal zakken in het bed en keek hem uitdagend aan. Ze veegde haar blonde lokken achter zich en keek hem nogmaals uitdagend aan. Ze zoende hem zacht op zijn mond. Ze wou hem. Ze wou hem echt. En dat zou ze hem nog zeggen ook. Ze dacht even terug aan de ruzie die ze laatst had met een ander blond meisje. Andala vond haar echt zo'n trut en nu nog steeds. Ze richtte haar aandacht op Liahm en zoende hem nogmaals. Ze liet haar handen over zijn lichaam glijden en stopte even bij zijn been. Ze keek hem uitdagend aan, steeds uitdagender. Ze liet haar blik naar zijn lichaam glijden, van zijn buik naar lager en keek hem nu nogmaals uitdagend aan. Ze liet haar lichaam zakken tot ze met haar hoofd vlakbij die van hem hing. Ze drukte haar mond snakkend op de zijne en rolde haar tong naar binnen. Ze speelde met zijn tong en glimlachte daarna stralend naar hem. Haar witte tanden werden zichtbaar. Haar grijs/groene ogen keken diep in zijn ogen en ze zoende hem op zijn wang. Ze gaf hem een plagend likje langs zijn kin af en keek hem nu uitdagend aan. Ze had zin om hem tegen zich aan te voelen. De pijnlijke herinneringen van vroeger waren verdwenen. Liahm leek haar hele kijk op de wereld te hebben veranderd. Ze keek naar Liahm en voelde zich heerlijk.

- Ik denk dat ik mijn naam effe laat veranderen -
Terug naar boven Ga naar beneden
Liahm

Liahm


Posts : 28

Profiel
Naam: Liahm Ponte Bonito
Partner: Andala , She's the one
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimezo jan 30, 2011 7:50 am

Liahm wist nu dat hij veder kon gaan met haar , op dat moment twijfelde hij helemaal niet meer. Hij kuste haar over haar hele lichaam , sneller en trager , gevoelig en ietjes ruwer. Tot hij op een bepaald moment voelde dat andala onmiddellijk verder wou , teminste dat merkte hij aan haar lichaamstaal. Liahm voelde een warme gloed is zijn lichaam opkomen. En dat kwam duidelijk door Andala. Liahm keek diep in haar ogen en streelde haar prachtig lichaam. Zij was het gewoon. Op een bepaald moment kon liahm zich nauwelijks in houden . ' Ben je zeker ? Ik wil je echt niet dwingen' zei liahm . Het moest er toch eens uit. 'Ik zie je veel te graag om je te kwetsen.' vertelde hij haar zacht. En kuste haar nogmaals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimezo jan 30, 2011 8:05 am

Andala voelde zich heerlijk onder Liahm's strelingen en liefkozingen. Ze keek het allemaal maar met een lieve blik toe. Ze vond het niet erg. Misschien moest ze haar verleden maar is vergeten. Het stond als een soort obstakel in de weg. Ze keek naar Liahm. Ze hoorde zijn vraag. Ergens voelde wel ontroerend aan. Verliefd keek ze hem aan. Ze streelde zijn wang en keek naar Liahm. Ze sloeg haar armen om zijn hals en voelde hem dichter tegen zich aankomen. 'Dat weet ik. Ik weet zeker dat ik wil. Dat ik jou wil,' zei ze en ze trok hem dichter op zich. Ze zoende hem. Ze streelde langs zijn benen af, weer naar boven. Ze keek hem aan. Ze genoot en liet dit ook duidelijk merken. Ze kreunde af en toe en sloot haar ogen af en toe genietend. Ze ging ietsjes meer naar beneden en keek verliefd naar Liahm. Ze genoot onder zijn handelingen. Hij deed alles lief en voorzichtig. Oké, daarnet ietsjes ruwer, maar dat kwam omdat hij er waarschijnlijk net zoveel van genoot als zij. Dan kon hij zich misschien niet meer goed inhouden. Andala vond het fijn dat Liahm had toch had geprobeerd. Ze keek hem aan. 'Ik wil je,' fluisterde ze nogmaals zwoel in zijn oor, om daar vervolgens een plagend likje aan te geven. Ze hijgde zachtjes en zoende hem nogmaals. Ze streelde zijn wang en streelde zijn borstkas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liahm

Liahm


Posts : 28

Profiel
Naam: Liahm Ponte Bonito
Partner: Andala , She's the one
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimema jan 31, 2011 8:30 am

Liahm genoot van andala's strelingen. Ze wou hem , was dat een teken dat? of niet? Toch waagde hij zijn kans . Zachtjes en teder begon hij andala heviger te kussen en te strelen.

-......-
Na enkele uren was liahm uitgeput en zuchte zachtjes. 'Nu ben ik wel moe' fluisterde hij zacht in haar oor. Hij kuste andala zachtjes en stond op en liep richting de badkamer. ' Ben zo terug' riep hij achterna. Even later kwam hij weer uit de badkamer en sprong speels naast andala. Nogmaals was het weer geweldig geweest. Het zou niet anders gekund hebben met zo een super meisje als andala . Zij was perfect voor hem . Zoals ze wel eens zeggen , dat je voor elkaar gemaakt bent. Hij kende haar nog niet zo heel lang , maar het was liefde op het eerste gezicht . En dat ging nog even duren , dat gevoel had liahm toch. En hij hoopt dat hij haar nooit zou verliezen. Dat is het laatste wat hij wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andala

Andala


Posts : 60

Profiel
Naam: Andala
Partner:
Vereniging:

Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitimedi feb 08, 2011 8:02 am

Andala keek opzij naar Liahm, goed op zijn reactie lettend. Ze wou alleen als hij wou, maar dat bleek vanaf zijn kant niet eens een probleem te zijn. Zijn strelingen werden heviger. Andala kreunde van zacht naar hard, terwijl ze Liahm liefkozend achter zijn oren streelde.

- Niet geschikt voor onder de achttien jaar. Bent u achttien? Pech! xD -

Andala was ook uitgeput en keek opzij naar Liahm. Ze voelde een heerlijk gevoel over zich heenkomen. Ze glimlachte hijgend naar hem en knikte. Ze liet zich achterover vallen, terwijl ze alle dingen even kort herhaalde. Ze zag zijn gespierde lichaam weer toen hij kwam en schoot in de lach toen die naast haar sprong. Ze keek hem extra uitdagend aan. 'Helaas wordt dat wachten, mannetje,' zei ze overdreven en plagend en ze liep weg, goed zorgend dat haar heupen mooi bewogen. Ze sloot de deur en maakte een soort overwinningsteken. Lachend bekeek ze zich zelf. Ze was helemaal rood. Haar haren waren in de war en haar mond vormde zo'n grote smile, dat haar mond toch ooit kapot zou gaan. Andala ging onder douche staan. Even later kwam ze uit de douche. Ze had expres haar kleren niet meegenomen, om Liahm nog even flink te plagen. Ze kwam weer terug uit de badkamer en pakte toen wel wat kleren. Terwijl zij zich op haar gemak aankleedde, keek ze hem aan. 'Wat wil je vandaag doen, liefje?' vroeg ze toen poeslief, terwijl ze in haar spijkerbroek met een wit topje achter hem kwam en zachtjes zijn schouder en zijn buik begon te masseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe kamer  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe kamer    Nieuwe kamer  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe kamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw begin dus nieuwe kamer.
» Een nieuwe meisje in een nieuwe school
» Nieuwe nacht, nieuw land, nieuwe school... Nieuw leven?
» Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203
» Nieuwe Moderator

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: