Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jenn's Kamer

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jenn

Jenn


Posts : 321
Naam : Kaylee

Profiel
Naam: Jenn
Partner: -
Vereniging:

Jenn's Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Jenn's Kamer   Jenn's Kamer Icon_minitimevr nov 05, 2010 5:57 am

Jenn trok haar koffers haar kamer binnen en keek rond. Ze snoof de geur op. " Getver.." zei ze zachtjes. Ze plofde op haar bed neer en keek nog een keer rond. Ze nam het elastiekje van haar pols, en bond haar lange haren in een staart. Langzaam begon ze haar koffers uit te pakken. Al haar kleren legde ze in de kast. Een deel daarvan was opgevouwen, en de rest lag helemaal door elkaar. Het opgevouwen deel had haar moeder voor haar gevouwen, aangezien ze daar zelf slecht in was. Ze bekeek de kleding die ze meegenomen had nog een keer. Warme trui'en, dikke leggings, lange hempjes mee, een paar vestjes voor over de hempjes en broeken. In haar andere koffer vond ze jurkjes en nog meer kleding. Ze had best veel bij zich. Ze pakte haar schoenen en zette ze onderin de kast. Uit haar jas gritste ze een pakje sigaretten. Ze opende het pakje en nam er een sigaret uit. " Oh shit, waar heb ik mijn aansteker gelaten.." Ze begon de rest van haar koffers leeg te halen en legde alles gespreid op het bed. Nergens zag ze haar aansteker. Vergeten. Ze slaakte een diepe zucht en ging met haar hand door haar haren. Hoe kon ze nou roken? Ze haalde haar haren weer uit de staart. Van haar bed pakte ze een parfumflesje en spoot in de lucht. Ze snoof de geur op en grinnikte. Ze legde het flesje weer weg, en pakte haar mobiel van het nachtkastje. Ze ging op het bed zitten. hee schatje, ik ben er hoor. ik mis je nu al! x. Ze zocht in haar lijst met contacten naar het nummer van haar beste vriendin, en verstuurde het smsje. Ze liet zich achteruit vallen in het bed, en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
James

James


Posts : 76
Naam : Bjorn

Profiel
Naam: James Adams
Partner: I Need To Make A Choice 3 Girls 1 Love
Vereniging:

Jenn's Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jenn's Kamer   Jenn's Kamer Icon_minitimeza nov 06, 2010 7:53 am

James wandelde door de gangen van de slaapvertrekken.Met Usher Dj let us fall in love agian op zijn Iphone.Hij mompelde mee.Meisjes giechelde wat achter zijn rug.Hij hoorde hoe de Directeur tegen een leerlingen zei;'Nog 1 keer en je vliegt buiten,heb je dat begrepen.'.'Maar Meneer'...'Niks te maar'en kom ga naar je kamer.Hier naar recht dacht hij.Hij deed de deur open daar lag een meisje op haar bed te sms'en.'Uhh'...'Sorry' zei James.'Verkeerde kamer'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn

Jenn


Posts : 321
Naam : Kaylee

Profiel
Naam: Jenn
Partner: -
Vereniging:

Jenn's Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jenn's Kamer   Jenn's Kamer Icon_minitimeza nov 06, 2010 7:56 am

Jenn keek op, toen ze de jongensstem achter zich hoorde. Ze lag nog steeds achterover op het bed, dus snel ging ze zitten. "Geeft niks.." Glimlachte ze. Ze keek van het pakje sigaretten dat op het nachtkastje lag, naar de jongen. " Heb jij misschien een vuurtje voor mij?" Ze stond. op. "Ben mijn aansteker vergeten." Haar lange blonde haren waren over haar schouders gevallen, en een blonde lok zat voor haar ogen. Met haar hand veegde ze de lok opzij. " Oh, ik ben Jenn, trouwens. " Ze bekeek de jongen even snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
James

James


Posts : 76
Naam : Bjorn

Profiel
Naam: James Adams
Partner: I Need To Make A Choice 3 Girls 1 Love
Vereniging:

Jenn's Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jenn's Kamer   Jenn's Kamer Icon_minitimeza nov 06, 2010 8:05 am

''Hé ik ben James''.''Ja ik rook ook alleen geen sigaretten maar Sigaren.En hij gaf aan zijn aansteker.''Eigenlijk mag het niet maar niemand houd zich eraan''zei hij lachend.Hij keek rond zich.Het zag er best stoffig uit.''Moet ik helpen vroeg James aan het Jenn.Hij werd op een verlegen.Ze was erg knap.Hij begon een beetje te blozen.''Is dit je eerste jaar?''vroeg hij.Hij zag hoe een Rode Porsche 911 aan de verkeerslichten stond.Mooie auto zal wel de directeur zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jenn

Jenn


Posts : 321
Naam : Kaylee

Profiel
Naam: Jenn
Partner: -
Vereniging:

Jenn's Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jenn's Kamer   Jenn's Kamer Icon_minitimeza nov 06, 2010 8:17 am

Jenn grinnikte. "Sigaren ? Getver!" Ze pakte de aansteker aan, en stak een sigaret op. Ze nam een trekje. " Jep, eerste jaar. Zijn ze streng hier?" Ze keek even rond naar haar kamer. "Nou.. hebben ze hier geen schoonmaakploeg ofzo?" Vroeg ze en trok vragend haar wenkbrauw op. Ze was niet verwend, ze wist alleen nog niks van het leven op een High School. Ze keek door haar raam naar buiten. Ze nam nog een trekje van haar sigaret, en veegde de schuine,blonde lok weer voor haar ogen weg. Ze opende het raam, zodat de rookgeur wegging.
Terug naar boven Ga naar beneden
James

James


Posts : 76
Naam : Bjorn

Profiel
Naam: James Adams
Partner: I Need To Make A Choice 3 Girls 1 Love
Vereniging:

Jenn's Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jenn's Kamer   Jenn's Kamer Icon_minitimeza nov 06, 2010 11:10 pm

Hij lachte toen ze zei ''Sigaren ? Getver!''Nee valt mee'' antwoordde hij op de vraag of ze hier streng waren.''De leerlingen hebben hier meer te zeggen dan de leerkrachten''zei hij lachend.Hij keek naar de witte muur en ging met zijn vinger over het houten deel van het bed.''ze hebben hier wel een schoonmaakpleg maar die doen hier niks.''Oja voor je uurrooster moet je naar het sectreriaat tussen 2 en 5'' zei hij rustig.''Mag ik ook eens een trakje nemen ?'' Vroeg hij aan Jenn.

[Klaar]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jenn's Kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jenn's Kamer   Jenn's Kamer Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jenn's Kamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203
» Max' Kamer
» Kamer van Amy
» Shirly's kamer
» Kamer van Jane

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: