Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Shirly's kamer

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shirly

Shirly


Posts : 11

Profiel
Naam: Shirly
Partner: I'll meet you one day.
Vereniging:

Shirly's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Shirly's kamer   Shirly's kamer Icon_minitimezo okt 31, 2010 5:01 am

Met 3 zware koffers achter zich aan slepend liep Shirly door de gangen. Ze was nieuw op Monica High, maar ze had zich voorgenomen het beste van te maken. Ze griste het papiertje uit haar broekzak waar haar op stond welke kamer ze had. Bij haar kamer aangekomen, aan het einde van de gang zocht ze naar haar sleutel in haar handtas - die bovenop de grootste koffer stond. Ze had een kamer voor zichzelf, en de kamer binnen gelopen concludeerde ze dat hij niet erg groot was. Naar Shirly's mening groot genoeg voor haar eentje. Ze liet de deur open staan en sleepte de koffers verder naar binnen. Met een zucht opende ze de klerenkast, daar paste haar spullen nooit allemaal in. Ze opende de eerste koffer, en zette de stapeltjes kleren zorgvuldig neer in de kast. Shirly was geen opruimfreak, maar haar kast moest ze netjes en geordend hebben. Eenmaal alles uitgepakt en uitgestalt, ging ze op bed zitten en griste haar mobiel uit haar broekzak. Geen nieuwe berichten. ''What next?'' vroeg ze tegen zichzelf terwijl ze haar mobiel wegstopte en voor zich uit keek.

[Als ik iets verkeerd doe, hoor ik het wel.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Shirly's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shirly's kamer   Shirly's kamer Icon_minitimezo okt 31, 2010 9:59 am

Adam had een tijdje op zijn bed gelegen nadat hij zijn spullen had uitgepakt. Hij was hier op school gekomen omdat hij van zijn ouder school was afgetrapt omdat hij vaak te laat kwam, veel vocht, leraren het leven zuur maakte. Adam pakte zijn mobiel even uit zijn zak en stuurde een smsje naar zijn vriend: Madd. 'Hey Madd, Ik ben nu dus op MH maar het is hier kei stom ' Hij klikte op verstuur en het smsje was verzonden. Adam sprong uit bed, en liep naar de deur. Daaraan hing zijn jas. Hij trok de jas aan en was van plan om naar buiten te gaan om te roken. Toen voelde hij zijn telefoon in zijn broekzak trillen. Hij gridste de telefoon uit zijn broekzak en las het smsje van Madd. 'Oh, naja iedereen mist je hier wel, we hopen dat je nog terug komt, Gr. Madd' Boos gooide Adam zijn telefoon op zijn bed. Natuurlijk kon hij niet terug komen maarja, wat moest hij dan terug schijven. Hij opende de deur en liep de gang op. Voor een deur die openstond bleef hij staan kijken. Daar stond een nieuw meisje....


[Selien verplichtte me te posten. Inspiloos ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shirly

Shirly


Posts : 11

Profiel
Naam: Shirly
Partner: I'll meet you one day.
Vereniging:

Shirly's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shirly's kamer   Shirly's kamer Icon_minitimezo okt 31, 2010 10:07 am

Shirly staarde wat afwezig voor zich uit, en na een diepe zucht besloot ze haar kamer maar even te laten voor wat hij was. Ze stond op, plukte haar handtasje van het bureau af met daarin haar pakje sigaretten. Mopperend zocht ze in haar kast naar haar jasje, en eenmaal gevonden trok ze hem geirriteerd aan. Ze haatte onbekende, nieuwe dingen. Alhoewel ze makkelijk nieuwe vrienden maakte. Met haar splinternieuwe handtasje om haar schouder liep ze naar haar deur, en zonder normaal uit haar 'doppen' te kijken botste ze tegen een jongen op. ''Ow, shit. Sorry, ik let ook weer eens niet goed op.'' Shirly hing haar tasje weer goed en keek de jongen aan. ''Sorry.. Shirly is de naam. Ik heb net mijn kamer ingeruimt, en dacht even te.. roken.'' bazelde ze verder, terwijl ze haar kamer afsluitte met de sleutel en de jongen aankeek en op antwoord wachte. Ze moest toch maar wat beter haar gedachtes onder controle houden.

[Goed he? (a)]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Shirly's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shirly's kamer   Shirly's kamer Icon_minitimema nov 01, 2010 4:41 am

Toen Adam een tijdje had staan kijken kwam het meisje ineens op hem afgelopen. Ze botste tegen hem aan en hij viel hard tegen de muur. Adam was vrij slank waardoor hij vrij ligt was en daardoor kwam de muur hard aan. Adam duwde zichzelf omhoog en keek het meisje strak aan met zijn blauwe kijkers. 'Kan je niet beter uit je doppen kijken?' had hij tegen het meisje gescheeuwd. Adam keek haar even kwaad aan. ''Ow, shit. Sorry, ik let ook weer eens niet goed op.'' had het meisje gezecht. ' Het maakt niet uit. ' Zei Adam toen tegen haar. Adam liep al een stukje verder en pakte zijn oordopjes uit zijn zak. Hij zette wat zachte muziek op. ''Sorry.. Shirly is de naam. Ik heb net mijn kamer ingeruimt, en dacht even te.. roken.'' Shirly was haar naam dus. 'Adam is mijn naam' Zei hij. 'Ik was ook van plan om te gaan roken, miscchien heb je zin om samen te gaan' Adam ging naast Shirly lopen. 'Waar kom je vandaan?' Vroeg hij toen maar. Toen ze zo samen verder liepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shirly

Shirly


Posts : 11

Profiel
Naam: Shirly
Partner: I'll meet you one day.
Vereniging:

Shirly's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shirly's kamer   Shirly's kamer Icon_minitimema nov 01, 2010 9:54 am

Shirly keek hem even verontwaardigd aan toen hij begon te schreeuwen. Ga dan ook niet verdomme voor míjn deur staan. Ze kalmeerde echter snel toen hij kalmeerde. Met een opgetrokken wenkbrauw ritste ze haar tasje open en zocht naar haar sigaretten en aansteker. Die verdraaide aanstekers waren een ramp voor haar, altijd kwijt. Na haar broekzakken afgezocht te hebben had ze er een gevonden. ''Niet van hier..'' ze liep naast hem verder. Was hij hier al wel bekend? Shirly wist amper wat van de school, evenals van de gebouwen. Verder als de plattegrond die ze had gekregen kwam ze niet. Met één sigaret in haar hand en één aansteker duwde ze de deur naar de trappen open en liep ze snel de trap af. Ze had echt behoefde aan nicotine. Niet op Adam lettend, snelde ze naar beneden en nam de eerste de beste deur naar buiten. Daar aangekomen wachte ze tot hij er was, en stak ze haar sigaret vrijwel meteen op. ''Ah, dat werd tijd.'' mompelde ze met een klein glimlachje naar hem toe. Het was een drukke dag geweest.

[Zoiets..? xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Shirly's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shirly's kamer   Shirly's kamer Icon_minitimedi nov 02, 2010 6:32 pm

'Niet van hier' had Shirly gezecht als andwoordt op zijn vraag over waar ze vandaan kwam. Toen Shirly verder was gelopen liet ze een boek uit haar tas vallen, een wiskunde boek, Adam haatte dat vak echt, hij haalde er ook vaak slechte cijfers voor, het hoogste wat hij ooit voor wiskunde had was een 4. Adam raapte het boek op en liep verder. Toen hij de deur naar buiten open deed, voelde hij dat het best wel frisjes buiten was. Het werd natuurlijk als snel winter in Santa Monica, ookal zag je dat niet echt, Want er lag nooit echt veel sneeuw. Adam deed de deur verder open, waarna hij naar buiten stapte. Hij keek even van links naar rechts, en zag Shirly aan de rechterkant staan. Toen hij naar links keek zag hij een groepje 'Gangsterboys' die dachten dat ze stoer waren met hun kledingdracht enzo. Adam liep naar Shirly toe. 'Je boek was uit je tas gevallen' zei hij en gaf haar het wiskunde boek. Adam pakte zijn pakje sigaretten uit zijn broekzak. Hij opende het pakje en pakte en sigaret. Toen voelde hij weer in zijn zak, opzoek naar een aansteker, maar die zat er niet in. 'uhm, mag ik misschien even jou aansteker lenen? Ik denk dat ik de mijne kwijt ben, want normaal zit hij altijd in mijn broekzak' Zei hij waarna hij haar even vragend aankeek. Hij keek even in het rond, naar het plein buiten, het was hier best mooi, hij kwam nu ook voor het eerst buiten, want hij was hier gister gekomen. Toen keek hij weer naar Shirly en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shirly

Shirly


Posts : 11

Profiel
Naam: Shirly
Partner: I'll meet you one day.
Vereniging:

Shirly's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shirly's kamer   Shirly's kamer Icon_minitimewo nov 03, 2010 10:31 am

[Een boek in mijn handtas?]

Shirly was al vrolijk aan het roken en genoot van haar eerste rustige sigaretje, nu haar kamer eindelijk gekozen was en ingeruimd. ''Hoe die in mijn handtas terecht komt, geen idee. Maar bedankt.'' ze schonk Adam een vriendelijke glimlach en nam het boek aan waarna ze het terug propte in haar handtas. Ze zag dat hij zocht naar een aansteker en grijnsde. ''Ik heb hetzelfde probleem, altijd kwijt terwijl ik er waarschijnlijk honderd op mijn kamer heb liggen.'' ze grijnsde en gaf hem haar zippo. Toen hij deze aan nam deed Shirly de rits van haar jas dicht, het was frisjes. ''Ben je ook net nieuw hier, of?'' vroeg ze terwijl ze rondkeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Shirly's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shirly's kamer   Shirly's kamer Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shirly's kamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203
» Kamer van Amy
» Max' Kamer
» Kamer zoeken
» Sawyer's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: