Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dark blue, dark blue.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Dark blue, dark blue. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dark blue, dark blue.   Dark blue, dark blue. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 05, 2010 6:53 am

Kenneth grijnsde even en knikte. 'Eigenlijk best wel erg.' Zei hij lachend tegen haar en luisterde even naar de muziek. 'I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately. All I have to do is think of me and have peace of mind. I'm tired of looking 'round rooms wondering what I gotta do. Or who I'm supposed to be. I don't want to be anything other than me.' Zong hij zachtjes mee. In Tenessee was dit een vrij bekend nummer, het was van ene Gavin Decraw. Kort besefte hij wat hij net had gedaan en streek even droogjes door zijn haar. 'Okeey, we moeten echt wat gaan beginnen zeggen ofzo.' Maar over wat in godsnaam zou hij nu kunnen praten met haar. Wel was hij inmiddels uit zijn gedachte gekomen. Hij hield het maar bij een oude bekende dat was het makkelijkste. Rustig keek hij weer naar haar en tikte in de maat met zijn vinger op de tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Dark blue, dark blue. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dark blue, dark blue.   Dark blue, dark blue. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 05, 2010 6:59 am

"We kennen elkaar net een weekje of zo, en we hebben nu al niks meer te melden." vervolgde ze toen weer lachend. Toen ze stopte, hoorde ze de muziek. 'I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately. All I have to do is think of me and have peace of mind. I'm tired of looking 'round rooms wondering what I gotta do. Or who I'm supposed to be. I don't want to be anything other than me.' Ze zag Kenneth's mond bewegen en wist dat hij zachtjes meezong. Maar het was zo zacht dat ze het niet hoorde. Al gauw zei hij dat ze echt moesten beginnen met praten of zo.
"... Ja, weet ik veel waar we het over moeten hebben." grinnikte ze zachtjes. Al gauw bedacht ze even iets, al was het erg bekend. "Nou ja, wat is je favoriete muziek? En je favoriete film?" ze zuchtte even. "Ik heb echt geen inspiratie."
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Dark blue, dark blue. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dark blue, dark blue.   Dark blue, dark blue. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 05, 2010 7:07 am

Kenneth dacht na. Wat was zijn favoriete film? Oke, die vraag klonk echt wel raar maar ja. Alles om een gesprek aan te gaan. 'Euhm ik luister voornamelijk punk, rock en metal. Maar ik luister bijna alles. En van films ik denk dan toch wel The Expandebels, maar ja dat verschilt ook deels van mijn humeur. Bij jou?' Dit was eigenlijk best een zinloos gesprek, alweer dronk hij wat van zijn Fanta en keek een tijdje naar de zwarte plafond van het café. Eigenlijk speelde hij ook meer muziek dan dat hij er naar luisterde, maar zo heel soms als hij eens inspiratieloos was voor muziek begon hij te luisteren naar andere stijlen, dingen die meestal op de radio of op de televisie kwamen. En in Nashville was dat meestal van die oude country, wat rock en heel soms wat R&B of pop muziek, maar dat was maar raar of zelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Dark blue, dark blue. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dark blue, dark blue.   Dark blue, dark blue. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 05, 2010 8:10 am

'Euhm ik luister voornamelijk punk, rock en metal. Maar ik luister bijna alles. En van films ik denk dan toch wel The Expandebels, maar ja dat verschilt ook deels van mijn humeur. Bij jou?' vroeg Kenneth toen. Ze had al zo'n voorgevoel wat zijn muziek betrof. Ergens voelde ze zich toch wat ongemakkelijk, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ze gewoon zulke domme vragen stelde. "Nouja, ik luister naar alles.. Van Deep Purple naar Taylor Swift naar Beethoven. Er zijn eigenlijk geen artiesten die ik haat. Maar mijn lievelings is dan toch Skillet. En voor films.. Tja, The Lovely Bones vond ik erg goed." zei ze toen. Ze keek even op haar horloge en stond toen op. Ze rommelde wat in haar zak en haalde er wat geld uit. Ze legde het op tafel en liep toen naar Kenneth. Ze gaf hem een losse knuffel voor nog net geen seconde. "Sorry, ik moet weg.. Ik moet naar de opticien.." ze zuchtte even. "Ik herinnerde het me net pas." Al gauw gooide ze wat losse vijf centjes die ze in haar hand had weer in haar zak. "Dag Kenneth, het was leuk. Heel erg bedankt."

[Topic uit :3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Dark blue, dark blue. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dark blue, dark blue.   Dark blue, dark blue. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 05, 2010 8:16 am

Kenneth grijnsde even toen ze over de muziek begon. Ach, iedere smaak was anders, maar ja hij luisterde ook alles dus veel kon het hem niet echt boeien. The Lovely Bones kende hij niet, maar dat was dus alweer een film die op zijn lijstje kwam te staan. Rustig keek hij even rond en tikte dan iets of wat verveeld met zijn vinger op de tafel. Sawyer stond op en gaf hem opeens een vrij snelle knuffel waar hij wat van verbaasd was. Maar toen ze zei waaarom ze hem die gaf knikte hij even naar haar. 'Maakt niet uit hoor. Ik zie je wel weer.' Kalm keek hij haar na en legde dan zelf nog wat geld bij het hare om de gehele rekening te betalen. Hij zei de andere gedag door zijn hand op te steken en zo was ook hij verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dark blue, dark blue. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dark blue, dark blue.   Dark blue, dark blue. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dark blue, dark blue.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dark caves
» A shot in the dark
» Dark night
» De meeting, dark people.
» All by myself, alone in the dark, cold night.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Stadscentrum-
Ga naar: