Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+49
Regina
Emble
Nova
Stephanie
Nick
Jeremy
Isis
Mike
Malin
Iana
April
Doug
Serena
Zoey
Jessica
Emilie
Joan
Yvan
Yenna
Luna
Alejandro
Ruby
Kenneth
Maja
Abigail
Mittens
Chester
Hyde
Joël
Tom
Alice
Wyatt
Luciano
Bibi
Zion
Alain
Tyler
Ayanna
Sarah
Charlene
Lyron
Nils
Jacky
Ayse
Sawyer
Iris
Niels
Ian
Sophia
53 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimevr jun 17, 2011 10:37 am

Kenneth schreef:
Dat is juist wat ik bedoelde. Er is niets meer om naar uit te kijken van HP of Rowling.

Ja, daar heb je gelijk in. Maar vroeg of laat wil je toch de film zien. Ik natuurlijk gelijk bij de premiére, om 0:00 's ochtends, het liefst nog in 3D en trilstoeltjes in Heerhugowaard <3 Maar dat moeten we afwachten, m'n ma en ik xD Heb er in ieder geval ziiiiiiiiin iiiiiiiiin! >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimevr jun 17, 2011 10:45 am

Will be right back on the iPod Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimevr jun 17, 2011 11:04 am

Charlene schreef:
Kenneth schreef:
Dat is juist wat ik bedoelde. Er is niets meer om naar uit te kijken van HP of Rowling.

Ja, daar heb je gelijk in. Maar vroeg of laat wil je toch de film zien. Ik natuurlijk gelijk bij de premiére, om 0:00 's ochtends, het liefst nog in 3D en trilstoeltjes in Heerhugowaard <3 Maar dat moeten we afwachten, m'n ma en ik xD Heb er in ieder geval ziiiiiiiiin iiiiiiiiin! >:]
Ik wil niet dat Vollie doodgaat maar HP ><
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimevr jun 17, 2011 11:07 am

Tim schreef:
Charlene schreef:
Kenneth schreef:
Dat is juist wat ik bedoelde. Er is niets meer om naar uit te kijken van HP of Rowling.

Ja, daar heb je gelijk in. Maar vroeg of laat wil je toch de film zien. Ik natuurlijk gelijk bij de premiére, om 0:00 's ochtends, het liefst nog in 3D en trilstoeltjes in Heerhugowaard <3 Maar dat moeten we afwachten, m'n ma en ik xD Heb er in ieder geval ziiiiiiiiin iiiiiiiiin! >:]
Ik wil niet dat Vollie doodgaat maar HP ><

Bellatrix, honey, moet natuurlijk overleven, maar MW vermoord d'r. Dus ga ik d'r opzoeken, op een dag, en vermoord ik haar ook >:]

Nouja goed.. ik ben moe van m'n werk en visite enzo, al die zooi van vandaag. Dus ga nu slapen, morgen weer posten en alles.

~Truste and sweet dreams! «33 ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimevr jun 17, 2011 11:08 am

Charlene schreef:
Tim schreef:
Charlene schreef:
Kenneth schreef:
Dat is juist wat ik bedoelde. Er is niets meer om naar uit te kijken van HP of Rowling.

Ja, daar heb je gelijk in. Maar vroeg of laat wil je toch de film zien. Ik natuurlijk gelijk bij de premiére, om 0:00 's ochtends, het liefst nog in 3D en trilstoeltjes in Heerhugowaard <3 Maar dat moeten we afwachten, m'n ma en ik xD Heb er in ieder geval ziiiiiiiiin iiiiiiiiin! >:]
Ik wil niet dat Vollie doodgaat maar HP ><

Bellatrix, honey, moet natuurlijk overleven, maar MW vermoord d'r. Dus ga ik d'r opzoeken, op een dag, en vermoord ik haar ook >:]

Nouja goed.. ik ben moe van m'n werk en visite enzo, al die zooi van vandaag. Dus ga nu slapen, morgen weer posten en alles.

~Truste and sweet dreams! «33 ♥️
Haha, ja Razz doe dat :3
Ik ben stik op van mijn examens maar het MOET af, tenzij ik met een *Boenk* op mijn boeken val x').

Jup Truste Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimevr jun 17, 2011 11:12 am

Oke nu ga ik ook maar eens serieus door. Mijn examens hebben me uitgeput en dat vind ik niet leuk. T_T
Maar ja luisteren naar de ouders, want anders sturen ze je naar BSO en daar emk geen zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimevr jun 17, 2011 5:36 pm

Charlene schreef:
Kenneth schreef:
Dat is juist wat ik bedoelde. Er is niets meer om naar uit te kijken van HP of Rowling.

Ja, daar heb je gelijk in. Maar vroeg of laat wil je toch de film zien. Ik natuurlijk gelijk bij de premiére, om 0:00 's ochtends, het liefst nog in 3D en trilstoeltjes in Heerhugowaard <3 Maar dat moeten we afwachten, m'n ma en ik xD Heb er in ieder geval ziiiiiiiiin iiiiiiiiin! >:]

Oh, shut up ><
Ik heb alle delen in de premiere gezien, en nu net met de beste ben ik op vakantie >< Stelletje. ***

Anywayz, dit word mijn enige post vandaag, moet zo richting de trein en op naar Leiden voor een paar uur verveling bij mijn oma ><
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Zoey

Zoey


Posts : 79
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Zoey Adams
Partner: I'm just lookin' for a good time.
Vereniging: ×

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimevr jun 17, 2011 6:14 pm

En ik weet niet hoe laat ik weet terug ben, ga een vriendin supporten bij een wedstrijd van paardrijden in Lelystad. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimevr jun 17, 2011 9:10 pm

Omg.. Kainda gaat in haar laatste post écht te ver _O_
Nu gaat Salem haar vermorzelen. Leuk, met je eentje tegen drie wolven Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimevr jun 17, 2011 11:59 pm

Goodmorning, best wel apart, had net een soort van realtime versie van de hangover!


Lyron I offered you help!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimeza jun 18, 2011 12:35 am

Dit is volgens mij echt een van de meest traumatische evenementen van mijn leven. Gisteravond ging ik met mijn zus, Ries en Marloes mee, want 't was zo gezellig in de tuin, weet je? Ik wist ook niet echt precies hoeveel ze op hadden. Ze hadden een paar glazen wijn gehad en hadden bier op zak. We hadden Marloes afgezet bij d'r huis en me zus was al een beetje 'gezellig'. Me zus had opeens trek in kapsalon, dus we gingen naar die zaak. Me zus liep een beetje raar, Ries leek nog wel vrij helder. Dus komen we aan, alles nog prima. Me zus zei dat ze naar de wc ging nadat ik daar heen was gegaan en Ries bestelde kapsalon. Gingen we zitten, me zus kwam terug. 'Ja, ik moest toch niet.' Nam ze een hap kapsalon, zei dat ze toch weer ging. Kwam ze na 2 minuten terug, ik en Ries kijken elkaar aan van '... :\'. Vraagt hij "schatje, moest je overgeven?" ze knikte van ja. Ze had weer een oprisping, liep naar de wc. Ongeveer 15 minuten later was ze nog niet terug. Ik zeg dus tegen Ries, 'ik ga effe kijken'. Hij knikt zo, ik loop naar binnen. Me zus zit daar met de deur open voor de wc te huilen. "Ik hoor ze lachen ik hoor ze lachen! Ik hoor ze altijd!" en op dat moment leek het echt op een slecht geacteerde film of zo. Ik loop weer zo naar buiten met een trauma, heb meteen spijt dat ik ben meegegaan en zei tegen Ries dat hij beter kon gaan kijken (Ries is me zus d'r vriend, ik dacht, dan kan hij haar kalmeren). Die loopt de meisjeswc binnen (er was niemand behalve ons) en gaat bij mijn zus zitten. Ik kom binnen, me zus heeft echt een paniekaanval. Ze herhaalt steeds hetzelfde van "ik hoor ze lachen, ze zeggen de hele tijd 'stommeling, stommeling!' en ze lachen" en dan hoor je Ries weer "wie lachen er? Niemand lacht je uit" bla bla bla, je snapt het. Op een geven moment help hij haar rechtop staan. Ze valt weer keihard naar beneden, brak het glaasje water en begon weer te huilen.
Na ongeveer 30 minuten van dit soort dingen wat jullie nu wel begrijpen, werden we eruit gestuurd door de eigenaar. Op een vriendelijke manier hoor, maar alsnog. We waren drie stappen de snackbar uit, me zus valt weer meteen om op de straat en huilt als een gek. Ze heeft nu al honderd keer gezegd "Abigail, I'm sorry, I'm so so so sorry. I don't want you to see me like this. Ries ik wil niet dat je me zo ziet." (ja, Engels en Nederlands door elkaar heen) maar we mochten van haar ook niet weg, Ries mocht zijn auto niet halen, ze werd hysterisch als je het woord 'ziekenhuis' zei en we mochten ook niet blijven. Uiteindelijk wisten we haar op een gevel bij de bank (van geld, yk) te krijgen. Daar ging ze zitten, kotste weer wat wijn uit, en huilde. Na ongeveer 30 minuten mocht Ries toch zijn auto gaan halen (niet een goed idee, hij was ook nogal aangeschoten). Ik moest ongeveer 20 minuten mijn zus recht zien te houden. Ries maakte ook nog eens een foto van ons "ZUSTERLIEFDE" o__0 Rare knol. Hoe dan ook... Dus Ries ging weg, ik hou me zus overeind en probeer wanhopig grapjes te maken. Elke keer hoor je zo'n Family Guy lach van mijn zus. Op een geven moment zaten we daar zelfs "Never Say Never" te zingen en daarna "Somebody to Love" o.O Kwam Ries eindelijk, me zus de auto in. Ik stap er ook aarzelend in, onzeker over of hij wel kon rijden.

Uiteindelijk kwamen we toch thuis, moeder wakker, heb dit verhaal gehouden en naar bed gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimeza jun 18, 2011 12:42 am

Auw o.0 lekkere ervaring Abi ...

Meh, ik zit hier met mijn overgrootoma >< ze heeft al zes keer aan mijn oom gevraagd wie die is en ik word nog steeds niet herkend. Heerlijk ><
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimeza jun 18, 2011 3:35 am

Ik zal zo even al mijn topics hier doen, tenminste de meeste (A) .
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimeza jun 18, 2011 3:43 am

Ik voel me echt.. herboren o_o
Ben gisteravond om 7 uur in een slaapcoma geraakt en werd vanochtend om 9 uur weer wakker :p.. heerlijk!
En vandaag echt superveel inspiratie gehad op mijn wolvenaccounts o_o! Even zien of dat hier ook gaat lukken, maar eerst nog even daar posten (aa').. Had aardig wat topics open staan, en daar kan ik nu mooi op reageren Razz.
Ik heb 7 RPG-posts geschreven, en dat is extreem hoog voor mijn doen xd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimeza jun 18, 2011 3:44 am

Waaorm heb ik inspiratie als ik het niet nodig heb? En wanneer ik het nodig heb niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimeza jun 18, 2011 3:49 am

Omdat het leven soms oneerlijk is, Carolien Surprised..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimeza jun 18, 2011 3:50 am

Nou, ik heb het al drie dagen achter elkaar. T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimeza jun 18, 2011 3:51 am

Soms heb ik het weken achter elkaar o_o
Maar soms zou je toch moeten posten.. Dat heb ik iig wel heel erg op Ws xd.. En dat is dan zo vervelend _O_
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimeza jun 18, 2011 3:53 am

Ik heb al drie dagen insp hier op MH? Maar degene waar ik mee post, posten niet zo veel terug T_T
Op ws, heb ik ook wel inspi maar niet zo veel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimeza jun 18, 2011 3:59 am

Ik heb nergens inspi. Al de afgelopen 8 maanden niet. o.e Jaloezie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimeza jun 18, 2011 4:03 am

Wisselen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimeza jun 18, 2011 4:26 am

Ik heb nu even inspi voor op WS en niet voor op hier, maar zal toch zo gaan beginnen maar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimeza jun 18, 2011 4:31 am

Hmm.. heb nu in één topic gepost, was vanochtend (bijna middag) pas om kwart voor 12 wakker, had gedouched en vervolgens gingen we alweer weg, richting Venhuizen enzo. Dus was rond half 4 weer terug, maar had nog geen tijd gehad om te posten vanwege honden uitlaten enzo.

Na 't eten, want over enkele minuten kan de eierwekker afgaan, post ik weer verder! Wink Maybe dat we nog filmpje gaan kijken zo, m'n pa had weer wat films op de HDMI gezet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoey

Zoey


Posts : 79
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Zoey Adams
Partner: I'm just lookin' for a good time.
Vereniging: ×

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimeza jun 18, 2011 4:40 am

Pfoeeee ik begin nu wel te merken dat ik vannacht maar 5 en een half uur geslapen heb en vanochtend 7 uur al naast m'n bed stond.. Die vriendin van mij is derde geworden van haar categorie, wat betekent dat ze door is naar de volgende ronde. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimeza jun 18, 2011 4:45 am

Ben ik de enige voor wie het normaal is om rond 11 - 12 uur wakker te worden ...? Werd vandaag om 13:15 wakker xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 21 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: