Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+49
Regina
Emble
Nova
Stephanie
Nick
Jeremy
Isis
Mike
Malin
Iana
April
Doug
Serena
Zoey
Jessica
Emilie
Joan
Yvan
Yenna
Luna
Alejandro
Ruby
Kenneth
Maja
Abigail
Mittens
Chester
Hyde
Joël
Tom
Alice
Wyatt
Luciano
Bibi
Zion
Alain
Tyler
Ayanna
Sarah
Charlene
Lyron
Nils
Jacky
Ayse
Sawyer
Iris
Niels
Ian
Sophia
53 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 5:41 am

@Charlene..
Ideetje, ik heb ook scheitwerk gehad..
En heb nu nog steeds scheitwerk, maar vind er geen 'scheit' meer aan Very Happy.

Probeer mss een doel voor ogen te houden? Werkt bij mij ^^,. Zo denk ik: 200euro op spaarrekening, 100-175 voor nu.. (Bijv. voor gsm, laptop (al dan ff sparen), shoppen etc Very Happy)
Dan krijg je écht voldoening van je werk.. :p.

Of je kan natuurlijk, net als ik ook wel heb gedaan, stapelverliefd worden op iemand die bij je werkt.. Geloof me, tijd tikt razendsnel voorbij ;p & je kijkt uit naar een volgende werkdag :p.

Nu heb ik mss nog niet zoveel recht van spreken, aangezien ik *kuch*amens heb.. Hoewel ik pinkstermaandag lekker dubbelbetaald ga werken.. en hij ook komt Laughing Maarree, in de vakantie (die voor mij pas op 23 juni begint) ga ik er lekker tegenaan vliegen.. Pukkelpop(festival) moet ook nog afbetaald worden.. xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 6:20 am



Love the beat >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 6:36 am

Ian schreef:


Love the beat >3

Lies haar mix ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 6:40 am

Niels schreef:
Ian schreef:


Love the beat >3

Lies haar mix ^^

Lies + mix = Awsomness Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 7:13 am

Ga morgen eindelijk zweefvliegen met mn vader. Dat was eigenlijk al een hele tijd geleden afgesproken, maar dat werd verzet door het slechte weer toen. En nu is het eindelijk zover Very Happy

En ik heb morgen ook het feestje van mn zusje in een kookstudio waar ik mee moet helpen. Moet morgen als een gek uit school daar naar toe fietsen en ik weet eigenlijk al dat ik het niet ga redden. Maar goed xD En zij is morgen vrij T.T Ze hebben echt super veel vrije dagen en ik bijna nooit --'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 7:32 am

Ik weet niet eens of ik morgen naar school kom, maar anders gaat mijn moeder de dokter bellen. En daar wil ik niet heeeen! Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 7:33 am

Sawyer schreef:
Ik weet niet eens of ik morgen naar school kom, maar anders gaat mijn moeder de dokter bellen. En daar wil ik niet heeeen! Sad

je was opeens verdwenen vanochtend op school Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 7:45 am

Mijn broertje is ook vrij morgen. =O

Argh, ik heb weer zo'n periode dat ik niet met m'n ouders door één deur kan hoor. --" Nou mag ik ook al geen Glee kijken omdat ik iets moet leren wat ik allang ken en als ik nog meer ga leren ga ik alles alleen maar door de war halen. --" En dan lopen ze te zeiken dat ik niet zo moe mag zijn na paardrijden 'want paardrijden is toch geen sport'. Puh, ga zelf lekker een uur op Wendy zitten, ze blijven nog geen twee minuten op dat paard zitten of ze flikkeren er al af. --"

Wieeeh, klaagklaagklaag. --"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 7:47 am

Dat zeggen zie hier okaaltijd. Paardrijden is geen sport. Ik ga ze eens een intensiefe les laten geven zullen ze wel anders piepen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 8:02 am

Iris schreef:
Sawyer schreef:
Ik weet niet eens of ik morgen naar school kom, maar anders gaat mijn moeder de dokter bellen. En daar wil ik niet heeeen! Sad

je was opeens verdwenen vanochtend op school Sad

Ja, ik stierf van de pijn in mijn linkerbuikkant Sad En ik heb jullie gemist en hopelijk ben ik er morgen weer Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 8:18 am

Sawyer schreef:
Iris schreef:
Sawyer schreef:
Ik weet niet eens of ik morgen naar school kom, maar anders gaat mijn moeder de dokter bellen. En daar wil ik niet heeeen! Sad

je was opeens verdwenen vanochtend op school Sad

Ja, ik stierf van de pijn in mijn linkerbuikkant Sad En ik heb jullie gemist en hopelijk ben ik er morgen weer Sad

Ik heb jou ook gemist hoor :')
He, maar ik weet niet of je het al gelezen had. Maar ik had je tijdens A'k een smsje gestuurd over dat werkstuk xD Niet dat dat nu nog zin heeft Rolling Eyes
Btw, ik vertelde het eerst aan Mijl en toen probeerde hij me soort van te slaan met een blaadje xD Ik had echt zoiets van wtf en kate natuurlijk lachen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 8:23 am

Iris schreef:
Sawyer schreef:
Iris schreef:
Sawyer schreef:
Ik weet niet eens of ik morgen naar school kom, maar anders gaat mijn moeder de dokter bellen. En daar wil ik niet heeeen! Sad

je was opeens verdwenen vanochtend op school Sad

Ja, ik stierf van de pijn in mijn linkerbuikkant Sad En ik heb jullie gemist en hopelijk ben ik er morgen weer Sad

Ik heb jou ook gemist hoor :')
He, maar ik weet niet of je het al gelezen had. Maar ik had je tijdens A'k een smsje gestuurd over dat werkstuk xD Niet dat dat nu nog zin heeft Rolling Eyes
Btw, ik vertelde het eerst aan Mijl en toen probeerde hij me soort van te slaan met een blaadje xD Ik had echt zoiets van wtf en kate natuurlijk lachen xD

HAHAHAHAHAHA. Mijl *BAF* Foei Naomi! Surprised En jij zo.. "Sad"

XDD Ik zie het al voor me.

+ Ik had je toch een keer mijn ww gestuurd? Of was dat op jouw oude mobiel? :l
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 8:26 am

Argh. M'n moeder heeft me gesnapt op de kamer van m'n broertje, zat daar stiekem Glee te kijken. :') Nouuu ik wil niet leren. D:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 8:29 am

Nou ja, eerst keek ik hem met zo'n Rustie/ik haat jou blik aan en daarna moest ik ook lachen door Kate xD

Ja, dat was op mn oude mobiel en ik wist 'm niet meer.. Maar nu moeten we het in de mediatheek afmaken en we hebben nog lekker veel te doen xD Ach gezellig tegenover Corto zitten die aan het grinniken is omdat hij Pacman aan het spelen is Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Nils

Nils


Posts : 46

Profiel
Naam: Nils motylicka 'Booboo for the friends'
Partner: Pha, nobody want's an junk like me!
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 8:44 am

Heleuw iedereen.
Man ik heb echt een rotdag Sad
eerst was ik helemaal happy, kon eindelijk terug naar de paardjes en was van een gast af...

Nou jaah, heel mu dag verpest. Belt die jongen mij... antwoord ik lekker niet. Ik ga niet met dronken mensen om die worden buitengesmeten keer op keer.
en kan de rest van de maand ook al niet naar mijn knollies, domme eigenaaresse van de manege. Zegt ze dat het niet gaat. Jaah daag, die paarden moeten niet meer als 2 maanden stil staan....
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 8:47 am

Sophia schreef:
Lyron schreef:
Oh gatverdamme _O_
Ik ben verliefd.
Ik háát het om verliefd te zijn. Jongens zijn niet te vertrouwen en toch.. aaah dilemma's T_T! Was Maaike er nog maar Sad..
Gelukkig ga ik woensdag naar een vriend van me & weet hij me waarschijnlijk een beetje op te beuren! Very Happy

Same here -.-'

Liefde is geweldig, vindt iedereen.. Het is vrolijk en leuk en grappig en nice en fucking gaaf..(zelfs die uitdrukking -.-') Maarre...
Verliefd zijn is kudt (:
Wil ik ook niet, omdat ik niet gekwetst wil worden.. nah! D:
Dus ik ontkende (: Voortdurend..
Tot een vriendin me dit verlengd weekend met de neus op de feiten drukte.. Jeps, totally in love hiieer. En hij ook op mij, da's het rotte eraan..
M'n vriendin zegt dat hij en ik 'grappig' zijn.. Aangezien je zogezegd kan zien dat we elkaar echt wel meer dan leuk vinden..
Maar ik haat het .. en ergens vind ik het wel geweldig leuk..
Ik wil hem ontwijken, maar als ik dat doe en het lukt, heb ik er meteen spijt van.. ik wil met hem praten (:
En dan nog iets.. Normaal ben ik enorm kritisch tov jongens maar aan hem heb ik echt niéts aan te merken.. ;O
Het is hopeloos!

En nu ga ik een kwartiertje huilen in het diepste hoekje van m'n kamer.

Uhu vind ik ook xd.. Ik zat een paar maanden geleden nog zo van 'ik moet weer eens verliefd worden Surprised..!' want nadat het met mijn ex uit was gegaan ben ik op een gekke manier niet meer verliefd geworden. Echt voor meer dan een halfjaar niet =/! En nu ben ik het eindelijk en vind ik het ook kut omdat ik me niet meer aan jongens kan binden vanwege.. slechte ervaringen _O_
Ik zou zeggen dat je er gewoon voor moest gaan, maar ik zit zo ongeveer in hetzelfde schuitje en ik weet dat dat niet zo makkelijk gaat xd.. Want hij vind mij ook leuk, en als ik alleen hem leuk had gevonden en niet andersom dan was er niets aan de hand geweest. Dan hingen er niet zo veel consequenties aan je verliefdheid vast xd
Dus, als je iets kwijt wilt ofzo, dan weet je me te vinden Cool!
& Ik heb dat ook trouwens. Ik wil hem ontwijken maar tegelijkertijd ben ik echt heel blij als hij me op school of msn aanspreekt (aa')
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 8:49 am

Yeaaah ik ben donderdag al om 10 voor half 1, kan ik lekker vroeg naar de paarden. =D En na donderdag hoef ik eventjes niet meer te leren, yeaaah. Pff ik wil niet voor Frans leren, ik wil voor Bio leren want die toets bepaalt of ik over ga of niet.. Aaah i'm gonna die. --"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 9:53 am

Hmpf.. Nouja ben naar bed, morgen weer vroeg op en werken enzo -.-'

Grmbl, tot en met donderdag dus nog vroeg op staan en werken.. en ik weet haast zeker dat als ik zaterdag en zondag frisbee-wedstrijden heb, dat ik gezellig naast de honden op het picknickkleedje lig te slapen in de schaduw :')

~Truste and sweet dreams! «33 ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 6:12 pm

YES. :'D Het regent, hopelijk valt Gym uit. =O En dan heb ik een uur extra om voor Biologie te leren. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimedi jun 07, 2011 10:13 pm

Ik ga doood Sad
Ik wil iets leuks tekenen maar het komt verdomme niet uit mijn handen Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimewo jun 08, 2011 12:09 am

Lyron schreef:
Sophia schreef:
Lyron schreef:
Oh gatverdamme _O_
Ik ben verliefd.
Ik háát het om verliefd te zijn. Jongens zijn niet te vertrouwen en toch.. aaah dilemma's T_T! Was Maaike er nog maar Sad..
Gelukkig ga ik woensdag naar een vriend van me & weet hij me waarschijnlijk een beetje op te beuren! Very Happy

Same here -.-'

Liefde is geweldig, vindt iedereen.. Het is vrolijk en leuk en grappig en nice en fucking gaaf..(zelfs die uitdrukking -.-') Maarre...
Verliefd zijn is kudt (:
Wil ik ook niet, omdat ik niet gekwetst wil worden.. nah! D:
Dus ik ontkende (: Voortdurend..
Tot een vriendin me dit verlengd weekend met de neus op de feiten drukte.. Jeps, totally in love hiieer. En hij ook op mij, da's het rotte eraan..
M'n vriendin zegt dat hij en ik 'grappig' zijn.. Aangezien je zogezegd kan zien dat we elkaar echt wel meer dan leuk vinden..
Maar ik haat het .. en ergens vind ik het wel geweldig leuk..
Ik wil hem ontwijken, maar als ik dat doe en het lukt, heb ik er meteen spijt van.. ik wil met hem praten (:
En dan nog iets.. Normaal ben ik enorm kritisch tov jongens maar aan hem heb ik echt niéts aan te merken.. ;O
Het is hopeloos!

En nu ga ik een kwartiertje huilen in het diepste hoekje van m'n kamer.

Uhu vind ik ook xd.. Ik zat een paar maanden geleden nog zo van 'ik moet weer eens verliefd worden Surprised..!' want nadat het met mijn ex uit was gegaan ben ik op een gekke manier niet meer verliefd geworden. Echt voor meer dan een halfjaar niet =/! En nu ben ik het eindelijk en vind ik het ook kut omdat ik me niet meer aan jongens kan binden vanwege.. slechte ervaringen _O_
Ik zou zeggen dat je er gewoon voor moest gaan, maar ik zit zo ongeveer in hetzelfde schuitje en ik weet dat dat niet zo makkelijk gaat xd.. Want hij vind mij ook leuk, en als ik alleen hem leuk had gevonden en niet andersom dan was er niets aan de hand geweest. Dan hingen er niet zo veel consequenties aan je verliefdheid vast xd
Dus, als je iets kwijt wilt ofzo, dan weet je me te vinden Cool!
& Ik heb dat ook trouwens. Ik wil hem ontwijken maar tegelijkertijd ben ik echt heel blij als hij me op school of msn aanspreekt (aa')

Oeehh, ik ziie hem maandag op m'n werk.. Kan niet wachten.. Maar ! Nee ;p Ik haat die momenten waarop ik h'm zie maar wil hem zo graag zien tegelyk -.-'
Dilemma.. Ofzo.. Ik haat het D= Maar toch kijk ik dr naar uit :p.
&Niet meer kunnen binden, vergelijkbaar met bindingsangst? Same here, maar ik hoop wel dat het binnenkort overgaat.. Ik zou het mezelf niet vergeven die jongen aan m'n neus voorbij te laten gaan, maar tegelijkertijd heb ik de ballen niet om hem z'n nummer of zelfs àchternaam te vragen .. (mja, facebook he :p) scratch Maargoed... Ik denk veel te veel aan hem..
&Ik weet jou zéker te vinden.. Jij mij btw ook hoor :p Vooral als er 'vorderingen' gemaakt worden of nog leuker, als je 'genezen' bent :p
Repeat: Oeehh, ik ziie hem maandag op m'n werk :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimewo jun 08, 2011 1:46 am

Ah fack, ben m'n gymspullen vergeten en nou zit ik hier voor jan lul. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimewo jun 08, 2011 3:55 am

Examens zijn begonnen, het is zo ver D=
Ik heb morgen mijn eerste, tot.. laat me kijken.. 23juni, dan heb ik m'n laatste en kan ik gaan feesten. Maargoed, nu eerst hier nog door.. Zie er echt tegenop, leerstof van mt kerstmis en geen zak voor gedaan.. Achja.. hetzij zo.. Ik moét slagen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimewo jun 08, 2011 3:57 am

Ik heb vandaag mijn rapport gekregen van dagelijks werk. Had twee totaal buizen, en die ga ik waarschijnlijk ook behouden na mijn examens. :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Sophia

Sophia


Posts : 439

Profiel
Naam: Sophia Rodriguez
Partner: You're my dream, Niels ♥
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimewo jun 08, 2011 4:00 am

Aahw D=
Ik heb één buis op dagelijks werk.. Maar heel de klas van Fysica heeft daar een buisje van dusja, zo erg is toch niet he :p.. Of wel... Aangezien Fysica voor mij hoofdvak is.. Achja, morgen dat examen zal wel lukken.. of ook niet :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 1 van 40Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: