Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+49
Regina
Emble
Nova
Stephanie
Nick
Jeremy
Isis
Mike
Malin
Iana
April
Doug
Serena
Zoey
Jessica
Emilie
Joan
Yvan
Yenna
Luna
Alejandro
Ruby
Kenneth
Maja
Abigail
Mittens
Chester
Hyde
Joël
Tom
Alice
Wyatt
Luciano
Bibi
Zion
Alain
Tyler
Ayanna
Sarah
Charlene
Lyron
Nils
Jacky
Ayse
Sawyer
Iris
Niels
Ian
Sophia
53 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 5:12 am

Chester schreef:
WAAR VIND JE LEUKE PLAATJES VAN BEROEMDHEDEN? Ik gebruik nu namelijk google, maar ik voel me noob. xD

Gheghe, ik heb er een van Maaike gekregen, ooit! (a) Waar ik mijn lieffie Virginia vandaan heb, al moet ik nodig weer nieuwe pic's zoeken xD

EDIT: T.G.I.F! Very Happy

PS. 333 posts <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 6:13 am

Iemand topic Sawyer? x__O
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 6:24 am

Carolien is verveelt weer T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 6:33 am

Sawyer schreef:
Iemand topic Sawyer? x__O

Nope, geen zin in en heb al veel topic's. En bovendien, overal waar ik met jou post.. reageer je toch nooit meer dan één of heel misschien twee keer. -.-'

___________

Zometeen visite :la: Alleen het duurt lang voordat ze komen en ik was een uur home alone, totdat m'n pa zojuist weer terugkwam van z'n elektrotechniek storing xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 6:37 am

Charlene schreef:
Sawyer schreef:
Iemand topic Sawyer? x__O

Nope, geen zin in en heb al veel topic's. En bovendien, overal waar ik met jou post.. reageer je toch nooit meer dan één of heel misschien twee keer. -.-'

Dat doet me ergens aan denken, JE MOET NOG BIJ MIJ POSTEN ABI~

Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 6:49 am

Tom schreef:
Charlene schreef:
Sawyer schreef:
Iemand topic Sawyer? x__O

Nope, geen zin in en heb al veel topic's. En bovendien, overal waar ik met jou post.. reageer je toch nooit meer dan één of heel misschien twee keer. -.-'

Dat doet me ergens aan denken, JE MOET NOG BIJ MIJ POSTEN ABI~


Net zoals bij alle topic's van mij waar ze in zit met allerlei acc's :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 6:49 am

Mijn kat wilde zonet op mijn schoot springen. Wat gebeurd er, springt ie mis xD Eigenlijk best zielig al moest ik keihard lachen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 6:52 am

Charlene schreef:
Tom schreef:
Charlene schreef:
Sawyer schreef:
Iemand topic Sawyer? x__O

Nope, geen zin in en heb al veel topic's. En bovendien, overal waar ik met jou post.. reageer je toch nooit meer dan één of heel misschien twee keer. -.-'

Dat doet me ergens aan denken, JE MOET NOG BIJ MIJ POSTEN ABI~


Net zoals bij alle topic's van mij waar ze in zit met allerlei acc's :')

Even een portie 'Abi-afkraken'? :\
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoey

Zoey


Posts : 79
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Zoey Adams
Partner: I'm just lookin' for a good time.
Vereniging: ×

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 6:57 am

Iris schreef:
Mijn kat wilde zonet op mijn schoot springen. Wat gebeurd er, springt ie mis xD Eigenlijk best zielig al moest ik keihard lachen xD

Oeh, dat ken ik. :') Mijn kat is ook zo'n sukkel.. Dan redt hij het net niet (hij is al 18/19 dus die springt niet meer zo gemakkelijk xD) en dan hangt ie aan je been met z'n nagels. Eeeerg fijn.. Not. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 6:58 am

Sawyer schreef:
Charlene schreef:
Tom schreef:
Charlene schreef:
Sawyer schreef:
Iemand topic Sawyer? x__O

Nope, geen zin in en heb al veel topic's. En bovendien, overal waar ik met jou post.. reageer je toch nooit meer dan één of heel misschien twee keer. -.-'

Dat doet me ergens aan denken, JE MOET NOG BIJ MIJ POSTEN ABI~


Net zoals bij alle topic's van mij waar ze in zit met allerlei acc's :')

Even een portie 'Abi-afkraken'? :\

Nee :'3 Harde feiten >D

--

Episode afgelopen, terug naar de boeken ><
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Hyde

Hyde


Posts : 239

Profiel
Naam: Hyde Evans
Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 6:59 am

@Tom: Ik had het eigenlijk niet tegen jou.. Ik ben nu aan het posten bij jou (als je dat nog wilt.. :\).
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 7:00 am

Zoey schreef:
Iris schreef:
Mijn kat wilde zonet op mijn schoot springen. Wat gebeurd er, springt ie mis xD Eigenlijk best zielig al moest ik keihard lachen xD

Oeh, dat ken ik. :') Mijn kat is ook zo'n sukkel.. Dan redt hij het net niet (hij is al 18/19 dus die springt niet meer zo gemakkelijk xD) en dan hangt ie aan je been met z'n nagels. Eeeerg fijn.. Not. :')

Ja mijn kat is ook rond die leeftijd. Hij zit dan ook heel vaak bij mijn vader op schoot en dan hoor je opeens een kreet van mijn vader omdat die kat zijn nagels in zijn buik zet xD Mijn kat Rustie is echt héél geliefd bij ons thuis :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoey

Zoey


Posts : 79
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Zoey Adams
Partner: I'm just lookin' for a good time.
Vereniging: ×

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 7:09 am

Iris schreef:
Zoey schreef:
Iris schreef:
Mijn kat wilde zonet op mijn schoot springen. Wat gebeurd er, springt ie mis xD Eigenlijk best zielig al moest ik keihard lachen xD

Oeh, dat ken ik. :') Mijn kat is ook zo'n sukkel.. Dan redt hij het net niet (hij is al 18/19 dus die springt niet meer zo gemakkelijk xD) en dan hangt ie aan je been met z'n nagels. Eeeerg fijn.. Not. :')

Ja mijn kat is ook rond die leeftijd. Hij zit dan ook heel vaak bij mijn vader op schoot en dan hoor je opeens een kreet van mijn vader omdat die kat zijn nagels in zijn buik zet xD Mijn kat Rustie is echt héél geliefd bij ons thuis :'D

Onze opa-kat is eigenlijk heel zielig.. Hij heeft staar, problemen met z'n alvleesklier waardoor hij volgens de dierenarts altijd een hongergevoel heeft, beetje last van z'n gewrichtjes en brokjes eten wordt steeds lastiger. En al 3 jaar lang zijn we iedere keer bang dat ie de winter niet haalt, maar hij lijkt onverwoestbaar en redt het elke keer weer. pirat En het is zooooo'n zeikerd. :') Maar inderdaad, stiekem is hij heeel erg geliefd. <3 Haha, Rustie, vet cool. 8D Onze bejaarde kat heet Dozo. Hungry
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyde

Hyde


Posts : 239

Profiel
Naam: Hyde Evans
Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 7:12 am

@Zoey: Jouw kat klinkt net als die van mij. Uiteindelijk had ie zo'n last van zijn gewrichten dat we hem hebben laten inslapen. Het was voor hem dan ook niet meer 'een beetje last', het was gewoon echt pijnlijk om te lopen. Wij dachten ook 'deze winter gaat ie niet halen', maar elke keer toch weer xD De dierenarts zei dat we het juiste deden, maar dat hij nog 2 jaar mee had kunnen gaan, minimaal. Nou ja, het is beter zo :} Onze kat heette Roger en hij was super lief.

... Milo is gemeen. Rotkat. xD *knuffelt ondertussen haar kater ;D*
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoey

Zoey


Posts : 79
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Zoey Adams
Partner: I'm just lookin' for a good time.
Vereniging: ×

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 7:19 am

Onze kat was anderhalf jaar terug ofzo meer dood dan levend.. Hoe het kan weten we nog steeds niet, maar hij kwam ineens thuis met een poot waar geen weefsel en spieren meer aan zaten, je kon er nog niet niet doorheen kijken.. En toen at en dronk hij ook niet meer, maar toch heeft hij zich er doorheen gesleept. <3 Het is overigens ook heel stom om babyfoto's van mezelf te zien waar hij op staat. 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Iris

Iris


Posts : 519
Naam : Naomi - Naoma o-o *zucht*

Profiel
Naam: Iris Swann
Partner: When you look at me I'm beautiful, Mike... ♥
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 7:21 am

Zoey schreef:
Iris schreef:
Zoey schreef:
Iris schreef:
Mijn kat wilde zonet op mijn schoot springen. Wat gebeurd er, springt ie mis xD Eigenlijk best zielig al moest ik keihard lachen xD

Oeh, dat ken ik. :') Mijn kat is ook zo'n sukkel.. Dan redt hij het net niet (hij is al 18/19 dus die springt niet meer zo gemakkelijk xD) en dan hangt ie aan je been met z'n nagels. Eeeerg fijn.. Not. :')

Ja mijn kat is ook rond die leeftijd. Hij zit dan ook heel vaak bij mijn vader op schoot en dan hoor je opeens een kreet van mijn vader omdat die kat zijn nagels in zijn buik zet xD Mijn kat Rustie is echt héél geliefd bij ons thuis :'D

Onze opa-kat is eigenlijk heel zielig.. Hij heeft staar, problemen met z'n alvleesklier waardoor hij volgens de dierenarts altijd een hongergevoel heeft, beetje last van z'n gewrichtjes en brokjes eten wordt steeds lastiger. En al 3 jaar lang zijn we iedere keer bang dat ie de winter niet haalt, maar hij lijkt onverwoestbaar en redt het elke keer weer. pirat En het is zooooo'n zeikerd. :') Maar inderdaad, stiekem is hij heeel erg geliefd. <3 Haha, Rustie, vet cool. 8D Onze bejaarde kat heet Dozo. Hungry

Jep, Rustie kan daar ook wat van xD Een keer ging mijn moeder midden in de nacht met een plantenspuit achter die kat aan omdat hij niet op wilde houden met janken 0.0
Rustie moet ook om de zoveel tijd naar de dierenarts en daar krijgt ie van dat speciale eten of wat hoe het ook mag heten. Aangezien hij een hoop botten is proberen ze hem eten te geven dat 'm misschien wat meer aan laat komen. Maar dat doet hij niet :/ Dus elke keer als je 'm oppakt dan voel je al die botjes, voelt best eng eigenlijk.. Maar als ik dan een kat van een normaal gewicht aai dan voelt dat opeens heel raar aan xD [Net zoals bij Milo he Abi? xD]
Dozo, aparte maar leuke naam Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 7:37 am

Hyde schreef:
@Tom: Ik had het eigenlijk niet tegen jou.. Ik ben nu aan het posten bij jou (als je dat nog wilt.. :\).

Sawrry (A) Don't be mad on me Abi D:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 9:08 am

I'm on the edge of glory I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 9:14 am

Ik zeg het echtwaar nooit.. Maar momenteel haaat ik mijn ouders. ><
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 9:18 am

@Sawyer, zoals Tom het zegt zijn het de harde feiten :')

_____________________

Verdomme, die liedjes 'Slipping trough my fingers' & 'The winner takes it all' blijven gewoon prachtig mooi! <33
Aka: Mammia Mia aant kieken op RTL 4.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 9:20 am

Charlene schreef:
@Sawyer, zoals Tom het zegt zijn het de harde feiten :')

Ik heb liever korte posts met meer inhoud, dan een lange post over een vriendschap die me niks boeit en dan uiteindelijk "Hee," waar ik dan weer 500 woorden op moet zien te reageren x.e
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 10:04 am

Chester schreef:
Charlene schreef:
@Sawyer, zoals Tom het zegt zijn het de harde feiten :')

Ik heb liever korte posts met meer inhoud, dan een lange post over een vriendschap die me niks boeit en dan uiteindelijk "Hee," waar ik dan weer 500 woorden op moet zien te reageren x.e

Dat is de post zoals ie is, en daar moet je 't maar mee doen, anders kan ik wel zo blijven doorgaan, hé. Totdat het prinsesje alles krijgt wat ze wilt. :')

___________

Whoaaa! De tweede trailer is van Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 is gewoon übergaaf, net zoals alle andere officiële trailers! I wanna see that movie so fucking bad! >:] I can't wait T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 10:21 am

Langs de ene kant wil ik de film wel zien, maar langs de andere kant ook weer niet. Omdat het zegmaar iets is waar tja onze generatie mee opgegroeid is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 10:24 am

Niels schreef:
Langs de ene kant wil ik de film wel zien, maar langs de andere kant ook weer niet. Omdat het zegmaar iets is waar tja onze generatie mee opgegroeid is.

Maar dan is het toch juist leuk om die films te zien? Tsja ik heb ook zoiets van... Liever niet, dat zegt 0,001% ofzo van m'n hersenen en de rest van de in totale 100% zegt 'JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KIJKEN'!' Maar dat van die liever niet, daarmee bedoel ik... het is zo spannend, het is het einde. En hierna is het over, is er geen spannende film meer van HP om op te wachten.

Is dat was jij ook bedoelt, of een andere reden? O:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitimevr jun 17, 2011 10:27 am

Dat is juist wat ik bedoelde. Er is niets meer om naar uit te kijken van HP of Rowling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 20 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 20 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: