Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 kamer van Brian & Kayleigh

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kayleigh

Kayleigh


Posts : 40
Naam : Savannah

Profiel
Naam: Kayleigh Madden
Partner:
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimezo maa 20, 2011 8:53 am

Kayleigh stond op en pakte haar spullen. Ze had net even genoten van het zonnetje. Ze liep naar binnen rechtstreeks naar de balie. Hallo, Ik ben Kaylie Madden ik ben nieuw hier en ik kom mijn sleutel ophalen voor mijn kamer?. De mevrouw achter de balie glimlachte naar haar en gaf de sleutel. Welkom op Monica High zei de mevrouw. Dankuwel zei kayleigh terwijl ze naar de trappen toe liep. Kamer 219 stond er op de sleutel. Kayleigh liep een paar trappen op tot ze het bordje kamer 201 tot 300 tegen kwam. Ze liep de gang opzoek naar kamer 219. Toen ze bij de juiste deur aankwam pakte ze haar sleutel uit haar broekzak en deed de deur open. Ze keek even de kamer door. Ze zag een kast en 2 bedden. Ze legde haar rugzak en gitaar naast het bed. haar sporttas en videocamera op het bed. Ze ritste de tas open, maar had eigelijk geen zin om uit te pakken. Ze gooide de tas richting de kast en pakte haar camera. Ze stopte een nieuwe tape in haar camera en begon maar een beetje te filmen in de kamer. tot ze een paar voeten zag staan. Ze keek omhoog om te kijken wie het is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia

Mia


Posts : 94

Profiel
Naam: Mia Torreto
Partner: If you can handle up and downs.
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimema maa 21, 2011 5:09 am

Brain had door gekregen van school dat hij van kamer moest veranderen want zijn eenpersoons kamer was voor iemand anders nodig. Brian vond het ene kant wel leuk om een kamergenoot te krijgen maar dan kon hij ook nooit echt alleen zijn. Hij had zijn spullen ingepakt toen hij er achterkwam dat hij hoog nodig een nieuw shirt nodig had de meesten had hij weg gegooid omdat er olie vlekken opzaten. Hij was dus met zijn ingepakte tas en zijn skyline(klikken) naar de stad. Met een druk op de startknop leek het alsof er een monster ontwaakte die de helft van de gebouwen misschien wel hoorde. Hij reed met piepende banden weg. Het was wel slecht voor zijn banden maar er moesten toch weer binnenkort nieuwe op.

Uit de stad gekomen hoorde je zijn auto al van veraf komen. Hij stopte onder een gereserveerde plaats voor de kamer 219 (?). Vanaf de parkeervak kon je door een raam kijken, er stond een meid met bruin haar in de kamer. Zijn nieuwe kamergenoot dus. Hij ging de auto uit met zijn sporttas vol kleding sloot hij de auto af en liep naar de ingang van de slaapvertrekken. Helaas moest hij een paar trappen oplopen, daar baalde hij flink van, niet omdat hij niet sportief was aangelegd maar het koste zo veel tijd. De sleutel had hij al gekregen toen hij door had gekregen dat hij naar een andere kamer moest. Hij opende de deur met zijn sleutel en keek de kamer even rond. Iets groter als de oude maar ja het was ook een 2 persoonskamer. "Hi" zei hij met een duidelijk L.A accent. Je kon wel horen dat hij veel op straat hing (hoe weet ik ook niet maar toch). Hij gooide zijn tas op zijn bed en ging uitpakken. Het nieuwe shirt had hij er ook ingeduwd. Het was een gewoon wit t-shirt. Zelf had hij t shirt spijkerbroek en sneakers aan. Hij keek even naar het meisje met bruin haar, het viel hem nu pas op dat ze een camera in haar handen had. Hij trok even een wenkbrouw op en zei" van mij mag je best stoppen met filmen hoor". Hij had al zijn spullen iets wat slordig in de kast gelegd en liep door naar de koelkast met zijn tas. Hij haalde er 2 sixpacks bier uit en wat cola en andere frisdrank. Hij pakte een blikje bier en liet zich op de hoekbank (?) ploffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Posts : 40
Naam : Savannah

Profiel
Naam: Kayleigh Madden
Partner:
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimema maa 21, 2011 5:43 am

Kayleigh keek recht in de ogen van een jongen. oke dat wordt dus niet in mijn ondergoed even snel door de kamer lopen zoals ze altijd doet, om even snel haar kleren te pakken. De jongen begroette haar. nog een beetje stomverbaasd stond ze daar met haar Camera nog in de hand. Van mij mag je best stoppen met filmen hoor. Dit schudde Kayleigh wakker. Ehm hoi, ja sorry. Meer kwam er niet uit Kayleigh's mond ze schaamde zich eigelijk een beetje, wie gaat er nou een lege kamer filmen dat zag er vast heel stom uit. Ze zette de camera uit en legde het op haar bed. Ze draaide zich om, om haar kamergenoot is goed te bekijken. Hij zag er wel aardig uit. Ze keek even naar zijn kleren. hij had een thisrtje en een spijkerbroek aan. Zelf had ze een wit hempje en kort broekje aan. Nadat kayleigh haar kamergenoot had gecheckt pakte ze een flesje water uit haar rugtas en nam een grote teug uit het flesje. Ze ging op haar bed zitten. "Ik ben Kayleigh trouwens". Ze keek naar de jongen zittend op de hoekbank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia

Mia


Posts : 94

Profiel
Naam: Mia Torreto
Partner: If you can handle up and downs.
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimema maa 21, 2011 5:59 am

Brian keek nog even naar het meisje met de camera in haar handen, het was ook niet eens een kleine ofzo maar een mega ding. Hij vond het vrij raar maar zei er maar niks over. " En je filmde waarom" vroeg hij. Hij keek haar even aan en ging toen veder met zijn spullen op te ruimen. Daarna liet hij zich op de bank ploffen en dronk wat van zijn biertje "Ik ben brian" de naam van het meisje was Kayleigh, hij zou moeite moeten doen om die te onthouden. Hij voelde de blik van haar in zich branden en keek haar even terug aan.

- korte post moet zo eten Razz -
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Posts : 40
Naam : Savannah

Profiel
Naam: Kayleigh Madden
Partner:
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimema maa 21, 2011 6:21 am

De jongen vroeg waarom ze aan het filmen was. "ik zou later graag in de filmbusiness willen werken. Daarom ben ik aan het fillmen." antwoorde Kayleigh een beetje onzeker. Ze weet niet eens of het gaat lukken. Maarja ze had in ieder geval een droom. iets waar ze naar uit kon kijken. " ik ben Kayleigh trouwens zei ze tegen de jongen. De jongen stelde zich voor als Brian, en keek haar even aan. Ze nam nnog een slokje van haar water en ging bij het raam staan met haar ogen dicht genietend van het zonnetje. "He Brian zit jij al lang op monica high?" vroeg Kayleigh. ze draaide zich om en leunde een beetje op het raam en ze pakte haar Iphone uit haar broekzak om te kijken of haar moeder nog hopeloos had gesmst of alles wel goed ging. toen ze zag dat de 3 gemiste oproepen had en 5 smsjes gooide ze haar Iphone op haar bed. Ze zou zo wel moeten terug smsen dat alles goed ging, anders zou haar moeder weer helemaal overstuur raken. Ze nam nog een slokje water terwijl ze naar Brian keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia

Mia


Posts : 94

Profiel
Naam: Mia Torreto
Partner: If you can handle up and downs.
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedi maa 22, 2011 3:49 am

Brian keek nog eens naar de camera van Kayleigh en richtte zich toen weer op het opruimen van zijn kleding, niet dat het zo netjes ging maar iets is beter als niets. Hij consecreerde zich op het opruimen van zijn kleren en liet de woorden van Kayleigh langs hem gaan. Hij ving alleen maar de woorden filmbusiness en filmen. Hij had ADD dus soms was het echt moeilijk om zich op meerdere dingen te consenteren. Hij bedacht zich ineens dat hij een gesprek had en knikte een beetje onzeker en zei "Okey" okal wist hij niet echt waar het over ging, maar aan de woorden kon hij afleiden dat ze iets in de films wilde doen. Hij was klaar met opruimen en pakte zich een biertje hij ging op de bank zitten en keek Kayleigh na toen ze voor het raam ging staan en hem wat vroeg. "Sinds gister zit ik op monica, en jij bent nieuw? " vroeg hij aan haar. Hij keek naar hoe het meisje haar Iphone op bed gooide en vereelt keek. Hij schonk er niet zo veel aandacht aan en hij keek de kamer eens rond, zette daarna de tv aan en zette het op een auto programma. Hij was gek op auto's geïnteresseerd keek hij naar hoe de meningen waren over de Ferrari enzo en spider.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Posts : 40
Naam : Savannah

Profiel
Naam: Kayleigh Madden
Partner:
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedi maa 22, 2011 4:00 am

Brian antwoorde dat hij sinds gister op monica zat. "ja ik ben net paar uur geleden aangekomen me moeder had me afgezet. Brian zette de tv aan en zat een of ander auto progamma te kijken. Zelf houdt Kayleigh helemaal niet echt van auto's in ieder geval het intreseerd haar niet wat voor motor er onder zit al vind ze het uiterlijk van de auto's wel weer cool en het geluid wat er uit kan komen natuurlijk. Ze had ook alle fast and furious films gezien, zelfs meerdere keren. "heb je veel verstand van auto's?" vroeg ze aan Brian na aanleiding van zijn gezicht die geïnteresseerd keek naar de motor van de ferrari.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia

Mia


Posts : 94

Profiel
Naam: Mia Torreto
Partner: If you can handle up and downs.
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedi maa 22, 2011 4:07 am

"Nice, welkom dan hea" zei hij vriendelijk op de woorden van Kayleigh. Gedesinteresseerd keek hij naar de Ferrari die op tv was, waar daarna een american muscle car kwam, V moters klonken geweldig maar zelf was Brian meer weg van de Turbo motors. Brian deed zijn best om zich op Kayleigh te consenteren zo dat hij er niet afwezig en dom uitzag. "Jup, best wel eigenlijk ja" hij was wel trots op zijn kennis over auto's. Hij had dan zelf ook meerdere auto's waar aan hij sleutelde en ze door verkocht of zelf gebruiken. Met dank natuurlijk aan het aardige bedrag die zijn biologische ouders hem elke maand schonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Posts : 40
Naam : Savannah

Profiel
Naam: Kayleigh Madden
Partner:
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedi maa 22, 2011 4:18 am

Dankje zie Kayleigh met een glimlach.
Brian was zo opgezogen door de tv nadat hij zei dat hij zei dat hij veel verstand van auto's had dat Kayleigh hem maar even zn gang liet gang. Ze pakte haar telefoon en smste haar moeder: "He mam, hier is alles goed. don't worry. x" zo dat was ook weer afgehandeld. Ze pakte haar iphone en sloot haar koptelefoon er op aan en zette een nummer op ze pakte haar gitaar uit de hoes en begon met het nummer zachtjes mee te spelen. het was best een lastig nummer om te spelen. ze oefende er dan ook al een tijdje op. na een tijdje stopte en liep naar de badkamer, ze had iets te veel water gedronken.

-beetje flutpost?-
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia

Mia


Posts : 94

Profiel
Naam: Mia Torreto
Partner: If you can handle up and downs.
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedi maa 22, 2011 4:24 am

Brian was de tv half ingezogen kijkend naar het programma, zijn concentratie vermogen was af en toe 0.00. En hij kon zeker geen 2 dingen tegelijk doen, er was dan wel een uitzondering als hij met auto's bezig was kon hij van alles te gelijk doen. Zelfs op de weg had hij er geen last van dan kon hij gerust telefoneren naar iemand kijken en rijden zonder ongelukken te veroorzaken. Hij hoorde ook maar half dat Kayleigh aan het gitaar spelen was, wat hij hoorde vond hij wel mooi en toen ze stopte zei hij "Je speelt goed". Op zijn mobiel was te zien dat het al bijna half 6 was hij voelde nu zijn maag ook rammelen. "Uhhm wat gaan we vanavond eten " vroeg hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Posts : 40
Naam : Savannah

Profiel
Naam: Kayleigh Madden
Partner:
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedi maa 22, 2011 4:30 am

Toen Kayleigh even stopte met gitaar spelen vertelde Brian haar dat ze goed speelde. "dankje wel. het is een nieuw nummer dat ik aan het oefenen ben." Terwijl Brian op zijn mobiel keek deed Kayleigh haar gitaar weer in de hoes en zette het bij de kast. "wat gaan we vanavond eten?" vroeg Brian. Toen Brian dit zei rammelde haar maag gelijk. "Geen idee, ik heb eerlijk gezegd niet veel zin om te gaan koken. laat staan dat ik dat echt kan." Ze liep naar wc en deed haar boodschap. "is er misschien ergens een plek waar je goed kan eten of misschien wat kan bestellen?" vroeg ze terwijl ze vanuit de badkamer kwam en haar handen ging wassen in de keuken. Ze droogde haar handen af en draaide zich om naar Brian.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia

Mia


Posts : 94

Profiel
Naam: Mia Torreto
Partner: If you can handle up and downs.
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedi maa 22, 2011 5:05 am

Het programma was afgelopen en hij voelde zijn maag rammelen, Kayleigh was echt goed op een gitaar vond hij. "Je speelt hem anders wel goed" zei hij vriendelijk. Brian had echt honger en vroeg over het eten. Hij lachte bij haar woorden, "Nou dan zijn we een lekker stel, ik kan alleen ei bakken" zei hij lachend. Hij zou wel wat bestellen, Brian haalde een laptop uit zijn tas en keek even of hij hier wel internet had gelukkig wel. Hij zocht een kabab zaak op een chinees en een pizzaria. Hij wist niet wat ze wou eten dus liet hij haar maar kiezen. Toen Kayleigh terug zei vrog ze waar je goed kon eten of waar je wat kon bestellen. "Hier kijk maar even en zeg maar wat je wilt" zei hij met een glimlachje. Hij keek recht in de donkerbruine ogen van Kayleigh, hij liet zijn licht grijs, blauwe ogen even in haar blik doordringen en liep toen naar de prullebak om zijn lege blik bier weg te gooien
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Posts : 40
Naam : Savannah

Profiel
Naam: Kayleigh Madden
Partner:
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedi maa 22, 2011 5:18 am

"thanks ik heb alles zelf een beetje aangeleerd via internet enzo." zie ze met een glimlach. Vroeger leerde ze gitaar van haar oom, maar na dat hij was overleden had ze de eerste paar maanden niet meer gespeeld. Ze heeft het uiteindelijk toch maar weer opgepakt en zoveel mogelijk opgezocht op youtube. Kayleigh moest lachen toen Brian zei dat hij alleen maar eieren kan bakken. "na dan weet ik dus al wat ik morgen ochtend voor ontbijt krijg" zei ze lachend. Toen ze terug kwam van de badkamer vroeg ze "is er misschien ergens een plek waar je goed kan eten of misschien wat kan bestellen?" Brian was haar al een stapje voor en had wat dingetjes op internet uitgezocht. "Hier kijk maar even en zeg maar wat je wilt." zei hij met een glimlachje. Brian overhandigde haar de laptop toen hij haar recht aan kijk met zijn licht grijze-blauwe ogen. Ze bleef nog even zo staan toen Brian zijn blikje weggooide en keek toen op het scherm. Ze zag kebab, pizza en een chinees op het scherm staan. kayleigh wist meteen wat ze moest kiezen. "Ik ga voor de kebab" zei Kayleigh. haar moeder was vegetarisch waardoor ze thuis niet veel vlees kreeg. "vind jij dat goed?" vroeg ze voor de zekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia

Mia


Posts : 94

Profiel
Naam: Mia Torreto
Partner: If you can handle up and downs.
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedi maa 22, 2011 5:36 am

"Klinkt goed, wist niet dat je van internet zo goed gitaar kon spelen" zei hij. Op youtube stonden wel altijd van zulke filmpjes maar hij had niet gedacht dat je daar zo goed van kon leren. Brian kon echt eigenlijk alleen maar ei bakken en dan tosti's maken maar dat was het. Kayleigh zei lacherig over dat ze morgen dus ei als ontbijt verwachte. "Nou verheug je je daar maar niet te veel op" zei hij. Hij ging echt geen ei bakken door de weeks moest hij veel te vroeg opstaan. Brood smeren vond hij al vrij veel werk. Brian had wat bestel adressen opgezocht voor Kayleigh. Hij verwachtte zeker dat kebab meteen af viel , meiden hielden normaal niet zo van kebab. Maar Kayleigh ging voor de kebab het verbaasde hem wel een beetje. "Ja ik vind alles goed". Hier bel maar zei hij en hij gaf zijnblackberry aan haar. Hij keek even door de kamer en toen weer naar Kayleigh
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Posts : 40
Naam : Savannah

Profiel
Naam: Kayleigh Madden
Partner:
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedi maa 22, 2011 8:41 am

"Ja je moet veel oefenen, ik heb ook een tijd gitaarles van mijn oom gehad. Dus ik kon al aardig wat spelen voor dat ik overging op het internet" zei Kayleigh. Brian zei dat Kayleigh zich niet te veel moet verheugen op het ontbijt van morgen ochtend. Ze negeerde het een beetje, het was als grapje bedoeld en ze moest nu niet te veel over eten nadenken anders begon haar maag alleen maar meer te rammelen. Kayleigh had uitgezocht wat ze zoude gaan eten vanavond. Het werd kabab Brian keek een beetje verbaasd toen ze dat zie maar hij vond het goed. Hij gaf zijn blackberry aan haar zodat ze de kabab zaak kon bellen. vanaf de computer las ze het nummer en typte het in. terwijl de telefoon overging deed ze haar hand op de telefoon. "Brian wat wil jij precies, wil je gewoon kebab of iets erbij?" vroeg ze aan hem. ondertussen nam er iemand op aan de andere kant van de lijn. "ja hallo met Kayleigh ik wil graag een bestelling doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia

Mia


Posts : 94

Profiel
Naam: Mia Torreto
Partner: If you can handle up and downs.
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedi maa 22, 2011 8:52 am

"Ookey" zei hij afwezig want hij was nog steeds naar een of ander programma aan het kijken en focussen op 2 dingen kon hij echt niet dat was een van de symptomen van ADD. Hier wist nog niemand behalve de directeur over zijn 'probleem'. Brian was blij dat ze eten gingen bestellen hij had echt honger, en gelukkig wou ze niet uit eten want dat zou nog weer eeuwen duren. Hij had haar zijn bb gegeven en liet zich weer op de bank ploffen. Hij keek haar aan hij vond het af en toe wel leuk om iemand aan te staren. Zijn ogen priemde even in die van haar en daarna grijnsde hij even. Ze vroeg wat hij wou eten "Verras me maar" zei hij met een grijns, hij lustte bijna alles. Hij ging alvast 2 borden pakken en 2 glazen cola. hij zette de borden op de bijzet tafel die voor de tv stond en trok de tafel naar hem toe. Wachtend tot ze klaar was telefoneren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Posts : 40
Naam : Savannah

Profiel
Naam: Kayleigh Madden
Partner:
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedi maa 22, 2011 9:01 am

Terwijl Brian op de bank plofde belde Kayleigh de kebabzaak. "hallo met Kayleigh ja ik wil graag sowieso een kebab. Brian zei tegen haar dat ze hem moest verrassen. "maak er maar 2 van zei ze. Ze wist niet wat Brian nou lekker vond. maarja als ze kebab kiest kan dat in ieder geval niet fout. Brian pakte alvast 2 borden en 2 glazen cola en zette ze op de bijzettafel. "oke hartstikke bedankt." en Kayleigh hing op. Ze draaide zich om naar Brian en zei "Ze zeiden dat het ongeveer tussen een kwartiertje of een half uur duurt." Ze ging naast Brian zitten en gaf de telefoon weer aan hem terug. "Hopelijk duurt het maar een kwartiertje ik heb echt zo'n honger" zei Kayleigh. Ze keek even naar Brian en toen weer naar de tv die nog steeds op een autoprogamma stond, maar dat maakte Kayleigh niks uit. Ze pakte haar glas cola en nam een slokje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia

Mia


Posts : 94

Profiel
Naam: Mia Torreto
Partner: If you can handle up and downs.
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedi maa 22, 2011 9:12 am

Brian had zich op de bank laten ploffen en luisterde met een half oor naar het gesprek, hij kreeg dus ook kebab. Hij lustte alles dus maakte het hem niet zo veel uit. Hij baalde er wel van dat het nog een kwartier zou duren als het niet langer duurde. "Ik hoop zo snel mogelijk is ik ga dood" hij keek even naar de keuken misschien lag er soep in de kast. "Ik kijk even als er soep is " hij stond op en zei nog "oja zet maar wat anders op hoor". Hij keek in de kastjes maar er was niks,wat niet zo gek was want ze waren er pas net."shit" ontglipte er tussen zijn lippen
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Posts : 40
Naam : Savannah

Profiel
Naam: Kayleigh Madden
Partner:
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedi maa 22, 2011 9:23 am

"Nou ga maar niet dood" zei Kayleigh lacherig. "dan heb ik geen kamergenoot meer." Brian ging even kijken of er soep is. hij liep naar de keuken en keek in de kastjes. Brian zei tegen haar dat ze een andere zender mocht opzetten.. Ze pakte de afstandsbediening om te kijken of er misschien een leuke film op tv zou komen. Ze zapte een beetje langs de kanalen. Er was eigelijk niet heel veel interessants op tv. Ze zetten het weer oo het autoprogramma en legde de afstandsbediening neer. Ze hoorde Brian in een keer shit zeggen. Ze keek naar hem en zei "Ik neem aan dat we geen soep hebben? Wacht ik heb volgens mij nog wel wat koekjes in mijn tas zitten." Kayleigh liep naar haar rugzak en pakte de koekjes. Ze maakte de verpakking open en gaf een koekje aan Brian en de ander was voor haar zelf. "Hier mee moeten we het in ieder geval wat langer mee uit houden." zei ze met een glimlach. Ze nam een hap van het koekje en ging weer op de bank zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia

Mia


Posts : 94

Profiel
Naam: Mia Torreto
Partner: If you can handle up and downs.
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedo maa 24, 2011 8:21 am

Brian keek even naar Keyleigh toen ze wat over zijn dood grapte. "Of erger, je word verdacht van moord" zei hij met een serieus gezicht maar hij kon zijn gezicht na enkele seconden niet meer in de plooi houden en lachte. Brian trok alle kasten open om eten te vinden. Maar hij had echt niks kunnen vinden. "Shit, ga ik alsnog dood" zei hij. Hij baalde flink. Gelukkig kwam Kayleigh aan zetten met koekjes. "Thanks to geniaale Kayleigh blijf ik alsnog in leven " zei hij grinnikend. Hij pakte een koekje aan en ging weer op de bank zitten. Hij nam een hap van het koekje en grinnikte even met haar woorden "Ja, het overlevingspakket van Kayleigh houd ons in leven. " zie hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Posts : 40
Naam : Savannah

Profiel
Naam: Kayleigh Madden
Partner:
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedo maa 24, 2011 9:09 am

Kayleigh keek Brian aan toe hij zei "of erger je wordt verdacht van moord." Toen Brian begon te lachen moest ze zelf ook hard lachen. Brian had niks kunnen vinden in de kastjes. Toen Brian zei dat hij alsnog dood ging zei Kayleigh "Hier komt je redding." Kayleigh liep naar haar tas en pakte de koekjes. Kayleigh moest lachen toen Brian zei dat hij door de geniaale Kayleigh bleef leven. Ze gaf hem zijn koekje. "Hier moeten we het nog wel even mee uithouden" zei Kayleigh lachend. Kayleigh ging naast Brian op de bank zitten terwijl hij zei "ja het overlevingspakket van Kayleigh houdt ons in leven." "nou wees er maar zuinig op meer heb ik niet, nu maar wachten op de kebab." Zei Kayleigh. Ze pakte haar mobiel uit haar broekzak om te kijken hoe laat het was. "Als het goed is komen ze zo" zei ze tegen Brian. Ze legde haar mobiel op de tafel en nam een hap van haar koekje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia

Mia


Posts : 94

Profiel
Naam: Mia Torreto
Partner: If you can handle up and downs.
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimezo maa 27, 2011 6:21 am

Brian zat op de bank en keek even rond de kamer terwijl hij een hapje van de koek nam. Het was een nog vrij saaie kamer, daar moest eigenlijk wel verandering in komen. Hij keek even door het raam naar buiten. Hij was Kayleigh dankbaar voor de koekjes, en dat had hij haar ook laten weten. Hopelijk kwam de kabab snel, bij die gedachte werd er op de deur geklopt. "Hehe eindelijk" zei Brian opgelucht. Hij liep naar de deur en praatte even met de coureur en betaalde hem en deed er nog wat fooi bij. "Nou hier is ons avondmaal dan hea" zei hij, nog steeds was er duidelijk een Calafornische straat accent. Hij liep naar de bank en ga haar haar deel
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Posts : 40
Naam : Savannah

Profiel
Naam: Kayleigh Madden
Partner:
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimezo maa 27, 2011 6:41 am

Toen Kayleigh haar koekje bijna ophad klopte er iemand op de deur. "hehe eindelijk" zei Brian terwijl hij opstond en naar de deur liep. Hij maakte een praatje met de coureur en betaalde hem. Kayleigh reuk de geur van de kebab al en haar maag begon nog meer te rammelen als eerst. Brian gaf haar haar eten. Kayleigh pakte het uit en nam een hap. "hmm goddelijk!" zei ze. Ze keek naar Brian die van zijn kebab genoot terwijl ze aan het kauwen was. Zodra haar mond leeg was nam ze nog een hap. tot dat het op was. ze nam een paar slokken van haar cola en moest een klein boertje laten. "Sorry" zei Kayleigh. Ze moest altijd boeren na dat ze cola had gehad. ze legde haar bord op het aanrecht en ging weer op de bank zitten. "zo dat heeft gesmaakt" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mia

Mia


Posts : 94

Profiel
Naam: Mia Torreto
Partner: If you can handle up and downs.
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedi maa 29, 2011 4:20 am

Brian was heerlijk aan het eten hij nam niet eens moeite om het op zijn bord te scheppen. Het was wel een simpele hap maar met z'n honger smaakt alles. Hij had er wat knoflook saus op gedaan, hij had toch niemand om te zoenen, een meisje had hij niet. Hij nam een slok van de cola. Eigenlijk had hij wel zin in een Biertje ofzo, hij nam nog een hap en at het helemaal op. Ondertussen dronk hij van de cola, ze keken samen naar de film over de zinkende boot. Toen hij klaar was stond hij op en pakte een pils, hij verwachte niet dat Kayleigh misschien ook wel pils wou, en ze had zelf toch ook handen. Hij opende de fles door een manier aan de tafel, het gaf dan misschien wel krassen maar wat zou het je moet dat ding toch op een manier open krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kayleigh

Kayleigh


Posts : 40
Naam : Savannah

Profiel
Naam: Kayleigh Madden
Partner:
Vereniging:

kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitimedi maa 29, 2011 7:36 am

Toen Kayleigh naar Brian keek was hij ook al klaar met eten. Hij liep naar de koelkast om een biertje te pakken. Kayleigh nam nog een slok cola. Brian ging weer op de bank zitten en maakt het flesje open via de tafel. "Mag ik ook een biertje?" vroeg Kayleigh aan hem. Ze liep al naar de koelkast om een biertje te pakken. Ze pakte het koude bier uit de koelkast en ging weer op de bank zitten. "Zou jij hem open willen maken?" vroeg ze aan Brian. Ze gaf het bierflesje aan Brian.

-korte post. inspiratie loos... -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





kamer van Brian & Kayleigh Empty
BerichtOnderwerp: Re: kamer van Brian & Kayleigh   kamer van Brian & Kayleigh Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
kamer van Brian & Kayleigh
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer van brian ~ New here....
» Sawyer's kamer
» Kamer van Jacky & Yvan-kamer 203
» Kamer van Amy
» Max' Kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: