Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 You and me together through the days and nights

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

You and me together through the days and nights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 13, 2011 6:54 am

Ayanna grijnsde even, wat waren ze toch weer flauw bezig vandaag. Eigenlijk ging het er bijna nooit heel serieus aan toe tussen haar en Ty. Daar hield ze ook helemaal niet van, als je altijd maar serieus zou moeten zijn in een relatie zou het naar haar mening oersaai worden. Maar bij Ty hoefde ze zich gelukkig nooit te vervelen, altijd wist hij wel leuke dingen te verzinnen om te doen. Mede doordat hij zo spontaan en open was, had Ayanna nooit een reden gehad om verlegen te doen. Alhoewel zijn eeuwige complimentjes haar wel meerdere keren in verlegenheid hadden gebracht. En eigenlijk lukte hem dat nu nog steeds wel, alleen lukte het haar tegenwoordig steeds beter om dat minder te laten merken. In het begin was het echt heel erg, dan werd ze bij ieder complimentje van zijn kant mogelijk nog roder dan een tomaat. Maar dat betekende natuurlijk niet dat ze het nu minder lief vond als hij haar een complimentje gaf, dat zeker niet. Haar woorden beantwoordde Ty enkel met een glimlach, meer was ook niet nodig. Nadat ze hem een zoen had gegeven, beet ze even op haar onderlip. Het werd steeds lastiger om niet hier al.. aan hun record te werken. Maar, Ty wilde zo nodig eerst nog wat drinken dus ze zou braaf wachten tot hij wilde gaan. De gelukzalige blik in Ty's ogen beantwoordde ze met een lieve glimlach. "Ik zat trouwens te denken hè.." Met een afwachtende, nieuwsgierige blik keek ze Ty weer aan en zette haar glas weer op het tafeltje. "we hebben nu bijna een half jaar." Zo lang al? Voor haar gevoel hadden ze pas net een maand of zo. Wat erg eigenlijk, dat ze niet eens wist hoe lang ze nou precies al wat hadden. "Het is snel gegaan, vind je niet?" Ayanna knikte instemmend, het was zeker snel gegaan. "Dat kun je wel zeggen, ja!" Een half jaar geleden was ze nog een grijs muisje, had niemand haar ooit opgemerkt. En nou had ze de meest geweldige vriend die ze zich maar kon wensen. Liefdevol drukte ze haar lippen even op de zijne. "Wanneer gaan we nou?" prevelde ze vervolgens grijnzend tegen zijn lippen.

Beetje afgeraffeld einde, dinner calls.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

You and me together through the days and nights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 15, 2011 3:41 am

Hij glimlachte, de tijd was dus ook bij haar snel voorbij gegaan, gelukkig. Hij wist niet of het perse een slecht iets zou zijn als ze had gevonden dat het langzaam was gegaan, maar hij nam aan van wel. Op school kroop de tijd altijd vooruit.. Toen haar lippen niet meer op de zijn mond gedrukt waren hoorde hij de woorden die ze prevelde:"Wanneer gaan we nou?" Bespeurde hij daar enig ongeduld? Schattend kneep hij zijn ogen even tot spleetjes, ja, zij verlangde duidelijk net zo naar straks als hij dat zelf deed. Snel pakte hij zijn glas, hij moest moeite doen om haar niet te gaan plagen en extra kleine slokjes te nemen, maar omdat hij zelf ook graag weg wilde, deed hij het niet. De cola verdween snel in zijn keel en met een tevreden glimlach op zijn gezicht knalde hij het nu lege cola glas weer op de tafel voor hen. "We gaan zodra jij jouw cola op hebt." Was zijn verlate antwoord op haar vraag van net. Ondertussen wenkte hij de serveerster voor de derde keer. Dit keer was ze iets dichterbij, dus stond ze snel naast hun tafel. "De rekening. Graag." Het laatste woord mompelde hij er snel achteraan, omdat hij ietwat kortaf om de rekening had gevraagd. Maar hij zou het wel goed maken met wat extra fooi. Uiteraard zou hij betalen, hij zou haar niet eens de kans geven om te betalen. Misschien was het ouderwets, maar hij vond dat de man altijd moest trakteren. Bovendien had hij geld genoeg en vond hij het altijd leuk om Ayanna te verwennen. Afwachtend keek hij naar het gezicht dat voor hem gelijk was aan dat van een engel. Zachtjes grinnikte hij om zijn eigen romantische gedachte.

~sorry beetje kort~
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

You and me together through the days and nights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights - Pagina 2 Icon_minitimedi maa 15, 2011 5:06 am

Nieuwsgierig naar zijn antwoord, bleef ze hem met een engelachtige glimlach aankijken, waarna ze een paar keer overdreven met haar ogen knipperde. Toen Ty zijn ogen tot spleetjes kneep, maakte de engelachtige glimlach plaats voor een grijns. Zogenaamd geërgerd rolde ze met haar ogen toen Ty eerst zijn cola opdronk. Het verbaasde haar dat hij haar niet ging plagen door er extra lang over te doen, het leek erop dat ook hij stiekem niet kon wachten, maar voor haar gevoel duurde het alsnog uren. "We gaan zodra jij jouw cola op hebt." De grijns die al die tijd rond haar lippen had gespeeld, werd voor enkele secondes iets breder. Ayanna wist niet hoe snel ze haar glas cola vast moest nemen en op moest drinken. Maar om haar verlangen naar die middag iets te verbergen, deed ze haar best om wat rustiger te doen. Nadat ze het glas aan haar lippen had gezet en de inhoud ervan naar binnen had gewerkt, zette ze het nu lege glas naast die van Ty. Die had ondertussen de serveerster alweer gewenkt en vroeg om de rekening. Inmiddels was ze van hem gewend dat hij altijd wilde betalen, wist ze dat er tegenin gaan geen zin had. Vaak genoeg had ze geprobeerd om hem zover te krijgen dat Ayanna een keer mocht betalen, maar tot nu toe waren die pogingen tevergeefs. Wat dat betrof, was Ty een echte heer. Hoewel ze hoe dan ook bleef vinden dat hij niet altijd maar kon blijven betalen, was het natuurlijk altijd beter dan dat de jongen altijd het meisje liet betalen, zogenaamd 'zijn portemonnee vergeten'. Dat smoesje had ze vaak genoeg gehoord. En beetje ongeduldig wachtte ze tot de serveerster zou komen met de rekening, terwijl ze met een speelse grijns naar Ty bleef kijken.

- Er kunnen spelfouten in zitten, en het is niet zo lang, maar het is op m'n telefoon in de bus getypt. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





You and me together through the days and nights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You and me together through the days and nights
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 23 Days
» New Days, new chances, new Troubles [Ian]
» I miss the days when life was simple

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Stadscentrum-
Ga naar: