Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 You and me together through the days and nights

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimezo feb 27, 2011 5:13 am

Rustig liep hij door het grote en drukke stadscentrum van Santa Monica. Dat vanaf nu zijn nieuwe thuis zou zijn. Het was zo anders dan waar hij vandaan kwam, vooral de temperatuur was een groot verschil. In Washington, waar hij opgegroeid was, was het bijna altijd regenachtig, terwijl het hier altijd drukkend warm was. Bij een gezellig terrasje stopte hij met lopen, Playa del Inglés las hij op het bord, het was de plek waar hij had afgesproken met Ayanna. Eigenlijk was hij best trots op zichzelf dat hij het meteen gevonden had, zonder de weg te hoeven vragen. Onderweg had hij geprobeerd zo veel mogelijk in zich op te nemen, zodat hij de weg zo snel mogelijk zou weten in santa monica. Het strand had hij al gezien en het was prachtig geweest. Het terrasje was redelijk druk, maar in de hoek was nog plek. In plaats van stoelen was daar een soort van lounge hoekje gecreëerd met een lekkere bank. Snel liep hij er op af, voor iemand anders die perfecte plek in bezet zou nemen. Tevreden plofte hij neer op de bank, wachtend op Ayanna. Alleen al bij het denken van die naam ging er een warm gevoel door hem heen. Ja, Ayanna, zijn liefde, was met hem meegekomen naar Santa Monica. Alleen dat betekende al dat alles hier goed zou komen, ze zouden samen zijn. Om de tijd te doden begon hij mensen om hem heen te bekijken. Alle mensen leken hier een teint bruiner te zijn dan de mensen uit Washington. Afwezig woelde hij even met zijn hand door zijn blonde haren. Hij hoopte dat Ayanna hem zou vinden in de hoek, hij viel niet echt op met zijn blauwe t-shirt, maar hij zou wel naar haar zwaaien als ze binnen zou komen. Al snel begon het mensen kijken hem te vervelen en hij zocht naar een andere bezigheid. Uiteindelijk viste hij zijn Iphone uit zijn zak en begon hij simpele spelletjes te spelen. Erg leuk waren ze niet, maar perfect om de tijd voorbij te laten gaan. Zijn gedachten dwaalden al snel weer af naar Ayanna. Hoewel hij haar pas gezien had, miste hij haar nu al weer. Hun relatie was nog jong, ze hadden pas een paar maanden, maar hij had nu al het gevoel dat hij niet zonder zijn prachtige vriendin kon. Behalve haar kende hij hier nog niemand, maar eigenlijk kon dat hem nu niet veel schelen. Aan Ayanna had hij voorlopig genoeg, andere vrienden zouden vast snel komen, want moeite met vrienden maken had hij niet. De serveerster haalde hem weer terug uit zijn droom wereldje, door te vragen of hij iets wilde drinken. Even twijfelde hij, zou hij wachten op Ayanna, of alvast iets bestellen? De keus viel uiteindelijk op het laatste, hij nam aan dat Ayanna elk moment kon komen en hij dacht wel te weten wat haar lievelingsdrankje was. De serveersters keek hem even vreemd aan toen hij twee drankjes bestelde, maar hij haalde enkel zijn schouders op en richtte zijn aandacht toen weer op zijn Iphone, zijn favoriete speeltje.

[Ayanna]

Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimezo feb 27, 2011 8:42 am

Met een zucht kwam Ayanna tot stilstand. Die ijskar, daar was ze toch al eens voorbij gelopen? Ty en zij woonden nog niet zo lang in Santa Monica. Ze hadden afgesproken bij een terrasje, Playa del Inglés, en stiekem had ze erop gehoopt dat ze het wel zou vinden. Ze haalde even een hand door haar bruine haren, waarna ze haar zonnebril erin schoof. Even had ze de neiging om heel demonstratief op een bankje te gaan zitten en Ty te bellen dat hij maar naar haar toe moest komen, maar Ayanna zou Ayanna niet zijn als ze hoe dan ook zou proberen om haar doel te bereiken. Santa Monica was een vrij grote en drukke stad, het centrum was enorm. Toen ze zich besefte dat het haar in haar eentje niet zou lukken om het terras te vinden, besloot ze om maar iemand aan te spreken. Een vriendelijk uitziende vrouw wist haar te vertellen waar ze het terras kon vinden, namelijk aan de andere kant van het centrum. Ze bedankte de vrouw met een vriendelijke glimlach, maar toen de vrouw weer weg was gelopen zuchtte ze geïrriteerd. Fijn, nu kon ze weer naar de andere kant van het centrum lopen, waarschijnlijk zou Ty er al zitten en die moest nu op haar wachten. Ze haatte het als ze mensen liet wachten, dus zette ze haar zonnebril weer op haar neus en begon stevig door te lopen. Volgens de vriendelijke vrouw was het ongeveer een kwartiertje lopen. Het was in Santa Monica een stuk warmer dan in de plaats waar ze vandaan kwam, dus het was geen vreselijke ramp om een stukje te moeten lopen. De school waar Ty en zij eerst op hadden gezeten, in Washington, moest sluiten en zij moesten dus opzoek naar een nieuwe school. Waarom Ty helemaal naar Santa Monica wilde verhuizen was haar een raadsel, maar ze was met alle liefde met hem mee gegaan. Ze waren nu sinds een paar maanden een stel en het leek haast wel of ze iedere dag meer van die jongen ging houden. Wat haar overigens ook nog steeds een raadsel was, was dat hij überhaupt in haar zag. Naar haar mening was ze helemaal geen leuk persoon en absoluut niet knap. Ach, Tyler was voor haar gevallen, dus blijkbaar was ze niet zo erg als ze zelf vond. Met de route die haar helper voor haar had beschreven in haar achterhoofd, wist ze het terras dit keer vrij snel te vinden. En wat bleek, ze was er net al eens langs gelopen. En de naam van het terrasje, Playa del Inglés, stond nota bene met koeienletters op een groot bord. Natuurlijk, echt iets voor Ayanna om zoiets over het hoofd te zien. Met een enigszins trotse glimlach stapte ze het terras op, nu moest ze Ty nog zien te vinden in deze drukte. Na even te hebben gezocht, vond ze hem uiteindelijk in een hoekje op een bank, de glimlach die rond haar lippen speelde werd mogelijk nog breder. Ty scheen haar nog niet te hebben gezien, wat zou kunnen komen omdat hij met zijn mobiel zat te spelen en totaal geen oog had voor zijn omgeving. Ayanna grinnikte even, jongens bleven kleuters. Vervolgens wurmde ze zich tussen de tafels en stoelen door, tot ze eindelijk Ty had bereikt en naast hem op de bank kon neerploffen. "Boe." sprak ze grijnzend, waarna ze kort haar lippen op zijn wang drukte. "Zat je al lang te wachten?" Ze hoopte maar dat ze hem niet al te lang had laten wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimezo feb 27, 2011 9:03 am

Net toen zijn spelletje hem toch wel begon te vervelen, hoorde hij een 'boe' in zijn oor en kort daarna voelde hij bekende zachte lippen op zijn wang. Met een brede glimlach draaide hij zijn hoofd naar haar toe. "Hallo lief!" groette hij Ayanna, zijn favoriete schoonheid. Elke keer weer als hij haar zag, was hij overrompeld door haar mooiheid. Het drong tot hem door dat hij nog steeds een beetje achterlijk naar haar zat te grijnzen, dus snel trok hij zijn mond in een plooi. Hij schudde ontkennend zijn hoofd, nee het viel wel mee hoe lang hij hier zat eigenlijk. "Nee hoor, maar je kon het zeker weer niet vinden hè? Vrouwen en een richtingsgevoel..." zei hij plagend tegen haar. Zelf had hij ook gewoon geluk gehad dat hij het in één keer had kunnen vinden in het grote stadscentrum. Zijn aandacht werd getrokken door een persoon dat plotseling voor hen stond. Het was de serveerster met hun drankjes. Hij keek toe hoe ze de drankjes voor hen op het tafeltje neerzette en knikte vriendelijk naar de serveerster, waarna zij weer wegliep. "Oh, ik ben zo vrij geweest om vast een drankje voor je te bestelen," zei hij tegen Ayanna, terwijl hij zijn blik weer naar haar gezicht richtte. Hun ogen ontmoetten elkaar en er verscheen haast automatisch weer een glimlach op zijn gezicht. Wat had hij toch een geluk met haar als vriendin, ze was zelfs helemaal met hem meegekomen naar Santa Monica. De andere kant van het land. Waarschijnlijk was hij niet gegaan als zij niet met hem mee was gekomen, maar toch.. Hij pakte één van de glazen van het tafeltje en gaf deze aan Ayanna, daarna pakte hij zelf het andere glas. "Laten we proosten op een goed leven in Santa Monica," zei hij tegen haar, met een stralende glimlach op zijn gezicht. Soms had je van die mooie momenten in je leven en dit was er één van. Hij zat op een terras in de zon in Santa Monica met zijn grote liefde naast hem, wat kon je nog meer wensen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimezo feb 27, 2011 9:56 am

Ze glimlachte even hartelijk naar Ty, iedere keer als ze hem weer zag. werd ze weer helemaal verliefd. Ty had van nee geschud toen ze vroeg of hij er al lang zat, ze zuchtte even opgelucht. Niks vond ze hatelijker dan lang op mensen te moeten wachten, maar het was minstens even verschrikkelijk om mensen te láten wachten. "Nee hoor, maar je kon het zeker weer niet vinden hè? Vrouwen en een richtingsgevoel..." Ze opende haar mond om er tegenin te gaan, waarna ze even schuldbewust grinnikte. Het was zo, ze had geen enkel gevoel voor richting. Zelfs na 16 jaar in Vancouver te hebben gewoond, raakte ze zelfs daar nog wel eens de weg kwijt. Wat richting betrof, was ze echt hopeloos. Eigenlijk was ze nergens echt goed in, maar de liefde die Ty haar gaf compenseerde een hoop. "Je kent me te goed. Maarja, uiteindelijk heb ik het toch gevonden." gaf ze grijnzend antwoord. Er viel een schaduw over hen heen, wat haar op liet kijken. Er stond een serveerster met twee drankjes op een dienblad, die voor hun neus werden neergezet. "Thanks, ik heb het vreselijk warm en kan wel een koud drankje gebruiken." sprak ze glimlachend, met stralende ogen keek ze naar Ty. Tot nu toe had ze er geen moment spijt van dat ze met hem mee was gegaan naar Santa Monica. Eigenlijk was het zelfs heerlijk om niet meer met haar ouders en broertje onder één dak te hoeven slapen, ze had ze nog geen moment gemist en dat moment zou hoogstwaarschijnlijk ook niet komen. Ze nam het glas aan van Ty, knikte instemmend toen hij voorstelde om te proosten en tikte met haar glas tegen de zijne. Vervolgens nam ze gretig een slok van het drankje, de koude vloeistof gleed heerlijk door haar keel. Dan zat Ty ook nog eens naast haar, ze zou haast gaan denken dat ze een perfect leven leidden. "Hm, hier kan ik wel aan wennen." verzuchtte ze met een glimlach. Ze sloot even haar ogen en genoot van de warme zonnestralen die haar gezicht verwarmden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimezo feb 27, 2011 10:10 am

Grinnikend knikte hij instemmend, uiteindelijk had ze het inderdaad gevonden, waarschijnlijk had ze weg gevraagd, maar dat liet hij maar achterwegen. Het was één van de dingen die hij onwijs schattig aan haar vond, hoe ze overal wist te verdwalen. Hij was blij dat Ayanna het waardeerde dat hij alvast een drankje had besteld en het niet bestempelde als een daad uit ongeduld. Hun glazen tikten tegen elkaar en net als Ayanna nam hij een paar slokken van het heerlijk verkoelende drankje. "Hm, hier kan ik wel aan wennen." Hoorde hij haar zeggen. Hij glimlachte, dat was mooi, hij had zich behoorlijk schuldig gevoeld als hij hen naar één of andere vervelende plek had gebracht. Maar tot nu toe leek alles hier goed en de zelfstandigheid was ook geweldig. Hun ouders waren ver weg en er was niemand die hen kon vertellen wat ze wel en niet moesten doen. "Weet je wat we een keer moeten doen? Een nachtelijke picknick." zei hij enthousiast tegen haar. "Op het strand. Heerlijk romantisch toch," voegde hij daar met een speelse grijns naar haar aan toe. Het idee alleen al maakte hem helemaal vrolijk, dat zou hem echt gaaf lijken, zeker met Ayanna. Ja, dat zouden ze echt eens moeten doen. Zijn glas zette hij weer terug op de tafel naast de bank waar ze op zaten, het was nog half vol. Daarna keek hij even stralend in haar ogen, om vervolgens naar voren te buigen en zijn lippen op haar mond te drukken. Elke keer weer voelde dat perfect, alsof hij er nooit aan zou wennen. Hij ging weer iets naar achteren zitten en lachte lief naar haar. "Dat wilde ik al doen sinds je hier naast me kwam zitten schoonheid."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimezo feb 27, 2011 11:09 am

Toen ze Ty hoorde grinniken, opende ze haar ogen weer en keek ze grijnzend opzij. Waarschijnlijk kon hij ook wel raden dat ze het terras niet helemaal op eigen kracht gevonden had, het was al heel wat dat ze eens niet eigenwijs was geweest en al haar moed bijeen had geraapt om iemand de weg te vragen, dus ze vertelde maar niet dat ze er zelfs al eens voorbij was gelopen. Eigenlijk was dat zelfs voor een deel Tyler's schuld, Ayanna zat de hele tijd met hem in haar hoofd en daardoor had ze niet zo op haar omgeving gelet. Het was echt heerlijk om verlost te zijn van haar verschrikkelijke ouders en broertje, ze had nooit verwacht zo snel het huis al uit te kunnen en dat had ze eigenlijk te danken aan Ty. "Weet je wat we een keer moeten doen? Een nachtelijke picknick." Hm, dat was best een goed idee en de enthousiasme toon waarmee Ty sprak was aanstekelijk. Het maakte haar niet uit waar, hoelaat, wanneer of hoe, zolang ze bij Ty kon zijn vond ze alles goed. "Op het strand. Heerlijk romantisch toch," Dat was inderdaad erg romantisch. Maar Ty zelf was ook heerlijk romantisch en gelukkig niet zo'n macho-type die zichzelf helemaal geweldig vond. Nee, Ty was een ontzettend lieve en vrolijke jongen. "Dat zouden we inderdaad snel eens moeten doen!" antwoordde ze enthousiast. Ze vond het echt een geweldig idee, ze had het maar getroffen met zo'n romantische vriend als Ty. Ze werd verrast door Ty, die zijn lippen op die van haar drukte. "Dat wilde ik al doen sinds je hier naast me kwam zitten schoonheid." Glimlachend keek ze naar Ty, de jongen die ze gewoon haar vriend mocht noemen. Nog steeds geloofde ze het niet helemaal. "Schatje toch, beetje ongeduldig? Zo lang zit ik nog niet naast je." grijnsde ze naar hem. Oké, ze moest toegeven dat ze zelf ook moeilijk van hem af kon blijven. Zachtjes leunde ze met haar hoofd tegen zijn schouder, pakte zijn hand vast en drukte haar lippen even tegen de rug van die hand. "Waar heb ik jou toch aan verdiend?" mompelde ze, het was een vraag die iedere dag wel een paar keer door haar hoofd ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimema feb 28, 2011 9:17 am

Tevreden glimlachte hij naar Ayanna toen ze haast met dezelfde enthousiasme in haar stem als hij antwoordde dat ze dat moesten doen. Zelf zag hij het al weer helemaal voor zich, hen samen op het strand. Het voelde als weer een nieuw hoofdstuk van zijn leven, weer een nieuwe school, een nieuwe lifestyle, alleen dit keer vergezeld door zijn vriendin. Het was heerlijk om weer een hele nieuwe wereld te ontdekken en hij kon niemand bedenken met wie hij dat liever zou doen dan met Ayanna. "Schatje toch, beetje ongeduldig? Zo lang zit ik nog niet naast je." zei ze tegen hem en hij glimlachte verontschuldigend naar haar. Het deed hem denken aan een lange tijd geleden, de eerste keer dat ze elkaar ontmoet hadden. Het was een dood normale school middag geweest, maar het was uitgedraaid op een hele belangrijke dag. Zachtjes grinnikte hij toen hij zich herinnerde hoe ze zich amper hadden kunnen bedwingen in de schoolgangen, ja zelfs toen al verlangden ze naar elkaar. Ty had nooit verwacht dat hij een vriendinnetje zou krijgen, hij was altijd een enorme flirt geweest, totaal niet het type om aan één meisje gebonden te zijn. Maar Ayanna was het waard om dat te veranderen, ook al had hij er in het begin moeite mee gehad. Inmiddels was één blik op haar genoeg om te beseffen dat hij geen ander wilde. Als hij met Ayanna was gaf hij expres niet veel aandacht aan andere meisjes, hij wist dat ze onzeker kon zijn. In het begin kon hij haar met elk complimentje laten blozen. Hij vond het fijn toen ze een kus op zijn hand drukte, hij zou uren zo kunnen zitten. Haar woorden waren zacht, maar toch hoorde hij ze. "Waar heb ik jou toch aan verdiend?" Verslagen schudde hij zijn hoofd, hij kon er nooit over uit dat ze zo over zichzelf dacht, in zijn ogen was ze geweldig en bijzonder, maar zo zag zij zichzelf niet. "Mafkees..." Hij zei het op een plagende toon, maar met een serieus gezicht. "Dat zou ik ook aan jou kunnen vragen. Waar ik heb jou toch aan verdiend?" voegde hij er na kort gezwegen te hebben aan toe. Ze lag nog steeds met haar hoofd tegen zijn schouder, dus drukte hij liefdevol een kus op haar bruine haren, die warm waren van de brandende zon. Plotseling schoot hem iets te binnen, wat hij haar nog had willen zeggen. "Raad eens wat," begon hij enthousiast tegen haar, "ik heb een nieuwe auto gekocht, een BMW. Mijn vader vond dat ik wel een nieuwe auto mocht kopen, ééntje die meer past bij het klimaat van Santa Monica." Alleen het vertellen erover maakte hem vrolijk, ergens in zijn achterhoofd was een stemmetje dat zei dat het verwend klonk, maar veel kon hem dat niet schelen. Het was niet zijn schuld dat zijn ouders veel geld hadden. Daarbij waren er eigenlijk heel veel leerlingen in Santa Monica met veel geld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimema feb 28, 2011 10:25 am

In gedachten zag Ayanna hen al zitten, op een haast verlaten strand. Ze glimlachte even om het beeld wat zich had gevormd in haar hoofd, ze kon haast niet wachten. Het zou hoe dan ook een geweldige avond worden, daar was ze zeker van. Waarschijnlijk zouden er nog wel meer geweldige, onvergetelijke avonden komen, met Ty in haar buurt was immers iedere avond geweldig. De dag dat ze elkaar hadden ontmoet stond tot nu toe op nummer één. Misschien was het ook maar goed dat ze van school waren veranderd, zo'n goede indruk hadden ze waarschijnlijk niet achtergelaten, aangezien ze de dagen erna heel wat vreemde blikken had gekregen. Ze grinnikte even, die dag stond nog steeds in haar geheugen gegrift. Vanaf het allereerste moment hadden ze al een klik gehad, maar ze had eigenlijk gedacht dat ze toen gewoon gehaast bezig waren geweest en het een.. onedaystand zou zijn, een bevlieging. Achteraf gezien was ze dolblij dat dat het niet was, na een paar maanden waren ze nog steeds bij elkaar. Hoewel ze in het begin erg onzeker was geweest, Ty was zo'n leuke jongen dat veel meisjes haar waarschijnlijk zouden haten omdat ze zijn vriendin was. Ze wierp even een blik opzij, naar Ty, waarna ze haar glas oppakte van de tafel. Ze kantelde haar hoofd iets, zodat ze niet zou morsen op Ty, en nam er een slokje van. "Mafkees..." Glimlachend keek ze weer naar Tyler. "Wat nou? Er zijn zat meisjes die veel leuker zijn dan mij, dus ja ik vraag mij dat af." verklaarde ze, half mompelend. Ze wist dat Ty het niet begreep waarom ze zo negatief over zichzelf dacht. "Dat zou ik ook aan jou kunnen vragen. Waar ik heb jou toch aan verdiend?" Ayanna grinnikte even, zette het inmiddels lege glas weer op het tafeltje. "Dat moet je niet aan mij vragen, ik heb geen flauw idee wat je in mij ziet." antwoordde ze vervolgens. "Jij bent lief, grappig, knap, gezellig en vast nog wel meer dingen die ik nu vergeet. Ik ben niks van dat alles." vervolgde ze daarna. Ty vertelde daarna enthousiast dat hij een nieuwe auto had uit mogen kiezen van zijn vader, ze was oprecht blij voor hem. Niet alleen omdat hij een nieuwe auto had, maar vooral omdat hij zulke lieve ouders had. "Laat me raden, eentje waar het dak vanaf kan." grijnsde ze. "Je hebt geluk met zulke ouders." mompelde ze erachteraan, het floepte er zomaar uit. Eigenlijk had ze Ty nog bijna niks over haar ouders verteld, andersom had ze met haar ouders ook geen woord gesproken over Ty. Het interesseerde hen toch niks. "En, wat ben je voor de rest van de dag van plan?" vroeg ze vervolgens opgewekt, om het gesprek niet op het onderwerp ouders uit te laten draaien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimedi maa 01, 2011 2:35 am

Elke keer weer maakte ze dat soort opmerkingen en het leek gewoon echt niet tot haar door te dringen dat er geen leukere meisjes dan zij waren. "Dat moet je niet aan mij vragen, ik heb geen flauw idee wat je in mij ziet." Hij slaakte een overdreven zucht en keek haar glimlachend aan, ze wist ook van geen ophouden. "Jij bent lief, grappig, knap, gezellig en vast nog wel meer dingen die ik nu vergeet. Ik ben niks van dat alles." Hij schudde ontkennend zijn hoofd. Ayanna had hem zo hoog zitten, alsof hij perfect was en zichzelf zag ze altijd als het tegenoverstelde. Jammer genoeg wist hij niet tot haar door te dringen met het feit dat ze zelf een geweldig persoon was. "Oké, ik geef het op. Als je maar weet dat ik je geweldig vind." zei hij tenslotte tegen haar, verslagen. "Je zou jezelf eens moeten zien door mijn ogen," mompelde hij er achteraan. Ja, dan zou ze wel ophouden met zichzelf zo naar beneden te halen. Hij knikte enthousiast toen ze gokte dat het dak eraf kon, dat kon zeker. Net toen hij wilde reageren over haar opmerking over zijn ouders, vroeg ze hem al over wat anders. Hij besefte dat ze het nooit over haar ouders hadden, hij wist er het fijne niet van, maar wel dat Ayanna daar niet graag over praatte. Ty had besloten daar niet over door te gaan zeuren, Ayanna wist dat ze met alles bij hem terecht kon, dus als ze wilde, zou ze het wel vertellen. Hetzelfde gold andersom, hij kon altijd bij haar terecht en dat was een heerlijk gevoel. Ja, hij bofte met zo'n vriendin. Haar vraag kon hij niet zo één, twee, drie beantwoorden, want eigenlijk had hij nog geen plannen voor de rest van de dag. "Ik heb zo meteen nog een date met een ander meisje, maar verder ben ik niks van plan." zei hij met een plagende ondertoon tegen haar. Vervolgens vervolgde hij iets serieuzer: "Maar even serieus, ik nog geen plannen voor de rest van de dag. Misschien een beetje de stad verkennen." Waarschijnlijk zou hij drie weken moeten uittrekken om de stad helemaal te leren kennen, maar dat terzijde. Het belangrijkste voor hem was dat hij gewoon zijn weg zou leren kennen in Santa Monica. De leuke uitgaanswereld, de kledingzaken, de goede restaurants, enzovoorts. "Jij wel dan?" vroeg hij daarna aan Ayanna. Hopelijk had ze niet te veel gepland, dan zou hij gewoon met haar mee kunnen gaan. "De stad verkennen doe ik het liefste samen, ik vind het niet zo'n fijn idee om je alleen te laten gaan, wie weet in welke achterbuurt je terecht zou komt met jouw richtingsgevoel." Zei hij met een glimlach, hij betrapte zichzelf erop dat hij nu het bezorgde vriendje was, maar dat boeide hem niet zo veel, hij liet alleen maar zien hoeveel hij om haar gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimedi maa 01, 2011 5:06 am

Ze schonk Ty even een plagerige glimlach toen hij zuchtte. Hoe zij over zichzelf dacht was altijd al een discussiepunt geweest en zou waarschijnlijk ook altijd een discussiepunt blijven. "Oké, ik geef het op. Als je maar weet dat ik je geweldig vind." Yeah right, Ty die iets opgeeft? Ze wist zelf ook wel dat hij het alleen maar zei zodat Ayanna er over zou ophouden. "Hm, dat jij mij geweldig vindt, is het enige wat telt voor mij." beantwoordde ze de jongen. "Je zou jezelf eens moeten zien door mijn ogen," Ayanna betwijfelde het of ze zich vanuit een ander oogpunt leuker zou vinden, maar om voor vandaag deze eindeloze discussie te stoppen, ging ze er niet meer tegenin. Toen Ty niet over ouders doorging, glimlachte ze even dankbaar. Hij leek het vaak aan te kunnen voelen of ze ergens over wilde praten of niet, terwijl zijzelf juist onwijs nieuwsgierig was en altijd alles wilde weten. Hoewel ze wel vond dat ze hem vroeg of laat over haar ouders moest vertellen, tot nu toe had ze het juiste moment er nog niet voor gevonden. "Ik heb zo meteen nog een date met een ander meisje, maar verder ben ik niks van plan." Ze wierp hem even een quasi-beledigde blik toe en stak haar tong uit. "Maar even serieus, ik nog geen plannen voor de rest van de dag. Misschien een beetje de stad verkennen." Hm, dat was wel een goed idee. Wellicht dat ze samen ergens konden gaan eten. Toen hij haar vroeg of zij wel plannen had, schudde ze even van niet. "De stad verkennen doe ik het liefste samen, ik vind het niet zo'n fijn idee om je alleen te laten gaan, wie weet in welke achterbuurt je terecht zou komt met jouw richtingsgevoel." Ze trok even een gespeeld pruillipje. "Dat mijn gevoel voor richting niet zo goed is, is nu wel duidelijk." Ze grinnikte even. "Dan moet ik jou maar altijd bij me hebben om de weg te wijzen. Maar misschien dat we vanavond ergens wat kunnen gaan eten?" voegde ze er liefjes aan toe. Met haar vinger draaide ze zijn hoofd naar haar toe en drukte even zacht haar lippen tegen de zijne. "I love you." fluisterde de glimlachend, waarna ze hem nogmaals kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimewo maa 02, 2011 5:36 am

Haar reactie op zijn plagende opmerking bracht vanzelf een lach op zijn gezicht, ze zag er schattig uit als ze haar tong naar hem uitstak. Hij was blij dat ze geen plannen had voor de rest van de dag, dat betekende dus dat ze de rest van de dag samen door konden brengen. "Dat mijn gevoel voor richting niet zo goed is, is nu wel duidelijk." Zachtjes lachte hij met haar mee en hij wierp haar een verontschuldigende blik toe. "Sorry lief, ik zal er voorlopig over op houden." Het woord 'voorlopig' zei hij er expres bij, hij vond het te leuk om haar ermee te plagen om er voor altijd mee te stoppen. Gelukkig wist zij ook wel dat het enkel en alleen om te plagen was. Enthousiast instemmend knikte hij toen ze voorstelde om hem dan maar altijd bij haar te hebben, ja daar zou hij helemaal niks op tegen hebben. Zodra Ayanna weg was, miste hij haar altijd al weer. Hij vroeg zich af of dat ooit zou veranderen. "Ja, gezellig." stemde hij toe op haar plan om deze avond samen ergens wat te gaan eten. Doordat ze alleen elkaar nog maar kenden hier, zouden ze waarschijnlijk veel samen optrekken in het begin. Zodra ze beide ook andere vrienden hadden gemaakt, zou dat vast iets minder worden. Maar hij vond het totaal niet erg om zo veel tijd met haar door te brengen, in tegendeel. Gewillig draaide hij zijn hoofd met haar vinger mee naar haar toe. Haar zachte lippen vonden al snel de zijne. "I love you." hoorde hij haar fluisteren, waarna ze hem weer een kus gaf. "As I love you." zei hij terug, toen hun lippen elkaar niet meer aanraakten. De woorden waren gemeend, er was geen twijfel over mogelijk dat hij van Ayanna hield. Vertederd keek hij naar Ayanna, ze was prachtig, met haar lieflijke gezicht en haar mooie bruine haren. Hij slaakte een tevreden zucht. Zijn glas dat voor hem op de tafel stond was nog niet helemaal leeg, dus pakte hij op en dronk het snel leeg. Het had duidelijk iets te lang in de zon gestaan, maar het was als nog verfrissend. "Hier zijn voelt als een vakantie, het is zo'n raar idee dat we al over een paar dagen naar school toe zullen moeten." zei hij plotseling tegen haar. Terwijl zijn gedachtes afdwaalden naar school, speelde hij met een lok van Ayanna's bruine haar. De school zou hier vast niet heel anders zijn dan die van waar hij vandaan kwam, maar het was altijd wennen. De mensen hier leken vriendelijk, dus het zou vanzelf wel goed komen, maar erg veel zin had hij eigenlijk niet. Heel raar was dat niet, zin in school had geen enkele leerling gokte hij. "Ik ben benieuwd hoe snel we nieuwe vrienden hebben gemaakt hier.." zei hij op een beetje afwezige toon tegen haar. Vrienden maken was voor hem meestal geen probleem, maar hij wist niet hoe anders de mensen hier zouden zijn eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimewo maa 02, 2011 9:47 am

De lach die op het gezicht van Ty stond, deed haar even breed glimlachen, zijn lach was ontzettend aanstekelijk. Ty zei dat hij voorlopig over haar richtingsgevoel zou ophouden, de nadruk werd duidelijk op het woord 'voorlopig' gelegd. "Geloof je het zelf?" vroeg ze grijnzend, er zouden waarschijnlijk nog heel wat keren volgen dat ze de weg niet kon vinden en zou ze het dus nog vaak genoeg te horen krijgen. Niet dat ze het erg vond, van Ty kon ze het hebben. Ze grinnikte even toen Ty enthousiast knikte, zo te zien zou hij het even erg vinden om altijd bij elkaar te zijn als zij dat vond. Doordat ze hier in Santa Monica samen op een kamer sliepen, zagen ze elkaar nog vaker dan dat ze elkaar in Washington zagen. Doordat Ty altijd in haar hoofd zat, waren haar cijfers zelfs iets achteruit gegaan. Voordat ze Ty had leren kennen, zou ze het verschrikkelijk hebben gevonden als haar cijfers achteruit gingen. Nu maakte het haar echter niks uit, ze was ontzettend gelukkig met Ty en haar cijfers waren minder belangrijk geworden voor Ayanna. "Ja, gezellig." antwoordde Ty op haar voorstel om die avond samen wat te gaan eten in de stad. Ze glimlachte even liefjes naar hem. Nadat ze hem een kus had gegeven en Ty: "As I love you." had gezegd, grijnsde ze eventjes. "But I love you more." sprak ze vervolgens met een speelse sprankeling in haar ogen. Vervolgens legde ze haar hoofd weer op zijn schouder en staarde wat voor zich uit. "Hier zijn voelt als een vakantie, het is zo'n raar idee dat we al over een paar dagen naar school toe zullen moeten." Ze knikte even instemmend. Vooral door de warme temperatuur voelde het alsof ze op vakantie waren. In haar oude woonplaats was het vaak een stuk minder lekker weer als hier, zelfs regenachtig. Ondanks dat het enorm verleidelijk was om gewoon de hele dag op het strand te liggen of op een terras te zitten, had ze er stiekem best wel zin in om met school te beginnen. Het luchtte in ieder geval op dat ze niet alleen was, zoals de vorige keer toen ze van school verwisselde. Ty speelde met een pluk van haar haren, zelf had ze al die tijd nog steeds Ty's hand vast. Glimlachend keek ze even naar hem, ze moest iets omhoog kijken. "Ik ben benieuwd hoe snel we nieuwe vrienden hebben gemaakt hier.." Een zucht schoof over haar lippen. Contacten leggen was nooit haar sterkste punt geweest. Oké, de kennismaking met Ty was heel soepeltjes verlopen. Maar heel erg veel hadden ze ook niet gesproken toen, ze waren begonnen in de aula en geëindigd in zijn bed en.. erg veel hadden ze daar niet gezegd. Vanaf toen was het eigenlijk heel soepel verlopen. "Ik hoop dat we snel nieuwe vrienden maken. Niet dat ik het erg vind om alleen met jou om te gaan, maar een paar goede vrienden is wel fijn." antwoordde Ayanna, half mompelend. Ze hoopte maar dat de mensen hier vriendelijk zouden zijn. Santa Monica had een fijn klimaat, er waren veel leuke dingen te doen én er woonden veel jongeren, dus veel redenen om chagrijnig of onvriendelijk te doen tegen mensen waren er niet.

[Mijn god, ik ben ineens zwaar inspiratieloos o.o]
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimevr maa 04, 2011 4:19 am

"But I love you more." zei tegen hem. Hoofdschuddend keek hij haar aan, nee, dat was niet mogelijk. De speelse sprankeling in haar ogen maakte haar prachtig en hij glimlachte weer naar haar. Toen hij bij haar was aangeschoven in de kantine op hun oude scheel, was hij meteen voor haar mooie ogen gevallen. Dat haar karakter ook zo fijn was, had hij toen nooit kunnen gokken. Zijn hand lag nog steeds vastgeklemd in die van haar en hij had er niks op tegen. Het was fijn haar zo dichtbij zich te hebben. Met de hand die nog vrij was, woelde hij even door zijn haren. "Ik ben benieuwd hoe snel we nieuwe vrienden hebben gemaakt hier.." Ja, dat vroeg hij zich ook af. De mensen hier leken spontaan en vriendelijk, dus waarschijnlijk zou het niet lang duren. Veel leerlingen kwamen hier midden in het schooljaar aanzetten, dus ze waren niet de enige die hun weg hier nog een beetje zouden moeten vinden. "Dat zal vast snel gaan." antwoordde hij op haar opmerking. Eigenlijk maakte hij zich er totaal geen zorgen over, maar wist ook dat Ayanna anders in elkaar zat. Zelf was hij heel spontaan en nooit verlegen, maar Ayanna was anders dan hij. Toch zou zij waarschijnlijk net zo snel nieuwe mensen leren kennen als hij. "Ik hoop dat we snel nieuwe vrienden maken. Niet dat ik het erg vind om alleen met jou om te gaan, maar een paar goede vrienden is wel fijn." Zachtjes grinnikte hij om wat ze had gezegd, hij snapte wat ze bedoelde en hij ging er niet vanuit dat ze het erg vond om alleen met hem te zijn. "Het zal vanzelf wel komen. Zodra we met school beginnen zullen we vast wel mensen leren kennen en natuurlijk met uitgaan en alles." antwoordde hij tegen haar. Ty ging iets rechter op zitten en daardoor moest Ayanna haar hoofd van zijn schouder af halen. Dit deed hij expres. Even glimlachte hij kort naar haar en daarna boog hij richting haar toe, om zachtjes zijn lippen op haar mond te drukken. Zoenen met haar verveelde nooit. Elke keer deed het hem weer beseffen hoeveel hij van haar hield. Ondertussen sloeg hij zijn vrije hand om haar heen en legde hem op haar rug.

-sorry kütpost [A] -
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimevr maa 04, 2011 12:28 pm

Toen Ty hoofdschuddend ontkende dat zij meer van hem zou houden als hij van haar, beantwoordde ze dat weer met een kort knikje. "Toch wel." voegde ze er met een opgewekte glimlach aan toe. Ze kon het zich niet echt voorstellen, dat je meer van iemand kon houden als zij van Ty hield. Dat was gewoon onmogelijk. Een beetje afwezig frunnikte ze wat aan Ty's vingers. Die woelde even door zijn haren, waarna ze ook even met een hand door zijn haren ging om het weer in de war te brengen. Met een plagerig grijnsje keek Ayanna hem even aan. Toen Ty zei dat nieuwe vrienden maken vast snel zou gaan, schudde ze even bedenkelijk haar hoofd. Ty was vele malen makkelijker in het maken van vrienden, op hun oude school bezat ze ook niet een enorme vriendengroep. Haar echte vrienden waren waarschijnlijk zelfs nog op één hand te tellen. In gezelschap van onbekende personen was ze nog onzekerder dan normaal. Stel je eens voor dat ze iets geks of verkeerds zei, dat zou voor haar gevoel een ramp zijn. "Het zal vanzelf wel komen. Zodra we met school beginnen zullen we vast wel mensen leren kennen en natuurlijk met uitgaan en alles." Bij hem zou het waarschijnlijk inderdaad vanzelf wel komen, wie wilde nou niet bevriend raken met zo'n leuke jongen als Ty? Zolang ze maar met hun tengels van hem af zouden blijven, hij was wel mooi haar vriend! Ze grinnikte even, wat was ze toch weer bezitterig. Ayanna wilde net weer een antwoord geven, tot Ty rechtop ging zitten en ze niet langer meer met haar hoofd tegen zijn schouder leunde. Vragend keek ze hem aan, waarna er even een glimlach op zijn gezicht verscheen. Toen hij zich naar haar toe boog, grijnsde ze eventjes, een hand werd op haar rug gelegd. Zelf hield ze met haar ene hand nog steeds de zijne vast, haar andere hand verplaatste ze naar zijn nek. Ty's lippen hadden die van haar gevonden en ze sloot haar ogen. Hoewel ze zich momenteel aardig bekeken voelde, negeerde ze het. Altijd zou ze zich schamen als er naar haar gekeken werd, maar niet als ze met Ty was. Dan kon het haar gewoon niks schelen. Zo lang mogelijk hield ze zijn lippen vast, waarna ze zelf de kus beëindigde en hem weer met een brede glimlach aankeek. "Ha, een record." grijnsde ze zachtjes, zodat het alleen voor Ty en haar te horen was.

[Ik kreeg ineens om kwart over 12 ofzo inspiratie xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimema maa 07, 2011 3:57 am

Nadat hij zelf door zijn haren was gegaan, deed Ayanna hetzelfde, waardoor zijn haren nog meer in de war raakten. De plagerige grijns die daarna op haar perfecte gezichtje verscheen, weerhield hem ervan zijn haren weer goed te strijken. Als zij graag met een jongen met heel warrig haar gezien wilde worden, moest ze het zelf weten, besloot hij uiteindelijk. Hij glimlachte naar haar en zijn ogen bleven op haar gericht. Daardoor zag hij ook hoe ze bedenkelijk haar hoofd schudde na zijn opmerking. Misschien was ze wel verlegen in het begin, maar zodra ze daar doorheen was, was Ayanna een geweldige meid en dat zouden anderen vast ook wel inzien, meende hij. Blijkbaar had ze even een binnenpretje, want hij hoorde haar grinniken. Ergens was hij wel nieuwsgierig wat er was, maar hij besloot het maar te laten, hij wilde zelf ook niet altijd elk binnenpretje met de rest delen, dus dat zou hij ook niet van haar verlangen. Haar hand kwam in zijn nek terecht en net als Ayanna sloot hij zijn ogen tijdens hun kus. Ze eindigde de kus en keek hem met een grijns aan, die hij enthousiast beantwoordde met eenzelfde grijns. "Ha, een record." Hoorde hij haar zeggen en even keek hij haar vragend aan. Wat voor een record? Toen viel het kwartje plotseling en zijn mondhoeken krulden automatisch om in een glimlach. Zachtjes lachend schudde hij zijn hoofd. "Geweldig!" antwoordde hij plagerig enthousiast. "Dat record kunnen we makkelijk breken, toch schat?" vroeg hij met een uitdagende blik aan haar. Misschien was dit niet echt de perfecte plek daarvoor, maar het kon hem meestal nooit zo veel schelen wat anderen van hem vonden en met Ayanna wilde hij graag gezien worden. "Hmm, ik heb echt zin om uit te gaan." zei hij plotseling tegen hem. Soms dacht hij ook echt niet na over wat hij zei, maar meldde hij maar gewoon wat er in hem opkwam. Hij glimlachte, ja, spontaan zou je hem zeker wel kunnen noemen. Dat hij zin in uitgaan had, was opeens in hem opgekomen, maar soms had hij gewoon ineens ergens heel erg zin in. En dansen met Ayanna bleef altijd leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimema maa 07, 2011 12:08 pm

Ze grinnikte zachtjes toen Ty enkel even glimlachte toen ze zijn haar nog meer door de war bracht. Ze vond het heerlijk om hem te plagen, vooral omdat ze het ook vaak tien keer zo hard terugkreeg. En bovendien stond het warrige haar hem niet eens heel slecht. Sterker nog, ze vond zijn haar zo leuker dan als het helemaal strak in model zat, zoals je bij sommige jongens wel eens zag. Toen Ty haar even vragend aankeek nadat ze over een record had gesproken, grijnsde ze even. Net voor ze zich wilde verduidelijken leek Ty haar te begrijpen: er verscheen een glimlach op zijn gezicht. "Geweldig!" Goh, hoe bedoel je late reactie? Een kort gegrinnik ontsnapte uit haar mond, meestal was Ayanna degene die wat trager van begrip was. "Dat record kunnen we makkelijk breken, toch schat?" De uitdagende, plagende toon waarmee hij sprak was haar niet ontgaan. "Oh zekers wel. Gaan we voor een nieuwe dan?" antwoordde ze vervolgens. Bij de laatste zin bracht ze haar hoofd weer iets dichter bij de zijne en keek ze hem even uitdagend aan. Het bleef Ayanna verbazen hoe anders ze was als ze bij Ty was, dan kon het haar helemaal niks schelen wat anderen van haar zouden zeggen. Zo zou het haar bijvoorbeeld ook niks uitmaken als Ty en zij 'voor een nieuw record gingen', terwijl ze op en terras zaten. "Hmm, ik heb echt zin om uit te gaan." Hm, inderdaad, nou hij het zei.. "Dat kunnen we vanavond ook nog doen, toch? Eerst ergens wa eten en daarna een club induiken." bedacht ze hardop. Heerlijk, die spontane ideetjes van Ty. Dit was er al even plotseling uitgekomen als zijn idee van een nachtelijke picknick. Vervolgens drukte ze even zacht haar lippen op Ty's wang, om daarna via zijn kaak bij zijn nek uit te komen en daar nog een plagend kusje te geven. "Óf we kunnen natuurlijk naar de kamer, verderwerken aan ons record." sprak ze op een zachte, plagende toon. Ze ging weer rechtop zitten en keek Ty vervolgens aan met een zo onschuldig mogelijke glimlach.


Waarom krijg ik nou altijd pas 's avonds laat inspiratie? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimewo maa 09, 2011 8:45 am

Haar zachte gegrinnik na zijn late reactie ontging hem niet en hij keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. Hij kon natuurlijk niet altijd even scherp zijn. "Oh zekers wel. Gaan we voor een nieuwe dan?" Haar antwoord deed zijn mondhoeken automatisch weer omhoog krullen en met een lachje keek hij haar aan, terwijl hij bevestigend knikte. Ja, hij vond dat ze wel voor een nieuw record konden gaan. De uitdagende blik in haar ogen betekende veel goeds, het verbaasde hem elke keer weer hoe vaak hij en Ayanna op dezelfde lijn zaten. Doordat haar hoofd weer een stuk dichterbij was, kreeg hij de neiging haar weer te zoenen, maar hij wist zich in te houden. "Dat kunnen we vanavond ook nog doen, toch? Eerst ergens wa eten en daarna een club induiken." Het was een prima idee, hij was blij dat ze daar op zich ook wel zin in had. Net toen hij zijn mond wilde opendoen drukte ze haar lippen op zijn wang. Direct sloot hij hem weer, evenals zijn ogen. Hij voelde haar kussen over zijn kaak en uiteindelijk in zijn nek. Elke keer als haar zachte lippen zijn huid aanraakten liet ze warm gevoel achter. Een gelukzalige zucht ontsnapte over zijn lippen. ]"Óf we kunnen natuurlijk naar de kamer, verder werken aan ons record." Zijn ogen schoten direct open na die opmerking. "Hmm, dat bevalt me eigenlijk nog veel meer." reageerde hij tegen haar, terwijl hij haar sprankelende ogen van voorpret aankeek. Hij streek een lange pluk bruin haar uit haar gezicht en streelde daarna even liefdevol over haar wang. Het liefste zou hij nu al richting hun kamer gaan. Even keek hij haar glazig aan. "Beheers jezelf, je bent geen beest." mompelde hij zo zachtjes dat ze het hopelijk niet zou kunnen horen tegen zichzelf. Om te voorkomen dat ze zou denken dat hij tegen zichzelf begon te praten, richtte hij zijn aandacht weer helemaal op haar. "Hoe chill, we hoeven niet meer rond te sneaken op de dorms, nu hebben we onze eigen kamer." zei hij met een schuine glimlach op zijn gezicht.

[Haha, op die tijden dat jij post slaap ik al lang!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimewo maa 09, 2011 9:55 am

Ik lig dan ook wel in bed, maar dan krijg ik ineens inspiratie en ga ik maar posten met m'n mobiel 8D.

Vanuit haar ooghoeken merkte ze dat Ty haar met opgetrokken wenkbrauwen aankeek. Plagend stak ze even haar tong naar hem uit. Even had ze de neiging om er nog een plagende opmerking achteraan te gooien, maar ze besloot om die toch voor zich te houden. Je moest immers ook van ophouden weten. Alhoewel er ook dingen waren waarvan ze maar geen genoeg kon krijgen. Aan de glimlach die op zijn gezicht was verschenen, bleek wel dat Ty het ook wel een goed plannetje vond om hun nog niet zo oude record weer te verbreken. Dat was onder andere één van die dingen waar ze maar geen genoeg van kon krijgen, zoenen met Ty. Op haar idee over het uitgaan had Ty geen antwoord gegeven, omdat Ayanna was begonnen met hem kusjes te geven. Ze zag dat Ty zijn ogen gesloten had, en toen er een zucht over zijn lippen schoof, glimlachte ze even liefjes. Ze vond het fijn dat Ty er van genoot, alleszins daar leek het toch op.Nadat ze had voorgesteld dat ze ook naar hun kamer konden gaan om aan hun record te werken, schoten zijn ogen direct open en ze lachte even. "Ik heb zo m'n goede ideeën." antwoordde ze grijnzend, toen Ty had gezegd haar laatste idee nog het beste te vinden. "Beheers jezelf, je bent geen beest." Hoewel hij het vrij onverstaanbaar had gemompeld, en ze overigens ook niet alles had verstaan, ving ze alleen de woorden 'beheers' en 'beest' op. Ze lachte even zachtjes, maar reageerde er verder niet op. "Hoe chill, we hoeven niet meer rond te sneaken op de dorms, nu hebben we onze eigen kamer." Ayanna knikte instemmend, het was inderdaad fijn dat ze nu een kamer voor hun twee hadden. Alhoewel het ook wel iets spannends had dat ze stiekem naar elkaars dorm gingen, het was namelijk streng verboden geweest om je als meisje in de dorms van de jongens te bevinden. En toch waren ze nooit gesnapt. "Wat óók nog kan," begon ze vervolgens, waarna ze eventjes grijnsde. Wat had ze toch veel ideeën vandaag. "Is dat we eerst naar de kamer gaan, zo laat is het nog niet, dan ergens tegen het begin van de avond weer teruggaan naar de stad om wat te eten en daarna ergens uit te gaan." bedacht ze vervolgens hardop. Of ze zich er nog toe zou kunnen zetten om naar de stad te gaan als het dan daadwerkelijk avond was en ze inderdaad naar hun kamer zouden gaan, wist ze nog niet zo zeker. Afwachtend keek ze vervolgens met een glimlach naar Ty.

Flut. --"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimedo maa 10, 2011 4:52 am

Blijkbaar had ze doorgehad dat zijn ogen overdreven snel open waren geschoten bij haar opmerking, want hij het mooie geluid van haar lieve lach. Alleen al door naar haar te kijken, ging er een gevoel van puur geluk door hem heen. Hij schudde zijn hoofd nauwelijks zichtbaar. Wie had ooit gedacht dat hij zo diep voor iemand zou vallen. "Ik heb zo m'n goede ideeën." Na het horen van die woorden lachte hij hardop. "Uitstekende ideeën!" reageerde hij enthousiast, terwijl hij naar haar knipoogde. "Wat óók nog kan... Is dat we eerst naar de kamer gaan, zo laat is het nog niet, dan ergens tegen het begin van de avond weer teruggaan naar de stad om wat te eten en daarna ergens uit te gaan." Hij knikte, dat plan klonk bijzonder aantrekkelijk in zijn oren. Al vroeg hij zich af hoeveel zin ze nog hadden om uit te gaan als ze eenmaal in hun kamer waren. Waar ze zich uiteraard príma zouden vermaken.. Zijn oog viel op zijn glas, waar nog een paar slokken inzaten, dus pakte hij het glas en dronk het leeg, om het daarna weer op het tafeltje terug te zetten. "Ayanna," begon hij op een serieuze toon tegen haar, "ik denk eerlijk gezegd dat je niet veel energie meer hebt nadat ik klaar met je ben in onze kamer." De serieuze blik verdween nadat hij was uitgepraat en er kwam een brede grijns voor in de plaats. "If you know what I mean.." voegde hij er half lachend plagend achteraan. Ja, het was een foute opmerking, maar dat kon ze vast wel hebben. Voor de zoveelste keer streek hij met zijn hand door zijn haar, dat al warrig was door Ayanna's woel-actie. Nieuwsgierig keek hij zijn liefde aan, haar reactie op zijn stomme opmerking afwachtend. Ze konden elkaar altijd heerlijk plagen. Ty was blij dat hij vaak lol kon hebben met haar, anders zou een relatie misschien best wel snel saai worden, als je niet een beetje dezelfde humor had.

-sleeecht I know-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimedo maa 10, 2011 9:08 am

"Uitstekende ideeën!" Met een ietwat speelse grijns keek ze naar Ty. Zo onderhand wist ze wel wat Ty wel en niet leuk vond om te doen. Bovendien hield zij zo ongeveer van dezelfde dingen, dus dat kwam mooi uit. Om eerlijk te zijn kon ze helemaal niets negatiefs over Ty bedenken, maar dat zou natuurlijk ook nog kunnen komen doordat ze hem een beetje door een roze bril zag. Zoals zij Ty zag, beviel het haar uitstekend. En waarom zou je je best doen om negatieve kanten te vinden? Ze zag Ty knikken na haar laatste voorstel en met een opgewekte grijns keek ze hem even aan. Ty dronk van zijn glas en ondertussen verzonk zij weer in gedachten. Hm, ze had nou al zin in de middag die ging komen. Het geluid van zijn glas dat hij weer op het tafeltje zette, deed haar weer opkijken. "Ayanna," zei Ty toen. Vragend keek ze hem aan, deze serieuze toon had ze nog niet vaak gehoord van Ty. "Ja?" vroeg ze toen, ietwat mompelend. Wat zou hij willen zeggen? "ik denk eerlijk gezegd dat je niet veel energie meer hebt nadat ik klaar met je ben in onze kamer." Ze haalde even opgelucht adem, er was gelukkig niets serieus. Pas toen ze de zin nogmaals in haar hoofd herhaalde en de brede grijns op zijn gezicht zag, grinnikte ze even. Oh god, dat verspelde niet veel goeds. Of.. juist weer wel. Ze trok haar wenkbrauwen even op en er speelde een ondeugende glimlach rond haar lippen. "If you know what I mean.." Ontkennend schudde ze even haar hoofd, hoewel ze dondersgoed begreep wat hij bedoelde. "Nee, vertel. Wat ben je met me van plan dan?" ging ze er tenslotte met een uitdagende grijns op in, benieuwd naar wat nu zijn reactie zou zijn. Hopelijk was de poging om zo serieus mogelijk te klinken, een beetje gelukt. Alhoewel Ty hoogstwaarschijnlijk ook wel wist dat ze het niet meende, zo goed was ze niet in acteren.

[Zwáár inspiloos. --"]
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimeza maa 12, 2011 10:07 pm

Zijn gespeelde serieuze toon had duidelijk het gewenste effect, want op haar gezicht verscheen een vragende blik. Het was ook niet een toon die hij vaak aansloeg, bijna nooit en nu was het ook nog eens gespeeld. Hij hoorde haar opgelucht ademhalen, blijkbaar had ze gedacht dat er echt iets ergs was. De opmerking drong duidelijk iets later door, want ze grinnikte plotseling. Kort verbreedde hij zijn grijns, om daarna een klein lachje op zijn lippen te houden. Het speelse glimlachje dat hij zag bij Ayanna betekende waarschijnlijk dat ze het wel enigszins zag zitten allemaal. Hij trok een wenkbrauw op en trok en keek haar even sarcastisch aan, toen ze meende dat ze niet wist wat hij bedoelde. Zijn sarcastische glimlach vervaagde na haar volgende woorden en hij grinnikte eventjes. "Dat is een verrassing lief!" wimpelde hij haar simpelweg af, hij kon moeilijk hier allemaal details gaan geven, tenslotte zaten ze nog steeds op een vol terras. De uitdagende blik van Ayanna deed hem nog meer naar straks verlangen. Zijn lippen vormden zich weer in een brede glimlach. Terwijl hij naar haar keek, dwaalden zijn gedachtes al snel weer af. Straks zouden ze naar hun eigen kamer gaan, een plek van hen alleen. Plotseling drong het tot hem door dat ze eigenlijk een soort van gingen samenwonen. Hij slikte even. Vroeger zou hij daar hard van zijn weggerend, maar nu was het anders, nu had hij Ayanna. Met haar wilde hij al deze dingen doormaken, hij hoefde geen andere meiden meer, nee, hij wilde alleen nog maar haar. Zijn overdaad aan liefdevolle gedachtes zorgde ervoor dat hij -voor Ayanna misschien onverwachts - naar voren boog en zijn lippen weer op haar mond drukte. Maar kort, want hij zou de rest voor later bewaren. Daarna zocht hij het terras af naar de serveerster, die hij aan de kant van terras vond. Even wachtte hij tot hij oogcontact had met haar en daarna wenkte hij haar. Aan haar knikje zag hij dat ze doorhad dat hij nieuwe drankjes wilde bestellen, dus richtte hij zijn aandacht weer op Ayanna. "Wat wil jij nog te drinken?" vroeg hij haar op een beleefde toon. Zelf zou hij weer voor een cola gaan. In zijn ooghoeken zag hij de serveerster zich een weg banen naar hen toe. Afwachtend keek hij Ayanna aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimezo maa 13, 2011 1:30 am

Ty scheen het erg grappig te vinden dat ze dacht dat er echt iets was, de grijns op zijn gezicht werd ietsjes breder. Quasi-beledigd keek ze hem even aan, maar die blik werd algauw weer ingeruild voor een nieuwsgierige blik. Ze lachte even kort toen Ty een wenkbrauw optrok en haar met een sarcastische blik aankeek. Helaas, haar poging om serieus te klinken was weer eens mislukt. "Dat is een verrassing lief!" Even trok ze een pruillip, dat was gemeen. Of.. hij zei dat omdat het niet voor ieders oren bestemd was. Ze grijnsde even, ze werd met de minuut benieuwder en kreeg er steeds meer zin in. "Gemeen hoor, nou wil ik het weten ook." antwoordde ze tenslotte, alhoewel ze wel wist dat Ty het toch niet zou gaan zeggen. Niet hier, op een drukbezocht terras. Aan de andere kant, was dat ook weer een beetje hypocriet. Ze hadden er destijds ook geen problemen mee om elkaar min of meer te bespringen in de schoolgangen. Ze kon een kort gegrinnik niet onderdrukken toen ze daaraan terugdacht. Hoe beschamend het eigenlijk ook geweest was, Ayanna had er geen moment spijt van. Als ze het die middag hadden gehouden op braaf wat drinken in de kantine, waren ze misschien wel helemaal geen stel geweest nu. En een leven zonder Ty kon ze zich inmiddels niet meer inbeelden. Plots werd ze wakkergeschud uit haar gedachten toen Ty een korte kus op haar lippen drukte. Naar haar mening té kort, met hun middag in het vooruitzicht. "Niet plagen, dat mag ik alleen." sprak ze zachtjes, bijna mompelend, waarna ze een iets langere kus op zijn lippen drukte. "Wat wil jij nog te drinken?" vroeg Ty haar vervolgens. Hm, eigenlijk wilde ze geen drinken, ze wilde naar hun kamer en wel snel! De serveerster stond inmiddels weer naast hen en keek haar, samen met Ty, afwachtend aan. "Doe maar hetzelfde." zei ze toch maar, met een glimlachje.

[Sorry sorry sorry! Ik heb geprobeerd er inhoudelijk zoveel mogelijk van te maken :').]
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimezo maa 13, 2011 1:59 am

Het pruillipje dat ze opzette was vertederend, zeker in combinatie met haar blik en hij lachte naar haar. "Gemeen hoor, nou wil ik het weten ook." Hij keek onschuldig en haalde daarna zijn schouders op, alsof het niet aan hem lag dat hij het niet kon zeggen. Hij hoorde haar grinniken, maar hij kon niet precies thuis brengen waarom, maar met dit onderwerp kon hij wel wat bedenken.. "Niet plagen, dat mag ik alleen." Haar zacht gemompelde woorden deden hem hardop lachen. "Ja hoor, tuurlijk, alleen jij mag plagen," reageerde hij lachend op een lichte sarcastische toon. Hij wilde er verder op ingaan, maar hij werd de mond gesnoerd door haar kus. Niet dat hij het erg vond, in tegendeel. Haar kus duurde iets langer, al was het nooit lang genoeg. Hij knikte toen ze antwoordde dat ze hetzelfde wilde. Daarna keek hij weer naar de serveerster die hen eindelijk bereikt had. "Twee cola." De serveerster knikte en liep weg, om hun drankjes te gaan halen. "Hmm. I love you." mompelde hij met stralende ogen. Hij kon het niet laten dat gewoon af en toe te zeggen, om er zeker van te zijn dat ze het nooit zou vergeten. Vanaf het moment dat ze elkaar ontmoet hadden tot nu, had hij er nooit aan getwijfeld of hij echt van haar hield. Het was gewoon zo. "We moeten eigenlijk ook nog onze kamer opruimen, maar dat doen we daarna wel." zei hij weer tegen haar. Overal stonden nog dozen en troep, maar hij had meer zin in hun andere plan, dus dat opruimen kwam later wel. Tenminste, als Ayanna dat goed zou vinden. Zelf had hij een grootse hekel aan opruimen en alles wat daar bij kwam kijken. Maar dat hoorde ook gewoon bij zelfstandig worden. "Het is zo fijn hè, geen ouders die zeuren over wat je moet doen." Met een brede lach keek hij haar aan, ja, hij kon wel even zonder gezeur van ouders over van alles en nog wat.

[sorry echt kei slecht, volgende wordt beter (A) ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimezo maa 13, 2011 3:36 am

Die onschuldige blik van Ty deed haar even lachen, de woorden 'Ty' en 'onschuldig' zou ze waarschijnlijk nooit in één zin gebruiken. Toen hij begon te lachen nadat ze had gezegd dat hij haar niet mocht plagen, stopte ze abrupt met lachen. "Zit je me nou uit te lachen?" vroeg ze, zogenaamd beledigd. "Ja hoor, tuurlijk, alleen jij mag plagen." Even verscheen er een grijns op haar gezicht, natuurlijk mocht zij alleen plagen! "Ik krijg jou nog wel." mompelde ze vervolgens binnensmonds, aangezien de serveerster die naast hen stond niet alles hoefde te weten. Ty bestelde twee cola en, gelukkig, liep ze in een rap tempo weer weg. "Hmm. I love you." Een klein glimlachje speelde rond haar lippen, die woorden in combinatie met zijn stralende blik lieten haar wangen iets roder kleuren. "I love you too. And no one's gonna love you more than I do." antwoordde ze zachtjes, maar met een brede glimlach. En niets of niemand die daar wat aan zou kunnen veranderen. Zelfs als ze ooit uit elkaar zouden gaan, waar ze overigens liever niet over nadacht, ze zou altijd van hem blijven houden. Maar ze was ervan overtuigd dat, als het aan haar lag, ze nooit uit elkaar zouden gaan. Hoewel ze pas een paar maanden iets hadden, voelde het alsof het nooit anders was geweest. Ayanna kon het niet laten om weer een korte, maar gepassioneerde kus op zijn lippen te drukken. "We moeten eigenlijk ook nog onze kamer opruimen, maar dat doen we daarna wel." Een grijns sierde haar gezicht, het zou inderdaad handiger zijn om dat daarna te doen. En ook al besloten ze hier om eerst op te ruimen, waarschijnlijk zou ze daar niet meer aan denken als ze op hun kamer waren. "Dat is inderdaad beter." antwoordde ze instemmend. Naast de twee eenpersoonsbedden, twee kasten en een gezamenlijke badkamer stond de kamer helemaal volgestouwd met hun spullen. Zelfs haar kleding lag nog niet eens in de kast. Ach, dat kwam vanzelf wel, zodra ze zichzelf ertoe zou kunnen zetten. "Het is zo fijn hè, geen ouders die zeuren over wat je moet doen." Nogmaals knikte ze instemmend, het was voor haar echt een verlossing. Ondertussen kwam de serveerster weer naar hun toegelopen met de drankjes, die voor hen neer werden gezet. Inmiddels had ze het alweer flink warm gekregen, en dat kwam niet alleen door de zon, dus gretig nam ze een slok van het koude drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitimezo maa 13, 2011 4:13 am

De abrupte stop in haar lach deed hem even opkijken en vragend keek hij haar aan. "Zit je me nou uit te lachen?" vroeg ze hem op een zogenaamde beledigde toon. Hij schudde ontkennend zijn hoofd en zette zijn meest verbaasde blik op. Hij moest moeite doen om haar volgende woorden te verstaan. "Ik krijg jou nog wel." Hij glimlachte. Het was zo heerlijk om te zien hoe ontspannen en relaxt ze bij hem was, want hij wist dat ze ook anders kon zijn. In gezelschap van andere mensen kon ze heel verlegen zijn, maar bij Ty had ze dat nooit gehad. Alleen in de eerste tien minuten had hij haar kunnen laten blozen bij élk compliment wat hij had gegeven. Het deed hem dan ook goed om te kunnen zien dat hij dat effect nog steeds kon hebben. Haar wangen kleuren namelijk iets roder. Er was haast niks schattiger dan dat, al kwam het lachje dat nu rond haar lippen speelde erg in de buurt. "I love you too. And no one's gonna love you more than I do." Hij glimlachte, ja hij wist dat de liefde wederzijds was. Hij wist niet hoe ze er over een tijd voor zouden staan, maar zoals het er nu uit zag zou er niks tussen hen komen. Althans, dat hoopte hij. Ayanna gaf hem een gepassioneerde zoen en toen haar lippen de zijne alweer verlaten hadden voelde hij nog een warm gevoel op zijn lippen. De grijns op haar gezicht en haar woorden bevestigden zijn plan om het opruimen uit te stellen. Mooi, dan waren ze het daar over eens. Zoals ze het eigenlijk over bijna alles eens waren. Nu hij er over nadacht hadden ze eigenlijk nooit onenigheid. De woorden 'match made in heaven' schoot door hem heen en hij keek gelukzalig naar Ayanna. De serveerster had hun tafel weer gevonden en kwam nu met de drankjes aanzetten. Hij knikte om te bedanken en schonk verder geen aandacht aan haar. Hij volgde Ayanna's voorbeeld en nam wat slokken van zijn frisse cola. De koelte van het glas was zeer welkom op deze warme middag. "Ik zat trouwens te denken hè.." begon hij langzaam. "we hebben nu bijna een half jaar." De tijd met haar was voorbij gevlogen, maar toen hij gisteren had zitten rekenen, was hij tot die conclusie gekomen. "Het is snel gegaan, vind je niet?" Zijn leven 6 maanden geleden was heel erg anders geweest, van vele verschillende meiden, was hij nu al bijna 6 maanden met hetzelfde meisje. Hij schudde zijn hoofd, een aparte gedachte..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





You and me together through the days and nights Empty
BerichtOnderwerp: Re: You and me together through the days and nights   You and me together through the days and nights Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
You and me together through the days and nights
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 23 Days
» New Days, new chances, new Troubles [Ian]
» I miss the days when life was simple

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Stadscentrum-
Ga naar: