Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+41
True
Myra
Winnie
Wyatt
Kenneth
Savannah
Jimmy
Ruby
Maja
Romelu
Emilie
Iris
Francis
Kate
Adina
Nick
Tiffany
Ian
Brooklyn
Regina
Chase
Michiel
Yasmine
Celine
Sarah
Lauren
Iana
Carter
Shane
Lyron
Alain
Steph
Alice
Malin
Serena
Virginia
Abel
Sawyer
Deysi
Ayse
Esther
45 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 8:22 am

Haha, ik krijg nu opeens het gekke idee dat Brandi Doowr is xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 8:28 am

Enn.. wie is Doowr? Ja zeg het maar dat ik gewoon niet snel weet wie wie is T_T Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 8:33 am

Ik had N&G gepakt, omdat je daar het meest mee kon. Ik kon allemaal verschillende kanten op en gelukkig kon ik er ook psychologie mee doen.
C&M is inderdaad echt een pretpakket. Ik zat dat parket vierkant uit te lachen XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 8:39 am

@ Ruub; het ligt niet aan een slechte inlichting of slechte school.. x') Economie is iets wat veel werkgevers graag langs zien komen als je iets met economie wilt gaan studeren: iets van accountant ofzo. Het is niet verplicht -voor zover ik weet bij geen enkele WO studie- maar het is weer een extra ervaring waar je van kan leren, en wat handig kan zijn Smile En zolang ik iets kan doen zonder al te veel moeite, vraag ik me af waarom ik het níét zou doen. Het suckt tot nu toe alleen nogal hard, omdat mijn leraar gewoon echt een lul is xd
Hij loopt elke week, elke les de klas uit om koffie te halen. En dan blijft ie gewoon een kwartier tot een halfuur weg.. ;o Vinden wij allemaal prima aangezien je dan kan kloten, maar zodra je serieus aan het werk moet of moet bedenken of je ermee door wilt, wordt het vervelend x')

& het maakt niet uit, ik gok dat je me hiermee alleen probeert te helpen.. Very Happy En ik snap dat het er dan niet zo opgewekt uit kan komen, don't mind it xd

--
Ik vind het zó grappig dat niemand weet wie Brandi is.. xD En iedereen probeert het te raden.. geheheh pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi

Brandi


Posts : 119

Profiel
Naam: Brandi Baltzersen
Partner: Following the heart curse. :3
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 8:40 am

Ruby schreef:
Haha, ik krijg nu opeens het gekke idee dat Brandi Doowr is xd

Ik zeg niks.. Sssht...

@Virginia: Jup jup, maar ik moet ook nog aan me werkstuk werken.

@Sarah: Dit is echt iets wat ik graag doe. Een account aanmaken en dan mensen pesten over wie ik ben =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 8:43 am

Ik weet het lekker wel! =D
Maarja, I shut nu mouth! *Voelt zich mega*

Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi

Brandi


Posts : 119

Profiel
Naam: Brandi Baltzersen
Partner: Following the heart curse. :3
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 8:45 am

Regina schreef:
Ik weet het lekker wel! =D
Maarja, I shut nu mouth! *Voelt zich mega*


Hoe kun jij dat nou weten? D':
Je gokt maar wat, ik weet het zeker rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 8:53 am

Doowr zat hiervoor nog niet op MH xd

@ Malin; wees blij dat je de mogelijkheid heb om alles te kiezen, ik heb die namelijk niet. Vorig jaar NG geprobeerd, ging grandioos mis. Ik weet niet of je jezelf heel wat vind maar ik vind het een beetje lomp van je dat je zoiets zegt over C&M Smile. Dacht dat je jezelf volwassen noemde ^^.

@ Saawr; economie is gewild als voorlopleiding bij werkgevers als je economie gaat studeren xd? De mensen van de universiteit die je een plekje aanbieden bedoel je, niet de werkgevers :'). Sja, heb je dat nagevraagd? Of ben je daar vanuit gegaan van iemand die je het je gezegd heeft? Je decaan bijvoorbeeld? Want over het algemeen zijn decanen feeksen die eerder aan de belangen van de school denken dan aan de mogelijkheden van de persoon zelf. Zo stapelen ze mensen met veel werk op zodat ze de school kunnen zijn die 'de proefpersonen met vier richtingen' levert. Je hebt een nummertje, je bent niet 'Maaike de Jong'. Je bent leerlingnummer 192739. Kan je me dat trouwens pb'en? Dat ene? Want ik ben nieuwsgierig Very Happy

Ik ben volgensmij ten slachtoffer gevallen van een nog ergere nerd. Jack was grappig en aardig, maar een nerd (hij rookte wel, maar dat stond hem niet xd). Maar deze is een ontzettende klootzak, en een nerd. En hij ziet eruit als Cas van Jimmy Neutron en heeft een bekakt stemmetje.. Awful. Ik ren gillend naar Jack toe als ik in één ruimte met die gozer ben.. Ugh. En ik kan hem niet afwimpelen zoals ik normaal doe omdat ik hem elke doordeweekse dag zie: hij zit in mijn klas. Serieus, hij begon mij leuk te vinden tijdens dit weekend en ik begon hem alleen maar meer te haten. Zal ik Jack toevoegen aan mijn msn >=D?
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi

Brandi


Posts : 119

Profiel
Naam: Brandi Baltzersen
Partner: Following the heart curse. :3
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 8:54 am

Ruby schreef:
Doowr zat hiervoor nog niet op MH xd

Bedoel je daarmee dat je meer het idee hebt dat ik Doowr ben of niet? :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 8:57 am

Nee ik bedoel daarmee dat Virginia Doowr niet kent, maar het staat er inderdaad alsof ik bedoel wat jij zeg xd. Maar dat is het niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi

Brandi


Posts : 119

Profiel
Naam: Brandi Baltzersen
Partner: Following the heart curse. :3
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 8:57 am

Ruby schreef:
Nee ik bedoel daarmee dat Virginia Doowr niet kent, maar het staat er inderdaad alsof ik bedoel wat jij zeg xd. Maar dat is het niet..

Nou dat vind ik eigenlijk wel een beetje sneaky van je hoor.. Naugthy
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 8:59 am

Wie wilt er met Iana in een topic?

En wie wilt een setje voor Iana maken? (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brandi

Brandi


Posts : 119

Profiel
Naam: Brandi Baltzersen
Partner: Following the heart curse. :3
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 9:02 am

Iana schreef:
Wie wilt er met Iana in een topic?

En wie wilt een setje voor Iana maken? (aa)

Allebei wel, als ik waardig genoeg ben voor een van de twee (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 9:02 am

Brandi schreef:
Iana schreef:
Wie wilt er met Iana in een topic?

En wie wilt een setje voor Iana maken? (aa)

Allebei wel, als ik waardig genoeg ben voor een van de twee (a)

Haha, is good =3

Ik stuur je effie pb.. (L)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 9:04 am

Brandi schreef:
Ruby schreef:
Nee ik bedoel daarmee dat Virginia Doowr niet kent, maar het staat er inderdaad alsof ik bedoel wat jij zeg xd. Maar dat is het niet..

Nou dat vind ik eigenlijk wel een beetje sneaky van je hoor.. Naugthy

Hahaha, ikweet xd
Zo ben ik de laatste tijd echt de expert is in mensen de verkeerde indruk geven. Echt serieus, als ik er mijn beroep van kon maken, dan hoefde ik nu niet meer naar school. Ik kan het al perfect ;D?
"Wat is er, ben je boos?"
"Nee, ik ben niet boos. Ik ben gewoon stil..? xd"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 9:12 am

@ Ruuwb; Ik heb het niet van mijn decaan xD Aan die decaan heb ik vorig jaar niks gehad, dus die ga ik dit jaar niet opnieuw opzoeken.. :p
Ik heb het van mijn oom die zelf accountant is =D En van mijn neef die nu ook in Nederland komt werken als accountant.. Smile Mijn oom was vroeger zelf ook niet iemand die zei "Oh ja, stop er maar 4 vakken extra bij", hij was iemand die -zoals de meesten xD- een hekel had aan huiswerk en zo min mogelijk werk wilde. Uiteindelijk heeft ie z'n examen met 6en gehaald, maar verdient hij nu wel super als accountant o.O Je hoeft er niet in uit te blinken zegt hij, maar het gaat om de ervaring die je ermee opdoet, en daar ben ik het wel redelijk mee eens Smile Zolang economie dus een redelijke toevoeging is, wil ik er over nadenken het in mijn pakket op te nemen. Maar dan moet het dus wel aan de voorwaarde 'redelijke toevoeging' voldoen, iets wat ik nu probeer te bedenken xd
Want wil ik überhaupt accountant worden, of iets in die richting? o.O Omdat ik nog niet weet wat ik wil worden is het heel moeilijk om te kiezen.. xd

Bovendien kies ik de dubbele profielen niet op basis van wat anderen me proberen aan te smeren (ik ben echt niet gek hoor, mocht je dat wel van me denken xD tongue) maar van wat ik zelf wil. Ik probeer nuttige vakken met leuke vakken te combineren =D En ik ben trouwens nummer 5392 >=D

Wat moet ik je PB'en? xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 9:18 am

Ooh, ervaring is inderdaad gewild. Maar als je je teveel op de hals haalt en niet met zesjes maar vijfjes en vieren níet overgaat, lijkt economie me ook niet echt nuttig. Je blijft dan zitten en bovendien als je iets van een lotingsstudie wilt gaan doen moet je cum laude slagen (bij ons is dat gemiddeld boven een zeven of acht, geloof ik xd). Als je van plan bent een WO studie te doen krijg je sowieso baggerweinig ervaring, en de sommetjes die je hebt gemaakt op je middelbare zullen denkik echt niet meetellen aan je ervaring ^^. dan zitten ze meer te denken aan een stage of een deeltijdstudie met een baan erbij. Maar dat is weer niet beschikbaar op het WO..

Wat je me moet pb'en? Waar je aan dacht, drie pagina's geleden, toen eh
.. Dat misverstandje xd. Bn nieuwsgierig Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 9:27 am

WHAAA IK HEB TWITTER! WHAAAA, IK HEB TT OP TWITTER ;D Marr euwh.. wie heeft er nog meer twitter? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 9:32 am

Ik heb Twitter =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 9:34 am

Oewh.. verleidelijk aanbod ;D May I have it? ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 9:35 am

Ik heb Facebook =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 9:35 am

Ghehe, ik ook xD And hyves! Maar daar zitten slechts Nederlanders op, dus dan heb ik d'r weinig aan..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 9:38 am

Hah, ik ben Belg .. Mwhuhahah XD

Mag ik jouw FB ? XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 9:39 am

Ik heb ook Hyves. =D
Maar bon, je kunt me vinden op Beatsoflifexx
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema jan 31, 2011 9:39 am

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! TARJA TURUNEN GEEFT EEN CONCERT OP MIJN VERJAARDAG!!!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! IK WIL DAT ALS VERJAARDAGSKADOOTJE! IK WIL NAAR.. HET.. TEATRO ESTUDIO CAVARET, GUADALAJARA!! (geen idee wat of waar dat is, maar dat staat op dr twitter)!!!!

IK FLIP JONGEH, WAAH IK KAN 'T WEL UITGILLEN! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 39 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: