Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+41
True
Myra
Winnie
Wyatt
Kenneth
Savannah
Jimmy
Ruby
Maja
Romelu
Emilie
Iris
Francis
Kate
Adina
Nick
Tiffany
Ian
Brooklyn
Regina
Chase
Michiel
Yasmine
Celine
Sarah
Lauren
Iana
Carter
Shane
Lyron
Alain
Steph
Alice
Malin
Serena
Virginia
Abel
Sawyer
Deysi
Ayse
Esther
45 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 11:15 am

It's aaaaaaaall your fault, you can't be beautiful. You turned me out and now I can't turn back. I hold my breath. ♫
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 11:16 am

Zo, ik heb weer eens geantwoord. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Deysi

Deysi


Posts : 32

Profiel
Naam: Deysi Mamani
Partner:
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 11:22 am

Esther schreef:
@Tease, gepost bij Deysi ;D

Saint! king
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 11:24 am

Ghehe, wattes? xD

@Ayse, baina klaar met post Razz

En daarna moet ik nog posten met Virginia, wraakactie op Regina Laughing What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Deysi

Deysi


Posts : 32

Profiel
Naam: Deysi Mamani
Partner:
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 11:27 am

Esther schreef:
Ghehe, wattes? xD

Saint! +)

Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 11:29 am

Ik ga maar eens bij Serena posten (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 11:31 am

Deysi schreef:
Esther schreef:
Ghehe, wattes? xD

Saint! +)


Ahaa..

~Op naar Virginia om te posten ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Abel

Abel


Posts : 257

Profiel
Naam: Abel Berman
Partner: All the pain inside I'm feeling, I've learned to hide it so well.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 11:33 am

Ik ga met een van mijn char's ooit een love-hate relatie hebben :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 11:40 am

Vertell alles! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Abel

Abel


Posts : 257

Profiel
Naam: Abel Berman
Partner: All the pain inside I'm feeling, I've learned to hide it so well.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 11:45 am

Man ik heb minder inspiratie dan ik dacht xD

@Virginia: He? x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 11:45 am

Ik bedoel, wat voor ideeën heb je daarbij? xD

Woosh, al m'n acc's (Virginia, Celine & Esther) bij elkaar is 990 posts. En 't coewle is.. dat Esther nog maar 7 posts moet om dan de 100 te halen. En dat Virginia nog maar 3 posts moet halen om 840 te halen. Ik vind 't wel coewl, dan heb ik dus over 10 posts precies 1000 posts bij elkaar met die drie acc's ;D *proud of herself*

Maar ik ga slapen, heb overal gepost dus ik verveel me nogal.. En dan kan ik verder met m'n vampiersboek te lezen in bed :] Dus..

~Truste and sweet dreams «33
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Abel

Abel


Posts : 257

Profiel
Naam: Abel Berman
Partner: All the pain inside I'm feeling, I've learned to hide it so well.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 11:54 am

Ja maar dan bijna alleen in de off-game Surprised

En ik weet niet wat voor een idee ik daarbij heb. "Ik haat je!" "Ik haat jou ook!" "Oh ik hou echt van je als je boos bent!" "Ik niet van jou.." *kietel kietel* "OH HAHAHAHA ik hou ook van jou hoor Abel<33"
:'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 11:55 am

Abel schreef:
Ja maar dan bijna alleen in de off-game Surprised

En ik weet niet wat voor een idee ik daarbij heb. "Ik haat je!" "Ik haat jou ook!" "Oh ik hou echt van je als je boos bent!" "Ik niet van jou.." *kietel kietel* "OH HAHAHAHA ik hou ook van jou hoor Abel<33"
:'D

Okay.. dat klinkt heeeeel fout xD vooral dat *kietel kietel* Maarja, ik kan nu dus wel weer posten dankzij Ayse, alleen ik ben te lui.. Dus ik ga nu écht weg voordat ik op m'n kop krijg dat ik moet gaan posten xD

DOEI! «33
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 12:01 pm

Hahaha, truste! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 12:03 pm

Hm, ik ga stoppen voor vandaag op Monica, posten bij een andere RPG en dan pitten, byeee everyone! =3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Abel

Abel


Posts : 257

Profiel
Naam: Abel Berman
Partner: All the pain inside I'm feeling, I've learned to hide it so well.
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 12:04 pm

Bij Ayse had ik al gepost, nu ook bij Serena.. Ik heb ook bij Iana gepost en ook bij een ander.. *krabbel krabbel koppie koppie* Surprised REGINA!

Nu nog met Sawyer @ Michiel.. Ik vraag me af of ik nog bij Kenneth moet posten met haar, of dat dat al lang niet meer hoeft x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 12:45 pm

Dat heb ik ook altijd xd. Dan heb je er zo lang over gedaan, en vraag je je af of het nog nodig is =3

Woeee =D! Ik heb al 325 Lucky Stars (Papieren origami sterretjes) gevouwen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 9:59 pm

Coewl o,o Leg ze in een ster vorm en maak er dan een foto van. Mijn vriendin doet dat ook xD Zwanen maken, mega sterren maken nog veel meer. Dat is echt veel werk o_O! Eerst allemaal kleine driehoekjes vouwen en dan in elkaar zetten zonder lijm! Ik vind t knap. Ikzelf maak soms ook diertjes, maar dat is iets anders. Daarvoor heb je dik papier nodig en dan kan je iets uitprinten wat je leuk vind op papercraft 3D en dan knippen en plakken ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimeza jan 15, 2011 10:16 pm

Dat lijkt me echt moeilijk. Surprised
Maarja, ik ben superslecht in knutselen en alles wat in die richting komt. Razz

Edit: Yeaaah 150ste post. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimezo jan 16, 2011 12:01 am

Woosh, ff douchen en dan nog cavia's verschonen (kooi xD), misschien hun vachtje nog wat bijknippen.. (Sheltie's he, wat verwacht je anders? Razz) En dan ga ik écht posten ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimezo jan 16, 2011 12:05 am

Iana schreef:
Ocharme, niesje toch.. *gaat een muffin halen*

geen muffin hebben? (aa)

Ik wil geen muffin D: koorts is trouwens gestegen xD ik voel me beroerder dan gisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimezo jan 16, 2011 12:32 am

Godsamme x.x Ik wil gewoon wat muziek op m'n mobiel zetten, heb ik natuurlijk te weinig ruimte. Dit ding heeft maar 2 GB, nouja heb laatst wel 16 GB kaartje gehaald. Maar die gebruik ik eerlijk gezegd voor grote spellen die niet op een normale USB stick kan.. Maarja, dat ik er albums van P!nk en Tarja Turunen op m'n mobiel wil zetten.. Ja okay. Dan snap ik m'n mobiel wel dat ie dat liever niet wilt. Maar.. ik wil gewoon muziek kunnen luisteren onder de douche Sad *Grrrom*

EDIT: YES! Ik heb er wat liedjes afgegooid, met pijn in m'n hart maar ik kan ze altijd nog van YT halen enzoow, die ik op dit moment toch niet luister ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimezo jan 16, 2011 3:40 am

Eindelijk klaar met mijn hw Very Happy Die leraren geven ons echt veel te veel op, ik maak maar de helft en als nog ben ik tot kwart over drie bezig als ik om 10 uur s'ochtends begin --'
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimezo jan 16, 2011 4:00 am

Jippieheid x3 Heb net opnieuw TVOH gekeken, vind 't zoo leuk Razz Ik kijk 't altijd twee keer, gewoon op vrijdagavond en dan int weekend als m'n ma 't gaat kijken bij Programma gemist. Dan is er geen reclame tussen, en m'n ma is altijd vrijdag avond naar de hondenclub van 7 tot 11 uur ofzo o.o Dus zij kijkt meestal slechts The Results, en ik dan weer niet xD Mijn ma en ik hebben duidelijk verschillende smaak, ik vind 't geweldig als Anne bijv. een geweldige harde uithaal maakt en m'n ma vind 't klinken alsof ze schreeuwt.

~Ander onderwerp ;D Ik ga zometeen maar eten maken ofzo o.o Groente soep ♥️ Tss, ben boos op Max (Adina) Blijkbaar is Virginia d'r partner niet (staat niet bij character sheet) en hij zou vanmiddag online zijn en posten >:[

Lordy Lordy Lordy
I cant help it I like to party its genetic
Its electrifying wind me up and watch me go
Where she stops nobody knows
A good excuse to be a bad influence on you ♪♫
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitimezo jan 16, 2011 4:03 am

Haha Virginia is beledigd. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Gesponsorde inhoud





Babbelbox Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 1 van 40Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: