Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mini-RPG's

Ga naar beneden 
+3
Alexander
Lauren
Alain
7 plaatsers
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Mini-RPG's   Mini-RPG's Icon_minitimeza nov 20, 2010 5:22 am

Tijd geleden is het subforum, Slowchat toegevoegd. Helaas zijn er niet veel mensen die daar enigszins naar omkijken. Dit staande houden heeft in mijn ogen geen zin, maar ik blijf denken dat het idee een waarde heeft als mensen het door hebben.

Wat we kunnen doen is binnen het forum enkele mini-RPG's aan te maken in de vorm van subfora. Een idee wat me persoonlijk wel aan staat. Die mini-RPG's kunnen dan ook RPG's zijn die ooit hebben bestaan of nog steeds bestaan. Iedere mini-RPG krijgt in het laatste geval dan ook een eigen beheerder, zodat deze RPGtjes ook gepromoot worden. Die mini-beheerders zijn dan degene die het idee hebben bedacht en die zullen dus hun mini-RPG draaiende moeten houden.
Stom voorbeeld: Mochten we Dream Horses als mini-RPG willen, dan vragen we Claudia - admin van Dream Horses - of ze haar idee voort wil zetten in een subforum op Monica High. Mocht ze dit willen word er een subforum aangemaakt in wat nu Slowchat heet en hier heeft Claudia dan de verantwoordelijkheid over. Ze krijgt hierbij geen echte rechten, maar kan ons aan de mouw trekken als iets aangepast moet worden en mag mensen binnen haar mini-RPG aanspreken als iets haar niet aan staat.
Wanneer een mini-RPG inactief wordt, zal deze natuurlijk verwijdert worden.

De beslissing of mini-RPG's toegelaten of verwijdert moeten worden zal bij Abi, Maaike en mij liggen. Echter kan je er ten aller tijden, zoals over alles op Monica, een topic over starten als je vind dat er iets oneerlijk is gegaan of dat je vind dat er iets niet goed gaat.


Wat schieten we er mee op?
- Als mensen de RPG van MH zat zijn, hebben ze reden te blijven en later misschien weer te beginnen.
- De beheerder van de mini-RPG zal een extra actief lid erbij zijn voor Monica High.

Nadelen:
- Een leuke mini-RPG kan reden voor iemand zijn om te stoppen met de originele RPG.


Als dit idee uiteindelijk niet aanslaat en niet werkt, zal het verwijdert worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lauren

Lauren


Posts : 250

Profiel
Naam: Lauren Williams
Partner: x.
Vereniging:

Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-RPG's   Mini-RPG's Icon_minitimeza nov 20, 2010 5:26 am

Ik hoef er eigenlijk niet veel doeken om te winden: ik vind dat je als je weer een paard wilt spelen je gewoon naar Dreamhorses moet gaan. Als je weer een wolf wil spelen, ga je naar Wolfstory en als je een anime-character wilt spelen ga je gewoon naar Animé. Het kost de mini-beheerders minder moeite, en bovendien zullen er op de originele RPG veel meer leden zijn en dus ook meer RPG-plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander

Alexander


Posts : 146
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Alexander Mediciano
Partner: In cerca di vero amore ~
Vereniging:

Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-RPG's   Mini-RPG's Icon_minitimeza nov 20, 2010 5:28 am

Of ik het een goed idee vind weet ik nog zo niet.
Alleen wat ik me afvraag, moet het perse van een ander forum zijn, of mag je ook gewoon zelf een mini-RPG aanvragen/maken.

Ik blijf neutraal, weet niet zo zeer of het een goed idee zal kunnen worden x']
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-RPG's   Mini-RPG's Icon_minitimeza nov 20, 2010 5:37 am

@ Alexander: Aanvragen zal wel natuurlijk wel moeten kunnen! Smile

@ Lauren: Snap ik, maar het is natuurlijk voor Monica High - egoïstisch gezien - beter als je niet weg hoeft om iets anders te spelen maar gewoon hier kan blijven. Dan blijft deze site actiever. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Abel

Abel


Posts : 257

Profiel
Naam: Abel Berman
Partner: All the pain inside I'm feeling, I've learned to hide it so well.
Vereniging:

Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-RPG's   Mini-RPG's Icon_minitimeza nov 20, 2010 9:24 am

Ik zit nu op een site waar een gedeelte RPG op zit, waar dus ook van die mini RPG's op zitten. Persoonlijk vind ik dat het daar erg goed loopt, en het is vooral handig om even te ontsnappen uit je dip van mensen RPG. Ik wil soms ook nog wel wolf RPG'en, maar niet dat ik nou weer terug wil op WS.

Wat ik me ook afvraag, is de lengte van de posts. Moeten die dan heel lang zijn, gemiddeld, of mogen ze 1 zin zijn? Want het ligt ook erg aan de lengte waarop je moet posten. :3

Ik zie ook wel Jeanine's punt in, als je een ander dier wil spelen dan moet je eigenlijk naar die site, al zie ik meer de logica bij Ties. We willen toch niet dat onze leden juist verplaatsen naar concurrenten als we ze ook gewoon hier kunnen houden? :----D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-RPG's   Mini-RPG's Icon_minitimeza nov 20, 2010 9:30 am

Ach, ik ben gewoon tegen het idee omdat ik denk dat ik er zelf niet in zou gaan posten. Ik hou van Monica, hou van het posten als een mens, en omdat dit zo veelzijdig is zal het me nooit gaan vervelen.. Okay, ik weet niet echt wat mijn punt is in deze post, maar wat ik een beetje probeer te zeggen is, is dat het van mij niet hoeft omdat ik aan Monica genoeg heb xd. Aan de andere kant heb ik van die schommelingen, in waar ik het leuk vind om iets anders te kiezen. Monica is dus bijvoorbeeld fijn omdat niet veel mensen me hier kennen, terwijl het op wolfstory leuk is om bekend (en vooral gevreesd) te zijn op Accalia. Het is echt geweldig om me te verplaatsen in die gemene bitch, en anderen angst toe te jagen.. En wat ik hier mee wil zeggen is dat ik het opzich niet erg zou vinden als het er zou komen omdat ik in de toekomst wellicht weer zo'n snak heb om iets anders te spelen als mens xD
*yay, onsamenhangende post*
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-RPG's   Mini-RPG's Icon_minitimeza nov 20, 2010 11:59 am

Abel schreef:
Wat ik me ook afvraag, is de lengte van de posts. Moeten die dan heel lang zijn, gemiddeld, of mogen ze 1 zin zijn? Want het ligt ook erg aan de lengte waarop je moet posten. :3

Ik denk dat dit bij iedere mini-RPG anders zal zijn Smile


@ Lyron: Ok Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-RPG's   Mini-RPG's Icon_minitimedo nov 25, 2010 6:53 am

Dan ben ik helemaal voor het idee van mini-RPG's :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-RPG's   Mini-RPG's Icon_minitimedo nov 25, 2010 9:05 pm

Het doet me denken aan Andalas :p dus mijn mening ken je wel. Ik ben voor mini-rpgs
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-RPG's   Mini-RPG's Icon_minitimeza nov 27, 2010 11:27 am

Lijkt het er toch te gaan komen! Smile


Nog voor- of tegenstanders van het idee?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-RPG's   Mini-RPG's Icon_minitimema nov 29, 2010 6:26 am

Sarah, Sawyer en ik zijn aan het overleggen. Voorstellen voor mini-RPG's -> PM één van ons! Smile


*Slotje*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Gesponsorde inhoud





Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mini-RPG's   Mini-RPG's Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mini-RPG's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mini-RPG
» Mini-RPG's
» Regels Mini-RPG
» Slowchats en Mini-RPG's
» x Mini-RPG [XANDAH&ME] x

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: