Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Slowchats en Mini-RPG's

Ga naar beneden 
+2
Ruby
Alain
6 plaatsers
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Slowchats en Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Slowchats en Mini-RPG's   Slowchats en Mini-RPG's Icon_minitimezo aug 22, 2010 5:26 am

Ik had het idee om een nieuw forum te openen waar je jouw eigen kleine RPG's kan maken en eventueel een slowchat kan starten met anderen. Dit forum zal dan natuurlijk onder Off-topic vallen. Er zal uitleg komen over wat een slowchat is en natuurlijk regels voor het forum.

Eens, oneens of anders?


EDIT: Voor de duidelijkheid, slowchats zijn RPG's die je met twee personen speelt. Met mini-RPG's bedoel ik een kleine RPG met drie of vier mensen, ook gewoon topicbased. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Gast
Gast




Slowchats en Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchats en Mini-RPG's   Slowchats en Mini-RPG's Icon_minitimezo aug 22, 2010 6:51 am

Ik stem voor, het is namelijk een bron van creativiteit, maar kan ook dienen als plek om ideeën te krijgen voor bijvoorbeeld andere fora, of verhaallijnen in Santa Monica! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Slowchats en Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchats en Mini-RPG's   Slowchats en Mini-RPG's Icon_minitimezo aug 22, 2010 6:54 am

Ik stem voor, al heb ik geen idee waar het voor dient! =D
[En Max noemt 't een bron van creativiteit, en we kunnen nooit genoeg bronnen van creativiteit hebben!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Slowchats en Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchats en Mini-RPG's   Slowchats en Mini-RPG's Icon_minitimezo aug 22, 2010 6:58 am

( Ik ben van mezelf al vrij geweldig, dus dat is altijd een reden om vóór te stemmen. :] )

Het is een mini-forum waarop je andere RPG's kunt spelen, maar dan kleiner, en met andere onderwerpen dan het onderwerp van Santa Monica zélf. ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby

Ruby


Posts : 607
Naam : Jeanine.

Profiel
Naam: Ruby Carver
Partner: This is who I am, nobody said you had to like it.
Vereniging: x

Slowchats en Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchats en Mini-RPG's   Slowchats en Mini-RPG's Icon_minitimezo aug 22, 2010 7:05 am

Ah! Zoals andere RPG's wel eens zijn Very Happy? In het ene topic ben je Hermelien uit Harry Potter en in het andere topic ben je een theeglas die vrolijk kwebbeld tegen een pot suiker.
Ik weet niet of ik dan wel voor stem, want.. Gaan mensen dan niet een stuk minder RPG-en dan op Santa Monica zelf =/?
Ik hoop dat het mini-forum dan wel erg mini blijft, want wanneer het uitgroeid tot iets groter dan Monica high zou het jammer zijn van 't idee van het forum xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Slowchats en Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchats en Mini-RPG's   Slowchats en Mini-RPG's Icon_minitimezo aug 22, 2010 7:06 am

Ja. Heel creatief gebracht overigens.
En nee, dat denk ik niet! Ik denk sowieso dat het nog niet erg druk is op Monica zelf, dus d'r kan op dit moment alleen maar meer activiteit bij komen bij wijze van spreken. :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Fara

Fara


Posts : 66

Profiel
Naam: Fara Heart
Partner: Catch me if you can >=D
Vereniging:

Slowchats en Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchats en Mini-RPG's   Slowchats en Mini-RPG's Icon_minitimezo aug 22, 2010 7:24 am

Nou het is al drukker dan eerst Laughing
voor trouwens omdat het me gewoon leuk lijkt x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Slowchats en Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchats en Mini-RPG's   Slowchats en Mini-RPG's Icon_minitimezo aug 22, 2010 7:40 am

Op andere fora buiten de community worden slowchat's toch regelmatig gedaan, als er mensen zijn die Andalas hebben gekend weet je hoe leuk een slowchat is! =D

Ik denk niet dat je hierdoor minder gaat RPGen in Santa Monica zelf, het is meer een extra. Plus, als iemand het heel leuk heeft in een slowchat maar vind de RPG even niet zo leuk, dan zal degene toch actief blijven in het Off Game gedeelte. Dat is goed voor de site en leuk voor degene die het leuk heeft in de slowchat! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Kiara

Kiara


Posts : 218
Naam : Brenda

Profiel
Naam: Kiara Dolwin
Partner: -
Vereniging: Nope.

Slowchats en Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchats en Mini-RPG's   Slowchats en Mini-RPG's Icon_minitimezo aug 22, 2010 8:14 am

Ik ben voor =D

Het is leuk om te doen en een goede toevoeging om deze site actief en leuk te houden Smile
En ook vooral heel creatief om te doen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jessica

Jessica


Posts : 224
Naam : Marin ♥

Profiel
Naam: Jessica Rodriguez
Partner: ~
Vereniging: ~

Slowchats en Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchats en Mini-RPG's   Slowchats en Mini-RPG's Icon_minitimezo aug 22, 2010 9:37 am

Als je het vergelijkt met Andalas dan heb je me. :] Andalas is echt wel vet. Cool

Zoals Ruby al zei, hoop ik ook dat Monica High School wel het hoogtepunt blijft. Maar weet je, de tijd zal het leren. :]

Ik ben voor. Zeker weten. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Slowchats en Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchats en Mini-RPG's   Slowchats en Mini-RPG's Icon_minitimezo aug 22, 2010 10:20 am

Ik zal een regel neerzetten dat iedere ''mini-RPG'' niet meer dan 2 topics (statistiekjes/karakters en RPG) mag tellen, dan zal dat onmogelijk overhand krijgen lijkt me?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Jessica

Jessica


Posts : 224
Naam : Marin ♥

Profiel
Naam: Jessica Rodriguez
Partner: ~
Vereniging: ~

Slowchats en Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchats en Mini-RPG's   Slowchats en Mini-RPG's Icon_minitimema aug 23, 2010 12:40 am

In dat geval, 100% voor.
Het is gewoon leuk. Vooral Slowchats waar ik echt fan van ben. (A)

Ik zeg; Doen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve

Steve


Posts : 238

Profiel
Naam: Steve Stifler
Partner:
Vereniging:

Slowchats en Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchats en Mini-RPG's   Slowchats en Mini-RPG's Icon_minitimema aug 23, 2010 1:06 am

Ik vind het wel een mooie manier voor vermaak als je je even verveeld ofzo. Omdat bijv. niet in je topic word gereageerd. Maar zoals de rest zegt, aandacht moet bij Monica blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Slowchats en Mini-RPG's Empty
BerichtOnderwerp: Re: Slowchats en Mini-RPG's   Slowchats en Mini-RPG's Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Slowchats en Mini-RPG's
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mini-RPG
» Mini-RPG's
» Mini-RPG's
» x Mini-RPG [XANDAH&ME] x
» x Mini-RPG [CARO&ME] x

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: