Profiel Naam: Alain Evans Partner: Butterflies getting drunk.. Vereniging: Famous
Onderwerp: Nieuw gebied: Flat Roof zo sep 19, 2010 1:30 am
Een nieuw gebied onder de Living Building, waarom? - De Living Building vond ik nogal kaal met maar één openbare plaats terwijl juist daar alle studenten overnachten. - Er zijn weinig rustige gebieden in de RPG en met Flat Roof komt er toch ééntje bij. - Het is een gebied waar in gepost zal worden. Het is een prima plek voor loners om even tot zichzelf te komen. Een prima plek voor dronken lui om herrie te trappen. Een prima plek voor een dramatische scene door het mooie uitzicht en de wat duistere slash romantische plaats.
Flat Roof: Het toppunt van de Living Building, het dak. Door de studenten vaak Flat Roof of simpelweg The Roof genoemd. Het is een rustige plek en een mooie plaats om je huiswerk te maken als je van de buitenlucht houdt. Het dak van the Living Building is simpel te bereiken door een trap vanuit de Game hall. Zak onderuit in één van de vele gigantische zitzakken die er liggen en geniet van de zon.
Hayley
Profiel Naam: Hayley Elisia Qwenns-Johnstone Partner: x Vereniging: --
Onderwerp: Re: Nieuw gebied: Flat Roof zo sep 19, 2010 1:36 am
VOOR! ;D
Mike
Profiel Naam: Mike Prado Partner: Iris, when I look at you I'm shore oure love is worth fighting for ღ Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Nieuw gebied: Flat Roof zo sep 19, 2010 1:38 am
Ik ben voor! :'D Er is idd vrij weinig bij living building en het zou een goede toevoeging zijn. En ik denk dat er actief gepost zal worden ^^
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Nieuw gebied: Flat Roof zo sep 19, 2010 1:43 am
Haha, cool idee... Ik ben voor x')
Alleen bij dit zinnetje ging ik hele rare dingen denken; "Een prima plek voor een dramatische scene..." Ik dacht echt dat er iets ging volgen als 'voor mensen met zelfmoordneigingen' o.O
Jazlyn
Profiel Naam: Jazlyn Varlow Partner: What Do You Take Me For Vereniging:
Onderwerp: Re: Nieuw gebied: Flat Roof zo sep 19, 2010 1:46 am
Je wist al dat ik voor was (a). Goeie plek voor super make out scenes. ^^ grapje. =D
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Nieuw gebied: Flat Roof zo sep 19, 2010 1:50 am
Helemaal voor! Dan kan je zegmaar een luchtje scheppen en even gewoon op het dak zitten. Of voor de meiden: Bakken op het dak ^^ Voor dus
Onderwerp: Re: Nieuw gebied: Flat Roof zo sep 19, 2010 2:04 am
Volgens mij breng ik niet veel nieuws, aangezien ik óók voor ben. Eigenlijk zie ik er simpelweg de nadelen niet aan, dus waarom niet, weet je.
Jennifer
Profiel Naam: Jennifer Carlijn Hollow Partner: Come to me, little fly. Come to me. Vereniging:
Onderwerp: Re: Nieuw gebied: Flat Roof zo sep 19, 2010 2:07 am
Sarah schreef:
Haha, cool idee... Ik ben voor x')
Alleen bij dit zinnetje ging ik hele rare dingen denken; "Een prima plek voor een dramatische scene..." Ik dacht echt dat er iets ging volgen als 'voor mensen met zelfmoordneigingen' o.O