Profiel Naam: Daniek Rosefield Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di nov 19, 2013 5:55 am
Haat aan Aardrijkskunde -.- heb helemaal geen zin om een werkstuk te moeten maken.. Wil liever posten Morgen zal ik posten, moet nu echt te veel huiswerk maken gewoon
Ik wou dat ik huiswerk had, ik verveel me (klinkt raar, maar is zo x))
Daniek
Profiel Naam: Daniek Rosefield Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox di nov 19, 2013 6:05 am
Hahaha, wil jij dan mijn Werkstuk maken voor Aardrijkskunde over het toerisme in Spanje?? xDD
Felix
Profiel Naam: Felix Noëll Addams Partner: The good are never easy, the easy never good and love, it never happens like you think it really should Vereniging: ×
Heeft dat een speciale reden of gewoon omdat je het wil?
Charlie
Profiel Naam: Charlie Finch Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck Vereniging: ×
Onderwerp: Re: Babbelbox di nov 19, 2013 9:49 am
Nou 't is nogal dood aan de uiteinden. En ik heb het echt super lang laten groeien, ben echt al drie jaar niet meer naar de kapper geweest of zo. Het is tot aan mijn onderrug nu en morgen zal het nog maar tot mijn schouders rijken. Maar ik ben er eigenlijk wel blij mee, ik heb heel dik haar, dus dan is het ook heel zwaar.
Ik heb sws iets tegen bellen, zelf als ik de ander ken. Vind dat gewoon echt heel moeilijk, maar mijn moeder vond dat ik zelf moest bellen. Na twee weken heb ik dus eindelijk de kapper gebeld... Al was dat ook omdat ik dan niet zeker wist of ik mijn haar nu wel of niet wilde knippen.
Ik ben ook meer het sms type dan het bellen. Dan antwoorden mensen wanneer ze kunnen, en bij bellen moeten ze op dat moment alles laten vallen, willen ze opnemen. :-)
Daniek
Onderwerp: Re: Babbelbox wo nov 20, 2013 10:44 am
Hahahaha xD
Whoooo ik heb waarschijnlijk deze week nog aan het werk, bij skooter is het het niet geworden, maar ik heb nu iets beters, nou ja skooter was ook leuk geweest maar dit is ook nog in wat ik later wil gaan doen. Ik ga werken voor iemand die handelt in vitrinekasten en ik moet de reclame gaan verzorgen nou ja ik moet nog solliciteren xd maar ik ben de enige die dat gaat doen. Hij wil namelijk perse een leuk jong iemand uit het dorp en nu hebben alle jongeren in mijn dorp (degene die ik ken dan) al een baantje. En mijn stiefvader werkt bij hem (hij maakt de vitrinekasten) en via hem weet ik van de vacature plus een groot voordeel is dat ik die man ken die dat bedrijfje heeft en hij heeft al gezegd dat hij het heel leuk zou vinden als ik voor hem zo willen werken met reclame maken enzo.. Ik vind het wel heel spannend aangezien dit mijn eerste baantje gaat worden en ik gelijk mag beginnen met het ontwerpen van advertenties enzo. Ik hoop gewoon heel erg dat dit mij allemaal gaat lukken, motivatie is in ieder geval helemaal goed, dus moet goed komen