Zo'n dingen zijn dus idd erg hatelijk. Basismanieren ontbreken bij velen.
Charlie
Profiel Naam: Charlie Finch Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck Vereniging: ×
Onderwerp: Re: Babbelbox zo nov 17, 2013 8:50 am
Ik denk niet dat ik ooit vreemd zou gaan. Als je al zo ver bent in een relatie dat je vreemd gaat, dan is er dus echt iets mis met die relatie. Als je niet genoeg hebt aan je partner, kun je het net zo goed uit maken.
Zo is het. Zo is het helaas niet voor sommige meisjes en jongens... xD Ervaringsdeskundige (in de slachtoffer rol wel te verstaan) x)
Daniek
Profiel Naam: Daniek Rosefield Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo nov 17, 2013 9:10 am
@Mandy, Ohh daar vind ik ook altijd zo hatelijk, mensen die boeren laten zoals mijn zusje heel vaak doen -.-
Ik zal ook nooit vreemdgaan (denk ik xD you'll neven know what will happen, maar vreemdgaan vind ik echt gewoon niet kunnen) Gelukkig waren alle vriendjes die ik heb gehad zo netjes het te laten (zijn er ook maar 3 ofzo xd ben niet bepaalt het meisje waar jongens snel op af gaan :s veel te verlegen) Misschien is dat ook een van de redenen waarom ik niet met de jongen zou willen waarop ik verliefd ben, ben bang dat die geheid vreemd zou gaan, die flirt nu ook met elk meisje die hij ziet xd al weet ik natuurlijk niet wat hij zou doen als hij in een relatie zit aangezien hij ook al heel lang single is en hij altijd zegt dat hij meisjes nooit pijn zou willen doen, dat hij nooit een meisje met opzet zou kwetsen.
Probleem is dat alle jongens dat hebben. Ik heb in mijn jeugd héél veel pijn van mezelf maar vooral van anderen gezien. Gevolg is dat ik nu mezelf zwaar kan inleven in de situaties van anderen, en besef dat ik mijn vriendin zou kwetsen als ik vreemdging. Mijn hormonen zijn net als die van een andere jongen, maar ik ken grenzen.
Maar troost je, want ook ik ben single
Daniek
Profiel Naam: Daniek Rosefield Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you - Vereniging:
Forever alone Dat niet, maar ik neem m'n tijd voor de ware. Mijn teller staat momenteel op één. En daar heb ik spijt van, want daardoor ben ik bedrogen. xD
Felix
Profiel Naam: Felix Noëll Addams Partner: The good are never easy, the easy never good and love, it never happens like you think it really should Vereniging: ×
Onderwerp: Re: Babbelbox zo nov 17, 2013 9:56 am
Ik heb een "vriendje" gehad in groep 4 haha voor de rest niet, maar dat komt vast nog wel, hoop ik.
Zeker! Neem gewoon alle tijd die je nodig hebt om echte liefde te vinden.
Daniek
Onderwerp: Re: Babbelbox zo nov 17, 2013 10:14 am
Jep, ik wacht ook gewoon op de ware. Mijn teller staat op 3. Met de eerste was het uitgegaan omdat hij in een andere groep kwam te zitten en daar met de 'verkeerde' jongens om begon te gaan, en die 'verkeerde' jongens die vonden mij een veel te stil en verlegen meisje waardoor hij het dus uitmaakte, wat gewoon best stom was omdat het niet zijn eigen keuze was maar die van zijn vrienden, maar ik was toen nog erg jong (zat nog in groep 6 van de basisschool xD) heb ik daar niet zoveel verdriet om gehad. Tweede was net zoals mij verlegen en stil tegenover de rest van de klas maar ook tegen mij durfde hij nauwelijks een woord te zeggen dus dat ging al heel snel uit xD Dat ik inmiddels ook een paar jaar geleden. De laatste bleek ook niet echt mijn type te zijn, hij was te druk voor mij en ik irriteerde me dood aan hem (hij boerde ook -.- dat is echt een afknapper) Ik ben nog nooit echt zooooo verlieft geweest eigenlijk.. nooit zo erg als nu op die ene jongen nu, maar hij is echt de 'foute' jongen -.-
Larina
Profiel Naam: Larina Pearson Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox zo nov 17, 2013 6:21 pm
Ik eindig later forever alone met een hutje op een berg met vet veel katten en honden. xD
Heb alleen vriendjes gehad op de basis school. Verder ook nooit iemand die mij leuk vond/vind (of ik moet het niet hebben gemerkt xd)
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox zo nov 17, 2013 10:04 pm
Awel, ik ga maar eens posten als mijn inspiratie wakker word :3
En neemt ze ook alles wat ze wil mee naar huis? xD
Jacky
Profiel Naam: Jacky Candlite Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 18, 2013 7:01 am
Zo ken ik ook een vriendin. Beetje jammer maar ja haar leven..
Zelf zit ik al een jaar in een gelukkige maar iets wat ingewikkelde relatie
Minaye
Profiel Naam: Minaye Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 18, 2013 8:26 am
@Yanick ach ze vraagt volgens mij iedere jongen waarmee ze wappt of ie langs wil komen. Maarja zo is ze gwn. En het is maar dat je zón reputatie wil hebben he. Ik ben liever dat meisje die 4 vriendjes heeft gehad in haar leven dan het meisje dat iedere jongen op school al heeft gehad.
Onderwerp: Re: Babbelbox ma nov 18, 2013 11:28 am
Ja ik heb ook een vriendin die al veel verder is dan mij met jongens, die is ook echt alleen maar met jongens bezig. Terwijl ik eigenlijk meer met vriendschappen en school bezig ben xD Ben gewoon net iets te verlegen om op elke jongen af te stappen, en sowieso heb ik ook liever een serieuze relatie dan eentje alleen omdat je een vriendje wilt hebben, het moet natuurlijk wel echt zijn.
Vandaag was trouwens echt heel erg *facepalm* die ene jongen waar ik het dus over had (waarop ik al helemaal niet meer boos ben, hij heeft vandaag veel tijd met me doorgebracht op school en laten zien dat ik WEL iets voor hem beteken en dat hij me nog WEL als een goede vriend ziet) nou ja die heeft me een beetje heel erg voor schut gezet :s nee eigenlijk niet voor schut gezet maar even in de spotlight gezet en ik vind dat altijd een beetje eng xD