Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Babbelbox

Ga naar beneden 
+39
Alain
Abby
Maxime
Esther
Raven
April,
Peyton
Alisandra
Matt
Megan
Alyssa
Dany O'dell
Helena
Alice
Tyler
Felix
Nikita
Freya
Zach
Joël
Sarah
Jacky
James
Larina
Jeremy
Daniek
Sam
Colin
Virginia
Pablo
Dux
Nicki
Eliza
Charlie
Carley
Ian
Constance
Lyron
Minaye
43 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 25 ... 29  Volgende
AuteurBericht
Larina

Larina

Naam : Mandy

Profiel
Naam: Larina Pearson
Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 17, 2013 8:47 am

Ik heb altijd zo'n hekel aan mannen die lopen te boeren etc o.0

Een vriendin van mij kan daar ook wat van o.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Dany O'dell

Dany O'dell

Naam : Yanick

Profiel
Naam: Dany O'dell
Partner: ~~
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 17, 2013 8:48 am

Zo'n dingen zijn dus idd erg hatelijk. Basismanieren ontbreken bij velen.
Charlie

Charlie

Naam : Iris

Profiel
Naam: Charlie Finch
Partner: If we’re going to do anything we might as well just fuck
Vereniging: ×

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 17, 2013 8:50 am

Ik denk niet dat ik ooit vreemd zou gaan. Als je al zo ver bent in een relatie dat je vreemd gaat, dan is er dus echt iets mis met die relatie. Als je niet genoeg hebt aan je partner, kun je het net zo goed uit maken.
Dany O'dell

Dany O'dell

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 17, 2013 8:51 am

Zo is het. Zo is het helaas niet voor sommige meisjes en jongens... xD Ervaringsdeskundige (in de slachtoffer rol wel te verstaan) x)
Daniek

Daniek

Naam : Niensel

Profiel
Naam: Daniek Rosefield
Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you -
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 17, 2013 9:10 am

@Mandy, Ohh daar vind ik ook altijd zo hatelijk, mensen die boeren laten zoals mijn zusje heel vaak doen -.-

Ik zal ook nooit vreemdgaan (denk ik xD you'll neven know what will happen, maar vreemdgaan vind ik echt gewoon niet kunnen)
Gelukkig waren alle vriendjes die ik heb gehad zo netjes het te laten (zijn er ook maar 3 ofzo xd ben niet bepaalt het meisje waar jongens snel op af gaan :s veel te verlegen) Misschien is dat ook een van de redenen waarom ik niet met de jongen zou willen waarop ik verliefd ben, ben bang dat die geheid vreemd zou gaan, die flirt nu ook met elk meisje die hij ziet xd al weet ik natuurlijk niet wat hij zou doen als hij in een relatie zit aangezien hij ook al heel lang single is en hij altijd zegt dat hij meisjes nooit pijn zou willen doen, dat hij nooit een meisje met opzet zou kwetsen.
http://isola.actieforum.com/
Dany O'dell

Dany O'dell

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 17, 2013 9:15 am

Het probleem is dat veel jongens hun hormonen zelfs niet willen beheersen. En dan loopt het mis. Maar dat is mijn mening, als jongen Very Happy
Daniek

Daniek

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 17, 2013 9:21 am

Ik ben bang dat die jongen die ik leuk vind dat probleem ook heeft Sad
Dany O'dell

Dany O'dell

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 17, 2013 9:25 am

Probleem is dat alle jongens dat hebben. Ik heb in mijn jeugd héél veel pijn van mezelf maar vooral van anderen gezien. Gevolg is dat ik nu mezelf zwaar kan inleven in de situaties van anderen, en besef dat ik mijn vriendin zou kwetsen als ik vreemdging. Mijn hormonen zijn net als die van een andere jongen, maar ik ken grenzen.

Maar troost je, want ook ik ben single Smile
Daniek

Daniek

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 17, 2013 9:47 am

Yeaa ben ik niet de enige, go single! xD
Dany O'dell

Dany O'dell

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 17, 2013 9:54 am

Forever alone Very Happy
Dat niet, maar ik neem m'n tijd voor de ware. Mijn teller staat momenteel op één. En daar heb ik spijt van, want daardoor ben ik bedrogen. xD
Felix

Felix

Naam : Iris

Profiel
Naam: Felix Noëll Addams
Partner: The good are never easy, the easy never good and love, it never happens like you think it really should
Vereniging: ×

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 17, 2013 9:56 am

Ik heb een "vriendje" gehad in groep 4 haha voor de rest niet, maar dat komt vast nog wel, hoop ik.
Dany O'dell

Dany O'dell

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 17, 2013 9:58 am

Zeker! Neem gewoon alle tijd die je nodig hebt om echte liefde te vinden. Very Happy
Daniek

Daniek

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 17, 2013 10:14 am

Jep, ik wacht ook gewoon op de ware. Mijn teller staat op 3. Met de eerste was het uitgegaan omdat hij in een andere groep kwam te zitten en daar met de 'verkeerde' jongens om begon te gaan, en die 'verkeerde' jongens die vonden mij een veel te stil en verlegen meisje waardoor hij het dus uitmaakte, wat gewoon best stom was omdat het niet zijn eigen keuze was maar die van zijn vrienden, maar ik was toen nog erg jong (zat nog in groep 6 van de basisschool xD) heb ik daar niet zoveel verdriet om gehad. Tweede was net zoals mij verlegen en stil tegenover de rest van de klas maar ook tegen mij durfde hij nauwelijks een woord te zeggen dus dat ging al heel snel uit xD Dat ik inmiddels ook een paar jaar geleden. De laatste bleek ook niet echt mijn type te zijn, hij was te druk voor mij en ik irriteerde me dood aan hem (hij boerde ook -.- dat is echt een afknapper)
Ik ben nog nooit echt zooooo verlieft geweest eigenlijk.. nooit zo erg als nu op die ene jongen nu, maar hij is echt de 'foute' jongen -.-
Larina

Larina

Naam : Mandy

Profiel
Naam: Larina Pearson
Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie.
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 17, 2013 6:21 pm

Ik eindig later forever alone met een hutje op een berg met vet veel katten en honden. xD

Heb alleen vriendjes gehad op de basis school. Verder ook nooit iemand die mij leuk vond/vind (of ik moet het niet hebben gemerkt xd)
Ian

Ian

Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 17, 2013 10:04 pm

Awel, ik ga maar eens posten als mijn inspiratie wakker word :3
Dany O'dell

Dany O'dell

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimezo nov 17, 2013 10:47 pm

Jeeej, bekky Very Happy
Minaye

Minaye

Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimema nov 18, 2013 6:25 am

Basisschool heb ik er één gehad (puppyliefde) en op middelbare 3.

Haha en Nienke dat was Wessel en ik gilde idd heel starlight door.

Mijn bff krijgt kwa jongens alles wat ze wil. Maar vrijdag avond had ze dus een keertje niet geluk. Ze is nu chagie en er valt niet met der te praten.

Ajdjdhcudbfyejs omg one direction midnight memories <3_<3
http://www.isola.actieforum.com
Dany O'dell

Dany O'dell

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimema nov 18, 2013 6:28 am

En neemt ze ook alles wat ze wil mee naar huis? xD
Jacky

Jacky

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimema nov 18, 2013 7:01 am

Zo ken ik ook een vriendin. Beetje jammer maar ja haar leven..

Zelf zit ik al een jaar in een gelukkige maar iets wat ingewikkelde relatie I love you 
Minaye

Minaye

Naam : Nelleke

Profiel
Naam: Minaye
Partner: I'm jealous, so jealous..But I've got no right to be
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimema nov 18, 2013 8:26 am

@Yanick ach ze vraagt volgens mij iedere jongen waarmee ze wappt of ie langs wil komen. Maarja zo is ze gwn. En het is maar dat je zón reputatie wil hebben he. Ik ben liever dat meisje die 4 vriendjes heeft gehad in haar leven dan het meisje dat iedere jongen op school al heeft gehad.
http://www.isola.actieforum.com
Dany O'dell

Dany O'dell

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimema nov 18, 2013 9:31 am

What is her whapp? (geintje)

Nu, ik één, en ik wacht echt rustig af nu. Very Happy
Daniek

Daniek

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimema nov 18, 2013 11:28 am

Ja ik heb ook een vriendin die al veel verder is dan mij met jongens, die is ook echt alleen maar met jongens bezig. Terwijl ik eigenlijk meer met vriendschappen en school bezig ben xD Ben gewoon net iets te verlegen om op elke jongen af te stappen, en sowieso heb ik ook liever een serieuze relatie dan eentje alleen omdat je een vriendje wilt hebben, het moet natuurlijk wel echt zijn.

Vandaag was trouwens echt heel erg *facepalm*
die ene jongen waar ik het dus over had (waarop ik al helemaal niet meer boos ben, hij heeft vandaag veel tijd met me doorgebracht op school en laten zien dat ik WEL iets voor hem beteken en dat hij me nog WEL als een goede vriend ziet) nou ja die heeft me een beetje heel erg voor schut gezet :s nee eigenlijk niet voor schut gezet maar even in de spotlight gezet en ik vind dat altijd een beetje eng xD
Dany O'dell

Dany O'dell

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimema nov 18, 2013 10:01 pm

Ik blijf erbij, zolang je je niet laat verblinden door de liefde is er geen probleem... Smile
Ian

Ian

Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimedi nov 19, 2013 4:19 am

Wáárom gaat mijn inspiratie nu steeds weg? :'D
Dany O'dell

Dany O'dell

Profiel
Vereniging:

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitimedi nov 19, 2013 5:15 am

Bind hem vast op een stoel. Very Happy
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 21 Icon_minitime

Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 21 van 29Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 25 ... 29  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: