Profiel Naam: Larina Pearson Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr nov 08, 2013 4:37 am
Haha, jeej dat je cent nu ook valt
Ik twijfelde een beetje,
Alyssa
Profiel Naam: Alyssa Morgan Partner: Boy you got it bad, but I got something good. I will treat you good in every way ~ Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr nov 08, 2013 4:37 am
Ach van mij mogen jullie geloven dat zeemeerminnen bestaan :").. Zolang jullie er maar niet in door slaan zoals dat in sommige amerikaanse staten gebeurt met UFO's. Want dat is gewoon belachelijk XD
Profiel Naam: Daniek Rosefield Partner: - I will try for you, I will try to start all over and love you - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr nov 08, 2013 4:41 am
Hahahaha nee, en ik geloof dan weer niet in Ufo's xD (weet eigenlijk niet waarom Ufo's niet en andere dingen niet maar ik geloof gewoon niet dat Ufo's bestaan, en Aliens dus ook niet)
Zoals mijn leerkracht Aardrijkskunde altijd zei. "Sommige denken dat aliens vriendelijk zullen zijn en van ons komen leren. Naïeve mensen zijn we. Mensen die miljoenen lichtjaren reizen hebben we niets te leren en komen zeker niet voor een theekransje..." Geweldige man was/is dat!
Larina
Profiel Naam: Larina Pearson Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr nov 08, 2013 4:47 am
Ik denk ook niet bepaald dat ze aardig zijn
Heel misschien een theekransje om ons daarna te vernietigen of als slaven te gebruiken. xD
Persoonlijke ervaringen? Dat boeit mij! Wil je vertellen erover?
Larina
Onderwerp: Re: Babbelbox vr nov 08, 2013 4:57 am
In geesten geloof ik zeker,
Maar nee, dat is het niet. Het is gewoon dat nog maar een klein stukje van de oceaan ontdekt is. En daarbij hoe komt men anders op het half mens half vis idee, ik denk alleen niet dat ze er uit zien zoals ariel.
Alyssa
Profiel Naam: Alyssa Morgan Partner: Boy you got it bad, but I got something good. I will treat you good in every way ~ Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr nov 08, 2013 5:07 am
@ Yanick: Oef veel ervaringen, de persoonlijke verhalen vertel ik liever niet, maar .. toen een kennis van mij net in een nieuw huis ging wonen had ik het idee dat er nog iemand was daar. Hoorde rare geluiden alsof er iemand rondliep in het huis en had vooral een vreemd gevoel. Dus ik vroeg of de vorige bewoner in het huis was overleden, ze vertelde van niet. Ik voelde me er nog steeds niet gerust bij, bleek hij achteraf wel in het huis te zijn overleden. Zo pik ik wel vaker gevoelens op, en weet ik ook dingen over mensen die ik helemaal niet hoor te weten. En ik heb vaak een sterke connectie met dieren . Misschien ligt het wel aan mij en ben ik hypergevoelig voor bepaalde invloeden, maar hierdoor geloof ik wel dat er wat anders is!
@ Larina: dat is wel waar.. Er is nog zo veel in de oceaan dat nog te ontdekken valt ^^ Maar ik denk eerlijk gezegd dat daar alleen maar rare vissen in rondzwemmen. En als er al zeemeerminnen bestaan, zijn ze eng en duivels omdat ze alleen in de diepte leven en zich niet laten zien XD
Larina
Onderwerp: Re: Babbelbox vr nov 08, 2013 5:29 am
Helemaal mee eens. xD
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr nov 08, 2013 5:57 am
Er kan weer iets van mijn bucket list: Een kikker vasthouden. Serieus, die beesten zijn slijmerig en bij kwaakte die in mijn handen. Beest was zo groot als een pad o.o
Felix
Profiel Naam: Felix Noëll Addams Partner: The good are never easy, the easy never good and love, it never happens like you think it really should Vereniging: ×
Onderwerp: Re: Babbelbox vr nov 08, 2013 7:24 am
Ik hou al kikkers vast sinds ik een baby ben... maar ik woon dan ook zo ongeveer in een bos. En ik vind ze niet zo slijmerig hoor.
Ik geloof btw wel in aliens, want waarom zouden wij de enigen zijn als er zo'n oneindig groot helal is. In iedergeval denk ik dat er ergens in het universum nog iets anders levends is. Ik geloof ook dat er best iets kan bestaan dat op zeemeerminnen lijkt. Verhalen van zeemeerminnen komen van heel lang geleden, toen verschillende wereldelen nog helemaal geen contact hadden. En zeemeermin verhalen komen van overal over de wereld. Toeval? Dacht het niet. En ik geloof in geesten, simpelweg omdat ik niet geloof dat de dood het einde is en er zijn heel veel verhalen als die van Jeanine.