Lengte: 1,75 Haarkleur: Blond Oogkleur: Blauw/Grijs Lichaamsbouw: Ze heeft het lichaam van een model, sierlijk slank en toch een heel klein beetje gespierd Tattoos: Geen Piercings: Oorbellen Littekens: Geen Bijzonderheden: --
Familie/Contacten
Ouders: Evelien Schmidt en Karl Rosefield Broers/Zussen: Jack Rosefield en Amy Rosefield Andere Familieleden: -- Vrienden: Minaye, haar beste vriendin Partner: -- Huisdieren: Twee honden en een kat maar die wonen nu bij haar ouders Vijanden: Carl
Karakter
Valt op: Romantische jongens Lekker eten: Italiaans eten Vies eten: Spruitjes en Witlof Karakter beschrijving: Daniek is een gevoelig en kwetsbaar meisje die altijd vriendelijk en aardig tegen anderen doet. Ze heeft een zacht karakter en is helemaal niet snel woedend op andere mensen. Ze is dan ook goed in omgang met andere mensen. (Haar karakter is nog veel uitgebreider en ik ben al bezig met een uitgebreide versie van haar karakter) Geschiedenis: (Die hele geschiedenis heeft ze al maar die verwerk ik liever in de post, vind ik veel leuker en dat maakt het spannend)