Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Event] Halloween!

Ga naar beneden 
+4
Emilie
Ian
Dux
Lyron
8 plaatsers
AuteurBericht
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

[Event] Halloween! Empty
BerichtOnderwerp: [Event] Halloween!   [Event] Halloween! Icon_minitimedi okt 15, 2013 2:14 am

[Event] Halloween! Dmwmj4
Terug naar boven Ga naar beneden
Dux

Dux


Posts : 164
Naam : Carolien c:

Profiel
Naam: Dux Arcos
Partner: -
Vereniging: -

[Event] Halloween! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Halloween!   [Event] Halloween! Icon_minitimedi okt 15, 2013 3:08 am

Misschien kan de school Vauras Mansion afhuren? Dat moet wel groot genoeg zijn, niet?xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

[Event] Halloween! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Halloween!   [Event] Halloween! Icon_minitimedi okt 15, 2013 10:25 am

Misschien is het leuk om het feest in het Topanga State Park te houden?
Daar is zeker genoeg ruimte en is geen toezicht van 'ouderen' om het zo te zeggen. Maar wat Carolien voorstelt is ook een leuk idee Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

[Event] Halloween! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Halloween!   [Event] Halloween! Icon_minitimeza okt 19, 2013 1:59 am

Woopwoop Partaaajj Halloween = my birthday dus ik sta VOLLEDIG achter dit idee.
Topanga State Park is volgens mij echt wel een fijn idee ook aangezien er ook een 'eng' bos is waar halloween dan weer volledig tot zijn recht kan komen Smile
Anderzijds vind ik dan Vauras Mansion ook wel wat hebben, als het fijn aangekleed wordt enzo !
Terug naar boven Ga naar beneden
Larina

Larina


Posts : 209
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Larina Pearson
Partner: I will never believe in true love, okay maybe I lie.
Vereniging:

[Event] Halloween! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Halloween!   [Event] Halloween! Icon_minitimeza okt 19, 2013 3:26 am

Het is misschien ook leuk om het in een verlaten gebouw of fabriek te houden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

[Event] Halloween! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Halloween!   [Event] Halloween! Icon_minitimezo okt 20, 2013 6:13 am

Hmm, ik dacht in eerste instantie ook aan Vauras Mansion vanwege het thema.. maar is het geen historisch gebouw? En zou het dan maar een beperkte ruimte zijn die afgehuurd word, vanwege spullen die niet stuk mogen enzo?

Het park is ook geen verkeerd idee, maar ik vroeg me af of dit niet alleen voor de studenten van MH was? En in het park zouden er gemakkelijk anderen bij kunnen komen en is het niet ver verwijderd van de school, om alle stereo spullen (etc) erheen te verplaatsen en weer terug? Ik bedoel, wie word er nu niet dronken op zo'n feest en heeft er daarna nog zin om alles terug in school te zetten, als het daar vandaan komt.

Misschien dat school één van de party tenten afhuurt, dat de werknemers het daar aankleden in Halloween style? Dat scheelt op en afbouw, tenzij je het in de gymzaal wilt houden?

I don't even know.. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Arnoud

Arnoud


Posts : 66

Profiel
Naam: Arnoud de Wolf
Partner: can you love sombody who is nobody
Vereniging:

[Event] Halloween! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Halloween!   [Event] Halloween! Icon_minitimezo okt 20, 2013 7:16 am

of op het dak ding ben naam kwijt (illegaal feestje)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

[Event] Halloween! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Halloween!   [Event] Halloween! Icon_minitimezo okt 20, 2013 9:15 am

Leuk idee voor een event! Vauras Mansion lijkt mij erg toepasselijk, als je het niet te realistisch benaderd moet het ook prima kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

[Event] Halloween! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Halloween!   [Event] Halloween! Icon_minitimema okt 21, 2013 3:01 am

Hmm in de gymzaal vind ik meer voor een prom of voor een gala ofzo! En in Topanga State Park zou leuk kunnen zijn, maar meer voor een zomers feest ofzo en zie het daar niet zo snel griezelig worden. Daarom vind ik tot nu toe Vauras Mansion het beste idee Smile! Maar t is idd een oud gebouw en heeft daarom wat historische waarde, dus misschien kunnen we dat gwn even vergeten en doen alsof ze die breekbare spullen hebben weggehaald en het leuk hebben aangekleed ofzo C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

[Event] Halloween! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Halloween!   [Event] Halloween! Icon_minitimeza nov 23, 2013 8:26 am

Hey allemaal!
Het event zal nog een week duren. Daarna wordt het topic gesloten en zal de site weer de gewone skin krijgen. Jullie kunnen dan niet meer in het topic posten maar kunnen nog wel bij bijv. de slaapvertrekken RPGen dat je date je thuisbrengt.

Volgende week zondag 1 December zal Halloween eindigen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Event] Halloween! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Event] Halloween!   [Event] Halloween! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Event] Halloween!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Halloween!
» Halloween Skin!
» Halloween [Vauras Mansion]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Studentenhandleiding :: Schoolkrant-
Ga naar: