Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sneakers verslaving van Duke.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Duke

Duke


Posts : 193

Profiel
Naam: Duke Wiliams
Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment
Vereniging:

Sneakers verslaving van Duke. Empty
BerichtOnderwerp: Sneakers verslaving van Duke.   Sneakers verslaving van Duke. Icon_minitimema jan 09, 2012 6:14 am

Ten eerste staat het fout sorry dan.

Zoals sommige al weten, en andere nog niet (maar dan weten ze het nu) is Duke verslaaft aan Sneakers. Hij geeft veel geld aan zijn sneakers uit, en probeerd ze altijd te machen met zijn kleding. Het leek me dus leuk om een topic te maken waar iedereen kan bijhouden welke sneakers hij ooit heeft gedragen. Het is ook makkelijk voor me zelf zodat ik nog eens terug kan kijken. Ik zou het fijn vinden als jullie een van 'zijn sneakers' ook willen gebruiken dat jullie het even melden. Soms is het veel werk om leuke te vinden en als jullie dan klakkenloos over nemen is dat wat minder. Echter wil ik de pret niet bedrukken dus hier komt het.

In exploring the rooftops & Cooling down at the rooftops
Spoiler:

in Room 13
Spoiler:

In You're so sure of your position, but you're just closed-minded
Spoiler:


In move to the beat
Spoiler:

In zebra,lion, schoolproject.
Spoiler:

In Schooltime
Spoiler:

Dit waren ze tot nu toe. Ik hou jullie op de hoogte , en zal het zo vaak mogelijk update. Als ik het vergeet mogen jullie mij er op wijzen.

Bye..
Terug naar boven Ga naar beneden
Duke

Duke


Posts : 193

Profiel
Naam: Duke Wiliams
Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment
Vereniging:

Sneakers verslaving van Duke. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakers verslaving van Duke.   Sneakers verslaving van Duke. Icon_minitimedi jan 17, 2012 8:19 am

Zo weer een updateje van Duke.
hij heeft namelijk een fijn paar free run schoenen gevonden die ook nog eens matchen met zijn jogging kleding. Want het moet natuurlijk wel bij elkaar passen.

Duke is cleaning his room (post 4)
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Sneakers verslaving van Duke. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakers verslaving van Duke.   Sneakers verslaving van Duke. Icon_minitimevr jan 20, 2012 5:43 am

Haha ik vind het leuk & creatief dat je dit helemaal bijhoud! Very Happy
Alleen jammer dat hij in de film precies hetzelfde doet en het er een beetje van is afgekeken, maar als jij daardoor geïnspireert bent, zou ik zeggen: waarom ook niet Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Duke

Duke


Posts : 193

Profiel
Naam: Duke Wiliams
Partner: Girls are cheaters , so no girl for me @ this moment
Vereniging:

Sneakers verslaving van Duke. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakers verslaving van Duke.   Sneakers verslaving van Duke. Icon_minitimevr jan 20, 2012 5:44 am

Duke heb ik ook van de film afgeken haha.. maar ik heb juist veel inspi met hem zo.. en we al love sneakers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sneakers verslaving van Duke. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sneakers verslaving van Duke.   Sneakers verslaving van Duke. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sneakers verslaving van Duke.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Duke Wiliams
» Duke is cleaning his room for a new roomate [Rose]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Crea-
Ga naar: