Toen lagen ze allemaal aan zijn voeten >3 Mwhuah, nee.. Wie een topic wilt, voel je vrij :3 & Jeanine, jij slecht mens xD Jij wist wel dat ik Bradley had -AA- & Marjolein, wat heb je weer een leuk setje gemaakt ^^ & Tobias: Geeft niet, ik weet wat te doen xD
Misschien wist ik het wel.. Maar ik ben het vervolgens weer vergeten >=D Ik wil eigenlijk wel een topic met Bradley.. Maar weet niet met welk meisje :C
Auburn
Profiel Naam: Auburn Mercedes Fellar Partner: I'd rather be happy single, then brokenharted Vereniging: /
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 29, 2011 10:34 am
Auburn houdt ook gewoon dit setje, ze gaat toch niet naar het prom. :3
Virginia Admin
Profiel Naam: Virginia Lovely Partner: Decisions, decisions c: Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 29, 2011 10:34 am
Ik verhuis naar boven.. ouders zijn thuis en Sobat heeft nog letterlijk geen ene shit uitgekakt sinds de operatie! :c
Kenley
Profiel Naam: Kenley Cooper Partner: xxx Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 29, 2011 10:35 am
@Joke danku Danku >D Was het niet ooit het idee (in een ver verleden) om Kenley en Brad te koppelen? xD
@Joke danku Danku >D Was het niet ooit het idee (in een ver verleden) om Kenley en Brad te koppelen? xD
I dont know .. Kan goed zijn xD Bradley gaat nu met niemand >3 & Jeanine, zeg gewoon met wie héah xD
Craig
Profiel Naam: Craig Peiperchazz Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before. Vereniging:
Alleen is de tv beneden bezet. Ga ik maar weer om 2 uur 's nachts naar beneden huppelen en spelen.. ._. Ik wil het Mariodansje. Is er iemand met een Wii & Wii-Internet-Dinges? c:
Craig
Profiel Naam: Craig Peiperchazz Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 29, 2011 10:44 am
Avelyn schreef:
Alleen is de tv beneden bezet. Ga ik maar weer om 2 uur 's nachts naar beneden huppelen en spelen.. ._.
Alleen is de tv beneden bezet. Ga ik maar weer om 2 uur 's nachts naar beneden huppelen en spelen.. ._.
Doe ik ook altijd met de xbox360. xD
Alleen is het verschil dat je bij mij dan keiharde muziek hoort en mijn gekrijs en gestamp. XD
Craig
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 29, 2011 10:46 am
Avelyn schreef:
Craig schreef:
Avelyn schreef:
Alleen is het verschil dat je bij mij dan keiharde muziek hoort en mijn gekrijs en gestamp. XD
Ja xD Bij mij hoor je alleen "FUCKING KUT ASSASIN'S CREED MET JE KUT YUSUF. DIE TOWER IS NIET BEKLIMBAAR, NAKKERS. FUCK FUCK FUCK FUCK. D<"
Ja xD Bij mij hoor je alleen "FUCKING KUT ASSASIN'S CREED MET JE KUT YUSUF. DIE TOWER IS NIET BEKLIMBAAR, NAKKERS. FUCK FUCK FUCK FUCK. D<"
Heb ACB al uitgespeeld en wil ACR niet, dus dat gebeurt mij niet meer. Wel hoor je soms: 'KIRBY SLIK DAT FUCKING KUT BEEST IN, ZO GROOT IS HET NIET. WAAROM WIL JE HET NIET INSLIKKEN, OMG? ;C;C;C. STRIBBEL NIET TEGEN ENZOOO. JE WEET DAT JE HET WILT.'
Virginia Admin
Profiel Naam: Virginia Lovely Partner: Decisions, decisions c: Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 29, 2011 10:52 am
Hmm.. okay, nu ik op m'n eigen pc zit.. ga ik speedposten bij m'n topic's! =D
Craig
Onderwerp: Re: Babbelbox do dec 29, 2011 10:53 am
Avelyn schreef:
Craig schreef:
Avelyn schreef:
Craig schreef:
Avelyn schreef:
Heb ACB al uitgespeeld en wil ACR niet, dus dat gebeurt mij niet meer. Wel hoor je soms: 'KIRBY SLIK DAT FUCKING KUT BEEST IN, ZO GROOT IS HET NIET. WAAROM WIL JE HET NIET INSLIKKEN, OMG? ;C;C;C. STRIBBEL NIET TEGEN ENZOOO. JE WEET DAT JE HET WILT.'
Hihihi. Ik heb ACR. Wou ACB maar m'n ma wist het verschil niet. Maar vind 't nog best leuk. ;s En dan hebben we ook nog Saint's Row.. :'D Dan loop ik rond met een penitrator. Das gewoon een paarse dildo waarmee je mensen neerslaat. Srsly. Ze zijn in een klap dood. xD
Hihihi. Ik heb ACR. Wou ACB maar m'n ma wist het verschil niet. Maar vind 't nog best leuk. ;s En dan hebben we ook nog Saint's Row.. :'D Dan loop ik rond met een penitrator. Das gewoon een paarse dildo waarmee je mensen neerslaat. Srsly. Ze zijn in een klap dood. xD
Heb ik ook gedaan. En dan die onsterfelijkcheat. Ging ik van een hoog gebouw afspringen met een paarse dildo. Voelde me echt enorm baas.