Ik speel nooit hele spraakzame karakters, laatme. ;c
Iana
Profiel Naam: Iana Partner: None. Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 30, 2011 2:40 am
Nee, ze is leuk hoor >3
Sarah Moderator & Prom Queen 2010
Profiel Naam: Sarah Blake Partner: It's allways better when we're together Vereniging: I am and allways will be, Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 30, 2011 3:08 am
Charlene schreef:
Random mededeling: SARAH HEEFT 1000 POSTS! =D *proud*
Yeeehaah! En ik heb gepost bij Willow! ;D Weet niet hoeveel je eraan hebt, maar het was heul heul heeuul erg inkomen in het personage xD
Brandon
Profiel Naam: Brandon Sullivan Partner: Don't try to hold me down dear. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 30, 2011 3:23 am
Mijn internet moet normaal doen T_T Het is veel te traag :c
Felix
Profiel Naam: Felix Noëll Addams Partner: The good are never easy, the easy never good and love, it never happens like you think it really should Vereniging: ×
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 30, 2011 3:26 am
Mijn ouders hebben een computer die na een kwartier pas klaar is met opstarten. En dan moet je daarna nog wachten op internet en dat duurt minstens zo lang -.- Gelukkig heb ik een nieuwe computer gekregen XD
Hihi. Moet over een uur op werk zijn dus ff omkleden. x3
Craig
Profiel Naam: Craig Peiperchazz Partner: who do you want to forget, who forgot you long ago? do you still feel him, calling in the air tonight? it seems like you've done this before. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 30, 2011 4:05 am
Ihihiih. Craig praat veel.
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 30, 2011 5:07 am
En nog steeds wil ik weten wie Tobias is >D
Jay
Profiel Naam: Jay Degas Partner: Two strangers with no one to miss us. c; Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 30, 2011 5:20 am
Wat heb ik mijn homo toch gemist
/hugglet Jay.<3
Tyler
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 30, 2011 5:35 am
Ik weet echt even niet op wie ik moet stemmen bij Prom dingens.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 30, 2011 6:01 am
Ik ben sinds een dag echt helemaal verslaafd geraakt aan de Transformers. xD
Kenneth
Profiel Naam: Kenneth Wayne Nixon Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 30, 2011 6:02 am
Megan schreef:
Ik ben sinds een dag echt helemaal verslaafd geraakt aan de Transformers. xD
Maar die zijn ook super awesome =D
Darren
Profiel Naam: Darren Criss Partner: You're my special one, Sid. Vereniging: None suits me.
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 30, 2011 6:23 am
Hallo iedereen
Ooh mijn goddie <3 Prom topic is er al
Nick
Profiel Naam: Nick di Destino Partner: - Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 30, 2011 6:35 am
Hello ^^
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 30, 2011 7:25 am
PFFFFFFFFFFF. Zo, dat moest er even uit. :'D Ik stond om half 9 vanochtend al fanatiek uit te mesten op stal, en ik was om half 7 thuis. :'D (okee stiekem heb ik van half 11 tot half 1 weer thuis gezeten, maar toch) En Rambo was voor de verandering een brave Rambo. :O Op het industrieterrein waar hij staat wordt echt ontzettend veel vuurwerk afgestoken en de afgelopen jaren is hij iedere keer totaal geflipt met vuurwerk, en nu keek hij niet eens op. Ö We waren echt in shock haha xD. En pony had bijna mijn mega geweldige burberry halster gesloopt omdat ze zo nodig achter het hek moest blijven hangen. D:
En dit boeit jullie toch allemaal geen fuck dus ik ga mijn verhaal staken. :')
Profiel Naam: Tyler James Moore Partner: Emilie Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 30, 2011 7:27 am
Balen van je burberry halster! :O Wel nice van Rambo ^^
Darren
Profiel Naam: Darren Criss Partner: You're my special one, Sid. Vereniging: None suits me.
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 30, 2011 7:31 am
Inderdaad balen D:
Die van mij kijken ook niet om naar vuurwerk!
Ayanna
Profiel Naam: Ayanna Andersson Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore. Vereniging: -
Onderwerp: Re: Babbelbox vr dec 30, 2011 7:37 am
Ty schreef:
Balen van je burberry halster! :O Wel nice van Rambo ^^
Hij leeft nog! Maar het was echt een kutsituatie hahah xD. We waren bezig met die zwarte pony die half aan het flippen was (we gingen oefenen met het mentuig, omdat ze binnenkort voor de kar wordt beleerd) maar die staart riem bleef om d'r been zitten ofzo. En toen stonden we daar met twee flippende pony's, een die aan het hek vast zat en een met een staartriem om d'r been. :')