Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ~ Nothing else matters ~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ise

Ise


Posts : 125
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Ise Ilsa Donovan
Partner: Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage. ~ Percy i love you
Vereniging:

~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Nothing else matters ~   ~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 06, 2011 8:47 am

Ise keek zielig toen zei dat zij eerst moest zeggen. 'Ik wil eerst weten wie het is, daarna gaan we naar het cafe. Want ik wil je ook niet helemaal dood laten gaan van de kou-...' Ise glimlachte toen ze zijn lippen weer op de hare voelde. 'En niet denken dat je er onderuit kan komen door je mond te houden en te wachtten totdat we allebei dood gaan van de kou. Want ik zal blijven wachtten totdat je het zegt.' Ise rolde met haar ogen en drukte een kus op zijn wang. "Je hebt me door" Sprak ze glimlachend. Ise dacht na over wie hij het zou kunnen hebben. Misschien Helena? In elk geval had ze het wel over haar. "Helena"Fluisterde ze zachtjes en drukte haar lippen weer tegen zijn lippen. En draaide hen met moeite om zodat zij boven op hem zat. Ise pakte zijn armen en legde die boven zijn hoofd. "En over wie had jij het" Vroeg ze waarna ze hem glimlachend aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darkhigh.actieforum.com/
Percy

Percy


Posts : 119
Naam : Michelle

Profiel
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: Crave my heart and it's bleeding in your hand ~ Ise
Vereniging:

~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Nothing else matters ~   ~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 06, 2011 9:07 am

"Je hebt me door" Zei Ise tegen Percy. Hij glimlachte naar haar. 'Waarschijnlijk komt het omdat ik zo schattig ben.' Grijnsde Percy breed. Hij zag hoe Ise nadacht, zou hij over dezelfde persoon na denken als dat zij deed. "Helena." Fluisterde Ise zachtjes en daarna voelde hij haar lippen op de zijne. Percy liet zich om duwen door Ise waardoor hij op zijn rug lag in het zand. Ise zat boven op hem en ze legde zijn handen boven zijn hoofd.
'Jij zegt het en ik dacht het.' Glimlachte Percy naar haar terwijl hij zich los te wrumen uit de greep van Ise. 'Dus wat gaan we doen? Gaan we het schreeuwend door de school rennen of ga je me gewoon zoenen op het schoolplein waar iedereen bij is?' Percy glimlachte en gaf het op zich los te trekken uit de greep van Ise.
'Ik ben eigenlijk wel voor de eerste optie, ik wil best wel zien hoe je dat doet.' Grijnsde Percy met een gemene glimlach. Uiteindelijk wist hij zich toch los te trekken uit de greep van Ise en sloeg zijn armen om haar heen. Hij trok haar dicht tegen hem aan en zoende haar vol op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ise

Ise


Posts : 125
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Ise Ilsa Donovan
Partner: Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage. ~ Percy i love you
Vereniging:

~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Nothing else matters ~   ~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 06, 2011 9:30 am

'Waarschijnlijk komt het omdat ik zo schattig ben.' Ise knikte en keek hem aan. "Waarschijnlijk wel" Antwoordde ze. 'Jij zegt het en ik dacht het.' "Dus toch? En waarom denk je dat eigenlijk" Vroeg ze nieuwsgierig. Ise glimlachte breed toen Percy onder haar vandaan probeerde te komen en dat niet lukte.
'Dus wat gaan we doen? Gaan we het schreeuwend door de school rennen of ga je me gewoon zoenen op het schoolplein waar iedereen bij is?' Ise dacht na en zonder het te merken lukte het hem om los te komen. Ze voelde zijn armen om haar lichaam heen en ze keek hem weer glimlachend aan. Ise kuste hem terug en sloeg haar armen sterk om zijn nek heen. Naar een tijdje trok ze zich iets terug. "Ik denk toch optie twee" Daarna drukte ze een kus tegen zijn lippen en rilde van de kou. "Zullen we alsjeblieft naar een cafe gaan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darkhigh.actieforum.com/
Percy

Percy


Posts : 119
Naam : Michelle

Profiel
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: Crave my heart and it's bleeding in your hand ~ Ise
Vereniging:

~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Nothing else matters ~   ~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 07, 2011 3:48 am

"Dus toch? En waarom denk je dat eigenlijk" Vroeg Ise. Percy lachtte en schudden zijn hoofd. 'Als of het niet over duidelijk was, dat jullie elkaar niet echt liggen. Ik weet wel waarom jij kwaad werd in de slaapkamer toen Helena en ik danste en toen we bij elkaar zaten. En ik weet zelfs waarom je vanmiddag kwaad werd toen ik alleen al haar naam liet vallen.' Grijnsde Percy naar Ise. 'Je was gewoon een klein beetje jaloers, omdat ik Helena meer aandacht gaf dan jouw.' Grijnsde Percy. 'Al is het maar zo'n klein beetje.' Percy hield tussen zijn wijsvinger en duim een klein stukje open waar je net door heen kon kijken.
'En niet zeggen dat het niet zo is want het is wel zo.' zei hij er achteraan met een grootte glimlach. Ise dacht duidelijk na over de opties die Percy haar had voor gegeven, of hield ze toch zijn beweringen over Helena en Ise's vriendschap in gedachtte. Percy wilde er niet veel aandacht aan schenken omdat Ise antwoord gaf.
'Waarom nou optie twee? Ik vond optie een veel leuker.' Lachte Percy. 'Dan kon ik teminste ook lachen.' Zei hij en ging rechtzitten.
'Maar oke, optie een kan ik ook wel mee leven. Maar dan moeten we wel nu gaan anders kunnen we optie een niet eens uitvoeren omdat je dan een ijspegeltje bent.' Lachte Percy toen hij zag hoe koud Ise het had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ise

Ise


Posts : 125
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Ise Ilsa Donovan
Partner: Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage. ~ Percy i love you
Vereniging:

~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Nothing else matters ~   ~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 07, 2011 6:54 am

'Als of het niet over duidelijk was, dat jullie elkaar niet echt liggen. Ik weet wel waarom jij kwaad werd in de slaapkamer toen Helena en ik danste en toen we bij elkaar zaten. En ik weet zelfs waarom je vanmiddag kwaad werd toen ik alleen al haar naam liet vallen.' Ise schudde haar hoofd en beet op haar lip.
"Oja en waarom was dat dan?" Vroeg ze nieuwsgierig. 'Je was gewoon een klein beetje jaloers, omdat ik Helena meer aandacht gaf dan jouw. Al is het maar zo'n klein beetje.' Ise zei niks en keek hem aan. Oké ze was jaloers geweest een heel klein beetje. Maar dat was iedereen toch wel eens of was zij nu gek?
'En niet zeggen dat het niet zo is want het is wel zo.' "Ik geef toe maar kom op ze liep je op te winden" Zei ze een beetje hard. "Ik wil optie een niet omdat ik me zelf niet belachelijk wil maken" Antwoordde ze met een glimlach. 'Maar oke, optie een kan ik ook wel mee leven. Maar dan moeten we wel nu gaan anders kunnen we optie een niet eens uitvoeren omdat je dan een ijspegeltje bent.' Ise lachte zachtjes en maakte zich los uit zijn armen. "Kom dan anders word ik als nog een ijspegel. En trouwens ik zei optie twee niet een" Ise stak de tong uit naar Percy en begon al vast te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darkhigh.actieforum.com/
Percy

Percy


Posts : 119
Naam : Michelle

Profiel
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: Crave my heart and it's bleeding in your hand ~ Ise
Vereniging:

~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Nothing else matters ~   ~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 07, 2011 7:11 am

"Ik geef toe maar kom op ze liep je op te winden" Zei Ise. Percy schudden zijn hoofd en zei eigenlijk maar niks. Dat was inderdaad waar, Helena had haar uiterste best daarvoor gedaan. Toch hield hij maar wijselijk zijn mond, want hij wilde niet liegen maar wilde het ook niet toe geven. Want bij beide antwoorden zou Ise boos kunnen worden.
'Natuurlijk mag je jaloers zijn, iedereen is wel eens jaloers. Zelfs ik kan soms erg jaloers zijn, ookal kan ik nu even niets verzinnen waar ik jaloers op ben.' Lachte Percy en hij sprak de waarheid. Het was waar, hij was nu behoorlijk gelukkig samen met Ise. En hij zou ook niets anders willen dan gelukkig met haar blijven.

'Maar als je optie een kiest, hoef je je niet belachelijk te maken. Ik zou gewoon wel eens de koppen van de mensen willen zien als je dat deed en trouwens ik zou je niet belachelijk vinden maar heel moedig.' Grijnsde Percy. Hij wist ook wel dat het niet zou helpen want Ise zou optie een toch niet kiezen. Ise maakte zich los uit zijn armen en stond op. Ze maakte Percy nog eens duidelijk dat ze optie twee kiest.
'Haha, sorry hoor mevrouw. Optie twee dan.' Lachte Percy en hij stond op. Hij zag dat Ise haar tong uit stak naar hem en hij schudden lichtjes zijn hoofd. Ise was al aan het lopen en Percy haalde haar in en greep haar van achteren vast door zijn armen om haar heen te slaan. Hij kietelde haar in haar zij en gaf een kus op haar wang.
'Dat zag ik echt wel hoor, dat je je tong uit stak.' Grijnsde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ise

Ise


Posts : 125
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Ise Ilsa Donovan
Partner: Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage. ~ Percy i love you
Vereniging:

~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Nothing else matters ~   ~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 07, 2011 9:00 am

'Natuurlijk mag je jaloers zijn, iedereen is wel eens jaloers. Zelfs ik kan soms erg jaloers zijn, ookal kan ik nu even niets verzinnen waar ik jaloers op ben.' Ise glimlachte. "Gelukkig ben je niet Jaloers" Zei ze glimlachend. 'Maar als je optie een kiest, hoef je je niet belachelijk te maken. Ik zou gewoon wel eens de koppen van de mensen willen zien als je dat deed en trouwens ik zou je niet belachelijk vinden maar heel moedig.' "Waarom doe jij het dan niet." Het leek haar ook wel grappig om hem zo te zien. Maar ze wist wel zeker dat hij dat niet zou doen. Nou ja ze zag hem er niet voor aan. Ise schrok zich rot toen ze twee armen om haar heen voelde. Ise giechelde wat door het gekietel en stopte met lopen toen ze een kus op haar wang voelde. 'Dat zag ik echt wel hoor, dat je je tong uit stak.' Ise draaide haar hoofd wat zo dat ze hem aan kon kijken. "En wat vond je er van" Vroeg ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darkhigh.actieforum.com/
Percy

Percy


Posts : 119
Naam : Michelle

Profiel
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: Crave my heart and it's bleeding in your hand ~ Ise
Vereniging:

~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Nothing else matters ~   ~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 07, 2011 9:11 am

"Waarom doe jij het dan niet." Vroeg Ise hem. Percy glimlachte naar haar. 'Daarom niet.' Zei hij lachend. 'Mensen zouden mij echt raar aan kijken, ik weet niet of ik daar de rest van het jaar mee kan leven.' Lachte hij erachteraan. Hij bleef Ise omhelzen en legde zijn kin tegen haar schouder. Even zag hij helemaal voorzich hoe hij door de school rende en tegelijker tijd riep hoe leuk hij Ise wel niet vond. Het beeld paste niet echt bij hem en hij had dan ook maar besloten dat het gewoon een heel slecht plan was om het ook daad werkelijk te gaan doen.
'We doen optie twee wel gewoon. Dat is toch makkelijker.' Zei hij. Hij bleef haar stevig omhelzen en drukte een paar kusjes in haar nek.
'Vraag je me nu serieus wat ik van je tong vond?' Vroeg Percy met een opgetrokken wenkbrauw terwijl hij Ise vragen aan keek. Oke dat is nieuw, hij is eigenlijk nog nooit gevraagd door iemand wat hij van zijn tong vond. Hij schudden zachtjes zijn hoofd en plaatste nog een kusje in haar nek.
'Ik vind dat je een hele mooie tong hebt.' Glimlachte Percy naar Ise. Percy draaide Ise om en trok haar tegen hem aan. Hij drukte zijn lippen op haar mond en zoende haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ise

Ise


Posts : 125
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Ise Ilsa Donovan
Partner: Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage. ~ Percy i love you
Vereniging:

~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Nothing else matters ~   ~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 07, 2011 9:33 am

'Mensen zouden mij echt raar aan kijken, ik weet niet of ik daar de rest van het jaar mee kan leven.' "Nou dat zouden ze niet bij mij doen wou je zeggen" Ise glimlachte toen ze zijn kin op haar schouder voelde.
'We doen optie twee wel gewoon. Dat is toch makkelijker.' Ise knikte en keek naar de zee. Ze sloot haar ogen toen ze zijn lippen in haar nek voelde. Het was een fijn gevoel. 'Vraag je me nu serieus wat ik van je tong vond?' Ise knikte ja en keek hem serieus aan ook al ging dat moeizaam omdat ze bijna moest lachen.
'Ik vind dat je een hele mooie tong hebt.' Toen Ise in de lach schoot voelde ze hoe Percy haar omdraaide en haar kuste. Ze stikte bijna van het lachen waar door ze hem wat van haar afduwde. "Je antwoord ook nog zo mooi" Zei ze na hikkend van het lachend. Daarna drukte ze haar lippen op de zijne zoende hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darkhigh.actieforum.com/
Percy

Percy


Posts : 119
Naam : Michelle

Profiel
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: Crave my heart and it's bleeding in your hand ~ Ise
Vereniging:

~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Nothing else matters ~   ~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 09, 2011 7:47 am

"Nou dat zouden ze niet bij mij doen wou je zeggen" Ise glimlachte. Percy glimlachte naar haar en hield zijn armen om haar heen. Hij hield haar nog steeds stevig vast en drukte nog een kus op haar wang.
'Denk het wel.' Glimlachte hij. Hij keek over de schouder van Ise naar de zee, waar de zon nu bijna helemaal onder in was gegaan. De glinsterde nog een beetje in de laatste zonnenstralen. De lucht was donker oranje met lichtte vlekken er in.
Hij moest lachen om Ise en over haar vraag of ze een mooie tong had. "Je antwoord ook nog zo mooi" Lachte Ise.
'Hoezo mooi? Ik zeg alleen maar dat ik vind dat je een hele mooie tong heb.' Lachte Percy om Ise. Hij voelde de lippen van Ise weer op de zijne en zoen de haar terug. Hij trok haar dicht tegen hem aan en zoende haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ise

Ise


Posts : 125
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Ise Ilsa Donovan
Partner: Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage. ~ Percy i love you
Vereniging:

~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Nothing else matters ~   ~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 10, 2011 9:12 am

Ise glimlachte toen ze de lippen van Percy op haar wang voelde. Ze legde haar handen op de zijne en keek naar de zee. 'Denk het wel.' Ise glimlachte wat en leunde lichtjes tegen hem aan. 'Hoezo mooi? Ik zeg alleen maar dat ik vind dat je een hele mooie tong heb.' "Toch bedankt" Fluisterde ze glimlachend. Ise sloeg haar armen om zijn nek heen en zoende hem terug. Ze rilde al weer van de kou maar ze wou nu niet weg. Maar toch liet ze na een tijdje los. Ise drukte nog een paar kussen op zijn mond en beet op haar lip.
"Ik hou van je"Fluisterde ze glimlachend waarna ze hem een knuffel. "Misschien moeten we nu echt gaan voor dat we een ijsblokje worden" Fluister de ze glimlachend tegen zijn lippen.



-ik vind ze echt schattig samen-
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darkhigh.actieforum.com/
Percy

Percy


Posts : 119
Naam : Michelle

Profiel
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: Crave my heart and it's bleeding in your hand ~ Ise
Vereniging:

~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Nothing else matters ~   ~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 11, 2011 1:08 am

"Misschien moeten we nu echt gaan voor dat we een ijsblokje worden" Fluisterde Ise tegen hem. Percy grijnsde even terwijl hij naar de zee keek. Hoe koud kon de zee nu zijn? Het was nou niet bepaalt een koude dag geweest vandaag. Hij speelde even met de gedacht om Ise op te tillen. Hij keek even naar Ise en gaf haar nog een kus op haar wang.
Hij tilde Ise op onder haar been en rug en glimlachte. 'Zal ik je dan maar naar het cafe begeleiden.' Zei hij met een grijns en liep richting de zee. Hij liep het water in dat toch wel mee viel hoe koud het was. De zon had er natuurlijk de hele dag op geschenen dus dan viel het wel mee hoe koud het water 's avonds was. Percy liep steeds dieper met Ise het water in en uit eindelijk zetten hij haar neer toen hij ongeveer tot de helft in het water stond. Hij sloeg zijn armen om Ise heen en drukte zijn lippen op die van haar. Een hoge golf kwam aan zetten en maakte Ise en Percy helemaal doorweekt.
Percy lachtte zachtjes toen hij Ise's haar uit haar gezicht probeerde te halen en drukte nog een kus op haar lippen.

-Mwhaha nu zijn ze nat ^ ^-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ise

Ise


Posts : 125
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Ise Ilsa Donovan
Partner: Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage. ~ Percy i love you
Vereniging:

~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Nothing else matters ~   ~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 11, 2011 9:24 am

Ise glimlachte toen ze de lippen van Percy op haar wang voelde. Hij was echt lief. Ise schrok toen ze voelde hoe Percy haar op tilde. Ze sloeg gauw haar armen om zijn nek heen. 'Zal ik je dan maar naar het cafe begeleiden.' Ise keek naar de kant waar ze op liepen en draaide daarna haar hoofd weer naar Percy. "Ik wil niet lullig doen maar je loopt de verkeerde kant op" Sprak ze. Ise keek angstig naar het water. Nee hij ging er toch niet in he? Ze had het al koud. Helaas deed Percy het wel. Ze liet zijn nek niet los toen ze in het water stonden. Ze glimlachte toch toen Percy haar zoende. Ze zoende hem terug en opende haar ogen toen ze water over hen heen voelde gaan. Dit was niet bepaald fijn. Ise glimlachte toen Percy haar haren uit haar gezicht probeerde te halen. Nu waren hen helemaal nat. Ise kuste hem weer terug en streelde zijn lippen met haar tong in hoop dat hij die los deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darkhigh.actieforum.com/
Percy

Percy


Posts : 119
Naam : Michelle

Profiel
Naam: Percy Jason Farrow
Partner: Crave my heart and it's bleeding in your hand ~ Ise
Vereniging:

~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Nothing else matters ~   ~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 15, 2011 8:13 am

Percy lachtte toen hij helemaal druipte van het zee water. Ze hadden het kunnen verwachten als ze de zee in gingen dat ze nat zouden worden. Hij vond het wel grappig om Ise helemaal doorweekt te zien. Hij haalde een paar lokken nat haar uit haar gezicht en streek die achter haar oor.
'Ik weet ook wel dat ik de verkeerde kant op liep, eigenlijk had ik nog wel verwacht dat je zou tegen stribbelen en zou gillen.' Grijnsde Percy en zag het beeld even voor zijn ogen. Hij gaf een kus tegen haar voorhoofd en sloeg zijn armen om haar heen en trok haar dicht tegen hem aan. Het maakte allemaal toch niet meer uit want ze waren beide doorweekt. Hij wreef over haar rug, niet dat het veel zin zou hebben want ze zouden beide kou gaan leidden en morgen verkoudden zijn. Het maakte Percy niet uit, want hij had dit niet willen missen.
'Toen waren we nat.' Zei hij droogjes en voelde de lippen van Ise op de zijne. Hij opende zijn lippen en gleed met zijn tong bij Ise naar binnen. Hij zoende haar zachtjes.


-Uhmm... zo iets? xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Ise

Ise


Posts : 125
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Ise Ilsa Donovan
Partner: Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage. ~ Percy i love you
Vereniging:

~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Nothing else matters ~   ~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 17, 2011 6:27 am

'Ik weet ook wel dat ik de verkeerde kant op liep, eigenlijk had ik nog wel verwacht dat je zou tegen stribbelen en zou gillen.' "Waarom zou ik dat gaan doen.?" Ise keek hem vragend aan. Ze glimlachte naar hem toen ze zijn armen om haar heen voelde en een kus tegen haar voorhoofd voelde. 'Toen waren we nat.' Ze glimlachte al weer en knikte. "Inderdaad" Ze vond het niet eens erg. Waarom zou ze. Ze vond hem er wel goed uit zien met dat shirt zo strak om zijn lichaam heen. Ise sloot haar ogen en zoende hem terug. Ze drukte zich zelf dichter tegen hem aan en streelde met haar hand door zijn haren heen. Na een tijdje trok ze zich terug en beet verlegen op haar lip en keek hem blozend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darkhigh.actieforum.com/
Gesponsorde inhoud





~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ Nothing else matters ~   ~ Nothing else matters ~ - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~ Nothing else matters ~
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Beach-
Ga naar: