Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Schoolkamp

Ga naar beneden 
+13
Charlene
lia
Lyron
Devon
Sarah
Alain
Jimmy
Tyler
Emilie
Ayanna
Sam
Valeria
Esther
17 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Schoolkamp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 30, 2011 4:53 am

Voor iedereen die er nog wat van wil maken, er zijn twee topics vrij waar iedereen in mag posten...
Early in the morning (Kitty en Vince)
Roken (Scott)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Schoolkamp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 30, 2011 5:27 am

Is het heel erg stom als ik nu zeg dat ik niet eens wist dat schoolkamp was begonnen xd? Of is het nog niet begonnen Surprised?
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Schoolkamp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 30, 2011 5:53 am

Het is nog niet écht begonnen, want er moet nog steeds besproken worden over de activiteiten enzo, dus een topic openen is nog niet echt.. verstandig Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Schoolkamp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 30, 2011 7:16 am

Dus ik zeg; het wordt hoogtijd om wat te verzinnen! Very Happy
Braaaaiinnstoorrmm!

- Kanoën, waterfietsen, vlotten bouwen
- Iets van een bootcamp/survivaltocht of zo'n militaire trainingsbaan
- Bergwandeling, bergbeklimmen
- Quad rijden, mountainbiken
- Trektocht te paard of juist op ezels pirat

Enn dat waren mijn ideeën voor nu Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Schoolkamp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 30, 2011 7:50 am

- Abseilen, klimmen
- Zijlen
- Wild water kanoën
- Afsluiting's feest

En veel verder kwam ik niet (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Schoolkamp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 30, 2011 10:37 pm

Allemaal prachtige ideeën, en ik heb er ook wel een paar.. maar zouden die niet te grof zijn? En wat ik me ook af vraag is.. of al die activiteiten wel mogelijk zijn in het Topanga State Park? Ik zag dat Park me voor als gewoon een simpel parkje, maar.. wild water kanoën, klimmen, bergbeklimmen... is dat er allemaal wel? XD Nouja, laten we ons maar voorstellen van wel dan (a)
En mijn ideeën waren nog iets van: Bungeejumpen, dat survivalen met ehhm.. hoe noem je dat.. dat je zo'n groot klimrek hebt, maar dan in de lucht en dat je vast zit enzo. En een ander idee van me was ook zo'n.. -aargh, hatelijk als ik niet op namen kan komen- grote klimhal met al die stenen en dingen waar je dan omhoog kan klimmen en ook vast zit enzo. Misschien ook nog.. een gezamenlijke spooktocht, die een aantal leden georganiseerd hebben? Very Happy En als laatste is het afsluitingsfeest met z'n allen ook heel leuk ja! (:

- (Wild water) Kanoën, waterfietsen, vlotten bouwen
- Iets van een bootcamp/survivaltocht of zo'n militaire trainingsbaan lol, ik zie Alain al gaan
- Bergwandeling, bergbeklimmen
- Quad rijden, mountainbiken
- Trektocht te paard of juist op ezels pirat
- Abseilen, klimmen
- Zeilen
- Afsluitings feest
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Posts : 282

Profiel
Naam: vince Eversmann
Partner: I married the u.s army
Vereniging:

Schoolkamp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp - Pagina 2 Icon_minitimema okt 31, 2011 12:14 am

Sarah schreef:

- Iets van een bootcamp/survivaltocht of zo'n militaire trainingsbaan


Enn dat waren mijn ideeën voor nu Very Happy

mee eens !
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Schoolkamp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 01, 2011 5:38 am

Je moet Topanga State Park ff googelen Diant, dan kan je je er wat meer bij voorstellen Wink Het is een gigantisch park van 45 km² en je kan er gewoon vrij wandelen/mountainbiken/paardrijden en alles. Dus de voorgestelde dingen kan je er wel degelijk doen, al mogen we onze fantasie wat bijv. die wildwater-rivier betreft wel even erop loslaten pirat
En ik denk trouwens dat je zo'n boompark bedoelt? Ik heb geen idee of het een officiële naam heeft, maar ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Dan heb je hoog in de bomen allemaal constructies waar je in kan klimmen enzo Very Happy

Maar aangezien ik hoop dat deze activiteit snel van start gaat.. misschien is het een idee iets van 4 activiteiten uit te zoeken waar iedereen dan uit kan kiezen? Je kan dan gewoon een topic aanmaken voor je activiteit zodat anderen je kunnen joinen als ze willen. Eventueel kan je nog een maximum aantal deelnemers aan het begin van je post zetten, zodat het niet te druk wordt in je topic.. Smile
Het lijkt me trouwens wel zo leuk dat als we activiteiten kiezen (Dianta, ik heb eigenlijk geeen idee wat jouw bedoeling is? Ik verzin nu wel leuk allemaal dingen (gehe ik wil graag dat het begint xD) maar ik weet niet wat je in gedachten had hiervoor? xd) dat het groepsactiviteiten zijn. Dus kanoën en zeilen doe je in/op een bootje voor twee personen, paardrijden doe je in een groepje evenals quad rijden en mountainbiken.. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat dit alles de banden versterkt tussen de studenten en dat iedereen elkaar beter leert kennen pirat

@ Vince: haha dan hebben we daarvoor in iedergeval al één voorstander xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Posts : 253
Naam : You will never, never, never know me!

Profiel
Naam: Jeremy Jovovich
Partner: -
Vereniging: -

Schoolkamp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 01, 2011 9:11 am

Ik vind het allemaal prima hoor! En.. ja zoiets ja, dat met die klimrekken in de lucht, geen idee hoe je het noemt XD Maarr.. ik dacht ook nog hea.. omdat er dus geen 'officiële' start is.. Misschien wel dat we gewoon een gezamenlijk topic hebben in de tent/hutten (mogen jullie beslissen, maar denk er wel aan dat je met z'n allen dan in één tent/hut zit) maar wel jongens en meiden gescheiden? Want dan is er tenminste nog één gezamenlijk iets, en da's leuk om gewoon random rond te lopen en met verschillende mensen een praatje aan te gaan, in plaats van dat je met één iemand vast zit in een kano enzo xD

Ik wil ook zo gauw mogelijk beginnen, aah, inspiratie loopt binnen! Mijn hersenen.. aah.. kunnen.. het.. aaaahhh.. niet aaannnnn!! :la:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.inciala.actieforum.com
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Schoolkamp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 01, 2011 11:35 am

-Dubbelpost, I know xd-

Ieder moment opent Sarah het inschrijvingstopic in het Topanga State Park, te vinden onder Schoolkamp, waar je je kan inschrijven voor een viertal activiteiten met een specifieke beschrijving erbij. Meerdere accounts is toegestaan! Let op: Tot een bepaalde datum kan je je inschrijven, daarna is dat niet meer mogelijk!

Alvast veel plezier! Very Happy

Edit Sarah: poeeffff. Tadadadam, le topic! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Vince

Vince


Posts : 282

Profiel
Naam: vince Eversmann
Partner: I married the u.s army
Vereniging:

Schoolkamp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 25, 2011 5:36 am

En toen was het weer inactief.... zucht
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Schoolkamp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 25, 2011 5:42 am

Als Ties niet voor morgenavond post, post ik weer, okée ? Very Happy Dan kunnen we gewoon verder namelijk ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Posts : 282

Profiel
Naam: vince Eversmann
Partner: I married the u.s army
Vereniging:

Schoolkamp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 25, 2011 10:03 pm

graag =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Schoolkamp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 21, 2011 2:40 am

Is het leuk als er een feestje word gehouden? Hebben we toch nog, voor degene die dat willen, een topicje samen en daar heb ik eigenlijk wel trek in! Als jullie dat zouden willen dan.. waar zou die plaats vinden? Bij iemand stiekem in een huisje, dikke party, dat Sarah en Virginia die begeleider(s) hebben omgekocht, of gewoon in het 'hoofdgebouw' waar het saai zonder alcohol word gevierd? xd
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Gesponsorde inhoud





Schoolkamp - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Schoolkamp   Schoolkamp - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Schoolkamp
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: